Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stebina tai, kas Lietuvoje vyksta su greičio matuokliais: atskleidė įtarimų keliančią informaciją
    Seime kilus diskusijoms dėl greičio matuoklių, Lietuvos automobilių Kelių direkcija laikinai stabdo planuotų naujų matuoklių diegimą. Kelių direkcija neatsitraukia nuo savo pozicijos ir vis dar akcentuoja, kad greičio matuokliai šalies keliuose yra reikalingi ir veiksmingi.

    Pradėjome aiškintis, ar ta pati institucija – Kelių direkcija – turi ir formuoti politiką, ir ją įgyvendinti bei kontroliuoti. Atrodo, kad taip neturėtų būti, juo labiau kad sulaukėme ir Specialiųjų tyrimų tarnybos išvados, kad ta pati institucija neturėtų to daryti“, – apie rengiamų pokyčių priežastis pasakoja A.Kupčinskas.

    Kaip tikina pašnekovas, greičio matuoklių reikalingumu nėra abejojama, tačiau įstatymo projektu būtų bandoma atskirti reikalavimų formavimą ir jų vykdymą.

    Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.

    O kitas dalykas – gimsta ir kitų idėjų bei iniciatyvų. Pavyzdžiui, kad greičio matuokliai turėtų būti ženklinami vienaip, o kiti matuokliai, kurie prižiūri, ar transporto priemonė yra apdrausta ir turi techninę apžiūrą, būtų žymimi kitaip.

    Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.

    Comment


      >Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.

      Kaip idomiai, ta institucija kuriso darbas yra priemones įgyvendinti ir stabdyti pažeidėjus dabar formuos politiką, o ta institucija kurios darbas formuoti politika dabar užsiims įgyvendinimu.

      >Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.

      O ar KET numato kitokį ženklinimą?

      Comment


        Ne pažeidėjo reikalas, kuri kamera kuriuos pažeidimus fiksuoja. Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą? Rimtai?

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Ne pažeidėjo reikalas, kuri kamera kuriuos pažeidimus fiksuoja. Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą? Rimtai?
          Tai gal tada ir panaikinkim informavimo ženklus. Bet taisyklėse tai yra apibrėžta. Latvijoje kiekvienas toks ženklas primena kokį greitį matuoja toliau stovintis radaras. Ir niekados nemačiau prieš radarą kertančių per stabdžius ir galvojančių gal kokio ribojimo ženklo nepastebėjau, neduok Dieve viršysiu. Ir puikiai matosi požiūris į prevenciją, o ne pagautų kiekį. O su dabartine viešai prieinama informacija tokį radarus apeinantį maršrutą gali puikiai susidėlioti ir taip rimtai? manai daug būtų tuo besinaudojančių?

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Tai gal tada ir panaikinkim informavimo ženklus. Bet taisyklėse tai yra apibrėžta. Latvijoje kiekvienas toks ženklas primena kokį greitį matuoja toliau stovintis radaras. Ir niekados nemačiau prieš radarą kertančių per stabdžius ir galvojančių gal kokio ribojimo ženklo nepastebėjau, neduok Dieve viršysiu. Ir puikiai matosi požiūris į prevenciją, o ne pagautų kiekį. O su dabartine viešai prieinama informacija tokį radarus apeinantį maršrutą gali puikiai susidėlioti ir taip rimtai? manai daug būtų tuo besinaudojančių?
            Neišeis panaikinti dėl duomenų apsaugos įstatymo. Tik jo dėka išsimušė šitą cheat'ą atseit dėl galimybės būti nufilmuotam. Tik kad kai kurie jau supranta, kad čia kažkaip be įspėjimo gaudyti pažeidėjus yra nelegalu
            Paskutinis taisė Ginthus; 2024.01.09, 20:15.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą?
              Norėčiau.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Miestuose tai įvažiavus į miestą jau yra sudėti ženklai daug kur kad miestas stebimas kameromis. Tai pagal BDAR pranešimas jau atliktas.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  >Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.

                  Kaip idomiai, ta institucija kuriso darbas yra priemones įgyvendinti ir stabdyti pažeidėjus dabar formuos politiką, o ta institucija kurios darbas formuoti politika dabar užsiims įgyvendinimu.

                  >Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.

                  O ar KET numato kitokį ženklinimą?
                  Kiek aš pastebėjęs tai vidutinio greičio matuokliai žymima su kamera ir lentele kokį atstumą matuoja, jeigu fiksuoja kitus pažeidimus, tada be kilometrų lentelės. Jei fiksuoja momentinį greitį tai stovi senas radaro ženklas.

                  Comment


                    Nepamenu, kada teko matyti "seną radaro ženklą" - jo nebėra ket, tai turėjo visus pakeist.

                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                    Jei fiksuoja momentinį greitį tai stovi senas radaro ženklas.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      Kiek aš pastebėjęs tai vidutinio greičio matuokliai žymima su kamera ir lentele kokį atstumą matuoja, jeigu fiksuoja kitus pažeidimus, tada be kilometrų lentelės. Jei fiksuoja momentinį greitį tai stovi senas radaro ženklas.
                      statiniai matuokliai irgi naudoja kameros ženklą. Pvz.: Ukmergės gatvėje leidžinatis nuo šeškinės kalno. Matuoja greitį ir A juosta važiuojančius fotografuoja (mastosi blykstė).

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Labiausiai trūksta ne kokių kamerų, o elementaraus patruliavimo. Tiek viešai, tiek nežymėtu transportu. Gal per pandemiją atpratau, bet iš vaizdo eismo kultūra labai suprastėjo per paskutinius kelis metus. Daugiau nardančių debilų, daugiau pėsčiųjų lakstančių pvz per Geležiaką arba Savanorių žiedą.
                        Kamera tai kaip patrulis dirbantis 24 valandas per parą. O dabar esantys patruliai aiškiai ignoruoja KET pažeidimus net tokiu atveju jeigu tie pažeidėjai jiems turkdo pravažiuoti ir dėl to tenka sustoti ir laukti kol pažeidėjas išsivažinės šaligatviu. Tai ar tikrai yra nauda iš tokių patrulių?
                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Taip taip būtent "arba". Arba policijai skiriamos lėšos pareigūnų kiekio keliuose padidinimui, arba toliau imituojam kovą su nebaudžiamumu keliuose.
                        Kameros ne iš policijos biudžeto statomos, kaip jau esate išsiaiškinęs ankščiau, tai gan nereikia apsimesti.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Kamera tai kaip patrulis dirbantis 24 valandas per parą. O dabar esantys patruliai aiškiai ignoruoja KET pažeidimus net tokiu atveju jeigu tie pažeidėjai jiems turkdo pravažiuoti ir dėl to tenka sustoti ir laukti kol pažeidėjas išsivažinės šaligatviu. Tai ar tikrai yra nauda iš tokių patrulių?
                          Kamera yra stacionarus daiktas kurį galima lengvai apeiti. Nebent norisi padengti kameromis absoliučiai viską. Ir kameros nustato tik standartizuotus pažeidimus. Patrulis gali atsidurti bet kada bet kur ir nustatyti ne tik kelis standartizuotus pažeidimus. Tai taip, iš patrulių nauda daug didesnė. Ypač nežymėtų.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kamera yra stacionarus daiktas kurį galima lengvai apeiti. Nebent norisi padengti kameromis absoliučiai viską. Ir kameros nustato tik standartizuotus pažeidimus. Patrulis gali atsidurti bet kada bet kur ir nustatyti ne tik kelis standartizuotus pažeidimus. Tai taip, iš patrulių nauda daug didesnė. Ypač nežymėtų.
                            Norisi, nors suprantu kad nebus. Jeigu visi ereliai turės keliones planuoti per visokius šunkelius ir kiemus tai jų kiekis reikšmingai sumažėtų. Patruliui pirma reikia turėti nori iš vis ką nors nustatyti.

                            Comment


                              Išbėgo miške briedis užmušė du žmones. Atsirado juodoji dėmė. Atsirado matuoklis. Problema liko- nes turėjo atsirast tvora. Tokiais direkcijos sprendimais ir piktinasi vairuotojai kuriuos menko protelio forumiečiai čia vadina visokiais pavadinimais. Prieš penkerius metus draugas ties Širvintais Ukmergės autostradoje pagavo briedį. Pasisekė liko gyvas. Atvažiavę pareigūnai sakė kad čia dažnai gauna pranešimų apie išbėgančius gyvūnus nes dėl privataus sklypo nuosavybės niuansų yra tarpas tvoroje. Pernai dėl ten pat išbėgusio briedžio žuvo žmogus. Per tą laiką Ukmergės autostradoje atsirado naujų matuoklių. Tas pats dėl aquaplaningo. Jeigu autostradose pilna vietų kur susidaro balos kai automobilis nevaldomas jau nuo 100 km/h ten planuojami matuokliai kurie vėlgi visiškai nesprendžia problemos ir tai yra kelių direkcijos kaltė.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Norisi, nors suprantu kad nebus. Jeigu visi ereliai turės keliones planuoti per visokius šunkelius ir kiemus tai jų kiekis reikšmingai sumažėtų. Patruliui pirma reikia turėti nori iš vis ką nors nustatyti.
                                Pinigų metimas į balą. Esamų kamerų pakanka valdyti situaciją dėl TA ar draudimo. Norintys palakstyt ir pachuliganavot pravažiuos ramiai kameras, o ne ieškos šunkelių. Nebent bus 100% kelių padengimas, kas visiškai nerealistiška.

                                Comment


                                  Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
                                  Tas pats dėl aquaplaningo. Jeigu autostradose pilna vietų kur susidaro balos kai automobilis nevaldomas jau nuo 100 km/h ten planuojami matuokliai kurie vėlgi visiškai nesprendžia problemos ir tai yra kelių direkcijos kaltė.
                                  Čia tose vietose, kur greitis yra 90 km/h ir todėl net teoriškai tu 100 km/h neturėtum važiuoti?

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Čia tose vietose, kur greitis yra 90 km/h ir todėl net teoriškai tu 100 km/h neturėtum važiuoti?
                                    Čia tose vietose kur legaliai vasarą 130km/h.

                                    Comment


                                      Gyvūnų migracijos keliai yra sužymėti įspėjamaisiais ženklais. Jei kažkas važiuoja ten 130 km/h ir dėl to gauna Darvino premiją - gal taip ir geriau.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Gyvūnų migracijos keliai yra sužymėti įspėjamaisiais ženklais. Jei kažkas važiuoja ten 130 km/h ir dėl to gauna Darvino premiją - gal taip ir geriau.
                                        Bet jei labai skubi ar bent jau nori pravažiuoti koNfirtabiliu greičiu, tai tie ženklai negalioja ir kaltas tokiu atveju būna briedis.

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Gyvūnų migracijos keliai yra sužymėti įspėjamaisiais ženklais. Jei kažkas važiuoja ten 130 km/h ir dėl to gauna Darvino premiją - gal taip ir geriau.
                                          O kokią premiją reik skirti tam kas keliui, dešimtim kilometrų nusmaigstytam gyvūnų migracijos ženklais suteikia magistralės statusą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X