Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Ir 200 metrų iki šio ženklo dažnai statomas trikojis.
    Taip, pastoviai matau. Pirmą kartą ir nusifotografavau ten Ko gero pavojingiausia vieta Lietuvoje...

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Bet kažkodėl išvažiuojant iš Viniaus Savanorių pr. link Gariūnų jau 100 km/h ženklas stovi
    https://maps.app.goo.gl/BauWL55rgdu5iqjy5
    Ir 200 metrų iki šio ženklo dažnai statomas trikojis.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Vakar LRT nei susisiekimo ministrija, nei VRM net nesiteikė pasirodyti, LAKD tik patarėją išstūmė į priekį. Transporto kompetencijų agentūros atstovas pusbalsiu pripažino, kad dalis radarų nesutampa su avaringais ruožais

    Bandom pasikapstyti dokumentuose: VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ
    VGMS 2021 skelbimui.xlsx (lakd.lt)
    Iš 3900 numatytų, vertintų ruožų, tik 6 nurodoma, kad eismo įvykių priežastis nesaugus greitis.... wow ar aš dokumentą ne taip skaitau?
    Akivaizdu kad įrenginėja ne ten kur pavojinga, o ten kur pvz. yra elektra atvesta, nes "geriau daugiau radarų pastatyt".

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    1. kas galėtų paneigti kad konsultantai neblogi žmonės?
    2. kam prisiimti atsakomybę ant savo užpakalio?
    Na tai jei valdininkai, kurie gauna atlyginimą iš mokesčių mokėtojų pinigų, neturi kompetencijos ir atsakomybės jausmo, kad priimtų jų veiklai būdingus (pagrįstus) sprendimus, tai tada čia mes kalbame apie sisteminius biudžetininkų trūkumus. Kokio velnio mokėti atlyginimus biudžetininkų armijai, jei jie sprendimus, tariamai, priimti gali tik su dešimtimis-šimtais tūkstančių kainuojančių konsultantų konsultacijomis? Labai silpnas "atmazas" (abejų argumento pusių), kad toks ar kitoks sprendimas priimamas ar nepriimamas nes yra/nėra konsultantų analizė atlikta.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Metodikos kažkuo matyt yra pagrįstos? Kuo tiksliai, tai tikrai negaliu pasakyti, gal kas labiau domėjosi ir žino.
    Vakar LRT nei susisiekimo ministrija, nei VRM net nesiteikė pasirodyti, LAKD tik patarėją išstūmė į priekį. Transporto kompetencijų agentūros atstovas pusbalsiu pripažino, kad dalis radarų nesutampa su avaringais ruožais

    Bandom pasikapstyti dokumentuose: VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ
    VGMS 2021 skelbimui.xlsx (lakd.lt)
    Iš 3900 numatytų, vertintų ruožų, tik 6 nurodoma, kad eismo įvykių priežastis nesaugus greitis.... wow ar aš dokumentą ne taip skaitau?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima
    Metodikos kažkuo matyt yra pagrįstos? Kuo tiksliai, tai tikrai negaliu pasakyti, gal kas labiau domėjosi ir žino.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    įmonės atstovė nurodė, kad kelio ženklinimo keisti neplanuojama, mat atitinka reglamentą,
    Bet kažkodėl išvažiuojant iš Viniaus Savanorių pr. link Gariūnų jau 100 km/h ženklas stovi
    https://maps.app.goo.gl/BauWL55rgdu5iqjy5

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Ateis auditas ir nusuks galvą už reglamento nesilaikymą. Dar lėšų švaistymą statant perteklinius ženklus pripaišys.
    O aš nusukčiau galvą kas naujai sutvarkytuose keliuose, minimalaus kampo posūkyje atvirame lauke įsmeigia "pagal reglamentą" 80km/h ženklą, o už 100 m jo galiojimo pabaigą.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Viskas pagal reglamentą. Ar ženklai statomi dėl reglamento ar dėl vairuotojų?
    Ateis auditas ir nusuks galvą už reglamento nesilaikymą. Dar lėšų švaistymą statant perteklinius ženklus pripaišys.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
    O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
    1. kas galėtų paneigti kad konsultantai neblogi žmonės?
    2. kam prisiimti atsakomybę ant savo užpakalio?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
    O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
    Pasiteiravus, kodėl papildomas greičio ribojimo ženklas nebuvo įrengtas ir ar LAKD galėtų jį įrengti, kad vairuotojai galėtų aiškiai suprasti, koks leistinas greitis yra skirtinguose ruožuose, įmonės atstovė nurodė, kad kelio ženklinimo keisti neplanuojama, mat atitinka reglamentą, o klaidų vairuotojai išvengtų prisiminę Kelių eismo taisykles.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...itima-95226265

    Gražus visų pasiuntimas ant trijų raidžių Viskas pagal reglamentą. Ar ženklai statomi dėl reglamento ar dėl vairuotojų?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
    O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima
    Čia turbūt ta pati metodika, kuria ir trikojų vietas parenka

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai dėkim ant stalo tuos "kažkokius tyrimus ir rekomendacijas". Ar čia su grafa "slaptai"? Gal kas pasidalintų, kaip knygnešiai perneštų Susisiekimo ministerijos sienas? Gal tada visiems supratimas ateis kodėl vienur statom, o kitur net nepriprašysi.
    Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
    Žiūrint kur pastatyta - nepanašu.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
    Tai dėkim ant stalo tuos "kažkokius tyrimus ir rekomendacijas". Ar čia su grafa "slaptai"? Gal kas pasidalintų, kaip knygnešiai perneštų Susisiekimo ministerijos sienas? Gal tada visiems supratimas ateis kodėl vienur statom, o kitur net nepriprašysi.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Ribojimai gal ir kvaili, bet viešai pripažįstama, kad dabartinis reglamentavimas irgi šakėmis ant vandens rašytas arba gal jo nelabai ir yra.
    Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
    Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis,

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Apie tai jau kalbėta, kad siūlyti ribojimai labai kvaili (yra šioje temoje).
    Ribojimai gal ir kvaili, bet viešai pripažįstama, kad dabartinis reglamentavimas irgi šakėmis ant vandens rašytas arba gal jo nelabai ir yra.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Apie tai jau kalbėta, kad siūlyti ribojimai labai kvaili (yra šioje temoje).

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Vyriausybė pritaria grupės parlamentarų siūlymui geriau reglamentuoti stacionarių greičio matuoklių įrengimą, tačiau nepritaria pasiūlymams sumažinti jų skaičių keliuose.

    Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis, todėl jie gerokai sumažins matuoklių skaičių keliuose, nebus galima kovoti su greičio pažeidėjais.

    Tai kaip čia išeina? Kai naujai statyti bet kur, tai nereikėjo nei reglamentų, nei tyrimų. O siūlomiems ribojimams reik mokslininkų konferencijos?

    Komentuoti:

Working...
X