Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Jokio skirtumo - esi kelyje, turi laikytis KET. O KET reglamentuoja kad negali važiuoti lėčiau nei srautas be pateisinamos priežasties.
    Pradedantieni vairuotojai (su Klevo lapu) greitkeliuose gali važiuoti 90 kmh, magistralėse - 100 kmh, paprastuose keliuose - 80 kmh. Čia ne tik pateisinama priežastis, bet ir reikalavimas.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Tai tie kurie lenkia ir trukdo eismo saugumui.

      Jeigu srautas važiuoja ne tuo pačiu greičiu, tai pavojų kelia greičiau važiuojantys, o ne lėčiau.
      Gal pirmąjį teiginį " sraigės lenkimas trukdo eismo saugumui" galėtum argumentuoti kokioje furų vairuotojų aikštelėje? Turbūt nemenką "pamoką" pravestų.

      Turbūt ir iš stadiono ar arenos po renginio išeidinėji tarp visų lėčiau nei visas srautas? Ar ir tada jautiesi saugesnis ?

      Comment


        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

        Pakartosiu - trukdote tuo, kad visi jus pradeda lenkti, keldami pavojų sau ir kitiems eismo dalyviams.
        Kodėl jie pradeda lenkti keldami pavojų kitiems eismo dalyviams? O kai važiuoju 90 km/h ten kur nėra radaro - ką daro tie lenkėjai? nelenkia? Tikrai? Keliate visiškai dirbtinę problemą. Nebent turite kokią nors statistiką apie autoįvykių skaičių greičio matuoklių zonose.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Dauguma? Gal aš kitais keliais važinėju nei tamsta, nes man atrodo kad tokių yra vienetai.
          Daug nereiškia dauguma. Bet jei kaskart važiuojant Vilnius - Kaunas tokius sutinku, tai sakyčiau tie vienetai yra ganėtinai reikšminga eismo dalis.

          Comment


            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
            Tikiuosi nereikėjo po to vaikščioti į psichologijos būrelį ir ryti aptidepresantus.
            Be abejo, reikėjo. Dar sutapo, kad kaip tik po šios traumos pradėjau balsuoti už Laisvės partiją ir jausti homoseksualius jausmus. Bet pavyko gauti gerą psichologą, tai išgydė nuo visko. Dabar esu normalus bachūras, vairuojantis BMW.
            Paskutinis taisė 1252; 2023.10.11, 11:03.

            Comment


              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

              Kodėl jie pradeda lenkti keldami pavojų kitiems eismo dalyviams? O kai važiuoju 90 km/h ten kur nėra radaro - ką daro tie lenkėjai? nelenkia? Tikrai? Keliate visiškai dirbtinę problemą. Nebent turite kokią nors statistiką apie autoįvykių skaičių greičio matuoklių zonose.
              Man rodos malinauskas ir nekalba apie tuo, kurie važiuoja artimu leistinam greičiu, o apie tokius, kurie važiuoja žymiai lėčiau.

              Konkretus pvz. Važiavau sekmadienio pavakare vienu gana vingiuotu, su nedaug galimybių lenkti keliu (beveik visur ištisinė skiriamoji linija). Priešais beveik nenutrūkstamu keliu važiuoja iš kaimų ir sodybų grįžtančių miestiečių srautas. O mano važiuojama kryptimi kažkodėl 2 automobiliai rieda 60-70 km/h greičiu. Viskas OK, tegu rieda - gal negali, gal nemoka, gal amžius. Bet kodėl nesilaiko KET nuostatos, kad susidarius paskui važiuojančių automobilių kolonai, turi trauktis į kelkraštį ir praleisti galinčius, norinčius ar turinčius važiuoti greičiau?
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                Man rodos malinauskas ir nekalba apie tuo, kurie važiuoja artimu leistinam greičiu, o apie tokius, kurie važiuoja žymiai lėčiau.

                Konkretus pvz. Važiavau sekmadienio pavakare vienu gana vingiuotu, su nedaug galimybių lenkti keliu (beveik visur ištisinė skiriamoji linija). Priešais beveik nenutrūkstamu keliu važiuoja iš kaimų ir sodybų grįžtančių miestiečių srautas. O mano važiuojama kryptimi kažkodėl 2 automobiliai rieda 60-70 km/h greičiu. Viskas OK, tegu rieda - gal negali, gal nemoka, gal amžius. Bet kodėl nesilaiko KET nuostatos, kad susidarius paskui važiuojančių automobilių kolonai, turi trauktis į kelkraštį ir praleisti galinčius, norinčius ar turinčius važiuoti greičiau?
                Gal būt dėl to, kad nežino tokios KET nuostatos Bet ar tai kaip nors neigiamai įtakojo jūsų vairavimo saugumą išskyrus pakrikusius nervus, kad kažkoks lochas nesugeba normaliu greičiu važiuoti?

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                  Gal būt dėl to, kad nežino tokios KET nuostatos Bet ar tai kaip nors neigiamai įtakojo jūsų vairavimo saugumą išskyrus pakrikusius nervus, kad kažkoks lochas nesugeba normaliu greičiu važiuoti?
                  Saugumą įtakoja, kai koks lochas iš galo pradeda lenkti visą tokią grandinėlę vienu metu.

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Saugumą įtakoja, kai koks lochas iš galo pradeda lenkti visą tokią grandinėlę vienu metu.
                    O jei tai ne greičio matuoklio zona, tada tas lochas nelenkia tokios grandinėlės vienu metu?

                    Comment


                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                      Gal būt dėl to, kad nežino tokios KET nuostatos Bet ar tai kaip nors neigiamai įtakojo jūsų vairavimo saugumą išskyrus pakrikusius nervus, kad kažkoks lochas nesugeba normaliu greičiu važiuoti?
                      Man dėl to nervai nekrinka, važiavau su tojota, kuri gazą užmynus pakankamai gerai lupa, tai su lenkimais problemų neturiu
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Realiai tuoj uždrausit kombainams ir traktoriams išvažiuot į gatves.

                        Comment


                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                          O jei tai ne greičio matuoklio zona, tada tas lochas nelenkia tokios grandinėlės vienu metu?
                          Ne greičio matuoklio zonose tokios grandinėlės susidaro gerokai rečiau, nes ir besibaidančių galimo greičio viršijimo mažiau, ir kam reikia apsilenkia kur reikia. O ir šiaip bent Via Baltica sektoriniai Panevėžys-Kėdainiai realiai ir stovi atkarpose kur realiausios saugios sąlygos lenkti. Visi nuotykiai prasideda toms atkarpoms pasibaigus.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Tai tie kurie lenkia ir trukdo eismo saugumui.
                            O jūs kaip lėčiau be priežasties važiuojantis, provokuojate juos lenkti. Matote, žmonės įprastai taupo savo laiką - perka internetu su pristatymu į namus, apvažiuoja kamščius, atsistoja į trumpesnę eilę parduotuvėje ir pan. Ir tai yra normalu - yra daug prasmingesnės veiklos nei vilktis iš paskos dėl to, kad kažkoks žioplys nesugeba atsišviežinti KET žinių.

                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Jeigu srautas važiuoja ne tuo pačiu greičiu, tai pavojų kelia greičiau važiuojantys, o ne lėčiau.
                            Pavojų kelia ir tie kurie važiuoja greičiau nei derėtų, ir tie kurie važiuoja per lėtai. Ir mano cituotas KET punktas tą aiškiai įrodo. Dar kartą, kalbu ne apie važiavimą lėčiau dėl objektyvių priežasčių, o dėl to kad nesi atsišviežinęs KET žinių ir nežinai, kad greičio ribojimo ženklas čia jau nustojo galioti.

                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Dauguma? Gal aš kitais keliais važinėju nei tamsta, nes man atrodo kad tokių yra vienetai.
                            Nežinau kur važinėjate jūs, bet aš gaunu daug pavažinėti po Lietuvą (ir ne tik po Lietuvą), tai pilnai sutinku su mantasm - tai kone masiškas reiškinys. Tiek per lėtas važiavimas vidutinio greičio ruožuose, tiek kirtimas per stabdžius pamačius radaro ženklą. Todėl ir prisijungiau prie šios temos.

                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Visiška nesąmonė. Cituotame punkte rašoma, kad negalima važiuoti per nelyg lėtai, o ne lėčiau nei greitį viršijantis srautas.
                            Kai nėra ką pasakyti į temą, prasideda suvedimas į absurdą - niekas nekalba apie greičio viršijimą. Specialiai dėl jūsų įrašiau tokį sakinį savo komentare.

                            Click image for larger version

Name:	image_2023-10-11_114336431.png
Views:	213
Size:	51,3 kB
ID:	2081452

                            Dar vienas dalykas - tai kad spidometras rodo greičio viršijimą, nereiškia, kad tas greitis iš tiesų yra viršijamas. Aš pats dažnai taip "viršiju greitį", nes važiuoju pagal navigacijos rodomą greitį, kuris jį parodo daug tiksliau, ne pagal spidometro.

                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Pradedančiajam gali ir 50km/h būti ne pernelyg lėtai. Saugus greitis svarbiau nei maksimalus greitis.
                            Tuomet tokiam pradedančiam ne vieta kelyje, kur vyksta realus eismas. Nes pratesiant analogiją, pradedančiąjam gali būti per sunku manevruoti eisme, laiku žiūrėti į veidrodėlius, išlaikyti mašiną eismo juostoje nesiblaškant, parkuotis aikštelėse ir pan. Tai kas dabar turi prie ko taikytis, dauguma prie tų kelių besimokančių ar tie besimokantys prie daugumos? IMHO eisme turi dalyvauti tik mokantys normaliai važiuoti asmenys, o mokymuisi yra skirti specialūs tam pažymėti automobiliai su vairavimo instruktoriais. Tada tai bus pateisinama priežastis važiuoti lėčiau eisme.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Pradedantieni vairuotojai (su Klevo lapu) greitkeliuose gali važiuoti 90 kmh, magistralėse - 100 kmh, paprastuose keliuose - 80 kmh. Čia ne tik pateisinama priežastis, bet ir reikalavimas.
                              Jei kalbėdami apie "pradedančiuosius vairuotojus" kalbėjote būtent apie vairuotojus su Klevo lapu, tai taip, jų važiavimas lėčiau yra pateisinama priežastis. Bet again, aš kalbu apie visai kitas situacijas, kai vairuotojas važiuoja lėčiau dėl to, kad banaliai neprisimena KET.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Ne greičio matuoklio zonose tokios grandinėlės susidaro gerokai rečiau, nes ir besibaidančių galimo greičio viršijimo mažiau, ir kam reikia apsilenkia kur reikia. O ir šiaip bent Via Baltica sektoriniai Panevėžys-Kėdainiai realiai ir stovi atkarpose kur realiausios saugios sąlygos lenkti. Visi nuotykiai prasideda toms atkarpoms pasibaigus.
                                Mano nuomone pasakojate pasakas ir tiek. Nebent galite kokiais nors statistiniais duomenimis pagrįsti tą greičio matuoklių pavojingumą. O tiesa yra paprasta - jus tiesiog nervina tie greičio matuokliai ir tiek. Su esmo saugumu tai nieko bendro neturi

                                Comment


                                  Šiaip jau KET kiek prisimenu bent jau buvo nuostata, kad važiuojantis žymiai lėčiau už leistiną greitį turėtų pasitraukti ir praleisti už jo važiuojančius. Problema ta, kad nėra apibrėžta, kiek yra žymiai lėčiau, turbūt ir dėl šios priežasties policija šios nuostatos nekontroliuoja ir kaip minėjo forumo dalyvis bmweda ši norma yra mirusi.

                                  Comment


                                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                    Šiaip jau KET kiek prisimenu bent jau buvo nuostata, kad važiuojantis žymiai lėčiau už leistiną greitį turėtų pasitraukti ir praleisti už jo važiuojančius. Problema ta, kad nėra apibrėžta, kiek yra žymiai lėčiau, turbūt ir dėl šios priežasties policija šios nuostatos nekontroliuoja ir kaip minėjo forumo dalyvis bmweda ši norma yra mirusi.
                                    Nes vairavimo kultūra Lietuvoj yra dugne, didelė dalis kaip ir šitam forume esančių yra "visada teisūs" ir nepamasto kaip efektyvint eismą, kažką praleidžiant ar kartais pedalą paspaudus.
                                    Net ir tokiose laukinėse valstybėse vairavimo prasme kaip Kipras ar kitos Graikijos salos yra daugiau lėtai priešais važiuojančių praleidę pasitraukdami į kelkraštį, nei Lietuvoj per 20 metų vairavimo.

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                      Tai kame problema? Gal priekį važiavęs apsipylė kava ir stabdė, gal į kelnes pridėjo, tu laikeisi saugaus atstumo ir pristabdei, ar jeigu buvo laisva antra juosta, parodei posūkį ir aplenkei net nestabdydamas.
                                      Tokių žmonių visada buvo yra ir bus, kurie neadekvačiai elgiasi kelyje, tad laikykis saugos greičio ir atstumo.
                                      Tokie stabdymai esant intensyviam eismui gali sukelti minimum kamštį lygioje vietoje, maksimum avariją.

                                      pvz: https://youtu.be/Q78Kb4uLAdA?si=gS0V8jekyCDPTwZ1

                                      Comment


                                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                        Mano nuomone pasakojate pasakas ir tiek. Nebent galite kokiais nors statistiniais duomenimis pagrįsti tą greičio matuoklių pavojingumą. O tiesa yra paprasta - jus tiesiog nervina tie greičio matuokliai ir tiek. Su esmo saugumu tai nieko bendro neturi
                                        "Mano nuomone", kai trūksta argumentų, dedate į krūmus Pagal statistiką valgom cepelinus, o faktiškai turbūt plokštainį ir kotletus... Aš konstatuoju, kokius cirkus matau atkarpoje po sektorinio pabaigos ir man tai neatrodo saugu ir tiek.. Sudėjus abi atkarpas, vidutinis kelio saugumas nepasikeičia

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          "Mano nuomone", kai trūksta argumentų, dedate į krūmus Pagal statistiką valgom cepelinus, o faktiškai turbūt plokštainį ir kotletus... Aš konstatuoju, kokius cirkus matau atkarpoje po sektorinio pabaigos ir man tai neatrodo saugu ir tiek.. Sudėjus abi atkarpas, vidutinis kelio saugumas nepasikeičia
                                          Kad jums neatrodo saugu yra lygiai tokia pati nuomonė, kas, jūsų įvardijimui, yra argumentų trūkumas Kad jūs matote cirkus - tai nieko nepasako apie realų saugumą toje atkarpoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X