Parašė MikasRidikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Ir šiaip, sprendžiant iš reakcijos, kurios sulaukė mano postas, susidaro įspūdis kad tarp tam tikrų forumiečių nusistovėjusi nuomonė yra kad važiavimas lėtai = važiavimas saugiai (ir dėl to kuo lėčiau, tuo saugiau) Kas yra visiška nesąmonė: saugu yra tada, kai visas srautas važiuoja panašiu greičiu. Ir kuo tame sraute važiuojančių automobilių greitis yra panašesnis, tuo važiavimas bendrai yra saugesnis (o ir greitesnis).
Užbėgant už akių - nereikia kraštutinimų ir suvedimo į absurdą, kalbu apie saugų greitį KET ribose.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąIr šiaip, sprendžiant iš reakcijos, kurios sulaukė mano postas, susidaro įspūdis kad tarp tam tikrų forumiečių nusistovėjusi nuomonė yra kad važiavimas lėtai = važiavimas saugiai (ir dėl to kuo lėčiau, tuo saugiau)
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Grįžtame į temą.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąVakar A1 vėl apturėjau tą patį nuotykį. Eismas 130km/h ir kažkas pamatęs matuoklio ženklą kerta ant stabdžių iki ~ 100. Malonu ir saugu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Laikaisi saugaus atstumo, tai yra apie 70 metrų nuo važiuojančio 130km/h, ir saugu, ir malonu, ir nereikia verkti
- 6 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Saugus atstumas buvo, kava neapsipyliau ir kruasanu nepaspringau. Bet tai nereiškia, kad stabdyt iš lempos yra viskas gerai. Tiksliau ne iš lempos, bet vadovaujantis labai savotiška „vagie kepurė dega“ logika.
Tokių žmonių visada buvo yra ir bus, kurie neadekvačiai elgiasi kelyje, tad laikykis saugos greičio ir atstumo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai kame problema? Gal priekį važiavęs apsipylė kava ir stabdė, gal į kelnes pridėjo, tu laikeisi saugaus atstumo ir pristabdei, ar jeigu buvo laisva antra juosta, parodei posūkį ir aplenkei net nestabdydamas.
Tokių žmonių visada buvo yra ir bus, kurie neadekvačiai elgiasi kelyje, tad laikykis saugos greičio ir atstumo.
Beje, su saugiu atstumu - kartais pabandyk jo pasilaikyti, kai iš kart iš kitos juostos užlenda koks automarozas. Ir dar gerai jei nekerta ant stabdžių iš karto užlindęs. Todėl ne panacėja.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
You're missing the point (užtarsiu mantasm). Taip, išvengti incidento šįkart pavyko, bet faktas kaip blynas, kad toks elgesys yra netoleruotinas. Šįkart pavyko, kitą kartą gali ir nepavykti.
Beje, su saugiu atstumu - kartais pabandyk jo pasilaikyti, kai iš kart iš kitos juostos užlenda koks automarozas. Ir dar gerai jei nekerta ant stabdžių iš karto užlindęs. Todėl ne panacėja.
Įsidėk registratorių ir siųsk i e-poiliciją kas tavo nuomone KERTA per stabdžius ir sukelia avarines situacijas.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai dėl to reikia naikinti radarus? Kiek tokių avarijų įvyko, dėl tavo antrą kartą nutikusios situacijos? Kiek žmonių žuvo ar sužeista? Ir kiek įvyko avarijų, sužeista ar žuvo, dėl greičio viršijimo, atstumo nesilaikymo?
Įsidėk registratorių ir siųsk i e-poiliciją kas tavo nuomone KERTA per stabdžius ir sukelia avarines situacijas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai dėl to reikia naikinti radarus? Kiek tokių avarijų įvyko, dėl tavo antrą kartą nutikusios situacijos? Kiek žmonių žuvo ar sužeista? Ir kiek įvyko avarijų, sužeista ar žuvo, dėl greičio viršijimo, atstumo nesilaikymo?
Įsidėk registratorių ir siųsk i e-poiliciją kas tavo nuomone KERTA per stabdžius ir sukelia avarines situacijas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Radarų naikint nereikia. Bet gal reikia priminti leistiną greitį ties radaru. Nes panašu, kad daug liaudies turi refleksą kirst per stabdžius pamačius radarą.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O galima citatą, kur aš minėjau kad reikia naikinti radarus? Aš tik sakau kad reikia kažką daryti ir su nemokančiais KET individais, kurie pamatę radarą pridirba į kelnes ir pradeda kelti pavojų aplinkiniems - ar tai velkasi daug lėčiau, nei reikia, provokuodami kitus eismo dalyvius juos lenkti, ar tai staigiai kerta per stabdžius. Kaip pasiūlymus išsakiau ženklo su greičio ribojimo priminimu pastatymą prie įspėjimo apie radarą, priverstinį KET perlaikymą kas 10 metų (utopija, niekada nebus realizuota) ir baudas už per lėtą važiavimą vidutinio greičio matavimo zonoje (neįsivaizduoju kaip tai turėtų veikti, bet taip, tiesiog buvo quick idea, kuria nusprendžiau pasidalinti). Juk nesunku atsukti pokalbį atgal ir pačiam tuo įsitikinti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Iš kirtimo greičio akivaizdu, jog pradžioje kerta ant stabdžių, o tik tada pažiūri į spidometrą. Tai kas iš to ženklo?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Nekreipk dėmesio į nuolatinius Didžasalio šokių lygio išsišokimus žmogaus, kuris pasaulį mato vien per troleibuso langą ir dar neaišku, ar kada nors turėjo vairavimo teises.
Tai kiekvienas, kuris važiuodamas mašina važiuoja greičiau nei senas troleibusas, jam tampa "automarozu" ar kitokiu keiksmažodžiu,.
Grįžtame į temą.
Grįžtant į temą, vis dar neaišku, kaip galima būtų bausti už „per lėtą važiavimą“. Jei leidžiamas greitis 70kmh, kas yra per lėtas važiavimas? 65kmh? 60? Matant Vilniaus važiavimo kultūrą, tai turbūt 70kmh zonoje per lėtas važiavimas yra 80kmh, nes visas srautas važiuoja kaip pro stovintį. Dėl to nė kiek nestebina planai įrengti vidutinio greičio ruožus, pvz, Geležinio vilko g.
Kadangi idėja buvo bausti per lėtai važiuojančius vidutinio greičio ruože, kaip tuomet reikėtų elgtis su tais, kurie:- tempia kitą automobilį;
- važiuoja su priekaba;
- yra pradedantieji vairuotojai;
- važiuoja su M raide;
- sustoja parūkyt viduryje ruožo;
- pakeliui nukerta kokį barsuką ir sustoja apžiūrėti žalos;
- kelyje juos pristabdo susiformavusi spūstis;
- magistralėje važiuoja ramiai paskui sunkiasvorį transportą, prisitaikę prie jų greičio ir t.t.?
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pilnai pritariu. Geriau kreipkite dėmesį į tikrą Vilniaus kaimietį, kurio koja yra tokia sunki ir pati užspaudžia gazo pedalą, kad didžiausia problema gyvenime tampa radarai, o didžiausia pramoga - vairuojant pafotografuoti naujai išeksvalduotą žvyrkelį, kuriuo naudosis trys kaimiečiai per parą.
Grįžtant į temą, vis dar neaišku, kaip galima būtų bausti už „per lėtą važiavimą“. Jei leidžiamas greitis 70kmh, kas yra per lėtas važiavimas? 65kmh? 60? Matant Vilniaus važiavimo kultūrą, tai turbūt 70kmh zonoje per lėtas važiavimas yra 80kmh, nes visas srautas važiuoja kaip pro stovintį. Dėl to nė kiek nestebina planai įrengti vidutinio greičio ruožus, pvz, Geležinio vilko g.
Kadangi idėja buvo bausti per lėtai važiuojančius vidutinio greičio ruože, kaip tuomet reikėtų elgtis su tais, kurie:- tempia kitą automobilį;
- važiuoja su priekaba;
- yra pradedantieji vairuotojai;
- važiuoja su M raide;
- sustoja parūkyt viduryje ruožo;
- pakeliui nukerta kokį barsuką ir sustoja apžiūrėti žalos;
- kelyje juos pristabdo susiformavusi spūstis;
- magistralėje važiuoja ramiai paskui sunkiasvorį transportą, prisitaikę prie jų greičio ir t.t.?
Paskutinis taisė 1252; 2023.10.11, 00:00.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąvis dar neaišku, kaip galima būtų bausti už „per lėtą važiavimą“..
Comment
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąKol nevairuodavau, tokiuose dalykuose buvau visiškai žalias ir naivus kaip mažas vaikas, tai nežinojau, kad nuolatinis greičio viršijimas yra ne tik norma, bet ir pageidavimas ar kažkokia paprotinė teisė, praktikoje viršesnė už rašytinę. Kaip pradedančiam mokytis vairuoti, buvo šiokia tokia netikėta akistata su mūsų šalies gyvenimo tikrove.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Grįžtant į temą, vis dar neaišku, kaip galima būtų bausti už „per lėtą važiavimą“. Jei leidžiamas greitis 70kmh, kas yra per lėtas važiavimas? 65kmh? 60? Matant Vilniaus važiavimo kultūrą, tai turbūt 70kmh zonoje per lėtas važiavimas yra 80kmh, nes visas srautas važiuoja kaip pro stovintį. Dėl to nė kiek nestebina planai įrengti vidutinio greičio ruožus, pvz, Geležinio vilko g.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kadangi idėja buvo bausti per lėtai važiuojančius vidutinio greičio ruože, kaip tuomet reikėtų elgtis su tais, kurie:- tempia kitą automobilį;
- važiuoja su priekaba;
- važiuoja su M raide;
- kelyje juos pristabdo susiformavusi spūstis;
- pakeliui nukerta kokį barsuką ir sustoja apžiūrėti žalos;
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą- yra pradedantieji vairuotojai;
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą- sustoja parūkyt viduryje ruožo;
- magistralėje važiuoja ramiai paskui sunkiasvorį transportą, prisitaikę prie jų greičio ir t.t.?
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąEsmė labai paprasta - viršyti greičio tiesiog negalima, o važiuoti lėčiau gali būti n+k priežasčių, dėl kurių tektų aiškintis gavus protokolą.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Pakartosiu - trukdote tuo, kad visi jus pradeda lenkti, keldami pavojų sau ir kitiems eismo dalyviams.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąIr šiaip, sprendžiant iš reakcijos, kurios sulaukė mano postas, susidaro įspūdis kad tarp tam tikrų forumiečių nusistovėjusi nuomonė yra kad važiavimas lėtai = važiavimas saugiai (ir dėl to kuo lėčiau, tuo saugiau) Kas yra visiška nesąmonė: saugu yra tada, kai visas srautas važiuoja panašiu greičiu. Ir kuo tame sraute važiuojančių automobilių greitis yra panašesnis, tuo važiavimas bendrai yra saugesnis (o ir greitesnis).
Užbėgant už akių - nereikia kraštutinimų ir suvedimo į absurdą, kalbu apie saugų greitį KET ribose.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Radarų naikint nereikia. Bet gal reikia priminti leistiną greitį ties radaru. Nes panašu, kad daug liaudies turi refleksą kirst per stabdžius pamačius radarą.
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Kai Regitroj laikiau egzaminą, gavau nekritinę klaidą už važiavimą per lėtai. Nežinau, kaip ten tiksliai buvo, bet spėju, kad nepamačiau ženklo, kad baigėsi 40 km/h galiojimas ir 50 km/h zonoje kurį laiką važiavau ant kokių 38 km/h.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąKET reglamentuoja kad negali važiuoti lėčiau nei srautas be pateisinamos priežasties.
- 3 patinka
Comment
Comment