Vakar LRT nei susisiekimo ministrija, nei VRM net nesiteikė pasirodyti, LAKD tik patarėją išstūmė į priekį. Transporto kompetencijų agentūros atstovas pusbalsiu pripažino, kad dalis radarų nesutampa su avaringais ruožais
Bandom pasikapstyti dokumentuose: VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ VGMS 2021 skelbimui.xlsx (lakd.lt)
Iš 3900 numatytų, vertintų ruožų, tik 6 nurodoma, kad eismo įvykių priežastis nesaugus greitis.... wow ar aš dokumentą ne taip skaitau?
Akivaizdu kad įrenginėja ne ten kur pavojinga, o ten kur pvz. yra elektra atvesta, nes "geriau daugiau radarų pastatyt".
1. kas galėtų paneigti kad konsultantai neblogi žmonės?
2. kam prisiimti atsakomybę ant savo užpakalio?
Na tai jei valdininkai, kurie gauna atlyginimą iš mokesčių mokėtojų pinigų, neturi kompetencijos ir atsakomybės jausmo, kad priimtų jų veiklai būdingus (pagrįstus) sprendimus, tai tada čia mes kalbame apie sisteminius biudžetininkų trūkumus. Kokio velnio mokėti atlyginimus biudžetininkų armijai, jei jie sprendimus, tariamai, priimti gali tik su dešimtimis-šimtais tūkstančių kainuojančių konsultantų konsultacijomis? Labai silpnas "atmazas" (abejų argumento pusių), kad toks ar kitoks sprendimas priimamas ar nepriimamas nes yra/nėra konsultantų analizė atlikta.
Metodikos kažkuo matyt yra pagrįstos? Kuo tiksliai, tai tikrai negaliu pasakyti, gal kas labiau domėjosi ir žino.
Vakar LRT nei susisiekimo ministrija, nei VRM net nesiteikė pasirodyti, LAKD tik patarėją išstūmė į priekį. Transporto kompetencijų agentūros atstovas pusbalsiu pripažino, kad dalis radarų nesutampa su avaringais ruožais
Bandom pasikapstyti dokumentuose: VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ VGMS 2021 skelbimui.xlsx (lakd.lt)
Iš 3900 numatytų, vertintų ruožų, tik 6 nurodoma, kad eismo įvykių priežastis nesaugus greitis.... wow ar aš dokumentą ne taip skaitau?
Ateis auditas ir nusuks galvą už reglamento nesilaikymą. Dar lėšų švaistymą statant perteklinius ženklus pripaišys.
O aš nusukčiau galvą kas naujai sutvarkytuose keliuose, minimalaus kampo posūkyje atvirame lauke įsmeigia "pagal reglamentą" 80km/h ženklą, o už 100 m jo galiojimo pabaigą.
Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
1. kas galėtų paneigti kad konsultantai neblogi žmonės?
2. kam prisiimti atsakomybę ant savo užpakalio?
Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
Pasiteiravus, kodėl papildomas greičio ribojimo ženklas nebuvo įrengtas ir ar LAKD galėtų jį įrengti, kad vairuotojai galėtų aiškiai suprasti, koks leistinas greitis yra skirtinguose ruožuose, įmonės atstovė nurodė, kad kelio ženklinimo keisti neplanuojama, mat atitinka reglamentą, o klaidų vairuotojai išvengtų prisiminę Kelių eismo taisykles.
Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
Tai dėkim ant stalo tuos "kažkokius tyrimus ir rekomendacijas". Ar čia su grafa "slaptai"? Gal kas pasidalintų, kaip knygnešiai perneštų Susisiekimo ministerijos sienas? Gal tada visiems supratimas ateis kodėl vienur statom, o kitur net nepriprašysi.
Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima
Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
Tai dėkim ant stalo tuos "kažkokius tyrimus ir rekomendacijas". Ar čia su grafa "slaptai"? Gal kas pasidalintų, kaip knygnešiai perneštų Susisiekimo ministerijos sienas? Gal tada visiems supratimas ateis kodėl vienur statom, o kitur net nepriprašysi.
Ribojimai gal ir kvaili, bet viešai pripažįstama, kad dabartinis reglamentavimas irgi šakėmis ant vandens rašytas arba gal jo nelabai ir yra.
Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis,
Vyriausybė pritaria grupės parlamentarų siūlymui geriau reglamentuoti stacionarių greičio matuoklių įrengimą, tačiau nepritaria pasiūlymams sumažinti jų skaičių keliuose.
Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis, todėl jie gerokai sumažins matuoklių skaičių keliuose, nebus galima kovoti su greičio pažeidėjais.
Tai kaip čia išeina? Kai naujai statyti bet kur, tai nereikėjo nei reglamentų, nei tyrimų. O siūlomiems ribojimams reik mokslininkų konferencijos?
Komentuoti: