Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nu ir vėl - kam eilinį kartą priešinti kelių remontą su radarais? Tegul būna ir viena, ir kita.
    Blin bet nu atrodo radarų priešininkai savo odą išvirškčiai išsivers, kad tik pritempti. Net tai, kad visi ant KET "dėję" tampa argumentu neįrengti radarų, nes nu juk jei visuomenė nesilaiko taisyklių, tai ir negalima jų laikymosi užtikrinti (nemoralu?).



    Romas palygink, kiek keliams išleidžiama ir kiek radarams. Net jei radarams nulį išleistų, keliams tai beveik niekaip neatsilieptų.

    Nežinau, ar nevažiuoju į pievas, bet iš 2022 m. metinės veiklos ataskaitos:

    Click image for larger version  Name:	image_136388.jpg Views:	3 Size:	84,9 kB ID:	2073015
    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2023-09-02 103615.jpg Views:	0 Size:	29,5 kB ID:	2073016


    Jeigu nenusišneku, tai "saugaus eismo programoms" išleidžiama NET 0,3% viso (dabar jau) įmonės biudžeto. Ir tikrai nesigilinau, bet įtariu, kad į saugaus eismo programa įeina ne vien tik radarai, tai realus procentas būtų dar mažesnis.

    Dėl "saugaus eismo programoms ir jų priemonėms įgyvendinti", čia yra LAKD pranešimas dėl šios veiklos:
    https://lakd.lt/naujienos/ab-lietuvo...?cn-reloaded=1
    AB Lietuvos automobilių kelių direkcija: šiais metais inžinerinių saugaus eismo priemonių diegimui bus skirta dvigubai daugiau lėšų
    <...>Taip pat iš šių lėšų įrengiami greičio mažinimo kalneliai, salelės, miesto vartai, greičio matuokliai ir kt.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.02, 10:47.

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      OK, bet pacituosiu siūlymą dar kartą:

      o ne būti Radarų direkcija
      Nu tai čia ir yra supriešinimas.

      Comment


        Kolegos, pavažinėkite po pasaulį toliau nei Pilaitė ar Viršuliškės ir pamatysite, kad kažkas Lietuvoje labai netvarkoj su keliais.

        Kur kas turtingenė Lietuva su kelių būkle atsiliko net nuo Balkanų šalių - mus jau lenkia Rumunija ir net Albanija.
        Tačiau radarų pas mus pristatyta beveik tiek pat, kiek 6 kartus pagal plotą didesnėje ir 10 kartų daugiau gyventojų turinčioje Lenkijoje. Ir Llietuvoje niekam nesvarbu, kad Lenkijoje krašto keliuose bus pastatyta 100 aplinkelių, o pas mus iki 2035 metų turbūt nebus nė vieno.

        Čia ne pinigų trūkumo, o savotiškų SusisMin ir LAKD prioritetų klausimas.

        Comment


          Na tai kur tas prioritetų trūkumas, kai radarams išleidžiama mažiau nei 0,3% LAKD biudžeto (į tą 0,3% įeina ir salelių, "miestelių vartų" ir kitų panašių "saugos" sprendimų diegimas)?
          Radarai yra niekas; praktiškai jokių resursų nereikalaujantis dalykas. Keliams ir taip jau išleidžiama absoliučiai beveik visas LAKD biudžetas.

          Comment


            Vis dėlto kąžkas Lietuvoje yra blogai su prioritetais, jei net pagrindiniai keliai pas mus nuolat blogėja.

            Paskaičius LAKD naujienas (net ir *pasikeitus" valdžiai), tai liūto dalis, o ne 0.3% dėmesio skiriama "žmonių gyvybes gebėjantiems" radarams o nykstamai maža dalis - keliams tvarkyti.
            ​​​​
            Jau buvo diskutuota ir faktais iliustruota, kad radarų statymas tėra SusiMin ir LAKD veiklos imitavimas,
            - Radaro pastatymas pakeičia aplinkkelio nutiesimą.
            - Radaro pastatymas pakeičia provėžų pašalinimą
            - Radaro pastatymas pakeičia tilto per marais nutiesimą
            - Radaro pastatymas pakeičia lėtėjimo juostų įrengimąmą.
            ,- Radaro pastatymas pakeičia žvėrių pralaidų ir tvorų nutiesimą.

            LAKD atseit gellbėjo ir vēl gelbėjo, o mirtingumas keliuose ďiemet išaugo dešimtimis procentų

            Comment


              tiesiog verkia akys nuo tokios rašysenos. Ar drimbančios putos iš burnos besipiktinant radarais uždengia ekraną ir nesigauna peržvelgti parašyto teksto?

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Vis dėlto kąžkas Lietuvoje yra blogai su prioritetais, jei net pagrindiniai keliai pas mus nuolat blogėja.
                Paskaičius LAKD naujienas (net ir *pasikeitus" valdžiai), tai liūto dalis, o ne 0.3% dėmesio skiriama "žmonių gyvybes gebėjantiems" radarams o nykstamai maža dalis - keliams tvarkyti.​
                Jau buvo diskutuota ir faktais iliustruota, kad radarų statymas tėra SusiMin ir LAKD veiklos imitavimas,
                LAKD atseit gellbėjo ir vēl gelbėjo, o mirtingumas keliuose ďiemet išaugo dešimtimis procentų
                Atleisk, bet ką tu čia kliedi? Kokia "liūto dalis"? Kad Delfiai ir 15min leidžia straipsnius apie tai, nėra indikacija, kad LAKD tai - "liūto dalis". Aš tau konkrečiai, rodos, faktiniais (audituotais) duomenimis parodžiau, kad mažiau nei 0,3% LAKD biudžeto tam skiriama, iš kur visa kita demagogija atsirado? Jeigu aš neteisingai tuos duomenis interpretuoju - prašau pataisyk mane, tikrai suprantu, kad galiu klysti. Na bet būk malonus, pagrįsk savo žodžius, nes dabar visiškai tuščiais teiginiais varai.

                - Radaro pastatymas pakeičia aplinkkelio nutiesimą.
                - Radaro pastatymas pakeičia provėžų pašalinimą
                - Radaro pastatymas pakeičia tilto per marais nutiesimą
                - Radaro pastatymas pakeičia lėtėjimo juostų įrengimąmą.
                ,- Radaro pastatymas pakeičia žvėrių pralaidų ir tvorų nutiesimą.
                2022 m. "saugumo" priemonėms buvo skirta 0,3% LAKD biudžeto. Tuo tarpu, nuo visų skirtų lėšų, 0,65% net nebuvo panaudota ir grąžinta biudžetui.
                Ta prasme, daugiau nei dvigubai didesnė suma, nei skirta VISOMS saugumo priemonėms 2022 m., buvo grąžinta biudžetui, nes LAKD nesugebėjo pilnai jų panaudoti. Tai iš kur tu išvartai šitą nesąmonę, kad radaro pastatymas kažką "pakeičia"?
                Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.02, 20:02.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Tačiau radarų pas mus pristatyta beveik tiek pat, kiek 6 kartus pagal plotą didesnėje ir 10 kartų daugiau gyventojų turinčioje Lenkijoje.
                  gal dėl to kad pagal mirčių kelyje mln gyventojų skaičių ES esame vieni iš lyderių ir norime tą pataisyti? Ir sprendžiant iš statistikos (apačioje), lenkams kaip tik nepakenktų pasistatyti daugiau radarų, nes jų visos autostrados ir aplinkeliai jiems netrukdo būti ketvirtiems pagal mirtingumą keliuose ES, kai Lietuva penktoji. Vadinasi, ne vien kelių kokybėje esmė.


                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-02 200621.png
Views:	273
Size:	50,8 kB
ID:	2073109

                  Comment


                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                    Kokia "liūto dalis"?
                    Rašydamas "liūto dalis dėmesio" turėjau omeny, kad LAKD PiaRas didžiąją dalį straipsnių taso vein apie radarus ir kaip visiems bus gera nei saugu.

                    Galima skaičiuoti ir projektus viešųjų pirkimų skelbimuose - kiek konkursų paskelbta radarams ir kiek, pvz aplinkkelių tiesimui ar projektavimui ar kitokiam kelių charakteristikų gerinimui.
                    Atmetus Via Balticą ir stringančią A14 rekonstrukciją jokių rimtų projektų beveik nėra. Kažkiek daugiau pinigų bus išeista kelių ir tiltų
                    Taciau kelio lopymas yra būklės atstatymas, o ne charakteristikų gerinimas.

                    Nors apie kokias kelininkų ambicijas galima.kalbėti, jei. pvz.per keletą metų, sugebama tik pastatyti radarą vietoj lėtėjimo juostos A5 Kauno vakarinio aplinkkelio - Kalvarijos g. sankryžoje

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Rašydamas "liūto dalis dėmesio" turėjau omeny, kad LAKD PiaRas didžiąją dalį straipsnių taso vein apie radarus ir kaip visiems bus gera nei saugu.

                      Galima skaičiuoti ir projektus viešųjų pirkimų skelbimuose - kiek konkursų paskelbta radarams ir kiek, pvz aplinkkelių tiesimui ar projektavimui ar kitokiam kelių charakteristikų gerinimui.
                      Atmetus Via Balticą ir stringančią A14 rekonstrukciją jokių rimtų projektų beveik nėra. Kažkiek daugiau pinigų bus išeista kelių ir tiltų
                      Taciau kelio lopymas yra būklės atstatymas, o ne charakteristikų gerinimas.

                      Nors apie kokias kelininkų ambicijas galima.kalbėti, jei. pvz.per keletą metų, sugebama tik pastatyti radarą vietoj lėtėjimo juostos A5 Kauno vakarinio aplinkkelio - Kalvarijos g. sankryžoje
                      Tu bent perskaitei, ką rašiau?
                      Iš naujo:

                      Aš tau konkrečiai, rodos, faktiniais (audituotais) duomenimis parodžiau, kad mažiau nei 0,3% LAKD biudžeto tam skiriama, iš kur visa kita demagogija atsirado? Jeigu aš neteisingai tuos duomenis interpretuoju - prašau pataisyk mane, tikrai suprantu, kad galiu klysti. Na bet būk malonus, pagrįsk savo žodžius, nes dabar visiškai tuščiais teiginiais varai.
                      2022 m. "saugumo" priemonėms buvo skirta 0,3% LAKD biudžeto. Tuo tarpu, nuo visų skirtų lėšų, 0,65% net nebuvo panaudota ir grąžinta biudžetui.
                      Ta prasme, daugiau nei dvigubai didesnė suma, nei skirta VISOMS saugumo priemonėms 2022 m., buvo grąžinta biudžetui, nes LAKD nesugebėjo pilnai jų panaudoti. Tai iš kur tu išvartai šitą nesąmonę, kad radaro pastatymas kažką "pakeičia"?

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Galima skaičiuoti ir projektus viešųjų pirkimų skelbimuose - kiek konkursų paskelbta radarams ir kiek, pvz aplinkkelių tiesimui ar projektavimui ar kitokiam kelių charakteristikų gerinimui.
                        Tikrai, būtų įdomu - tai kiek? Būtų įdomu ir skaičiais, ir sumom, ačiū iš anksto.

                        Comment


                          Bandymai dangstyti LAKD (ne)darbo broką man nebėra juokingi. Magistrale tarp Vilniaus ir Klaipėdos pastoviai naudojuosi kelis kartus per mėnesį. Ir radarų kiekis tikrai nemaloniai stebina. Nesu tas, kuris viršija leistiną greitį. Tačiau radarų skaičius, vietoj tiesiog normalios kelio dangos, yra užmušantis.

                          Šiemet A1 ir šalia jo esančiuose keliuose turėjome keletą atvejų, kuriuose galima matyti akivaizdų kelių priežiūros kokybės smukimą. Pirma aš kalbu apie tilto netoli Ariogalos, Žemaičių plente, per Dubysą, uždarymą. Tokie defektai, dėl kurių tiltu apribotas eismas, neatsiranda staiga. Jiems išsivystyti iki avarinio lygio reikia 15-20 metų. Vadinasi tiek metų tuo tiltu nebuvo tinkamai rūpintasi. Analogiškas pavyzdys su balandžio mėn. atsivėrusia “smegduobe” viaduke magistralėje ties Survilų kaimu (vieta žemėlapyje netoli Ariogalos, tas pats rajonas). Nuo Balandžio mėnesio ten nelabai kas ir vyksta, tik po Joninių savaitgalio vietoj vienos eismo juostos atsirado dvi, nes kamštis po Joninių savaitgalio siekė kelis kilometrus. Darkart pakartosiu: tokie defektai atsiranda per ilgą laiką, kai nėra tinkamai rūpinamasi konstrukcijų būkle. Ir tai yra tiesioginė infrastruktūros savininko (šiuo atveju greičiausiai LAKD) atsakomybė. Apie kelio dangos Vilnius – Kaunas magistralėje kokybę ruože prieš nusukimą į Pravieniškes / Rumšiškes nėra dėl ko ir beišsiplėsti. Ten pirmoje juostoje yra tiesiog ~7 kilometrai geležinkelio bėgių vietoj magistralės.
                          Turiu pastebėjimų ir dėl kitų krašto kelių, kuriuose ruošiamasi įrengti vidutinio greičio matuoklius. Parinktos jų vietos man atrodo tiesiogiai koreliuoja su patogumu juos įrengti (t.y. nėra nusukimų) ir/arba tiesiog prasta danga. Ten, kur planuojama dabar įrengti vidutinio greičio ruožus, tiesiog nebėra saugu/patogu važiuoti didesniu greičiu. Kartais ir teoriškai leidžiamas 90 km/h greitis yra žalingas mašinai ar saugiam važiavimui bendrąja prasme. Viename tų ruožų, po atnaujintos kelių šimtų metrų asfalto dangos, jau pusmetį nesugebama nupaišyti ištisinės linijos. Spėju, kad vidutinio greičio matuoklis ten atsiras greičiau, nei kas teiksis ten sutvarkyti horizontalųjį kelių ženklinimą (kelias 164, atkarpa tarp Šilalės ir Kvėdarnos).
                          Todėl man norėtųsi, kad ir tie 0,3% LAKD biudžeto, būtų skiriami kokybiškai kelių, viadukų ir tiltų priežiūrai; kai iš anksto, dar nesusidarius avarinės būklės sąlygoms, būtų nustatomi prioritetai, skiriamas finansavimas ir laiku pradedami remonto darbai. Vienintelis kliuvinys tam – reikia sunkiai ir kasdien dirbti. Įtariu, kad greičio matuoklių pastatymo klausimus mielai apsiima išspręsti suinteresuotos įmonės, kai LAKD dirbantiems nebereikia nieko daryti. Tokiu būdu mes, greičiausiai, vietoj kokybiškos kelių priežiūros ir gauname avarinę būklę + radarus.
                          Paskutinis taisė wtme; 2023.09.02, 23:51.

                          Comment


                            Parašė wtme Rodyti pranešimą
                            Todėl man norėtųsi, kad ir tie 0,3% LAKD biudžeto, būtų skiriami kokybiškai kelių, viadukų ir tiltų priežiūrai; kai iš anksto, dar nesusidarius avarinės būklės sąlygoms, būtų nustatomi prioritetai, skiriamas finansavimas ir laiku pradedami remonto darbai. Vienintelis kliuvinys tam – reikia sunkiai ir kasdien dirbti.

                            Juodu ant balto parašiau, kad pernai net nebuvo įsisavinta 0,65% numatyto biudžeto, tai neskyrus to 0,3% "saugumo priemonėms" (ar koks ten terminas naudojamas), tas skaičius tiesiog būtų buvęs 0,95%. Bet ne, geriau liaudžiai susikurti šiaudinę baidyklę ir ją ceremoniškai deginti.
                            Kitaip pasakysiu - iš to 0,3% (kurio tik dalį sudaro patys radarai), tu net mažiausio kelio ruožo nesuremontuotum. Čia tiesiog šimtais kartų skiriasi kaštai ir apimtys.

                            Na bet ir toliau sėkmės skaičiuojant trupinius ir galvojant, kad tie trupiniai yra visa ko problema ir sprendimas.

                            Comment


                              Parašė wtme Rodyti pranešimą
                              Tačiau radarų skaičius, vietoj tiesiog normalios kelio dangos, yra užmušantis.
                              Radarai nėra vietoj dangos. Radarai kaip tik gali būti dėl esamos dangos (nesaugu) arba dėl būsimos dangos (lygus eksvaldas - puiki proga paspaust).
                              Apie kelių būklę galima šnekėti daug, kaip ir daug ką reikėtų nuveikti, kad ji būtų geresnė. Bet kaip galima kaltinti radarus dėl kelio būklės? Nebūtų radarų, pereksvalduotų porą papildomų kilometrų per metus, tačiau papildomai skraidantys debilai užmuštų kelis žmones. Nelabai skamba kaip win-win.

                              Comment


                                jei nesusitvarko su 99.7 ką pakeis 0.3?
                                norit gauti avarinės būklės kelius minus radarai?

                                Comment


                                  Parašė wtme Rodyti pranešimą
                                  [FONT=Arial][SIZE=14px]
                                  Magistrale tarp Vilniaus ir Klaipėdos pastoviai naudojuosi kelis kartus per mėnesį. Ir radarų kiekis tikrai nemaloniai stebina.
                                  Iš vienos pusės, neturėtų nemaloniai stebinti (važiuoji sau ramiai pagal taisykles ir nesuki galvos). Iš kitos - pas mus kartais trūksta greitį primenančių kelio eismo ženklų, dėl ko kartais pamatęs vidutinio ženklą pradedi dvejoti, koks čia buvo leistinas. Patiko kaip yra Prancūzijoje - jei yra radaras, tai iš karto prie ženklo apie jį perspėjama kiek ten galima važiuoti, o ir šiaip, greitį primenantys ženklai statomi daug dažniau, nei pas mus.

                                  Comment


                                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                    Iš vienos pusės, neturėtų nemaloniai stebinti (važiuoji sau ramiai pagal taisykles ir nesuki galvos). Iš kitos - pas mus kartais trūksta greitį primenančių kelio eismo ženklų, dėl ko kartais pamatęs vidutinio ženklą pradedi dvejoti, koks čia buvo leistinas. Patiko kaip yra Prancūzijoje - jei yra radaras, tai iš karto prie ženklo apie jį perspėjama kiek ten galima važiuoti, o ir šiaip, greitį primenantys ženklai statomi daug dažniau, nei pas mus.
                                    Tuo pačiu tai primena, kiek Lietuvoje daug vairuotojų, kurie dar negirdėjo apie Waze programėlę (ir apskritai Internetą ir smartphonus?), kuri ne tik rodo toje vietoje leistiną greitį, bet ir mašinos greitį pagal GPS. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl absoliuti dauguma vairuotojų kerta per stabdžius ir važiuoja -10km/h.

                                    Comment


                                      Saugiau būtų nesinaudoti pašaliniais prietaisais vairuojant, o stebėti kelią, tad prancūzijos pavyzdys neabejotinai geresnis.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Tuo pačiu tai primena, kiek Lietuvoje daug vairuotojų, kurie dar negirdėjo apie Waze programėlę (ir apskritai Internetą ir smartphonus?), kuri ne tik rodo toje vietoje leistiną greitį, bet ir mašinos greitį pagal GPS. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl absoliuti dauguma vairuotojų kerta per stabdžius ir važiuoja -10km/h.
                                        teorija: gal dėl to jiems ir pikta, kad pristato visur matuoklių, nes tada jie „priversti“ važiuoti visur ant 70? įdomu kodėl jie nesusimąsto, kai juos visi apsilenkia matuoklio ruože.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Tuo pačiu tai primena, kiek Lietuvoje daug vairuotojų, kurie dar negirdėjo apie Waze programėlę (ir apskritai Internetą ir smartphonus?), kuri ne tik rodo toje vietoje leistiną greitį, bet ir mašinos greitį pagal GPS. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl absoliuti dauguma vairuotojų kerta per stabdžius ir važiuoja -10km/h.
                                          Waze deja, ne panacėja. Nors pats su ja po Europą daug važinėjau, kartais ji nusišneka - vakar važiavau nuo Aukštadvario iki Trakų, tai viename ruože ji rodo kad leistina 90, kai pagal ženklus 80. Nu čia gerai, maybe aš žioplas ir pražiūrėjau ženklą, bet ten yra didesnių klaidų - pvz tame pačiame ruože ji kokia 15 km žymėjo kaip vidutinio greičio matavimo zoną, kai pagal ženklus ten buvo dvi atskiros.
                                          Dar yra kur ją tobulinti, žodžiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X