Nors prioritetas teikaimas radarams, bet žuvusių skaičius išaugo +41%.
Nežinia, daug ar mažai, jei per 2023 metus LAKD įrengs vos (net) 5 km tvorų nuo gyvūnų, kurie yra labai dažna avarijų priežastis
Pranešime nėra nuorodos į tą prioriteinę eilę ir kokie kriterijai nustatomi tiems prioritetams..
LAKD 2023.08.24
Šiais metais inžinerinių saugaus eismo priemonių diegimui bus skirta dvigubai daugiau lėšų
Nežinia, daug ar mažai, jei per 2023 metus LAKD įrengs vos (net) 5 km tvorų nuo gyvūnų, kurie yra labai dažna avarijų priežastis
Pranešime nėra nuorodos į tą prioriteinę eilę ir kokie kriterijai nustatomi tiems prioritetams..
LAKD 2023.08.24
Šiais metais inžinerinių saugaus eismo priemonių diegimui bus skirta dvigubai daugiau lėšų
2023 m. AB Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) planuoja skirti 13,5 mln. eurų inžinerinių saugaus eismo priemonių įrengimui, o tai dvigubai daugiau nei praėjusiais metais. 2022 m. inžinerinių saugaus eismo priemonių plėtrai panaudota kiek daugiau nei 6 mln. (...)
LAKD šiais metais planuoja įrengti 60 km pėsčiųjų dviračių takų, rekonstruoti 10 vieno lygio sankryžų, įrengti 5 km tvorų, saugančių eismo dalyvius nuo laukinių gyvūnų, ir 95 km apsauginių kelio atitvarų. Taip pat iš šių lėšų įrengiami greičio mažinimo kalneliai, salelės, miesto vartai, greičio matuokliai ir kt. Kai kurios eismo saugos priemonės įrengiamos kartu su įgyvendinamais atskirų kelių ruožų rekonstravimo, kapitalinio remonto ar paprastojo remonto projektais.
LAKD atkreipia dėmesį, kad inžinerinės eismo saugos priemonės diegiamos visų pirma įvertinus žūčių ar sužeidimų keliuose statistiką, incidentų keliuose pobūdį, išanalizavus kiekvienos priemonės efektyvumą.
Remiantis Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, 2023 metų I pusmetį šalies keliuose žuvo net 72 žmonės, o tai 41 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Atkreiptinas dėmesys, kad greitis išlieka dominuojančia tragiškų įvykių keliuose priežastimi, o greičio matuokliai – viena efektyviausių priemonių, drausminančių vairuotojus ir tuo pačiu formuojančių saugaus vairavimo įpročius.
Inžinerinės saugaus eismo priemonės įgyvendinamos pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos interneto svetainėje www.lakd.lt skelbiamą prioritetinę eilę bei joms skiriamą finansavimą. Šios priemonės finansuojamos iš Kelių plėtros ir priežiūros programos (KPPP) bei ES lėšų.
https://lakd.lt/naujienos/ab-lietuvo...i-daugiau-lesu
LAKD šiais metais planuoja įrengti 60 km pėsčiųjų dviračių takų, rekonstruoti 10 vieno lygio sankryžų, įrengti 5 km tvorų, saugančių eismo dalyvius nuo laukinių gyvūnų, ir 95 km apsauginių kelio atitvarų. Taip pat iš šių lėšų įrengiami greičio mažinimo kalneliai, salelės, miesto vartai, greičio matuokliai ir kt. Kai kurios eismo saugos priemonės įrengiamos kartu su įgyvendinamais atskirų kelių ruožų rekonstravimo, kapitalinio remonto ar paprastojo remonto projektais.
LAKD atkreipia dėmesį, kad inžinerinės eismo saugos priemonės diegiamos visų pirma įvertinus žūčių ar sužeidimų keliuose statistiką, incidentų keliuose pobūdį, išanalizavus kiekvienos priemonės efektyvumą.
Remiantis Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, 2023 metų I pusmetį šalies keliuose žuvo net 72 žmonės, o tai 41 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Atkreiptinas dėmesys, kad greitis išlieka dominuojančia tragiškų įvykių keliuose priežastimi, o greičio matuokliai – viena efektyviausių priemonių, drausminančių vairuotojus ir tuo pačiu formuojančių saugaus vairavimo įpročius.
Inžinerinės saugaus eismo priemonės įgyvendinamos pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos interneto svetainėje www.lakd.lt skelbiamą prioritetinę eilę bei joms skiriamą finansavimą. Šios priemonės finansuojamos iš Kelių plėtros ir priežiūros programos (KPPP) bei ES lėšų.
https://lakd.lt/naujienos/ab-lietuvo...i-daugiau-lesu
Comment