Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Girtų budulių pilnas ekipažas įkalnėje lenkdamas kombainą susiploja po fura.
-
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Keista, o atsitiktinis, į avariją patekusio automobilio keleivių skaičius niekaip neįtakoja žuvusiųjų skaičiaus? Tarkim pasukimas sankryžoje į kairę prieš atvažiuojančią "furą" tikriausiai nesaugiu greičiu, įtakoja padarinių sunkumą? Wow...
Girtų budulių pilnas ekipažas įkalnėje lenkdamas kombainą susiploja po fura. Pagrindinė avarijos priežastis: Girtas už vairo?, lenkimas įkalnėje? šalia sėdintis, leidęs vairuoti neblaiviam? Neužsegti saugos diržai? Pagal daugelio įsitikinimus, kaip matau pagrindinė priežastis būtų "nepasirinktas saugus greitis". Būtų nelekę, žiurėk ir namus saugiai pasiekę.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGal jau užtenka nusišnekinėti apie tą greitį?
- 7 patinka
Comment
-
https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...aleje-n1253702
Garsiai nuskambėjo poliitko Andriaus Mazuronio pasisakymai, kad greičio matuokliai yra tik kelininkų „biznis“. Ką atsakytumėte?
Nežinau, kaip tas „biznis“ vertinimas, bet čia turbūt yra susiję su tuo, kad galbūt yra galvojama, jog už baudas, kai nusižengia vairuotojai, surenkamos lėšos patenka į LAKD biudžetą.
Tai noriu pasakyti, kad nė vienas euro centas už surinktas baudas dėl greičio viršijimo nepatenka į LAKD biudžetą. Kelių direkcijai nėra jokios paskatos nei didinti, nei mažinti matuoklių skaičiaus, kas susiję su baudų surinkimu.Ar greičio matuokliai duoda efektą, gal mums trūksta fantazijos ir turėtumėme imtis kitų dalykų, ne tik diegti greičio kontrolės sistemas? Ar, jūsų nuomone, didėjantis avaringumas neįrodo, kad tie matuokliai ne visada pasiteisina?
Dažnai nuskamba tokia reakcija, kad yra pirstatyta daug matuoklių. Tai bent jau valstybinės reikšmės keliuose yra tik 6 proc. tinklo, kur yra vykdoma greičio kontrolė. Ir kai diegsime dar papildomus šiemet ir kitais metais [greičio matuoklius], bus tik apie 8 proc. kelių tinklo, kur yra vykdoma kontrolė. Tai tikrai nėra didelis skaičius.
Taip, savivaldybės irgi pas save stato [greičio matuoklius], reikėtų jų klausti, kiek yra padengiama. Bet valstybinės reikšmės keliuose tikrai yra nedidelė dalis.
<...> Dabar kita dalis klausimo dėl efektyvumo. Tai šiuo metu per 1–1,5 metų mes esame įdiegę virš 100 matuoklių. Ir ką mes stebime? Stebime tai, kad žuvusių mažėja tuose ruožuose kartais, sužeistųjų – daugiau kaip pusė.
Dažnai dabar kalbame apie A1 kelią, tai ta statistika rodo labai aiškiai. Ten yra suplanuota įrengti maždaug 4 [greičio kontrolės] ruožus. Tai per kelerius metus tuose ruožuose buvo sužeisti 93 žmonės ir 10 žuvo, tai tikrai yra didžiulis, nukentėjusių žmonių skaičius.
Tai štai kodėl reikia ten statyti tuos matuoklius, kad sumažinti tą tikimybę įvykti skaudiems eismo įvykiams. <...> Tai tikrai [greičio matuoklių įrengimas] pasiteisina ir mes matome didžiulį efektyvumą.
- 1 patinka
Comment
-
Diena.lt 2023.08.19
Seimo narys pasipiktino greičio matuokliais automagistralėje: tikslas – ne saugumas,
LNK reportaže savo nuomone apie greičio matuoklius dalijosi Darbo partijos lyderis Andrius Mazuronis.
– Piktinuosi kaip eismo dalyvis. Nesipiktinu visais greičio matuokliais. Pripažįstu būtinybę tikrinti ir matuoti greitį tam tikruose ruožuose, kur iš tiesų yra pavojus. Tačiau mano kantrybės taurė perpildyta, pamačiau paskutinius ruožus, kur planuoja įrengti vidutinio greičio matuoklius, tai yra magistralėse. Kai pamačiau 31 km greičio matuoklių ruožą automagistralėje Kaunas–Klaipėda, akys prasiplėtė iš nuostabos. Mes sakome, kad tai yra priemonės saugumui didinti.
Paprašiau Kelių direkcijos pateikti aštuonių ruožų, kuriose automagistralėse planuojama įrengti greičio matuoklius, pastarųjų keleto metų eismo įvykių statistiką. Iš aštuonių ruožų net keturiuose per paskutinius metus neįvyko nė vieno eismo įvykio, nebuvo nei nukentėjusių, nei žuvusių.
Aš ir keliu klausimą, ar mes tikrai įrenginėjame greičio matuoklius ten, kur pavojai patys didžiausi ir ar pasirenkame tinkamus prioritetus. Aš manau, kad tikslas nėra saugumo užtikrinimas, o surinkti kuo daugiau pinigų iš baudų.
Gal būtų geriau 31 km tvoros nuo gyvūnų valstybinės reikšmės keliuose. Gyvūnų išbėgimas ant kelio tamsiu paros metu yra viena pagrindinių eismo įvykių priežasčių.
https://www.diena.lt/naujienos/versl...-baudu-1136652
- 1 patinka
Comment
-
Žinių radijas / Lrytas 2023.08.20
Kas labiausiai suinteresuotas greičio matuoklių plėtra: „Žmonių gyvybių sąskaita pelnosi pinigus“
Pastaruoju metu visuomenėje netyla diskusijos apie Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) sprendimą įrengti dar šešis momentinio greičio matuoklius ir 54-ias vidutinio greičio matavimo sistemas. (...) „Žinių radijo“ laidoje „Dienos klausimas“ diskutavo LAKD departamento direktorius Aivaras Vilkelis, Lietuvos vairuotojų sąjungos prezidentas dr. Vigilijus Sadauskas, Vilnius TECH universiteto automobilių inžinerijos katedros profesorius Vidas Žuraulis ir „Reidas TV“ įkūrėjas Gintaras Vaičekauskas.
Lietuvos vairuotojų sąjungos prezidento V.Sadausko neįtikina LAKD atstovo argumentai, kad matuokliai padeda tvarkytis su avaringumo problema, nes trūksta viešai prieinamos statistikos ir duomenų apie matuoklių nuveiktus darbus. Dėl šios priežasties, anot pašnekovo, kartais panašu, jog greičio matuoklių statymu yra suinteresuotos tam tikros institucijos.(...)
Jie nepateikia tokios statistikos, nes jeigu tik pateiktų statistiką, manau, išaiškėtų, kokios kompanijos yra suinteresuotos greičio matuoklių statymu, kokios kompanijos yra suinteresuotos jų aptarnavimu ir ką tos kompanijos galimai remia prieš rinkimus arba kaip tai susiję arba su policija, arba su Kelių direkcija, arba su susisiekimo ministerija. Tai yra trys institucijos, kurios dažniausiai būna dalyvaujančios šitoje veikloje. Jeigu nors vienos institucijos vadovo pareikalautų atsakomybės, baigtųsi tokie žaidimai, kuomet žmonių gyvybių sąskaita kažkas pelnosi pinigus“, – piktinasi V.Sadauskas (...)
Lietuvos vairuotojai piktinasi, kad šalies kelių būklė negerėja, dažnai tai motyvuojama lėšų stygiumi, tačiau statyti pakankamai brangią įrangą greičiui matuoti – pinigų yra. Nors visuomenė mąsto, jog geriau būtų užtikrinti tvarkingus kelius, o ne mažinti juose greitį
„Iš tiesų, kai kurios priemonės tampa labai išpuoselėtos ir labai mylimos, o kita medalio pusė rodo, kad kelių būklė negerėja arba labai ilgai užsitęsia rekonstrukcijos. Visuomenė važinėja kaimynines valstybes, tą pačią Lenkiją lanko ir mato, kaip ten dirbama kelių infrastruktūroje ir palyginus vieną kitą ruožą Lietuvoje – nesulyginami dalykai" - sako profesorius Vidas Žuraulis
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...igus--28038870
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąVažiavau Kaunas Klaipėda. Daug vietų pažymėtos radaro ženklu, bet niekur su kilometrų atstumu kaip įprasta sekroriniams. Ar čia bus naujovė, ar tiesiog dar nepristatė lentelių su kilometrų atstumais pakabinimui po radarų ženklais?
O šiaip tai Via Baltica pastebėjau apskritai įdomų ženklinimą. 1 statymo etapo sektorinis - Radaro lentele+atkarpos ilgis, 2 etapo sektorinis - radaro lentelė, už 100m pakartotinai radaro lentelė+atkarpos ilgis, 3 etapo būsimas sektorinis - radaro lentelės iš abiejų radaro pusių be jokio atkarpos ilgio. Įdomiai...
Comment
-
Bus labai įdomu jei pavyks Molėtų plentą perdaryti į kokybišką 2+1. Turiu įtarimą, kad magistralinius, kur nėra pakankamai eismo 2+2 magistralei, 1+1 kelius konvertavus į 2+1 vaizdelis gerokai pagerėtų. Nebūtinai ištisinį 2+1, užtektų retsykiais padaryti apsilenkimo atkarpas kur tai pigu ir patogu. Pavyzdžiui kaip tarp Prienų ir Birštono.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Dviračiai, traktoriai ir pėstieji neleidžiami ten būtent todėl, kad automobiliai kelia padidintą pavojų palyginus su kitais keliais. Aš tai būčiau už greičio apribojimą iki 110.
Magistralėje yra vienintelė vieta kur egzistuoja minimalus greitis. Ar žinai koks jis yra? 60 km/h.
1. Nereikės jokių greitkelių, ar automobilių kelių;
2. Ženkliai sumažės tarša;
3. Ženkliai sumažės avarijų, žuvusių ar sužeistų;
4. Automobiliams nebereikės greičių dėžių su 7 ar 8 pavarom - užteks kokių 4. Atpigs mašinos, paprastės remontas;
5. Keliuose nebereikės 2 lygių sankryžų (nereiks statyti naujų, esamas LAKD galės eksploatuoti kol sugrius);
6. Nebereikės sukti galvos, kaip įrengti greitėjimo/lėtėjimo juostas (LAKD nebereiks ieškoti strateginio investuotojo A5 ir Kalvarijos g. sankryžos juostoms įrengti);
7. Reikalavimai kelio dangos kokybei galės būti ženkliai žemesni - taupomos lėšos;
8. Visas sutaupytas lėšas galima bus skirti greičio matavimo įrangai statyti - nes atsiranda nearti dirvonai verslui. Jei radarai nepadės, galima į kiekvieną mašiną montuoti elektroninius tachografus su tiesioginiu pajungimu į policiją.
9. "Vizija 0" pati neįsigyvendins - eismo dalyviai patys neišsisaugos...
O jei rimtai: tai greitkeliai tam ir statomi su visom 2 lygių sankryžom, lėtėjimo - greitėjimo juostom, ribotu išvažiavimų - įvažiavimų kiekiu, kad juo galėtum važiuoti GREITAI (hence: greitkelis). Yra keliai kur privaloma važiuoti lėtai.
Šiaip atrodo toks biški luditų būrelis: automobiliai tobulėja, saugos sistemos, įspėjimo sistemos, stabilumo, avarinio stabdymo sistemos tampa privalomos, o Lietuvoj pagrindinis fokusas - mažinam greitį...
- 6 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
O jei rimtai: tai greitkeliai tam ir statomi su visom 2 lygių sankryžom, lėtėjimo - greitėjimo juostom, ribotu išvažiavimų - įvažiavimų kiekiu, kad juo galėtum važiuoti GREITAI (hence: greitkelis). Yra keliai kur privaloma važiuoti lėtai.
Šiaip atrodo toks biški luditų būrelis: automobiliai tobulėja, saugos sistemos, įspėjimo sistemos, stabilumo, avarinio stabdymo sistemos tampa privalomos, o Lietuvoj pagrindinis fokusas - mažinam greitį...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Gal atskirkim debilų kategoriją ir apie ją net nėra prasmės diskutuoti.
Ne mažesnė problema ir tos kelio "sraigės", kurios negana ir taip šliaužia. Tai dar ir pamatę greičio ribojimo ženklą, tarkim 70, koks 100 metrų iki jo kerta per stabdžius iki 60. Ir taip ties kiekvienu ženklu. Pabandyk įsivaizduoti, kas tada vyksta toje kolonoje iš paskos. Va tada ir atsiranda savisaugos instinktas apsilenkt tas furas, nei maltis tame neprognozuojamame traukinuke. (žinoma saugiai ir lesitinoje vietoje).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Prašau parodyti kur Lietuvoje buvo sumažintas greitis greitkeliuose ir magistralėse?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Prašau parodyti kur Lietuvoje buvo sumažintas greitis greitkeliuose ir magistralėse? Teiginys visiškai iš oro nes greitis kaip tik yra didinamas, dar neseniai Vilnius-Kaunas nebuvo magistralė, o prieš 20m išvis maksimalus leistinas (ir ne visur) buvo 100km/h. Radarai nei didina nei mažina greičio limito, jie tiesiog įpareigoja jo laikytis. Jei tas greitis per mažas - reikia jį didinti legaliai pakeliant leistino greičio ribą, bet panašu, kad to nereik, nes visoje europoje jis yra toks arba mažesnis, išskyrus Lenkiją su 140km/h viršutine riba arba Vokietija, kur yra tik maksimalaus greičio rekomendacija tam tikrose atkarpose. Bet panašu, kad pagal tūlą lietuvį europiečiai debilai ir nieko nesupranta apie saugų greitį.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąPrašau parodyti kur Lietuvoje buvo sumažintas greitis greitkeliuose ir magistralėse? Teiginys visiškai iš oro nes greitis kaip tik yra didinamas, dar neseniai Vilnius-Kaunas nebuvo magistralė, o prieš 20m išvis maksimalus leistinas (ir ne visur) buvo 100km/h.
Dėl A1 Vilnius -Kaunas pavertimo iš greitkelio į magistralę ir teorinio leistino greičio padidinimo iki 130 km/val. LAKD nėra išvis kuo girtis. Kol per 2020 metus buvo vykdoma rekonstrukcijos su pevažiavmais į kitą juostą (kažkada sukaičiavau 11 ruožų tarp Vilniaus ir Kauno), kelio danga suzmeko ir tapo provėžuota.
Jau geriau buvęs greitkelis su apylige kelio danga nei teorinė "autostrada" - kurios pirmoje juostoja važiuoja tik fūros, o antroje pilna besivelkančių "antraeilinkų". Šiame kelyje eismui įtakos radarai kol kas nedaro, bet ten labai daugėja momentinių radarų.
Deja, išlieka apgailėtinas faktas, kad LAKD prioritetas ne eismo saugumas rekonstuojant ar išlaikant lygius esamus kelius, bet vien savitikslis radarų statymas - net greitkeliuose.Paskutinis taisė Romas; 2023.08.30, 06:20.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDėl A1 Vilnius -Kaunas pavertimo iš greitkelio į magistralę ir teorinio leistino greičio padidinimo iki 130 km/val. LAKD nėra išvis kuo girtis. Kol per 2020 metus buvo vykdoma rekonstrukcijos su pevažiavmais į kitą juostą (kažkada sukaičiavau 11 ruožų tarp Vilniaus ir Kauno), kelio danga suzmeko ir tapo provėžuota. Jau geriau buvęs greitkelis su apyalige kelio danga nei teorinė "autostrada" - kurios pirmoje juostoja važiuoja tik fūros, o antroje pilna besivelkančių "antraeilinkų". Šiame kelyje eismui įtakos radarai kol kas nedaro, bet ten labai daugėja momentinių radarų.
Deja, išlieka apgailėtinas faktas, kad LAKD prioritetas ne eismo saugumas rekonstuojant ar išlaikant lygius esamus kelius, bet vien radarų statymas - net greitkeliuose.
O šiaip tai stebina paradoksas, kad didžiausi radarų priešininkai sako, kad kelių būklė per prasta, kad važiuoti leistinu greičiu ir tuo pačiu jog radarai yra statomi tik prisirinkti baudų kas implikuoja jog važiuoja greičiau nei maksimalus leistinas greitis.
- 4 patinka
Comment
-
dabar ten jau padidino greitį iki 110
Parašė Romas Rodyti pranešimąYra toks ruožas A2 Ukmergės rajone nuo "Suzanos" lavinės iki Krikštėnų sankryžos, kur kelio danga yra provėžuota ir baisenė nei Lenkijoje kokiais 199x metais. Tačiau LAKD ne taiso kelia, o pastatė greičio ribojimo ženjklą iki 90 km / val. ir dar pridėjo vidutinio greičio matuoklį.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
A1 Vilnius-Kaunas yra blogas ruožas tarp ~ Elektrėnų-Žiežmarių, kur pirma juosta kaip per bėgius važiuoji, bet ten net ne dėl provėžų ir ten tikrai nesmagu važiuot bet kokiu greičiu. Likusioj dalyje tarp Kaunas Vilnius net su savo kibiru ir nejaučiu jokių problemų važiuojant 130km/h ir kažkokių antraeilininkų, kurie važiuotų antra juosta lėčiau už mane nesutinku. Arba mes ne apie tą patį kelią kalbam arba kažkam reiktų susirūpinti automobilio būkle.
O šiaip tai stebina paradoksas, kad didžiausi radarų priešininkai sako, kad kelių būklė per prasta, kad važiuoti leistinu greičiu ir tuo pačiu jog radarai yra statomi tik prisirinkti baudų kas implikuoja jog važiuoja greičiau nei maksimalus leistinas greitis.
P.s. O kelio juosta po aplinkeliu greit bus metai uždaryta į Šiaulių pusę. Reik per greitėjimo juostą apvažiuoti. Va čia tai saugumu pasirūpinta.
- 3 patinka
Comment
Comment