Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Policijos atstovas: šiemet eismo įvykiuose žuvo 42 proc. daugiau žmonių nei pernai
    Šiemet eismo įvykių skaičius, palyginus su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, auga nesmarkiai, tačiau žuvusiųjų eismo įvykiuose skaičius šiais metais išaugo 42 procentais, teigia Kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus viršininkas Rytis Vosylius.

    Šią statistiką trečiadienį policijos atstovas paskelbė LRT radijuje.

    „Iš esmės eismo įvykių, palyginti su pernai metais, skaičius išliko stabilus. Padidėjimas 2 procentais, tai tikrai nedidelis. Bet mirčių keliuose padidėjo drastiškai – šiai dienai net 42 procentai, tai yra 27 žmonėms daugiau žuvo nei per tą patį laikotarpį pernai“, – LRT radijui sakė R. Vosylius.

    Anot jo, dažniausiai mirtinos avarijos įvyksta dėl leistino greičio viršijimo.

    „Apie 70 procentų tokių įvykių (avarijos – ELTA) priežastis yra arba greičio viršijimas, arba saugaus greičio nepasirinkimas“, – komentavo R. Vosylius.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      „Apie 70 procentų tokių įvykių (avarijos – ELTA) priežastis yra arba greičio viršijimas, arba saugaus greičio nepasirinkimas“, – komentavo R. Vosylius.
      Melas! Visiem aišku, kad dauguma avarijų dėl to jog vairuotojam teko staigiai stabdyti pamačius radarus arba dėl duobių automagistralėse.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        „Apie 70 procentų tokių įvykių (avarijos – ELTA) priežastis yra arba greičio viršijimas, arba saugaus greičio nepasirinkimas“, – komentavo R. Vosylius.
        PVZ. policijos suvestinė: motociklas „Suzuki GSX 1300“, vairuojamas vyro (gim. 1961 m.), nuvažiavo nuo kelio į griovį ir atsitrenkė į kelio sankasą. Per eismo įvykį žuvo motociklo vairuotojas.
        Ar tikrai kas nors pasigilins (gal duobė, gal žvėris, gal sveikata, o gal ir tikrai greitis) kodėl tai įvyko. O kam aiškintis, juk bus lengviau - "greičio viršijimas, arba saugaus greičio nepasirinkimas". Jo juk bus kuo pateisinti radaro prasmingumą toje vietoje.

        Comment


          Tai pastačius radarą dar daugiau žus stabdydami pamatę radarą...

          Comment


            Supaprastinsiu - toks KET nurodymo "pašalinti pavojų" aiškinimas yra klaidingas

            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Ar aš kabinėjuosi-išvedžioju, paryškindamas KET punktą? Tiesiog tokia prievolė (nediskutuosiu kiek išsamiai išreiškta) yra įrašyta KET. Kaip apie kelyje pavojų keliantį girtą vairuotoją, taip ir apie bet kokį kitą pažeidimą turi teisę (prievolę) pranešti. Jei kas turi noro ir laiko, gali nors ir apie kiekvieną posūkio neparodymą informuoti. Kiek tai turės prasmės ir vertės - atskira tema.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Tai pastačius radarą dar daugiau žus stabdydami pamatę radarą...
              tie kur užsimuša kirtę per stabdžius dėl radaro tai natūrali atranka

              Comment


                42% žuvusių augimas, šiaip, skandalingas.

                Comment


                  Radarai aišku padeda, bet suprantu, kad erzina.
                  Dar geriau yra investuoti į kelio, gatvės dizainą, kad nebūtų paskatų lėkti.
                  Iškreivinimai, adekvatus greičiui kelio juostos plotis (3-3,25 m).

                  Aišku čia ilgalaikė investicija, bet adekvataus dizaino poreikį turi suprasti visos savivaldybės Lietuvoje be išimčių ir kelių direkcija.

                  Tiesa, nuo radarų įrengimo nepabėgsime, bet ne visi radarą pastebi, nori pastebėti, o jei tik radaras, nesant adekvačių gatvių dizainų, pilnas darbas nebus atliktas siekiant vizijos nulis po kelių dešimtmečių.

                  Puiku, kad bandoma įsisąmoninti ir gatvių projektai kai kur gerėja, bet visokios siaurinti/nesiaurinti diskusijos neramina. Jei netinka liberalo Šimašiaus siaurinimas, žiūrėkit bachūro Matijošaičio siaurinimus, aš mažai girdžiu nusiskundimų, pažįstami nelabai keikiasi.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.16, 15:23.

                  Comment


                    Nelabai suprantu, kodėl turėtų erzinti, jei visada prieš radarus yra įspėjamasis ženklas?

                    Comment


                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                      Melas! Visiem aišku, kad dauguma avarijų dėl to jog vairuotojam teko staigiai stabdyti pamačius radarus arba dėl duobių automagistralėse.
                      Juokai juokais, bet vakar panašų vaizdelį mačiau toje vietoje tarp Rykantų ir Vievio kur neseniai perėją perdarė į požeminę perėją ir panaikino greičio apribojimą. Srautas važiuoja tvarkingai 130. Kažkas pamatė greičio matuoklio ženklą ir kirto ant stabdžių iki ~ 100.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Nelabai suprantu, kodėl turėtų erzinti, jei visada prieš radarus yra įspėjamasis ženklas?
                        Erzina nebent ten, kur dėl radarų pradėjo badyt akis nedabaigta infrastruktūra. Pavyzdžiui išvažiuojant iš Vilniaus po A1 viaduku į Varėną/Trakus.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Jei netinka liberalo Šimašiaus siaurinimas, žiūrėkit bachūro Matijošaičio siaurinimus, aš mažai girdžiu nusiskundimų, pažįstami nelabai keikiasi.
                          Tai visi žino, kad pas bachūrą kamščiai ne dėl siaurinimo, o dėl pasistojusių tiltų

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Juokai juokais, bet vakar panašų vaizdelį mačiau toje vietoje tarp Rykantų ir Vievio kur neseniai perėją perdarė į požeminę perėją ir panaikino greičio apribojimą. Srautas važiuoja tvarkingai 130. Kažkas pamatė greičio matuoklio ženklą ir kirto ant stabdžių iki ~ 100.
                            Kiek žuvusių ir sužeistų?

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Kiek žuvusių ir sužeistų?
                              Šįkart nebuvo. Bet vakarykščiam ilgo savaitgalio pabaigos sraute jei iš galo kas nors būtų su lėtesne reakcija - galėjo būt gera kobros 11 scena.

                              Šiaip keista tokioj vietoj statyt matuoklį. Naujai rekonstruota pagal visus standartus, viena iš nedaugelio atkarpų su kokybiška danga... Ir matuoklis. Yra n+k vietų kur jo labiau reiktų. Arba tiesiog daryt Vilnius - Kaunas sektorių.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                PVZ. policijos suvestinė: motociklas „Suzuki GSX 1300“, vairuojamas vyro (gim. 1961 m.), nuvažiavo nuo kelio į griovį ir atsitrenkė į kelio sankasą. Per eismo įvykį žuvo motociklo vairuotojas.
                                Ar tikrai kas nors pasigilins (gal duobė, gal žvėris, gal sveikata, o gal ir tikrai greitis) kodėl tai įvyko. O kam aiškintis, juk bus lengviau - "greičio viršijimas, arba saugaus greičio nepasirinkimas". Jo juk bus kuo pateisinti radaro prasmingumą toje vietoje.
                                Pasirinkai saugų greitį, ir nebus baisu jokie žvėrys.
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  42% žuvusių augimas, šiaip, skandalingas.
                                  Palyginti 2022 m. ir 2023 m. sausio – birželio mėn., žuvusiųjų eismo įvykiuose skaičius padidėjo – 41 proc., sužeistųjų skaičius pakito neženkliai, eismo įvykių skaičius padidėjo – 2 proc.

                                  Nieko skandalingo jei vertinsim statistiškai - įvykių skaičių... tiesiog kažkurių autoįvykių metu žuvo po kelis eismo dalyvius. Tarkim vienas autoįvykis su žuvusiu visu ekipažu, gali labai ženkliai įtakoti statistiką.

                                  Comment


                                    Akivaizdu, kad radarų kaišiojimas kur reikia ir kur nereikia eismo saugumo negerina.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Faktas, kad 70 % avarijų dėl greičio viršijimo priminė seną anekdotą: atvyksta 2 policininkai į įvykio vieta, ten guli lavonas su smaugimo žymėmis, trimis durtinėmis ir penkiomis šautinėmis žaizdomis. Vyresnysis ir sako: jau 10 metų policijoj dirbu, bet tokios žiaurios savižudybės nesu matęs.

                                      Juokas juokais, bet prieš 15 m, kai policija neturėjo PR skyriaus, o pagal reitingus būdavo lentelės apačioje, sklandė kalbos, kad LT daug savižudybių, nes policija tingi toeti nužudymus, tai "prirašo" savižudybę.

                                      Dabar įsivaizduokim, įvyko avarija, atvyksta policija. Registratoriaus nėra, liudininkų nėra, įvykio dalyvių paaiškinimai prieštarimai. Ką vargšui tyrėjui daryti? Ogi "viršytas saugus greitis" ateina į pagalbą. Gi jei tas, pažeidėjas, 2 juosta nebūtų važiavęs vasarą, esant sausai dangai ir geram matomumui 130 km/h, tai nebūtų įvaręs 1 juosta važiavusiam į šikną/šoną, ir visokie ten "daryti manevrą, jei netrukdysi kitiems", "duoti kelią gretima juosta važiuojantiems" pasidaro nebeįdomu, nes case solved.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Palyginti 2022 m. ir 2023 m. sausio – birželio mėn., žuvusiųjų eismo įvykiuose skaičius padidėjo – 41 proc., sužeistųjų skaičius pakito neženkliai, eismo įvykių skaičius padidėjo – 2 proc.

                                        Nieko skandalingo jei vertinsim statistiškai - įvykių skaičių... tiesiog kažkurių autoįvykių metu žuvo po kelis eismo dalyvius. Tarkim vienas autoįvykis su žuvusiu visu ekipažu, gali labai ženkliai įtakoti statistiką.
                                        Tai kaip ir logiška, kad pasirinktas nesaugus greitis labiau įtakoja padarinių sunkumą, nei įvykių skaičių

                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Juokai juokais, bet vakar panašų vaizdelį mačiau toje vietoje tarp Rykantų ir Vievio kur neseniai perėją perdarė į požeminę perėją ir panaikino greičio apribojimą. Srautas važiuoja tvarkingai 130. Kažkas pamatė greičio matuoklio ženklą ir kirto ant stabdžių iki ~ 100.
                                        Pastebėjau keistą tendenciją, kad ypatingai sunkiasvoriai meta greitį iki 80. Negi radaras atrinkinėja individualiai greičius?
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2023.08.16, 19:27.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Tai kaip ir logiška, kad pasirinktas nesaugus greitis labiau įtakoja padarinių sunkumą, nei įvykių skaičių
                                          ?
                                          Keista, o atsitiktinis, į avariją patekusio automobilio keleivių skaičius niekaip neįtakoja žuvusiųjų skaičiaus? Tarkim pasukimas sankryžoje į kairę prieš atvažiuojančią "furą" tikriausiai nesaugiu greičiu, įtakoja padarinių sunkumą? Wow...

                                          Girtų budulių pilnas ekipažas įkalnėje lenkdamas kombainą susiploja po fura. Pagrindinė avarijos priežastis: Girtas už vairo?, lenkimas įkalnėje? šalia sėdintis, leidęs vairuoti neblaiviam? Neužsegti saugos diržai? Pagal daugelio įsitikinimus, kaip matau pagrindinė priežastis būtų "nepasirinktas saugus greitis". Būtų nelekę, žiurėk ir namus saugiai pasiekę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X