Nieko logiško - radarų kaina palyginus su kelių remontais yra labai maža, todėl specialiai nestatyti radarų laukiant, kol bus suremontuoti keliai, yra tas pats, kas raginimas žudyti daugiau žmonių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai logiškas to Siimo nario pasiūlymas yra LAKD pirmiau sutvarkyti provėžas ir įrengti apsaugas nuo gyvūnų (juk pvz., A14 dauguma avarijų yra nuo susidūrimo su gyvūnais, o ne dėl greičio viršijimo), ir tik paskui statyti radarus.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąA14 ne dėl greičio? Čia rimtai? Noriu pamatyti statistikos šaltinį arba parūkyt to paties...
Aš irgi nustebanu perskaitęs, kad A14 rimtos avarijos yra ne dėl greičio ar susidūrimų kaktomuša - dažniausios avarijų priežastys ten yra dėl susidūrimų su žvėrimis
Įrodymai įdėti A14 temoje, prie projektavimo dokumentų .
Kai būsiu prie kompiuterio, įdėsiu citatą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąA14 ne dėl greičio? Čia rimtai? Noriu pamatyti statistikos šaltinį arba parūkyt to paties...
Lygiai pusę avarijų A14 ruože sudarė susidūrimai su gyvūnais.
A14 priešprojektiniai pasiūlymai (2022.05). Esama padėtis
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1
Visas pranešimas A14 temoje: https://www.miestai.net/forumas/foru...tena?p=1994685
- 1 patinka
Comment
-
Ai nu bet čia tik išvardintos pasekmės, priežastys net nepaminėtos. Beje, nei vieno sužeisto žmogaus. Pagal tokią statistiką parinkinėti saugos priemones, tai kaip pėsčiųjų perėją užtverti, nes joje dažniausiai užvažiuojama ant pėsčiųjųPaskutinis taisė Ginthus; 2023.08.10, 21:20.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąAi nu bet čia tik išvardintos pasekmės, priežastys net nepaminėtos.
Ir klausimas, kas labiau prisidės prie eismo saugumo - tvorelės pastatymas ar kelio ženklas "70" su keletu radarų.
- 1 patinka
Comment
-
Gerai kai yra net keli Seimo nariai (ir iš priešingų frakcijų), kuriems nusibodo Lietuvos Radarų direkcijos (buv. Kelių direkcijos) veiklos imitavimas.
Teisingai pastebėta, kad pats radarų statymo ir perstatymo procesas tampa savitisklis, nes kažkam yra labai naudingas.
Beje, kas gali paneigti galimybę, kad Radarų direkcijos darbuotojai paskaito šį forumą arba kažkas iš ten yra čia prisiregistravęs - sekami tie patys "argumentai". kad radaras pigesnis nei kelio rekonstrukcija ar ne tvorelė.
Lrytas.lt 2023.08.10
A. Mazuronis susikirto su Kelių direkcija: „Įklimpsite, kai turėsite pateikti duomenis, kurių paprašiau“
Šiais ir kitais metais iš viso papildomai bus sumontuota daugiau nei 110 įvairių greičio matuoklių ir kamerų. Nauji greičio matuokliai bus sumontuoti ir kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda. Net 31 km ruože tikrins vidutinį greitį ir techninius automobilių reikalavimus. Tuo ypač pasipiktino Seimo narys Andrius Mazuronis.
„Aš jokiu būdu nesakau, kad reikia panaikinti apskritai visus greičio matuoklius ar kad greičio matuokliai neturi įtakos saugumui keliuose. Automobilių kelių direkcija ir Policijos departamentas sako, kad visos priemonės, vidutinio greičio matuoklių ruožų pagrindinis tikslas – ne surinkti pinigus, o mažinti avaringumą, didinti saugumą keliuose. Jau iki tol buvo ne vienas klausimas apie greičio matuoklių statymą, buvimo vietą, bet dabar persipildė kantrybės taurė.
Situacija labai paprasta: mes turime ribotą kiekį lėšų, kuris gali būti skirtas kelių infrastruktūrai plėtoti, saugumui keliuose didinti. Dabar klausimas, kaip mes tas lėšas panaudojame. Policijos departamentas su Automobilių direkcija sako, kad tas lėšas turime panaudoti 31 km automagistralėje montuojant greičio matuoklius. Keliu klausimą, ar tikrai tuos pinigus naudojame efektyviausiai?“ – „Žinių radijo“ laidoje „Atviras pokalbis“ sakė A.Mazuronis.
„Ar tikrai greičio matuoklis efektyviausiai didina saugumą, ar kitos kelių inžinerinės priemonės, tokios kaip saugumo tvorelės, greičio ribojimo kalneliai, žiedinės sankryžos, pėsčiųjų viadukų įrengimai, esamų tiltų sustiprinimai, kairiųjų posūkių naikinimas kai kuriuose valstybiniuose keliuose? Man atrodo, kad daug efektyviau būtų tuos pinigus išleisti įrengiant 31 km tvoros valstybinės reikšmės keliuose, kad tamsiu paros metu neišbėgtų laukiniai žvėrys“, – sakė A.Mazuronis.
(...)
Greičio matuokliai – efektyvi priemonė Automobilių kelių direkcijos Transporto infrastruktūros planavimo ir inovacijų departamento direktorius Aivaras Vilkelis paaiškino, kodėl buvo nuspręsta, kad vidutinį greičio matuoklį reikia įrengti kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda. „Yra trys pagrindiniai kriterijai, kuriuos vertinant priimamas sprendimas, kad reikia įrengti greičio matuoklius: tame ruože įvykęs eismo įvykių skaičius, dėl ko įvyko eismo įvykiai ir eismo intensyvumas“, – kalbėjo A.Vilkelis.
Jis pabrėžė, kad Automobilių kelių direkcija tikrai neturi jokio tikslo pasipinigauti. „Nė vienas už baudas surinktas centas neįkrenta į Automobilių kelių direkcijos biudžetą. Esmė – mažinti eismo įvykių skaičių“, – tikino pašnekovas. A.Vilkelis sakė, kad greičio matuoklius įrengti taip pat yra žymiai pigiau nei gerinti infrastruktūrą. „Įrengti matuoklį kainuoja keliasdešimt tūkstančių eurų. Tinklo tvora, kad į kelią neišbėgtų gyvūnai, gali kainuoti kelis kartus brangiau. Vieno lygio sankryžos rekonstrukcija gali kainuoti apie 1 mln. eurų, o skirtingų lygių sankryžos – daugiau nei 5 mln. eurų“, – vardijo A.Vilkelis.
Tačiau su tokiais teiginiais Seimo narys A.Mazuronis greižtai nesutiko. „Tai – manipuliatyvūs argumentai, su kuriais visiškai nesutinku, man atrodo, jūs patys įklimpsite savo metodikose, kai turėsite pateikti tuos duomenis, kurių paprašiau. O pasipinigavimas gali būti ne vien iš surinktų baudų, bet ir iš statymo bei administravimo vienų ar kitų sistemų. Kyla klausimų.
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...siau--27959913
- 1 patinka
Comment
-
LAKD ir prie naujos valdžios tęs Lietuvos seną kursą
Kai nėra jokių naujienų apie įstrigusius projektus, kai beveik nėra naujų pirkimų kituose keliuose tai telieka imituoti audringą veiklą ir pasakoti, kad bus statomi radarai "gelbstint gyvybes".
LAKD 2023.09.11
Lietuvos automobilių kelių direkcija: „Jei greičio matuokliai padeda išsaugoti gyvybes, juos diegsime ir toliau“
AB Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl eismo saugumo keliuose tęs momentinių greičio matuoklių ir vidutinio greičio matavimo sistemų diegimą. 2023-2024 m. Lietuvos keliuose planuojama įrengti 6 momentinio greičio matuoklius ir 54 vidutinio greičio matavimo sistemas, pradedant nuo avaringiausių, daugiausia gyvybių nusinešančių vietų. Toks sprendimas buvo priimtas, siekiant padidinti saugumą keliuose ir išsaugoti gyvybes.
Vieni svarbiausių kriterijų, į kuriuos buvo atsižvelgta priimant sprendimą tęsti greičio matavimo priemonių plėtrą ir nustatant greičio matuoklių įrengimo vietas – vidutinis metinis paros eismo intensyvumas, eismo įvykių pasekmės, kai nesaugus važiavimo greitis tampa pagrindine eismo įvykius nulėmusia priežastimi, lenkimo ribojimai kelio ruože, įskaitiniai eismo įvykiai ir t.t.
„Galiu patikinti, kad vienintelis motyvas, kodėl įrenginėjame tiek momentinius, tiek vidutinio greičio matuoklius – siekis išsaugoti gyvybes. Nepaisant to, ar greičio matavimo sistemos keliuose yra, ar jų nėra, ar jos fiksuoja vairavimo greitį, ar įrengti kitiems judėjimo parametrams sekti, eismo dalyviai visuomet turėtų rinktis leistiną, t. y. saugų vairavimo greitį. Kiekviena žūtis keliuose yra praradimas, tad, jei greičio matuokliai padeda išsaugoti gyvybes, juos ketiname diegti ir toliau“, – sako AB „Lietuvos automobilių kelių direkcija“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
M. Švaikausko teigimu, žūčių problemai spręsti taikomos kompleksinės priemonės: tai ir ypatingas dėmesys, skiriamas infrastruktūros plėtrai, eismo saugos priemonių diegimui, visuomenės švietimo kampanijoms, nuosekliam darbui su bendruomenėmis keičiant vairavimo kultūrą. Vis tik, nors vairuotojų sąmoningumas keliuose pamažu auga, greičio matuokliai kol kas išlieka viena efektyviausių priemonių, kurios drausmina vairuotojus ir tuo pačiu formuoja saugaus vairavimo įpročius.
(...)
https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...sime-ir-toliauPaskutinis taisė Romas; 2023.08.11, 13:22.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTvorelės turbūt daugiau, bet tai nereiškia, kad radarų nereikia.
Pagrindinė nesaugaus greičio šiais atvejais pasekmė - nuvažiavimas nuo kelio. Kitais atvejais (sukant į kairę, lenkiant) tik antrinė priežastis.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Aš irgi nustebanu perskaitęs, kad A14 rimtos avarijos yra ne dėl greičio ar susidūrimų kaktomuša - dažniausios avarijų priežastys ten yra dėl susidūrimų su žvėrimis
- 8 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
...ir tada pateikiama lentelė, kuri parodo, jog nė vienos rimtos avarijos neįvyko dėl susidūrimų su žvėrimis. Absoliučiai visos rimtos (t.y. įskaitinės, kur sužalojamas ir/arba žuvo žmogus) įvyko dėl kitų priežasčių. Tai ar tvorelės sumažins žuvusiųjų ar sužeistųjų skaičių? Ne, bet svarbiausia, kad leistų viršyti greitį!
P.s. pasisakymas prieš neprotingą matavimo atkarpų parinkimą nelygu greičio viršyjimo toleravimui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na jei nežuvai, tai niekaip nepateisina tokio didelio kiekio susidūrimų su žvėrimis toleravimo. Lieka rimtos: sukimas sankryžoje į kairę, sankryžos kirtimas... sektorinio nauda nulinė. Užvažiavimas ant pėsčiojo - nauda nulinė. Lenkimas - na čia jau dalinė įtaka yra, bet jei proto trūksta gali ir be papildomo greičio kvailai lenkt. Tad sektorinis sumažintų tik lenkimų skaičių, tik įtariu daugiau saugių, nei pavojingų. Nuvažiavimas nuo kelio irgi dalinai dėl greičio, dalinai dėl kelio prastos būklės (balos). Sektorinis balų nesausina.
P.s. pasisakymas prieš neprotingą matavimo atkarpų parinkimą nelygu greičio viršyjimo toleravimui.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
P.s. pasisakymas prieš neprotingą matavimo atkarpų parinkimą nelygu greičio viršyjimo toleravimui.
- 2 patinka
Comment
-
Pagal tokią logiką nepriklausomai nuo miesto dydžio, būtų kontroliuojami žudymai tik trijose pačiose pavojingiausiose gatvėse pagal policijos statistiką ir apribojant namų skaičių nedaugiau 10 namų iš eilės
Galbūt kriterijus, pavojingumo ir išdėstymo logiką prioretizuoti, bet kaip gali pasakyti, kad tame kelyje gali būti tik trys sektoriai (A1, E67) ir 10 km?
Nes kartai neprotingai paringta vieta gali iš esmės keisti situaciją. Tarkim A5 kelį pastatytas radaras ties Mastaičiais prieš viaduką su 1933 keliu leidžia visiems aplinkiniams gyventojams (Garliava, Mastaičiai) važiuoti nekontroliuojamiems A5 keliu. O Jeigu būtų pastatytas už viaduko, jau papultų ir srautas besinaudojantis šiuo viaduku. Ir taip šis radaras šiam kelį reikalingas, tik su lengva korekcija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O tai sukimas sankryžoje ir sankryžos kirtimas yra ne sektorinio zonoje? Nes jei joje, tai čia sektorinio nauda pati didžiausia. Ir šiaip, kad įrengs sektorinius greičio matuoklius ko gero nereiškia, kad nustos tvarkyti, prižiūrėti ir atnaujinti tuos kelio ruožus, ar ne?
p.s. keliais neskraidau, todėl oponuoju ne dėl neribotos galimybės lėkt.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Jei nesaugiai kerti ar suki į kairę sankryžoje, nepraleisdamas važiuojančių pagrindiniu tau sektorinis niekuo nepagelbės. Na man geriau jau kelis kilometrus miško ativertų, ar kokioj pavojingoj sankryžoj kokią atskirą nusukimo juostą, ar ribojimus suformuotų, nei magistralėje kokį sektorinį skubėtų įkalt.
p.s. keliais neskraidau, todėl oponuoju ne dėl neribotos galimybės lėkt.
https://www.google.com/maps/@55.8112...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@55.8245...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@55.8262...8192?entry=ttu
Ir čia yra prieš kelis metus remontuotas kelias!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Tikrai pritariu. Neprotingai parinkta, turėtų būti siekiama padengti daugiau ir ilgesnių atkartų. Dabar siūlytojai siūlo dar labiau neprotingą parinkimo būdą.
Panevėžys-Kedainiai: 5 sektoriai su 10 atskirų stulpų kamerų ir nesugebame uždegt viso ruožo? Pavojinga Truskavos sankryža su greičio apribojimu, sektorinis iki, sektorinis po. Ar sunku suformuoti dar vieną sektorių tarp jų, be fizinių investicijų?
Neįmanoma, nes nuo to nebus iš ko eurų dalintis?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Galiu pasiūlyti pasaulinio lygio išradimą? Tarkim yra vienas sektorinis ties Klaipėda, kitas ties Kaunu. Kokį reikia baigti raketų mokslą, kad pasinaudojus šių sektorių jau esama įranga suformuoti papildomą vientisą matavimo sektorių tarp jų?
Panevėžys-Kedainiai: 5 sektoriai su 10 atskirų stulpų kamerų ir nesugebame uždegt viso ruožo? Pavojinga Truskavos sankryža su greičio apribojimu, sektorinis iki, sektorinis po. Ar sunku suformuoti dar vieną sektorių tarp jų, be fizinių investicijų?
Neįmanoma, nes nuo to nebus iš ko eurų dalintis?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Nes jei įsuksi ties bet kuria kita įvaža į magistralę, tavo greičio jau nematuos. Idealiu atveju turėtų būti ties kiekvienu įsukimu į greitkelį kameros ir tada gali pamatuoti bet kieno vidutinį greitį bet kuriam sektoriuje.
Man irgi keista kodėl nera jungiama į tokius meta-sektorius. Iš principo galėtų jungti ir skirtingus kelius.
Comment
Comment