Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Nėra gerai, kai radaras yra pristatomas, kaip saugaus eismo užtikrinimo priemonė provežuotose vietose vs. tų provėžų sutvarkymas.

    Čia buvo įdėtas repotažas apie greitėjimo juostų trūkuma Via baltikoje - mačiau šį reportažą ir net žagtelėjau išgirdęs, kaip LAKD atstovas interviu paminėjo radarą - matai LAKD negali juostų įrengt, tai radarą pastatė, ko dar norit?
    Tai radaras ir yra saugaus eismo užtikrinimo priemonė. Praktiškai visur, kur yra sektoriniai matuokliai, žmonės važiuoja lėčiau ir saugiau. A1 nebus išimtis. Sumažės lakstančių vištgaidžių ir mirksėtojų lempomis antrose juostose.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      Tai pasidomėk kokie saugumo reikalavimai keliami Vokietijos autobanams, kad juose būtų galima važiuoti neribojant greičio, kad ten asfalto sluoksnis mažiausiai 70cm....

      Kai buvau jaunas (18-25) esu gavęs kelias baudas už greičio viršijimą iš "fenų" krūmuose, dabar kai esu 40 tai nei vienos baudos nesu negavęs jau daugiau kaip 15 metų, nei iš trikojų, nei iš nežymėtų patrulių, nei sektoriniuose, įdomu kodėl? Gal, kad neviršiju greičio??? Prisilaikau KET???....
      Ir?.... asfalto nors ir du metrus klok, esmė vis tiek lieka kokia paviršiaus kokybė. Kažkodėl važiuojant Austrijoje daugelyje vietų net nedrąsu maksimalų leidžiamą pasiekti. O pas mus kelias kaip styga ir apribojimas ant apribojimo.

      Ir aš apskritai nesu gavęs nė vienos baudos už greičio viršijimą, nei jaunas, nei subrendęs. Ir lygiai taip pat galiu piktintis, ir sakyti, kad stovi "mentai", kai trikojis statomas įvažiuojant ties tranzitinio kelio per miestelį ženklu, o ne pagrindinėje sankryžoje, ne ties perėja... kur pavojinga. Kai matai, kad tai skirta pasipinigavimui, o ne prevencijai.

      Comment


        O gal reiktų kažkaip pradėt baust už tą mirksėjimą ir stumima šiknon (tail gate), nes radarą pravažiavus tai bus sėkmingai toliau daroma. O ir radaro zonoj vienas važiuos -10k,h nuo leistino, kitas +10 kmh ir mirksės.

        Parašė John Rodyti pranešimą

        Sumažės lakstančių vištgaidžių ir mirksėtojų lempomis antrose juostose.

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
          O gal reiktų kažkaip pradėt baust už tą mirksėjimą ir stumima šiknon (tail gate), nes radarą pravažiavus tai bus sėkmingai toliau daroma. O ir radaro zonoj vienas važiuos -10k,h nuo leistino, kitas +10 kmh ir mirksės.
          Kad pas mus realiai už nieką nebaudžia išsskyrus greitį, na ir kartais kai kokią ištisinę naglai kerti. Bet principe gali mirksėti, nerodyti posūkių, nesilaikyti atstumo ir t.t. - niekas nenubaus. Nes nelabai ir yra kaip, nebent policininkui mirksėtų, bet jei apriboji viršijančius greitį, jie tavęs nedasiveja, nemirksi ir nesėdi ant galinio bamperio. Problemos nebelieka.

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
            Čia pagal kokią metodiką taip nustatyta, ar tiesiog šiaip priimta? Ar Vokietijos greitkeliai tiesesni už mūsų?
            Vokietijos autobanams iki Amerikos frivėjų yra kaip mums visiems iki skrydžio į Mėnulį, bet Amerikoje greitis yra ribojamas iki ~130km/h (nors jų automobiliai yra daug saugesni, ir patys keliai yra daug geresni).

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Vokietijos autobanams iki Amerikos frivėjų yra kaip mums visiems iki skrydžio į Mėnulį, bet Amerikoje greitis yra ribojamas iki ~130km/h (nors jų automobiliai yra daug saugesni, ir patys keliai yra daug geresni).
              dėl tiesumo ir greičio sutinku, bet dėl amerikietiškų automobilių saugumo drįsčiau abejoti. Beje JAV antri pagal klojamo asfalto storį pasaulį, jei Vokiečiai kloja apie 70 tai amerikiečiai apie 40cm, bet kai kuriems svarbu tik viršutinis sluoksnis, apačioje gali būti ir durpių sluoksnis

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                dėl tiesumo ir greičio sutinku, bet dėl amerikietiškų automobilių saugumo drįsčiau abejoti. Beje JAV antri pagal klojamo asfalto storį pasaulį, jei Vokiečiai kloja apie 70 tai amerikiečiai apie 40cm, bet kai kuriems svarbu tik viršutinis sluoksnis, apačioje gali būti ir durpių sluoksnis
                Jei viršutinis sluoksnis lygus, jo storis niekaip neįtakoja saugumo apie kurį kalbama. Jei sugebėsi, gali ir ant vandens paklot. O kiek ilgai išlaikysi kokybišką, čia jau eksploatavimo tema. Tad nieko juokingo

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Matuokliai turi būti statomi avaringiausiose vietose.
                  Matuokliai turi būti statomi visuose vietose.
                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                  o tai kam tie radarai, kai lengvai galima sudėti į visus auto greičio ribotuvus. Viskas. Niekas Lietuvoje negalės važiuot greičiau nei 130 km/h. Bet taigi nieko nebegalėsi nubausti. Tai kas yra svarbiau ar bausti ar max greitis?
                  Kokiu būdu siūlote sudėti greičio ribotuvus į pvz iš Latvijos atvažiavusio svečio automobilį?
                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Nematau problemų jei tuščioj autostradoj geru oru kažkas paspaus.
                  Va todėl ir reikia radaro.

                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                  O gal reiktų kažkaip pradėt baust už tą mirksėjimą ir stumima šiknon (tail gate), nes radarą pravažiavus tai bus sėkmingai toliau daroma. O ir radaro zonoj vienas važiuos -10k,h nuo leistino, kitas +10 kmh ir mirksės.
                  Mirksėjimas (akinimas šveisomis) yra draudžiamas KET. Reikia kamerą gale pastatyti ir galėsi bausti.
                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Jei viršutinis sluoksnis lygus, jo storis niekaip neįtakoja saugumo apie kurį kalbama. Jei sugebėsi, gali ir ant vandens paklot. O kiek ilgai išlaikysi kokybišką, čia jau eksploatavimo tema. Tad nieko juokingo
                  Jo storis įtakoja tai, ar viršutinis sluoksnis išliks lygus.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Matuokliai turi būti statomi visuose vietose.
                    visose

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      visose
                      Arba vietuose

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Matuokliai turi būti statomi visuose vietose.
                        Nesvarbu ar visose, ar ne visose, svarbiausia avaringiausiose.
                        Tai yra netgi jei statomi visose, turi būti pradedama nuo avaringiausių ir taip einant toliau link mažiau avaringų. O ne statant mažiau avaringose anksčiau nei labiau avaringose.
                        Paskutinis taisė Gator; 2023.08.08, 11:49.

                        Comment


                          Problema ta, kad LAKD kelių tinklo vystymą ir gerinimą sprendžia beveik vien per radarus:
                          Taip tik imituojama veikla.

                          Radarai statomi:
                          - vietoj kelių dangų sutvarkymo
                          - vietoj aplinkelių
                          - vietoj gyvūnų pralaidų
                          - vietoj greitėjimo - lėtėimo juostų
                          - net ten kur tiltas dėl prastos būklės uždaromas rekonstrukcijai, pirmiau pastatomas radaras, o paskui pradedama tilto rekonstrukcija

                          Tai klausimas, LAKD yra kelių direkcija ar labiau panaši į Radarų direkciją.
                          Paskutinis taisė Romas; 2023.08.10, 13:22.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Mirksėjimas (akinimas šveisomis) yra draudžiamas KET. Reikia kamerą gale pastatyti ir galėsi bausti.
                            O nėra taip, kad tvarką prižiūrėt ir prireikus baust turi policija? Tai vat tegul jie ir rūpinasi kameromis ar radarais, kurie antraeilininkus mirksėtojus gaudo.

                            Comment


                              Ir Seime yra racionaliai mąstančių žmonių, kuriems nusibodo LAKD veiklos imitacija

                              BNS 15min.lt 2023.08.10
                              Seimo narys siūlo įstatyme nustatyti taisykles dėl greičio matuoklių įrengimo
                              Parlamentaras M.Skritulskas pranešė su grupe parlamentarų parengęs tokias Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas.
                              Jomis siūloma nustatyti, kad kelio ruožas, kuriame įrengti vidutinio greičio matuokliai, negali būti ilgesnis nei 10 kilometrų, taip pat nustatomas maksimalus greičio matuoklių skaičius viename kelyje: vidutinio greičio matavimo ruožų gali būti ne daugiau kaip trys, bendras matavimo vietų skaičius gali būti ne didesnis kaip penki.

                              "Ta pati institucija negali objektyviai įvertinti įrengimo būtinumo, kadangi pagal įstatymu nustatytą metodiką dalis nuo surinktų baudų tenka šios įstaigos vykdomų priemonių finansavimui.
                              Todėl įstatymo projektu siūloma įtvirtinti, kad greičio matuoklių įrengimo tvarką priimtų Vyriausybė“, – sakoma parlamentaro paskelbtame pranešime.

                              Taip pat siūloma automagistralėse įpareigoti pirmiausia investuoti į kelio dangos saugumą ir eismo saugumo priemones, pvz., tvoras, apsaugančias nuo laukinių gyvūnų, ir tik tuo atveju, jei įgyvendinus šias priemones nesumažėja eismo įvykių skaičius, būtų galima įrengti vidutinio greičio matuoklius.
                              M.Skritulsko teigimu, šios nuostatos paskatins Lietuvos automobilių kelių direkciją „investuoti į realias saugumo priemones ir nesitenkinti prevencinėmis"

                              https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...imo-56-2094720

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Ir Seime yra racionaliai mąstančių žmonių, kuriems nusibodo LAKD veiklos imitacija
                                Tikrai tokių yra, bet ką turi bendro M.Skritulskas ir jo grupė parlamentarų su racionaliai mąstančiais žmonėm?

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą

                                  Tikrai tokių yra, bet ką turi bendro M.Skritulskas ir jo grupė parlamentarų su racionaliai mąstančiais žmonėm?
                                  Teikiama pataisa visai logiška, nepriklausomai nuo to kas, su kuo turi bendro ar ne.

                                  Comment


                                    Kas čia logiško?
                                    kelio ruožas, kuriame įrengti vidutinio greičio matuokliai, negali būti ilgesnis nei 10 kilometrų, taip pat nustatomas maksimalus greičio matuoklių skaičius viename kelyje: vidutinio greičio matavimo ruožų gali būti ne daugiau kaip trys, bendras matavimo vietų skaičius gali būti ne didesnis kaip penki.
                                    Kodėl būtent 10? Ar čia užsienio praktika, ar iš lempos paimtas skaičius? Kodėl ne daugiau 3? Logiškiau būtų atsižvelgti į kelio ilgį, nes 3 kelyje Vilnius-Klaipėda yra visiškai ne tas pats, kas 3 kelyje Vilnius-Trakai.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Kas čia logiško?

                                      Kodėl būtent 10? Ar čia užsienio praktika, ar iš lempos paimtas skaičius? Kodėl ne daugiau 3? Logiškiau būtų atsižvelgti į kelio ilgį, nes 3 kelyje Vilnius-Klaipėda yra visiškai ne tas pats, kas 3 kelyje Vilnius-Trakai.
                                      Nes bahurams (aka M.Skritulskas ir jo grupė parlamentarų) trugdo normaliu greičiu važiuot - jie gi ne varguomenė, kad vilktųsi kaip visi kiti.

                                      Comment


                                        Skritulskas dar galėtų pasiūlyti, pavyzdžiui, legalizuoti žmogžudystes ir išprievartavimus. Arba bausti tik už kas antrą ar kas trečią žmogžudystę

                                        Comment


                                          Labai logiškas to Seimo nario pasiūlymas yra LAKD pirmiau sutvarkyti provėžas ir įrengti apsaugas nuo gyvūnų (juk pvz., A14 dauguma avarijų yra nuo susidūrimo su gyvūnais, o ne dėl greičio viršijimo), ir tik paskui statyti radarus.
                                          Paskutinis taisė Romas; 2023.08.10, 20:11.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X