Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai pasidomėk kokie saugumo reikalavimai keliami Vokietijos autobanams, kad juose būtų galima važiuoti neribojant greičio, kad ten asfalto sluoksnis mažiausiai 70cm....
Kai buvau jaunas (18-25) esu gavęs kelias baudas už greičio viršijimą iš "fenų" krūmuose, dabar kai esu 40 tai nei vienos baudos nesu negavęs jau daugiau kaip 15 metų, nei iš trikojų, nei iš nežymėtų patrulių, nei sektoriniuose, įdomu kodėl? Gal, kad neviršiju greičio??? Prisilaikau KET???....
Ir aš apskritai nesu gavęs nė vienos baudos už greičio viršijimą, nei jaunas, nei subrendęs. Ir lygiai taip pat galiu piktintis, ir sakyti, kad stovi "mentai", kai trikojis statomas įvažiuojant ties tranzitinio kelio per miestelį ženklu, o ne pagrindinėje sankryžoje, ne ties perėja... kur pavojinga. Kai matai, kad tai skirta pasipinigavimui, o ne prevencijai.
- 1 patinka
Comment
-
O gal reiktų kažkaip pradėt baust už tą mirksėjimą ir stumima šiknon (tail gate), nes radarą pravažiavus tai bus sėkmingai toliau daroma. O ir radaro zonoj vienas važiuos -10k,h nuo leistino, kitas +10 kmh ir mirksės.
Parašė John Rodyti pranešimą
Sumažės lakstančių vištgaidžių ir mirksėtojų lempomis antrose juostose.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąO gal reiktų kažkaip pradėt baust už tą mirksėjimą ir stumima šiknon (tail gate), nes radarą pravažiavus tai bus sėkmingai toliau daroma. O ir radaro zonoj vienas važiuos -10k,h nuo leistino, kitas +10 kmh ir mirksės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąČia pagal kokią metodiką taip nustatyta, ar tiesiog šiaip priimta? Ar Vokietijos greitkeliai tiesesni už mūsų?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVokietijos autobanams iki Amerikos frivėjų yra kaip mums visiems iki skrydžio į Mėnulį, bet Amerikoje greitis yra ribojamas iki ~130km/h (nors jų automobiliai yra daug saugesni, ir patys keliai yra daug geresni).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
dėl tiesumo ir greičio sutinku, bet dėl amerikietiškų automobilių saugumo drįsčiau abejoti. Beje JAV antri pagal klojamo asfalto storį pasaulį, jei Vokiečiai kloja apie 70 tai amerikiečiai apie 40cm, bet kai kuriems svarbu tik viršutinis sluoksnis, apačioje gali būti ir durpių sluoksnis
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąMatuokliai turi būti statomi avaringiausiose vietose.
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
o tai kam tie radarai, kai lengvai galima sudėti į visus auto greičio ribotuvus. Viskas. Niekas Lietuvoje negalės važiuot greičiau nei 130 km/h. Bet taigi nieko nebegalėsi nubausti. Tai kas yra svarbiau ar bausti ar max greitis?
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nematau problemų jei tuščioj autostradoj geru oru kažkas paspaus.
Parašė Nitro Rodyti pranešimąO gal reiktų kažkaip pradėt baust už tą mirksėjimą ir stumima šiknon (tail gate), nes radarą pravažiavus tai bus sėkmingai toliau daroma. O ir radaro zonoj vienas važiuos -10k,h nuo leistino, kitas +10 kmh ir mirksės.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Jei viršutinis sluoksnis lygus, jo storis niekaip neįtakoja saugumo apie kurį kalbama. Jei sugebėsi, gali ir ant vandens paklot. O kiek ilgai išlaikysi kokybišką, čia jau eksploatavimo tema. Tad nieko juokingo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąMatuokliai turi būti statomi visuose vietose.
Tai yra netgi jei statomi visose, turi būti pradedama nuo avaringiausių ir taip einant toliau link mažiau avaringų. O ne statant mažiau avaringose anksčiau nei labiau avaringose.Paskutinis taisė Gator; 2023.08.08, 11:49.
- 2 patinka
Comment
-
Problema ta, kad LAKD kelių tinklo vystymą ir gerinimą sprendžia beveik vien per radarus:
Taip tik imituojama veikla.
Radarai statomi:
- vietoj kelių dangų sutvarkymo
- vietoj aplinkelių
- vietoj gyvūnų pralaidų
- vietoj greitėjimo - lėtėimo juostų
- net ten kur tiltas dėl prastos būklės uždaromas rekonstrukcijai, pirmiau pastatomas radaras, o paskui pradedama tilto rekonstrukcija
Tai klausimas, LAKD yra kelių direkcija ar labiau panaši į Radarų direkciją.Paskutinis taisė Romas; 2023.08.10, 13:22.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąMirksėjimas (akinimas šveisomis) yra draudžiamas KET. Reikia kamerą gale pastatyti ir galėsi bausti.
Comment
-
Ir Seime yra racionaliai mąstančių žmonių, kuriems nusibodo LAKD veiklos imitacija
BNS 15min.lt 2023.08.10
Seimo narys siūlo įstatyme nustatyti taisykles dėl greičio matuoklių įrengimo
Parlamentaras M.Skritulskas pranešė su grupe parlamentarų parengęs tokias Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas.
Jomis siūloma nustatyti, kad kelio ruožas, kuriame įrengti vidutinio greičio matuokliai, negali būti ilgesnis nei 10 kilometrų, taip pat nustatomas maksimalus greičio matuoklių skaičius viename kelyje: vidutinio greičio matavimo ruožų gali būti ne daugiau kaip trys, bendras matavimo vietų skaičius gali būti ne didesnis kaip penki.
"Ta pati institucija negali objektyviai įvertinti įrengimo būtinumo, kadangi pagal įstatymu nustatytą metodiką dalis nuo surinktų baudų tenka šios įstaigos vykdomų priemonių finansavimui.
Todėl įstatymo projektu siūloma įtvirtinti, kad greičio matuoklių įrengimo tvarką priimtų Vyriausybė“, – sakoma parlamentaro paskelbtame pranešime.
Taip pat siūloma automagistralėse įpareigoti pirmiausia investuoti į kelio dangos saugumą ir eismo saugumo priemones, pvz., tvoras, apsaugančias nuo laukinių gyvūnų, ir tik tuo atveju, jei įgyvendinus šias priemones nesumažėja eismo įvykių skaičius, būtų galima įrengti vidutinio greičio matuoklius.
M.Skritulsko teigimu, šios nuostatos paskatins Lietuvos automobilių kelių direkciją „investuoti į realias saugumo priemones ir nesitenkinti prevencinėmis"
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...imo-56-2094720
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIr Seime yra racionaliai mąstančių žmonių, kuriems nusibodo LAKD veiklos imitacija
- 7 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Tikrai tokių yra, bet ką turi bendro M.Skritulskas ir jo grupė parlamentarų su racionaliai mąstančiais žmonėm?
- 2 patinka
Comment
-
Kas čia logiško?
kelio ruožas, kuriame įrengti vidutinio greičio matuokliai, negali būti ilgesnis nei 10 kilometrų, taip pat nustatomas maksimalus greičio matuoklių skaičius viename kelyje: vidutinio greičio matavimo ruožų gali būti ne daugiau kaip trys, bendras matavimo vietų skaičius gali būti ne didesnis kaip penki.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKas čia logiško?
Kodėl būtent 10? Ar čia užsienio praktika, ar iš lempos paimtas skaičius? Kodėl ne daugiau 3? Logiškiau būtų atsižvelgti į kelio ilgį, nes 3 kelyje Vilnius-Klaipėda yra visiškai ne tas pats, kas 3 kelyje Vilnius-Trakai.
- 7 patinka
Comment
Comment