Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Siaip mirtis kelyje reiketu skaiciuoti pagal nuvaziuota KM kieki o ne pagal zmoniu kieki. Pvz 10 mirciu/1mil Km
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
'tsakant, "mano du centai": lengviau pamatuoti šalies populiaciją, nei tos populiacijos per metus nuvažiuojamus kilometrus.
Regitra (per techninės apžiūros centrus) turi tokią informaciją. Kitos šalys taip pat. JAV net oficialiai skelbia:
Paskutinis taisė Lettered; 2023.02.27, 18:00.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nėra tokio dalyko kaip sąmoningumas. Yra tik išugdytas įstatymų laikymasis nesudarant galimybės elgtis kitaip. Visas sąmoningumas ateina baudų neišvengiamumu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Taip taip... dar ir patikėsiu, kad alkoholio pardavimo draudimo valandos sumažino alkoholio vartojimo įpročius
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Taip taip... dar ir patikėsiu, kad alkoholio pardavimo draudimo valandos sumažino alkoholio vartojimo įpročius
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gerai kad patikėsi, nes tai yra tiesa.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Patikėsiu, kai bus pateikta statistika kiek sumažėjo pagautų neblaivių vairuotojų ar neblaivių sukėlusių autoįvykius po 20 val. arba sekmadieniais po 15 val. Sumažėjęs patenkančių į ligoninę skaičius nelabai siejasi su atvejais gatvėse.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei užsipirko 19:59, kol suvartojo, pamiegojo, tai avaringumas bus mažesnis nebent kitą rytą. Nes negalėjo dasipirkt 21:59. 21:30 avaringumas bus tas pats ar važiavos dasipirkt, ar šiaip pasivažinėt, nes nėr ką veikt pasibaigus.
Paimkim pvz. nuvalkiota Via Baltica, Panevėžys-Kaunas. Kiek buvo sankryžų su ribojimu 70km? Sumontavo saugumo saleles, kairio posūkio juostas, apribojimus paliko. Po kiek laiko dalis apribojimo limitų tyliai dingo. Saugumo situacija nepanašu, kad blogėtų. Tai kuri priemonė efektyvesnė, naudingesnė?
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTai būtent tuo ir pagrindi, kad ne visos konkrečios priemonės veikia. Kaip realiai nusižengimų beveik neįtakoja pardavimo laikas, taip ir kai kurios saugumo priemonės ar ale baudos neįtakoja saugumo.
Dėl „ale baudų“ tai pritariu. Už vairavimą apsvaigus turėtų būti ne „ale bauda“, o sušaudyt vietoj
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKai kurios priemonės tikrai neveikia. Pvz "ale baudos" gauti įspėjimą už greičio viršijimą.
Kad Via Baltica pristatė vidutinio greičio matuoklių, tai greitai lakstyti nebesigauna tai ir avaringumas nepadidėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje nubaustas vairuotojas, praeitą vasarą, 2022 m. liepos 19 d. nuskynes visų Vilniaus radarų "čempioną" Geležinio Vilko gatvėje prie Vingio parko.
Ta proga įdėta daug radaro nuotraukų
https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92937651
Buvo kalbėta, kad to radaro atstatymas kainuos 40.000 EUR ir bus statomas naujas radaras.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nesnis-radaras
Bet kol kas viskas liko tai pat kaip ir įvykio metu, ir jau tik dalis pristabdo prie stulpo be radaro.
Comment
-
Vilniaus gatvėse nuo balandžio veiks 16 naujų greičio matavimo radarų
Lrytas.lt 2023.03.28
16 naujų greičio matuoklių Vilniuje pradės veikti jau balandį. Šiuo metu šalia naujų įrenginių pakabintos lentelės, informuojančios, kad įranga yra testuojama.
Savanorių pr. – Vaduvos g.
Antakalnio g. – Tverečiaus g.
Olandų g. – Filaretų g.
T. Narbuto g. – Sėlių g.
Ukmergės g. – Paribio g.
Molėtų pl. – Skersinės g.
Nemenčinės pl. – Svajonių g.
Ozo g. – Kernavės g.
Švitrigailos g. – Kauno g.
Gariūnų g. – Paneriškių g.
Galvės g. – J. Tiškevičiaus g.
Kalvarijų g. – V. Gerulaičio g.
S. Batoro g. – Rudens g.
Laisvės pr. – Viršuliškių g.
Oslo g. – Laisvės pr.
Minsko pl. – Gurių g.
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...kliai-26583090
Sąraše paminėtas naują radarą Kalvarijų - Gerulaičio kryžoje, nors naujas radaras jis išties yra Kalvarijų - Kareivių - Ozo g. sankryžoje
Neaišku, ar yra patrauktas stulpas nuo radaro, kuris įrengtas Narbuto - Sėlių g. sankryžoje
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...suoja-25705276
Iki šiol Vilniuje buvo 21 radaras, dabar jų beveik padvigubės
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-irengs-sarasa
Vilniaus radarų žemėlapis
https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...346bb543d8bb10
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIki šiol Vilniuje buvo 21 radaras, dabar jų beveik padvigubės
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąČia gerai ar blogai?
- 1 patinka
Comment
-
Neįvyko pirkimas dėl greičio valdymo ir įspėjjimo sistemų apdraudimo keliuose A1 ir A5 .
Anksteni pasiūlymai buvo atmesit, o dabar negauta tiekėjų pasiūlymų
CVPP 2023.06.15
Skelbimas apie sutarties (ne)skyrimą
Greičio valdymo ir įspėjimo sistemų (KIŽ) draudimas
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-699479
Comment
-
Transporto kompetencijų agentūra 2023.06.16
Juodosios dėmes keluose į ką atkreipti dėmesį
Kiekvienais metais Lietuvos keliuose susiformuoja juodosios dėmės – koncentruotos eismo įvykių vietos. Transporto kompetencijų agentūros (TKA) specialistai nustatė, kad 2023 m. valstybinės reikšmės keliuose susiformavo 38 juodos dėmės, t. y. 4 mažiau nei praėjusiais metais.
„Mažėjantis juodųjų dėmių skaičius valstybinės reikšmės byloja apie gerėjančią eismo saugumo situaciją šalyje. Pastebima tendencija, kad didžioji dalis juodųjų dėmių susiformuoja tose pačiose vietose kiekvienais metais (išlikusios 24 juodos dėmės nuo pernai metų). Todėl ypatingai svarbu, kad kelio savininkai atsižvelgtų į specialistų siūlymus ir diegtų priemones, kurios pagerintų eismo saugumą avaringose vietose“ – teigia TKA transporto paslaugų skyriaus vadovas (..>)
Susiformavusiose juodosiose dėmėse pastebimos pasikartojančios eismo įvykių tendencijos ir infrastruktūros trūkumai. Dažniausia (39 %) eismo įvykių schema juodosiose dėmėse, esančiose sankryžose, – susidūrimai sukant į kairę (apsisukant), o ruožuose – trečdalį eismo įvykių sudarė užvažiavimai ant pėsčiojo ar dviratininko. Nagrinėjant juodąsias dėmes pastebėti trūkumai pėsčiųjų perėjose, nesaugūs kairieji posūkiai, visų eismo dalyvių saugumo neužtikrinimas šviesoforu reguliuojamose sankryžose ir kiti trūkumai. Tačiau ne tik dėl prastos infrastruktūros įvyksta eismo įvykiai.
10 iš 38 juodųjų dėmių 2023 m. susidarė dėl eismo įvykių, kuriuos sukėlė neblaivūs, neturintys teisės vairuoti ar pasišalinę iš eismo įvykio vietos asmenys.
2023 m. juodųjų dėmių žemėlapis
https://tka.lt/2023/06/15/juodosios-...reipti-demesi/
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...elyje-93673933
Bet bent 2/3 "juodųjų dėmių" mažai ką bendro neturi su greičio viršijuu - nesutvarkyti posūkiai į kairę, neatkirtas pėsčiųjų ar dviratininkų eismas ar koki nors girti ar piktybinai vairuotojai, kurie dažniau siautėja kažkodėl tose "juodse demėse".
- 2 patinka
Comment
Comment