Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip tai reikia būti biškį neblogam moliui aiškinti, kad radarai keliuose yra problema ir pinigų taškymas, kai tai akivaizdžiai gerina saugumą ir yra turbūt geriausiai išleisti pinigai ever. Praktiškai visur, kur atsirado vidutinio greičio ruožai, vairavimas tapo mažiau stresuotas ir pasidarė žymiai ramesnis, lyginant su tuo, kas būdavo anksčiau, kai maroziukai tiek su senais, tiek su naujesniais BMW išsidirbinėdavo su pavojingais lenkimais ir lakstymu. Dabar šita problema yra visiškai ir galutinai išspręsta ir tai yra tiesiog puiku.
    Problema yra ne radarų statymas, o prioritetai. Jei radarai būtų statomi lygiagrečiai su kelių būklės gerinimu, nepatenkintų būtų žymiai mažiau. Kai kelių būklė, švelniai tariant tampa apgailėtina, o prioritetas skiriamas begaliniam kiekiui radarų, tokia ir reakcija...

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

      Problema yra ne radarų statymas, o prioritetai. Jei radarai būtų statomi lygiagrečiai su kelių būklės gerinimu, nepatenkintų būtų žymiai mažiau. Kai kelių būklė, švelniai tariant tampa apgailėtina, o prioritetas skiriamas begaliniam kiekiui radarų, tokia ir reakcija...
      Gal reiktų pasigilinti į kainas, kiek kainuoja vidutinio greičio matuokliai ir kiek už tokią sumą galėtume suremontuoti kelio? Juos apsimoka statyti, kad ir laikinai, kurie už sąlyginai mažą suma, žymiai pagerina eismo saugumą. Kad ir kelyje 130 kol laukiam rekonstrukcijos ir kol dar jos sulauksime jie jau gelbėja gyvybes ne pirmi metai.

      https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        Gal reiktų pasigilinti į kainas, kiek kainuoja vidutinio greičio matuokliai ir kiek už tokią sumą galėtume suremontuoti kelio? Juos apsimoka statyti, kad ir laikinai, kurie už sąlyginai mažą suma, žymiai pagerina eismo saugumą. Kad ir kelyje 130 kol laukiam rekonstrukcijos ir kol dar jos sulauksime jie jau gelbėja gyvybes ne pirmi metai.

        https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326
        Pasigilinus į kainas, labai apsimoka statyti sektorinį matuoklį 1,4km atkarpoje. Begalinis saugumo padidinimas. Kelias Panevėžys-Šiauliai. Berčiūnai.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          Gal reiktų pasigilinti į kainas, kiek kainuoja vidutinio greičio matuokliai ir kiek už tokią sumą galėtume suremontuoti kelio? Juos apsimoka statyti, kad ir laikinai, kurie už sąlyginai mažą suma, žymiai pagerina eismo saugumą. Kad ir kelyje 130 kol laukiam rekonstrukcijos ir kol dar jos sulauksime jie jau gelbėja gyvybes ne pirmi metai.

          https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326
          A5 nuo Depo tolyn link garliavos pristatė monstrinių ekranų, kurie rodo vienintelį ženklą - slidus kelias. Padidina saugumą? O kitur tuo metu kelias neslidus? O Kalvarijos g. ir A5 sankryža, kurioje nėra nei lėtėjimo nei greitėjimo juostų kaip prisideda prie saugumo?

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Pasigilinus į kainas, labai apsimoka statyti sektorinį matuoklį 1,4km atkarpoje. Begalinis saugumo padidinimas. Kelias Panevėžys-Šiauliai. Berčiūnai.
            Tam kelyje yra trys matuojami ruožai, tai kaip manai kodėl pasirinkti būtent šie? Ar tikrai tik ilgis svarbu? Kaip ankščiau vienas forumietis sakė, atsiperkamumas visiškai nesvarbu, tegu jie surenka 0 baudų, bet svarbu neviršija greičio ir didina saugumą. Svarbu ne ilgis, o vietos kur jie statomi čia reikėtų padirbėti ir geriau pamastyti, ar pamačius klaidas jas taisyti.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Reiktų klausti tų kas lenkia pavojingose vietose.
              Ne klausti, o teises atimti.
              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

              "sveikas protas" nėra objektyvus matavimo vienetas, kažkada "sveikas protas" sakė rūkyt cigaretes nes sveikatos prideda. Kaip ir matuoklis netinkamoje vietoje gali didinti avaringumą dėl staigaus stabdymo ir pan.
              Jeigu pamatęs matuokli turi stabdyti, tai tu net pradėti važiuoti neturėjai.
              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              Didžiausias stresas važiuoti kolonoje užmiestyje nes priekyje kažkas prikrovęs į kelnęs velkasi 60 kmh greičiu (kur leistinas 70). Užmiestyje. 60. Tokiu greičiu važiuojant niekas nesilaiko distancijos, susigrūdžia, paskui staigiai stabdo, kolona tamposi iki nulinio greičio.
              O pačiam neužtenka proto nesigrūsti?

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Jeigu pamatęs matuokli turi stabdyti, tai tu net pradėti važiuoti neturėjai.
                Kur aš apie save kalbėjau? Yra krūva vairuotojų kurie pamatę radaro ženklą staigiai stabdo pradeda vilktis 70-80 kur leistinas greitis 90.

                Comment


                  Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                  Kur aš apie save kalbėjau? Yra krūva vairuotojų kurie pamatę radaro ženklą staigiai stabdo pradeda vilktis 70-80 kur leistinas greitis 90.
                  Vadinasi glaime ir be radarų apsieiti, užtenka ženklų pristatyti ir dar visokiose WAZE prireportinti ir tada nustos vyršyti

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    A5 nuo Depo tolyn link garliavos pristatė monstrinių ekranų, kurie rodo vienintelį ženklą - slidus kelias. Padidina saugumą? O kitur tuo metu kelias neslidus? O Kalvarijos g. ir A5 sankryža, kurioje nėra nei lėtėjimo nei greitėjimo juostų kaip prisideda prie saugumo?
                    Apie ką tu čia? Šioje vietoje puiku, kad pastatė vidutinio greičio radarą (sumažino vidutinį srauto greitį), tik manau, kad pradžia jo pasirinko negeroje vietoje, reikėjo statyti tik pravažiavus Mastaičių viaduką. Dėl ekranų, tai aš matęs juose ir greičio apribojimų, ir slidus kelias, ir berods atstumo laikymosi ženklus.

                    O kad nėra įvažų ir nuovažų tai čia manau didžiulis nesusikalbėjimas su rajono savivaldybe, kelių direkcija ir verslu, kodėl jeigu stato verslo objektus su tiesioginėmis įvažomis į didelio intensyvumo kelius reikalauja jas įrengti. Taip ir čia, rajonas leisdamas kurtis toje vietoje verslams (Hesburgeris, Magnaplastas, Laragis, RS-linija ir kt.) galėjo pareikalauti, kad pagerintų infrastuktūra ir padaryti nuovažas arba uždėtų ženklus, kad ten draudžiamas fūrų eismas į Kalvarijos gatvę, greit sukrustų įmonės ir imtųsi veiksmų. Kodėl tarkim miestui pavyksta susitarti su verslu? Arba kaip su Šiauriniu aplinkkeliu, Eigulių nuovaža ir miestas įrengė, nes kelių direkcija dar ilgai to būtų nedariusi motyvuojant pinigų stoka, taip pat imasi ir viaduko statybos į kitą pusę.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


                      O pačiam neužtenka proto nesigrūsti?
                      Kur aš apie save kalbėjau kad grūduosi?
                      Grūskis ar ne, jei kolona priekyje stovi, teks stabdyti.

                      Šeip ne į temą fun fact, kartais kamštis būna dėl kažkokios kliūties, tačiau dalis superacargių ir supertaupių vairuotojų ir už kliūties velkasi, ir kamštis tamposi dar N kilometrų už kliūties, netgi A1, kur galima juos antra juosta apvažiuoti

                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Šeip ne į temą fun fact, kartais kamštis būna dėl kažkokios kliūties, tačiau dalis superacargių ir supertaupių vairuotojų ir už kliūties velkasi, ir kamštis tamposi dar N kilometrų už kliūties, netgi A1, kur galima juos antra juosta apvažiuoti
                        https://youtu.be/iHzzSao6ypE?t=68

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                          Tam kelyje yra trys matuojami ruožai, tai kaip manai kodėl pasirinkti būtent šie? Ar tikrai tik ilgis svarbu? Kaip ankščiau vienas forumietis sakė, atsiperkamumas visiškai nesvarbu, tegu jie surenka 0 baudų, bet svarbu neviršija greičio ir didina saugumą. Svarbu ne ilgis, o vietos kur jie statomi čia reikėtų padirbėti ir geriau pamastyti, ar pamačius klaidas jas taisyti.
                          Taip manau, kad ilgis labai svarbu. Nes kitaip pradėsim sektorinius ir 100m atkarpom statyti. Priežasčių tam rasim.
                          1. Konkrečioje 1 km atkarpoje net fiziškai nėra lengva kur lenkti, pora sankryžų, tiltas, salelių kuoliukų miškas, ištisinės linijos ir pastovus priešpriešinis automobilių srautas. Atstesni buvę autoįvykiai dėl grybų išvažiuojančių iš šalutinio.
                          2. Atkarpa Karsakiškis. Kažkodėl sudėtinga buvo apimti visą gyvenvietę nuo ženklo iki ženklo. Už gyvenamos zonos prasideda pavojingų ištęstų vingių zona, su drąsiais lakūnais... ten sektorinis nereikalingas. Šaunu.
                          3. ViaBaltika Ramygala. Atkarpa per miestelį 2 km su trimis sankryžomis ir neidealiu matomumu. Sektorinį geriau pastatom už miestelio ribos, kur idealiausia vieta su puikia matomumu apsilenkti lėčiau judančius. O Ramygalą paliekam trikojui, juk lengviau mašiną tarp namų slėpti

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            paliekam trikojui, juk lengviau mašiną tarp namų slėpti
                            tai va visa ir problema, kad labiausiai skauda, jog mašiną slepia, neviršyk greičio ir neskaudės ar ji paslėpta ar ne... Kaip pavyzdžiui su šviesų mirkčiojimu, aš asmeniškai pamirksiu šviesom kai matau kokia kliūtis būna ant kelio(daiktas, avarija), o ne policija stovi...

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              tai va visa ir problema, kad labiausiai skauda, jog mašiną slepia, neviršyk greičio ir neskaudės ar ji paslėpta ar ne... Kaip pavyzdžiui su šviesų mirkčiojimu, aš asmeniškai pamirksiu šviesom kai matau kokia kliūtis būna ant kelio(daiktas, avarija), o ne policija stovi...
                              Na labai jau keistai pateisinai, greičio skausmą su nelogišku radarų statymu surišai . Man greitis ne problema, labiau skauda ar tiesiog erzina ir pykdo, kai trikojo "sargas" vasarą vėsinasi arba žiemą šildosi užvestu varikliu po kažkieno langais po kelias valandas.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą


                                Na labai jau keistai pateisinai, greičio skausmą su nelogišku radarų statymu surišai . Man greitis ne problema, labiau skauda ar tiesiog erzina ir pykdo, kai trikojo "sargas" vasarą vėsinasi arba žiemą šildosi užvestu varikliu po kažkieno langais po kelias valandas.
                                tikrai matosi iš praito komentaro, kad būtent tai jus trikdė
                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                O Ramygalą paliekam trikojui, juk lengviau mašiną tarp namų slėpti
                                Jau kaip ir ankščiau minėjau, jie galėtų būti statomi visuose keliuose arba naudojami efektyviau, kad ir šiame jūsų minimam kelį, kodėl negali būti matuojamas greitis tarp sektorių? Taip, nusukimų daug, bet didžioji dalis važiuoja tarp Panevėžio ir Šiaulių.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  Jau kaip ir ankščiau minėjau, jie galėtų būti statomi visuose keliuose arba naudojami efektyviau, kad ir šiame jūsų minimam kelį, kodėl negali būti matuojamas greitis tarp sektorių? Taip, nusukimų daug, bet didžioji dalis važiuoja tarp Panevėžio ir Šiaulių.
                                  Apie ką kalba ir yra... nes dabar atrodo, kad potencialiausi pažeidėjai yra kažkokio miestelio gyventojai, nes nepravažiuoja viso sektoriaus ir nusuka, o ne pro šalį švilpiantis visas tranzitinis srautas. Tada ir lieka neaišku, ką ir nuo ko saugom.

                                  Comment


                                    Lietuvoje - didžiausias žūčių keliuose sumažėjimas
                                    Europos Komisija paskelbė preliminarius 2022 m. žūčių keliuose duomenis. Didžiausias sumažėjimas − daugiau nei 30 proc. − užfiksuotas Lietuvoje ir Lenkijoje.

                                    Danijoje žūčių keliuose sumažėjo 23 proc. Airijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Nyderlanduose ir Švedijoje per pastaruosius trejus metus žūčių keliuose skaičius išliko stabilus arba padidėjo.

                                    Visoje ES žūčių keliuose skaičius 2022 m., palyginti su ankstesniais metais, padidėjo 3 proc., dėl to, kad eismo lygis atsigavo po pandemijos. Praėjusiais metais keliuose žuvo apie 20 600 žmonių, t. y. 3 proc. daugiau palyginti su 2021 m. Tačiau palyginti su ikipandeminiais 2019 m. keliuose žuvo 2 000 mažiau žmonių (−10 proc.). ES ir JT tikslas – iki 2030 m. perpus sumažinti žūčių keliuose skaičių.

                                    Europos Sąjungoje milijonui gyventojų vidutiniškai tenka 46 žūtys keliuose.

                                    Comment


                                      Na tai reiškiasi, kad padeda diegiamos saugumo priemonės, pagaliau pasiekėme EU vidurkį 43 žūtys milijonui, bet dar dvigubai viršijame už valstybes lyderes 21-23 žūtys milijonui gyventojų.

                                      Click image for larger version

Name:	2023-02-21-memo-fig2_1.jpg
Views:	231
Size:	46,7 kB
ID:	2033253

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        Na tai reiškiasi, kad padeda diegiamos saugumo priemonės, pagaliau pasiekėme EU vidurkį 43 žūtys milijonui, bet dar dvigubai viršijame už valstybes lyderes 21-23 žūtys milijonui gyventojų.
                                        Reikėtų paanalizuoti kur ir kokios konkrečiai saugumo priemonės padeda. Nes nemažą dalį šių nuopelnų reik skirt ir didėjančiam sąmoningumui ir kitiems faktoriams.

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                          Na tai reiškiasi, kad padeda diegiamos saugumo priemonės, pagaliau pasiekėme EU vidurkį 43 žūtys milijonui, bet dar dvigubai viršijame už valstybes lyderes 21-23 žūtys milijonui gyventojų.

                                          Click image for larger version

Name:	2023-02-21-memo-fig2_1.jpg
Views:	231
Size:	46,7 kB
ID:	2033253
                                          Siaip mirtis kelyje reiketu skaiciuoti pagal nuvaziuota KM kieki o ne pagal zmoniu kieki. Pvz 10 mirciu/1mil Km

                                          Comment

                                          Working...
                                          X