Vakar eismas vyko įdomiai - pirma juosta važiuojam 30 nes slidu ir net persirikiuojant kas antram slysta ratai (matyt padangas prastas užsidėjo? man tik per rimtus posukius driftas jautėsi). Antra juosta važiuoja ereliai 70+. Gatvės ribojimas 50. Tai tie trikojai tikrai prigaudė pažeidėju.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
LAKD direktorius bando teisintis dėl šiandien sugriuvusio tilto, nes "nėra pinigų keliams ir tiltams tvarkyti",
LRT 2023.01.31
Po karčios Nausėdos kritikos dėl sugriuvusio Kėdainių tilto LAKD vadovas atkerta: ar galima nuėjus į parduotuvę nusipirkti prekių, kai nėra pinigų?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ipirkti-prekiu
Tačiau jis užmiršta pasakyti, kiek per paskutinius keletus metus pinigų beprasmiškai ištaškyta radarams, kad tą įstaigą labiau tiktų ne Kelių direkcija, o "Lietuvos Radarų direkcija". Juk paprasčiau pastatyti kelis greitį ribojančius kelio ženklus ir du radarus ruožo galuose, nei sutvarkyti provėžas ar aptrupėjusius kelkraščius.
Du žemėlapiai palyginimui.
Gal kam nors pavyks surasti kokį nors ryšį tarp "juodųjų dėmių" ir radarų.
Lietuvos "juodųjų dėmių" žemėlėpis - 2022
https://ktti.maps.arcgis.com/apps/we...b802bfb60a3c8a
Apie šį žemėlapį ir informacijos šaltinius (kelios savivaldybės informacijos nepateikė)
https://tka.lt/oro-transportas/2023/...miu-zemelapis/
LAKD greičio kontrolės priemonių žemėlapis
https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąPriminkite kuo tie radarai trukdo, kiek jie kainavo ir kiek surenkama baudų. Ar man vienam atrodo, kad jei jau baksnoti LAKDui į jų tratinimą, tai reiktų paminėti Klaipėdos Baltijos, Jakų žiedus, Autostrados nuo Marijampolės link Lenkijos statybą bei IKEA, Liepkalnio viadukus.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Na bet ar čia sulyginami dalykai?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas blogai su autostrada link Lenkijos?
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimą
Čia Jūs pateikėte pandemijos metų intensyvumą, o gal žinote kokie skaičiai buvo prieš pandemiją ir po?
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Skaičiai buvo beveik tokie patys, nes tai yra vienas labiausiai sunkvežimiais apkrautų Lietuvos kelių, kurių eismui pandemija beveik nepadarė įtakos. Sunkvežimiai skaičiuotini kaip 2 PCU, tad eismo intensyvumas čia turėtų būti iki 1500 PCU/val. abiem kryptimis, kas nesiekia net pusės esamų eismo juostų laidumo.
Be to 2+1 neišspręstų problemos kai žiemą užtenka vienai fūrai pastrigt ir turim kamštį po keliasdešimt kilometrų į abi puses.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tokiu 2+1 kaip Panevėžio aplinkelis - ne. Normalus 2+1 kai aplink laukai - nedaug pigiau už normalią autostradą. Be to pabaigus kelią iš abiejų pusių turėtų persikelti didelė tranzito per Alytų/Lazdijus/Augustavą.
Be to 2+1 neišspręstų problemos kai žiemą užtenka vienai fūrai pastrigt ir turim kamštį po keliasdešimt kilometrų į abi puses.
Suaugę žmonės vertina ne patinka/nepatinka kriterijais, bet naudoja „ar galiu sau tai leisti“ principą.
Galite pasakyti kuo blogas Panevėžio aplinkkelis ir ką ten reikėjo daryti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Pasidomėkite Švedijos patirtimi. Jie kvailesni ar turi mažiau pinigų, kad ne autostradas tiesia, bet naudoja 2+1 principą? 2+1 leidžia įrengti kelią esamoje sankasoje, o autostrados atveju reikia išpirkinėti žemes, pilti pylimus ir sausinti pelkes.
Suaugę žmonės vertina ne patinka/nepatinka kriterijais, bet naudoja „ar galiu sau tai leisti“ principą.
Galite pasakyti kuo blogas Panevėžio aplinkkelis ir ką ten reikėjo daryti?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Nesulyginami. Romas jaučia malonumą LAKD vadindamas Radarų direkcija ir visas problemas numesdamas radarams. Matyt mėgsta paspaust, ir gavo keletą baudų, kad iki šiol laiko pyktį.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Lyginami ar nelyginimi, bet vienintelis dalykas, ko Lietuvos keliuose gerėja (daugėja) tai visokių greičio matuoklių. Kai tuo tarpu kelių būklė yra visiškai apgailėtina. Tarp kitko, šiltuoju metų laiku tenka patampyti turistinį namelį - va tada tai pasijaučia visas Lietuvos kelių gerumas. Galiu drąsiai sakyti, kad absoliuti dauguma tokių nemelių netgi nėra projektuoti būti tampomi tokiais keliais.
- 6 patinka
Comment
-
Kaip suprantu, problema ne patys matuokliai, o tai, kad jie įrengti vietose, kurios yra gana saugios ir kuriose nėra didelių problemų su lakstymu. O štai A1 tarp Vilniaus ir Kauno nėra nė vieno sektorinio, važiuoti šiuo keliu tikrai nėra labai smagu, nes vos išvažiuoji į antrą juostą, žiūrėk, jau mirksi tau koks debilas atlėkęs ant 160 km/h. Tas pats Vilniuje – važiuodamas +10km/h nuo leistino greičio tu stabdai eismą. To negali būti – arba kontrolė, arba didinam limitus.
Bet kad keliūų būklė tapo labai bloga, tai sutinku. Dažnai važiuoju A1, tai palijus elementariai nesaugu važiuoti.Lietuva visiems.
- 9 patinka
Comment
-
Šiaip tai reikia būti biškį neblogam moliui aiškinti, kad radarai keliuose yra problema ir pinigų taškymas, kai tai akivaizdžiai gerina saugumą ir yra turbūt geriausiai išleisti pinigai ever. Praktiškai visur, kur atsirado vidutinio greičio ruožai, vairavimas tapo mažiau stresuotas ir pasidarė žymiai ramesnis, lyginant su tuo, kas būdavo anksčiau, kai maroziukai tiek su senais, tiek su naujesniais BMW išsidirbinėdavo su pavojingais lenkimais ir lakstymu. Dabar šita problema yra visiškai ir galutinai išspręsta ir tai yra tiesiog puiku.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBet jei pažiūrėsime į statistiką, tai matyt tie radarai pasiteisino - žūčių keliuose sumažėjo.
Vien jau tai, kad dalis mirties kelio perdaryta į 4 juostų magistralę davė teigiamą efektą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai reikia būti biškį neblogam moliui aiškinti, kad radarai keliuose yra problema ir pinigų taškymas, kai tai akivaizdžiai gerina saugumą ir yra turbūt geriausiai išleisti pinigai ever. Praktiškai visur, kur atsirado vidutinio greičio ruožai, vairavimas tapo mažiau stresuotas ir pasidarė žymiai ramesnis, lyginant su tuo, kas būdavo anksčiau, kai maroziukai tiek su senais, tiek su naujesniais BMW išsidirbinėdavo su pavojingais lenkimais ir lakstymu. Dabar šita problema yra visiškai ir galutinai išspręsta ir tai yra tiesiog puiku.
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Nesutinku, Kauno aplinkelyje dabar stovi vidutinio matuoklis ir ten įtampos daug daugiau važiuot nei kur jo nėra, nes reikia lenktyniaut 1-5km/h greičių skirtumu ir pastoviai nardyt tarp automobilių jeigu nevaziuoji 85km/h antra juosta.
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Mažėjimas nebūtinai dėl radarų, norint palyginti reikėtų lyginti konkrečius ruožus, o ne bendrą statistiką.
Vien jau tai, kad dalis mirties kelio perdaryta į 4 juostų magistralę davė teigiamą efektą.
- 2 patinka
Comment
Comment