Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai policija dar daugiau įgaliojimų turi tave fotografuoti, o tu čia aiškini apie teismo leidimus ir pan.
    Neturi jokių įgaliojimų. Ji juos gauna, kai reikia vykdyti tyrimą. Bent jau pagal įstatymus taip. O čia gaunasi atvirkščiai - davai visus sekam, renkam duomenis, o paskui jau atsirinksim, ką kam prisiūti. Čia esmė ne tame, kad baudžia tik tuos, kurie pažeidžia, o kad renkami visų duomenys, kurie papuola į kameras.
    Todėl kameros, kurios suveikia pagal daromą pažeidimą, nėra sekimas, o kameros, kurios fiksuoja visus ir nuolat, atpažįsta numerius (o netolimoje ateityje gal ir pagal veidą) yra sekimas.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Neturi jokių įgaliojimų. Ji juos gauna, kai reikia vykdyti tyrimą. Bent jau pagal įstatymus taip. O čia gaunasi atvirkščiai - davai visus sekam, renkam duomenis, o paskui jau atsirinksim, ką kam prisiūti. Čia esmė ne tame, kad baudžia tik tuos, kurie pažeidžia, o kad renkami visų duomenys, kurie papuola į kameras.
      Todėl kameros, kurios suveikia pagal daromą pažeidimą, nėra sekimas, o kameros, kurios fiksuoja visus ir nuolat, atpažįsta numerius (o netolimoje ateityje gal ir pagal veidą) yra sekimas.
      Kaip užfiksuoti pažeidimą tarkim jei automobilis važiuoja be tech. apžiūros, be draudimo arba yra paieškoje nenuskaitant numerio?

      na o tokie besipriešinantys "sekimui" pradeda verkti kai įvyksta nelaimė, tada "o tai kur duomenys iš kamerų ir t.t."

      Apie sektorinių matuoklių veikimą iškarpa iš straipsnio, o Jūs įmeskite kur policija sako, kad įrašo visų duomenis ir kažkur saugo ir anot Jūsų paskui bando kažką "prisiūti" . Kad "pramuša" duomenis, tai sutinku.

      "veikimo principas yra paprastas: viena kamera užfiksuoja automobilį ir pravažiavimo pro ją laiką, o kita – užfiksuoja tuos pačius duomenis ruožo pabaigoje. Sektorinio greičio sistema pagal atstumą tarp kamerų, ruožo pradžioje ir pabaigoje užfiksuotą laiką apskaičiuoja vidutinį greitį (įskaitant ir greičio pokyčius ruože). Jeigu užfiksuojamas vidutinio greičio viršijimas, duomenys išsiunčiami į Administracinių nusižengimų registrą, kur suformuojamas pažeidimo protokolas."

      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...io-787-1022860

      Comment


        Taip, kaip seniau - stabdyti ir fiksuoti. O kaip pagauti teršiančius orą ir besispjaudančius mėlynais dūmais? O kaip pagauti girtą? Jokia kamera nepagaus. Vadinasi, neblaivių kontrolė žiauriai susilpnėjusi, nes gyvai policijos ekipažai dabar retai kada budi. O kam, juk brangu išlaikyti, juk galima mažiau policininkų išlaikyti, daugiau kamerų, kurios kainuoja kur kas mažiau, ir pinigai plaukia... Ir visiškai nusispjaut ant realaus eismo saugumo...

        Kameros ir radarai keliuose, kurie skirti greičio viršijimui ir tech. apžiūrai ar draudimui, jokios įtakos neturi autoįvykių išaiškinimui. Nereikia čia painioti su kameromis, kurios stovi sankryžose ar kitur.

        Visų kamerš su numeriu atpažinimu duomenis "pramušinėjami" per duomenų bazes. Ir visai nesvarbu, saugomi jie ar ne, tai yra duomenų rinkimas apie visus iš eilės. Be teismo sprendimo.

        Comment


          Viešoje vietoje informaciją gali rinkti kas tik nori. Baik prikaišiot kažkokius teismo sprendimus.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Taip, kaip seniau - stabdyti ir fiksuoti. O kaip pagauti teršiančius orą ir besispjaudančius mėlynais dūmais? O kaip pagauti girtą? Jokia kamera nepagaus. Vadinasi, neblaivių kontrolė žiauriai susilpnėjusi, nes gyvai policijos ekipažai dabar retai kada budi. O kam, juk brangu išlaikyti, juk galima mažiau policininkų išlaikyti, daugiau kamerų, kurios kainuoja kur kas mažiau, ir pinigai plaukia... Ir visiškai nusispjaut ant realaus eismo saugumo...

            Kameros ir radarai keliuose, kurie skirti greičio viršijimui ir tech. apžiūrai ar draudimui, jokios įtakos neturi autoįvykių išaiškinimui. Nereikia čia painioti su kameromis, kurios stovi sankryžose ar kitur.

            Visų kamerš su numeriu atpažinimu duomenis "pramušinėjami" per duomenų bazes. Ir visai nesvarbu, saugomi jie ar ne, tai yra duomenų rinkimas apie visus iš eilės. Be teismo sprendimo.
            Tai dabar lygiai tą patį daro kameros. Ar policininkas sustabdęs tavo numerį įves į savo sistemą ar kamera vistiek bus surinkta tiek pat informacijos. O kai nebereikia gaudyti be tech apžiūros kaip tik daugiau laiko lieka gaudyti girtiems. Dūmijančius beje gaudys aplinkos ministerija vietoj policijos.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Viešoje vietoje informaciją gali rinkti kas tik nori. Baik prikaišiot kažkokius teismo sprendimus.
              Nuo vietos nepriklauso. Negali sekti asmenų be teismo sprendimo taikant technines priemones nepriklausomai nuo vietos. Renkami visų iš eilės asmeniniai duomenys apie kameron patenkančius asmenis ar jų turtą.

              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Tai dabar lygiai tą patį daro kameros. Ar policininkas sustabdęs tavo numerį įves į savo sistemą ar kamera vistiek bus surinkta tiek pat informacijos. O kai nebereikia gaudyti be tech apžiūros kaip tik daugiau laiko lieka gaudyti girtiems. Dūmijančius beje gaudys aplinkos ministerija vietoj policijos.
              Tai ne tas pats, nes policininkas turi teisę įtariamą asmenį teisės pažeidimu patikrinti. O dabar gaunasi, kad VISI iš eilės, kurie papuola į kamerą, įtariami. Skirtumo nematai? Nelieka laiko girtiems gaudyti, nebent per parodomuosius reidus, kai sukviečiami žurnalistai. Anksčiau važiuojant keliuose buvo daug daugiau gyvų policininkų, dabar tik ant asfalto besivoliojančius pervažiuoji...
              Paskutinis taisė Al1; 2022.10.21, 08:02.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai ne tas pats, nes policininkas turi teisę įtariamą asmenį teisės pažeidimu patikrinti. O dabar gaunasi, kad VISI iš eilės, kurie papuola į kamerą, įtariami. Skirtumo nematai? Nelieka laiko girtiems gaudyti, nebent per parodomuosius reidus, kai sukviečiami žurnalistai. Anksčiau važiuojant keliuose buvo daug daugiau gyvų policininkų, dabar tik ant asfalto besivoliojančius pervažiuoji...
                Policininkai turi teisė bet kurį asmenį patikrinti. Tą dabar daro kameros.

                Comment


                  Bet kurį, bet ne visus iš eilės. Čia jau ne policijos kaip tokios veiklos reglamentavimo klausimas, o kur kas aukštesnio lygmens konstitucinių teisių ir demokratijos šalyje klausimas.

                  Comment


                    Žmogui pateiki nuorodas, paprašai jo nuorodų, kad pagrįstų savo teiginius, bet jis vis tiek vadovaujasi "bobutė" sakė, "aš manau", "kažkur girdėjau". Nerenka asmenų duomenų, nes kai kurios kameros fiksuoja numerius ir iš galo, tai kai ankščiau buvo landa, kad reikėjo būtent "snukio" foto, nes atseit nežinau kas mano mašiną vairavo, tai dabar to nereikia, bauda siunčiama savininkui ir tu aiškinkis kas vairavo tavo automobilį, o jei nežinai, tai mokėk baudą pats.

                    Taip sutinku kad dar per maža kontrolė yra ir per mažas baudžiamumas Lietuvoje, o vis galvojama kaip dar taisykles pakeisti, galvojant kad lietuviai jų laikysis nekontroliuojant.
                    Ir baugų dydžiai juokingi: 6€ (jei pirmas kartas ir susimoki laiku) už berods iki 20km/h viršijimą, tiksliai nežinau, nes nepamenu kada esu baudą gavęs ir tikrai nepergyvenu, jog kontroliuoja kad laikytumėmės taisyklių. Tas pats kelias Kaunas-Prienai-Alytus kiek sumažėjo skraidančių ir lenkiančių per ištisines.

                    Comment


                      Asmeniniai duomenys tai ne tik "snukis", jei nežinojai.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Asmeniniai duomenys tai ne tik "snukis", jei nežinojai.
                        Situacija: aš važiuoju su darbine mašina, su draugo mašina, su žmonos mašina, padariau pažeidimą, užfiksuoja radaras pažeidimą, kokius policija gavo mano asmeninius duomenis???

                        Comment


                          Aš tau dar kartą kartoju, kad jei pažeidimas padarytas, tai viskas OK. Aš dar kartą kartoju, kad dalis kamerų "skaičiuoja" visus iš eilės ir pramušinėja per duomenų bazes. Ir visai nesvarbu, kas ten už vairo sėdi, savininkas bus pramuštas, ir visai nesvarbu, kad tai gali būti juridinis asmuo... Kiek dar kartų reikia kartoti, kad visų be išimties tikrinimas net ir ne va tai su gerais ketinimais (o esant techninėms priemonėms ketinimų "gerumą" nieko nereiškia pakeisti) yra tikrų tikriausias totalitarizmas ir policinė valstybės požymis. Dar neužteko koronaisterijos?

                          Comment


                            Emigruok

                            Comment


                              Pagal blevyzgojimo lygį Al1 tiesiog maldauja eilinio bano.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Emigruok
                                Kur jis vargšas emigruos į Afriką? Gi jau dauguma "policinių valstybių" tampa, kuriose ne vieta tampa nusikaltėliams, jau tikriausiai ir pirštų antspaudus žmogus nusitrynęs

                                ​​​​​​​Na o aš tau Al1 kartoju, kad man tikrai neskauda jei manęs net nesustabdę patikrina ir negaišina mano laiko, tikrai bučiau labiau susierzinęs jei atsitiktine tvarka mane sustabdytų ir "pramušinėtų" mano numerius, o kiti dalyviai važiuotų pro šalį, tada aš jausčiausi kaip koks nusikaltėlis, kodėl mane tikrina, o kitų ne.
                                Jau ir blaivumo reiduose naudoja naujas technologijas kur galima papūsti per atstumą ir taip mažiau gaištamas laikas. Tikiu kad bus ateityje rasti būdai kaip tikrinti blaivumą nestabdant auto.

                                Aš tikrai saugiau jaučiuosi tamsiu ir nebūtinai tamsiu paros metu kai žinau, jog teritorija filmuojama ir tai iš dalies atbaido nusikaltėlius.

                                Saugai savo informacija, pirk bilietą autobuse, atsiskaityk grynais ir tikrai neužfiksuos tavo slaptų duomenų jokie radarai

                                ​​​​​​​PS. ko tu ten isterikavai per pandemiją? jei tau užteko koronaisterijos?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Bet kurį, bet ne visus iš eilės. Čia jau ne policijos kaip tokios veiklos reglamentavimo klausimas, o kur kas aukštesnio lygmens konstitucinių teisių ir demokratijos šalyje klausimas.
                                  Gali ir visus ir eilės. Yra net tokia praktika buvus per pandemiją.
                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                  Tikiu kad bus ateityje rasti būdai kaip tikrinti blaivumą nestabdant auto.
                                  Komercijoje jau yra. Reikia papūsti kad leistu užvesti variklį.

                                  Comment


                                    Keli pranešima iš A1 aktualūs ir šioje temoje.

                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Gaila, neveikia greičio matuoklių žemėlapis, būtų aiškiau tada:
                                    https://gis.eismoinfo.lt/arcgis/home...63ae0d166505a4
                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                                    Veikianti nuoroda į greičio matuoklių (ir ne tik) žemėlapį:
                                    https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/37/
                                    Parašė Austras Rodyti pranešimą
                                    Prašau, jei kam nesimato, čia tik vidutinio greičio kontrolės ruožai.
                                    Click image for larger version Name:	vidut A1.jpg Views:	0 Size:	149,6 kB ID:	2004012​​

                                    Comment


                                      LRT.lt 2022.11.27
                                      Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
                                      Dar daugiau matuoklių
                                      Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 131 vidutinio greičio matavimo sistemų (VGMS) ruožas (262 įrenginiai) ir 70 momentinio greičio matuoklių (MGM), išdėstytų pavojingose vietose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.
                                      Per ateinančius 2023–2024 m. valstybinės reikšmės keliuose papildomai planuojama įrengti 54 VGMS ruožus, 2023 m. – 6 MGM kameras.

                                      Taip pat kitąmet valstybinės reikšmės keliuose planuojama įrengti 30 naujų kelių orų sąlygų (KOS) stotelių. Naujosios KOS stotelės bus sumontuotos valstybinės reikšmės kelių vietose, kurios parinktos atsižvelgiant į kelio reikšmę, eismo intensyvumą, priežiūros lygį, taip pat esamų KOS stotelių tankį ir geografines aplinkybes, turinčias įtakos žiemos kelių priežiūros darbų planavimui.
                                      Per 2023 m. taip pat planuojama modernizuoti 126 esamas KOS stoteles. Atlikus stotelių modernizavimą, bus gaunama dar tikslesnė informacija apie kelių būklę ir eismo sąlygas.

                                      Negana to, kitąmet valstybinės reikšmės kelių tinkle planuojama įrengti 110 vnt. eismo kontrolės įrenginių, kurie tikrins automobilių techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą bei užtikrins kelių mokesčio sumokėjimo kontrolę.

                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus

                                      Comment


                                        Lrytas.lt 2022.12.11
                                        Trikojai pažeidėjus gaudo net per didžiausias pūgas: juokiasi, fiksuoja automobilių ar snaigių greitį
                                        Kelių eismo taisyklių (KET) privalu laikytis visuomet, tačiau greičio mėgėjų gaudynės esant ir taip labai prastoms eismo sąlygoms prajuokina šalies vairuotojus. Štai kaunietis sekmadienio vakarą Šilainių mikrorajone pastebėjo trikojį greičio matuoklį, gaudantį pažeidėjus.
                                        Į tai socialiniuose tinkluose pašaipiai sureagavo ne vienas kaunietis. „Turbūt matuoja, kaip greitai sninga“, – juokėsi vienas jų. Daugelis stebėjosi tokiais pareigūnų darbo metodais, mat abejojama, kas tokiu oru apskritai gali viršyti greitį ir rizikuoti savo bei kitų sveikata bei gyvybe. Dar kiti patarė verčiau padėti reguliuoti eismą ar kasti sniegą, o ne tykoti pažeidėjų.

                                        https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...reiti-25465883
                                        Panašius snaigių greičio matuotojus mačiau A14 vakar popiet ties Velbiškėmis, kur yra posūkis į Leliūnus (Utenos r.).
                                        Aš važiavau į Utenos pusę, o trikojis buvo atsuktas į važiuojančius link Vilniaus pusę. Buvo nedielis snygis į Utenos pusę gal ir buivo galima tame duobėtame kelyje išspausti 80-85 km/ h, tačiau į Vilniaus pusę kelių mašinų ilgio kolonos važiavo lėčiausiojo greičiu - apie 70-75 km/h, gal net lėčiau.

                                        Kažkokia belrasmė veikla, ypač tokiu oru.
                                        Negi Kelių policijoje neturi ką veikti, kai dėl sniego padidėjo avaringumas.

                                        Comment


                                          Yra durnių, kurie ir prie tokių kelių sugeba lenkti visus 120+kmh krašto keliuose. Labai gerai, kad prevencija vykdoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X