Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Policija kuri pasak vieno iš vadovų "geru oru greičio viršijimas neturėtu būti baudžiamas" nėra autoritetas.

    Tai skaitom ką cituojam. Kalneliai ties kiekviena sankryža. Sankryža, t.y. ten kur pėstieji eina per kelią. Sankryža, kur automobiliai kerta eismo juostą. Būtent ten ir yra pavojinga vieta kur reikia prilėtinti ir kalneliai tai darytų veiksmingai.

    Moderniuose šalyse net dviračiams kalnelius daro.


    Prie aplinkelio statyti ofisus? Kai stato parduotuvę (perkūnkiemyje) jau matėme. Nes M Lietuvio gatvė ir turėtu būti šiaurinis miesto aplinkelis.
    Ir vėl tu su savo nuomone. Ok ir vėl aš su faktais:
    policija pateikiau kaip patvirtinimą, jog kalneliai neveiksmingi, nes tarkim kai dėjo trikojį B. Krivicko gatvėje, tai sakė kas antras baudą už greitį gavo + net nepristabdo 90proc srauto net prieš kalnelius, o jų ten daug. Tad vėlgi pasikartosiu: KALNELIAI NĖRA VEIKSMINGA GREIČIO MAŽINIMO PRIEMONĖ. BŪTENT TOKIO TIPO KOKIUS DABAR PAS MUS MONTUOJA.

    Jeigu gatvėje kur galima 20km/h ir yra kalnelis ant kalnelio (nauji) ir vistiek visi ten kalnelių atkarpose važiuoja 50-60km/h tai jokio veiksmingumo čia nematau, sorry.

    Pamenu net buvo įrašas kur matėsi, tiesioji gero kelio ir kalneliai ir niekas net nepristabdo prieš juos visiškai.

    Bet aš kalbu ne apie senus kalnelius, o dabar kokius deda. Seni plastmasiniai buvo labai veiksmingi ir dėl to net nesakau nieko, bet dėja tie kurie yra veiksmingi mašinas labai gadina ir savivaldybei tenka juos remontuoti dažnai, todėl jų nebededa..
    Paskutinis taisė qms; 2022.08.25, 11:15.

    Comment


      Kalneliai turėtų būti sankryžoje, o ne atsitiktinai kažkur įkištas.

      50 km/h šviesoforinėse sankryžose kalnelis nuožulnesnis. 20-30 km/h bei nereguliuojamoj žemesnių kategorijų gatvių sankryžoje statesnis.

      Comment


        Parašė qms Rodyti pranešimą
        Kalneliai darko miesto vaizdą ir sukelia vibraciją kelio (jeigu arti namai ir tpt irgi vieni minusai), nelabai sveika ir pačiam automobiliui, o dar finale ir neveiksminga greičio mažinimo priemonė. Ir dar paminėsiu, jog jie kelia taršą, nes automobiliai toje vietoje prilėtinę, viską ką padaro tai sukelia dar daugiau garso - nes persijungia mažesnė pavara ir vos kalnelį pravažiuoją vėl greitiną, tad vėl kylą garsas didelis ir juolab išmetamūjų dalelių daugiau. Vieni minusai. Vienintelės priemonės veiksmingos ir neturinčios tiek daug minusų - tai sektoriniai (vidutinio greičio) greičio matuokliai
        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Policija kuri pasak vieno iš vadovų "geru oru greičio viršijimas neturėtu būti baudžiamas" nėra autoritetas.

        Tai skaitom ką cituojam. Kalneliai ties kiekviena sankryža. Sankryža, t.y. ten kur pėstieji eina per kelią. Sankryža, kur automobiliai kerta eismo juostą. Būtent ten ir yra pavojinga vieta kur reikia prilėtinti ir kalneliai tai darytų veiksmingai.

        Moderniuose šalyse net dviračiams kalnelius daro.
        Parašė qms Rodyti pranešimą
        Ir vėl tu su savo nuomone. Ok ir vėl aš su faktais:
        policija pateikiau kaip patvirtinimą, jog kalneliai neveiksmingi, nes tarkim kai dėjo trikojį B. Krivicko gatvėje, tai sakė kas antras baudą už greitį gavo + net nepristabdo 90proc srauto net prieš kalnelius, o jų ten daug. Tad vėlgi pasikartosiu: KALNELIAI NĖRA VEIKSMINGA GREIČIO MAŽINIMO PRIEMONĖ. BŪTENT TOKIO TIPO KOKIUS DABAR PAS MUS MONTUOJA.
        Jeigu gatvėje kur galima 20km/h ir yra kalnelis ant kalnelio (nauji) ir vistiek visi ten kalnelių atkarpose važiuoja 50-60km/h tai jokio veiksmingumo čia nematau, sorry.

        Pamenu net buvo įrašas kur matėsi, tiesioji gero kelio ir kalneliai ir niekas net nepristabdo prieš juos visiškai.

        Bet aš kalbu ne apie senus kalnelius, o dabar kokius deda. Seni plastmasiniai buvo labai veiksmingi ir dėl to net nesakau nieko, bet dėja tie kurie yra veiksmingi mašinas labai gadina ir savivaldybei tenka juos remontuoti dažnai, todėl jų nebededa..
        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Kalneliai turėtų būti sankryžoje, o ne atsitiktinai kažkur įkištas.
        50 km/h šviesoforinėse sankryžose kalnelis nuožulnesnis. 20-30 km/h bei nereguliuojamoj žemesnių kategorijų gatvių sankryžoje statesnis.
        Bendro pobūdžio diskusiją apie greičio lėtinimo kalnelius geriau pratęsti šioje temoje.

        Comment


          Parašė qms Rodyti pranešimą

          Ir vėl tu su savo nuomone. Ok ir vėl aš su faktais:
          policija pateikiau kaip patvirtinimą, jog kalneliai neveiksmingi, nes tarkim kai dėjo trikojį B. Krivicko gatvėje, tai sakė kas antras baudą už greitį gavo + net nepristabdo 90proc srauto net prieš kalnelius, o jų ten daug. Tad vėlgi pasikartosiu: KALNELIAI NĖRA VEIKSMINGA GREIČIO MAŽINIMO PRIEMONĖ. BŪTENT TOKIO TIPO KOKIUS DABAR PAS MUS MONTUOJA.

          Jeigu gatvėje kur galima 20km/h ir yra kalnelis ant kalnelio (nauji) ir vistiek visi ten kalnelių atkarpose važiuoja 50-60km/h tai jokio veiksmingumo čia nematau, sorry.

          Pamenu net buvo įrašas kur matėsi, tiesioji gero kelio ir kalneliai ir niekas net nepristabdo prieš juos visiškai.

          Bet aš kalbu ne apie senus kalnelius, o dabar kokius deda. Seni plastmasiniai buvo labai veiksmingi ir dėl to net nesakau nieko, bet dėja tie kurie yra veiksmingi mašinas labai gadina ir savivaldybei tenka juos remontuoti dažnai, todėl jų nebededa..
          Policija nėra joks patvirtinimas, nes pastoviai šneka nesąmones.

          Tai jeigu blogai įrengtas kalnelis tai įrengimas blogas, o ne kalneliai neveikia.


          Comment


            Parašė qms Rodyti pranešimą
            Jeigu gatvėje kur galima 20km/h ir yra kalnelis ant kalnelio (nauji) ir vistiek visi ten kalnelių atkarpose važiuoja 50-60km/h tai jokio veiksmingumo čia nematau, sorry.

            Pamenu net buvo įrašas kur matėsi, tiesioji gero kelio ir kalneliai ir niekas net nepristabdo prieš juos visiškai.

            Bet aš kalbu ne apie senus kalnelius, o dabar kokius deda. Seni plastmasiniai buvo labai veiksmingi ir dėl to net nesakau nieko, bet dėja tie kurie yra veiksmingi mašinas labai gadina ir savivaldybei tenka juos remontuoti dažnai, todėl jų nebededa..
            Pirma - 20 km/h greičio ribojimo užtikrinimas turėtų būti ne kalneliais sprendžiamas, antra - 50-60 km/h yra geriau, nei 100 km/h - ką galėtų tie patys ereliai važiuoti, jei tų kalnelių nebūtų.

            Dėl kalnelių neveiksmingumo rašote briedą jau vien dėl generalizavimo, pvz. mano gatvėje (greičio ribojimas 40 km/h, kurio aišku niekas nesilaiko) įrengė kalnelius ir ties kalneliais tik vienetai nepristabdo, didžioji dalis prisistabdo, ko iki kalnelių nedarydavo - ten kelias tiesus ir sąlyginai tuščias.

            Comment


              Kauno Tunelio gatvėje, vedančioje nuo Dainavos mikrorajono link centrinės miesto dalies, planuojama įrengti vidutinio greičio matavimo sistemą – pirmąją tokią mieste.
              Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...nebuvo-1093929

              Comment


                Didelis ačiū savivaldybei. Viena iš Kauno atkarpų, kur važiuodamas ant 55-60 esi lenkiamas kaip stovintis automobilis.

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Didelis ačiū savivaldybei. Viena iš Kauno atkarpų, kur važiuodamas ant 55-60 esi lenkiamas kaip stovintis automobilis.
                  Įdomu kiek ten žmonių nukenčia, nes gatvė praktiškai tuščia gyventojais ar pėsčiaisiais, todėl ir nepritaria tie lenkiantys 50 limito nustatymui.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Įdomu kiek ten žmonių nukenčia, nes gatvė praktiškai tuščia gyventojais ar pėsčiaisiais, todėl ir nepritaria tie lenkiantys 50 limito nustatymui.
                    Turbūt dėl perėjos ties dainų slėniu nedaro 60. Na o kol ten yra perėja, nėra ko lakstyti.

                    Comment


                      Labai tiktų ir Vilniuje nuo Čiurlionio viaduko iki Geležinio Vilko tilto vidurio maždaug, maks. 70km/h.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Įdomu kiek ten žmonių nukenčia, nes gatvė praktiškai tuščia gyventojais ar pėsčiaisiais, todėl ir nepritaria tie lenkiantys 50 limito nustatymui.
                        Dažnai tenka ten važinėt, tai matau bent kokius 3 kart per metus kai kas nors neįsipaišo į posūkį tarp Radvilėnų pl. ir Dainų slėnio. Ir tai įvyksta vien dėl to, kad gerokai viršijamas greitis. Plius didelė problema yra kairysis posūkis į Radvilėnų pl. atvažiavus nuo centro - kai nuo kalno kažkas atskrenda nežinomu (bet tikrai ne 50km/h) greičiu labai sunku saugiai pasukt. Analogiška situacija ir ties Dainų slėniu daug apsisukinėjančių atuomobilių, nes tik taip iš Radvilėnų pl. gali pasukti link VI forto.

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          Turbūt dėl perėjos ties dainų slėniu nedaro 60. Na o kol ten yra perėja, nėra ko lakstyti.
                          Ties perėja atsirado šviesoforas, tai nemanau, kad dėl to:
                          Click image for larger version

Name:	tunel.jpg
Views:	578
Size:	391,9 kB
ID:	1989532

                          Comment


                            Parašė evil Rodyti pranešimą

                            Ties perėja atsirado šviesoforas, tai nemanau, kad dėl to:
                            tai gal pasikeis greičio limitas kai baigsis darbai

                            Comment


                              Lrytas.lt 2022.10.04
                              Kelio ženklai rodo vieną greitį, matuoklis fiksuoja kitą, o baudos atkeliauja visiems skirtingos
                              Kristupas keliu Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda jau važinėja 10 metų ir ten esą visada leistinas greitis buvo 90 km/val., o dviejose sankryžose greitis ribojamas iki 70 km/val.
                              „Bet dėl didelio eismo greičiau nei 70 km/val., vargu, ar pravažiuosi. Taip pat tame kelyje stovi greičio matuoklis, tad visą laiką aš ten važiuoju apie 70 km/val. Praeitais metais kelyje atsirado daug duobių ir ne vienas automobilis prakirto padangas. Kelininkų sprendimas, vietoj to, kad sutvarkytų, buvo pastatyti greitį ribojantys ženklai 50 km/val. ir su įspėjamuoju ženklu, kad kelias duobėtas. Šios vasaros pabaigoje aplopė kelią“, – pasakojo Kristupas.
                              Vyras rugsėjo 23 d. iš VMI gavo pranešimą apie nusižengimus rugsėjo 20 ir 21 d. kelyje Klaipėda–Šilutė.
                              „Buvau nustebęs, kaip ir daugelis žmonių, nes pranešime buvo parašyta, jog šiame kelyje leistinas greitis 53 km/val. (įvertinus paklaidą).
                              ​​​​​
                              Kadangi turiu registratorių, peržiūrėjau įrašus, ar tikrai kelio ženklai numato šiame kelyje greitį 53 km/val. Kaip ir buvo galima tikėtis, greitis nurodytas 70 ir 50 km/val. Nesunku suskaičiuoti, kad vidurkis išeina 60 km/val., o pranešime rašoma, jog vieną dieną mano greitis buvo 65 km/val. o kitą 67 km/val. Pagal galiojančias KET aš turėjau gauti tik įspėjimą“, – svarstė jis.

                              ​​​​​ Kristupas važiuodamas namo atkreipė dėmesį į pasikeitusius kelio ženklus. Anot jo, 70 km/val. ženklai buvo uždengti ir palikti tik 50 km/val.: „Noriu atkreipti dėmesį, kad kelio ženklai buvo uždengti šių metų rugsėjo 23 d. apie 11val., o nuobaudos visiems vairuotojams jau buvo skiriamos nuo rugsėjo 20 d.“
                              Taip pat vyras pastebėjo, kad nuobaudose pas vienus vairuotojus pabrėžiama, kad leistinas vidutinis greitis yra 60–65 km/val., o pas kitus – 53–56 km/val.
                              (...)
                              ​​​​​​​
                              „Kelių priežiūros“ vakarų regiono vadovas Algminas Šmitas komentavo, kad valstybinės reikšmės kelyje Nr. 141 „Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda“ ruože nuo 223 km iki 229 km vyksta kelio darbai dėl stipraus kelio dangos nusidėvėjimo. Dėl šios priežasties automobilių greitis ribojamas iki 50 km/val., (...)
                              ​​​​​„Į mus kreipėsi vairuotojai ir pasidalino vaizdo įrašais, kad kelyje yra skirtingi kelio greičio ženklai. Patikrinome ir buvo nustatyta, kad, deja, darbus atlikę darbuotojai neužtikrino teisingo kelio žymėjimo, dėl to dalis vairuotojų patyrė nepatogumų ir galėjo būti užfiksuoti ruože esančio greičio matuoklio"

                              https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ms-sk-24770270

                              Comment


                                Lėkšti asfalto kalneliai veiksmingi kai važiuoju žemu mažu automobiliu, kai važiuoju SUV, stabdyti nereikia, maloniai pasupa tik.
                                -

                                Comment


                                  Kas gali paaiškinti, ar yra kokia nors koreliacija tarp avaringaisių vietų / ruožų (juodųjų dėmių) ir radarų įrengimo vietų / ruožų.
                                  2020 m. juodųjų dėmių žemėlapis

                                  https://tka.lt/oro-transportas/2020/...saugo-82-proc/

                                  2022 m. juodųjų dėmių žemėlapis

                                  https://ktti.maps.arcgis.com/apps/we...a2fecff03726fd
                                  https://tka.lt/oro-transportas/2022/...-vairuotojams/

                                  Esami ir numatomi radarai

                                  https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

                                  Kad kokiai nors fi(r)mai reikia įsisavinti mokesčių mokėtojų pinigus, tai aišku.
                                  Tačiau ar įmanoma rasti kitokių paaiškinimų?

                                  Comment


                                    Pabandžiau palyginti esamų ir numatomų radarų vietas su eismo intesnyvumo žemėlapiais - čia logikos ir gai nerasta, kai,vidutinio greičio matuoklius įrenginės itin žemo intensyvumo keliuose
                                    Keli pavyzdžiai Rytų Lietuvoje: KK110 Švenčionys - Adutiškis ar senojo plento ruožas RK 2802 Molėtai-Stacijava-Smėlinka.
                                    Yra ir daugiau rajoninių kelių, nes krašto kelių radarams statyto nebeužtenka: RK 5220 Nemenčinė - Buivydžiai, RK 5202 Rudamina -Turgeliai, RK 1801 Kaišiadorys - Palomenė

                                    Kad įrenginės radarus prieš pat numatomą rekonstrukciją kelyje KK173 Molėtai - Pabradė, tai čia naujas Lietuvos Radarų direkcijos (buv. Kelių direkcijos) numeris, kaip pasipinigauti - aprašyta straipsnyje kiek aukščiau. Kelininkai pristato laikinų ženklų, kažkas pakeičia radarų nustatymus, paskui kai baigiami darbai, lieka seni radarų nustatymais, o ieškančių teisybės visada mažiau nei gaunančių baudas.

                                    https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

                                    Comment


                                      Bandau spėti:
                                      - avaringumą ėmė nuo kokių 1991 metų
                                      - tuose ruožuose buvo užfiksuojama daug greičio viršijimų
                                      - kokia nors bobutė paisiskundė kad "labai laksto"
                                      -

                                      Comment


                                        Na, nebent ta "bobutė" dirba kokioje nors fi(r)moje.

                                        Comment


                                          arba šeip, pakankamai ilgas ruožas be jokių kaimų kur nusuktų dalis transporto, ir tiek.
                                          Paskutinis taisė gerietis; 2022.10.16, 22:31.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X