Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš ties tokiais kalneliai sulėtinu iki 30 nes man tiesiog savo automobilio gaila, gal tam Priusui negaila nes po dviejų metų pirks kitą pavežėjimo paslaugoms? Nors čia panašu kad tiesiog peržemas tas kalnelis. Kaip pvz Saltoniškių gatvėje sankryža su Pieninės gatve, vienoje pusėje yra normalus pakilimas (verčiantis pristabdyti), kitoje perėja vos vos pakelta ir niekas nepristabdo.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
      Kiek anksčiau kitoje temoje rašiau apie tai, kad tie "vilnietiški" greičio ribojimo kalneliai yra visiškai beprasmiški ir nieko jie neriboja. Pasižiūrėkit kaip gatvės atidarymo video 0:05 Šimašiaus fone Priusas be jokių problemų praskrenda per tokį kalnelį kokiu 50km/h greičiu. Nepamenu koks ten yra leistinas greitis, berods mažiau nei 50km/h, bet net jei ir 50km/h, greičio ribojimo kalneliai reikalingi ne tam, kad tu neviršytum leistino greičio, o tam, kad prie perėjos sulėtintum greitį iki 15-20km/h, tad tokie kalneliai daromi grynai dėl vaizdo, yra visiškas pinigų švaistymas ir net kažkokia prasme yra pavojingi, nes sukuria saugumo iliuziją.
      Tai nieko neriboja, ar neriboja kai kurių (pvz to prius), bet daugumą riboja?

      Patinka tas šablonas kai teigiama, kad kažkokia priemonė nevykusi, nes kažkas jos išvengia...

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Tai nieko neriboja, ar neriboja kai kurių (pvz to prius), bet daugumą riboja?

        Patinka tas šablonas kai teigiama, kad kažkokia priemonė nevykusi, nes kažkas jos išvengia...
        Paaiškinkit ką bandot pasakyt. Kuo Priusas skiriasi nuo kitų mašinų, kad jis gali pralėkt per tuos kalnelius be jokių problemų, o dauguma ne? Suprasčiau, jeigu ten būtų koks visuregis, bet dabar niekaip nepagaunu ką turit omeny.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Aš ties tokiais kalneliai sulėtinu iki 30 nes man tiesiog savo automobilio gaila, gal tam Priusui negaila nes po dviejų metų pirks kitą pavežėjimo paslaugoms? Nors čia panašu kad tiesiog peržemas tas kalnelis. Kaip pvz Saltoniškių gatvėje sankryža su Pieninės gatve, vienoje pusėje yra normalus pakilimas (verčiantis pristabdyti), kitoje perėja vos vos pakelta ir niekas nepristabdo.
          Na pavyzdžiui Skandinavijoj jis net teoriškai negalėtų taip pralėkt nesudaužęs mašinos, tame ir skirtumas - ten yra greičio ribojimas be jokių variantų, o čia yra toks "nu davai sumažink, bet nieko tokio, jei ne".

          Comment


            Riboja riboja kalneliai, tiesiog skiriasi tų kalnelių dydžiai ir ribojimo efektyvumas. Konkrečiai Kernavės g. jie tokie biškį meh, bet aš ten visvien prilėtinu iki kokių 20km/h, nes jei nuolat varyčiau, kaip tas Priusas per panašius kalnelius, tai turbūt jau tektų važiuoklę tvarkyti. Yra ir tokių kalnelių, kur nesulėtinęs iki 10-15km/h gali ir bamperį ar dūsliką nusilaužti (Stanevičiaus/Gelvonų-Fabijoniškių sankryžoje, važiuojant nuo Akropolio link Stanevičiaus g.). Yra ir tokių, kur apskritai atrodo, kad tų kalnelių ten nėra ir galima būtų sėkmingai važiuoti kad ir 100km/h, nors teoriškai kalnelis ten lyg ir yra.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Paaiškinkit ką bandot pasakyt. Kuo Priusas skiriasi nuo kitų mašinų, kad jis gali pralėkt per tuos kalnelius be jokių problemų, o dauguma ne? Suprasčiau, jeigu ten būtų koks visuregis, bet dabar niekaip nepagaunu ką turit omeny.
              Vairuotojai skiriasi.
              Prius vairuotojas nestabdė, dauguma vairuotojų stabdo.
              Tavo teiginys "nieko neriboja", nes neapribojo būtent to vairuotojo, yra neteisingas. Nes daugumą ar bent daugelį riboja.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Vairuotojai skiriasi.
                Prius vairuotojas nestabdė, dauguma vairuotojų stabdo.
                Tavo teiginys "nieko neriboja", nes neapribojo būtent to vairuotojo, yra neteisingas. Nes daugumą ar bent daugelį riboja.
                Jesus kokia logika, čia kaip išimt žmogžudystę iš BK ir paskui sakyt "na va, matot, viskas ok, dauguma nežudo, tik kai kurie...". Ribojimas yra kai tu fiziškai negali pravažiuot tokiu greičiu be pasekmių automobiliui, o ne rinkies nevažiuot tokiu greičiu, nes turi proto (gerai, jeigu turi, bet daug kas, ypač Lietuvoje, neturi, o būtent tie kas neturi paskui ir partrenkia kokį į telefoną įsmigusį vaikį, kuris galvoja, kad nėr čia ko žiūrėt, perėja juk saugi...).

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Jesus kokia logika, čia kaip išimt žmogžudystę iš BK ir paskui sakyt "na va, matot, viskas ok, dauguma nežudo, tik kai kurie..."..
                  Tai, kad atvirkščiai, tavo logika yra - žmogžudystės įtraukimas į BK nieko nesustabdo nuo žmogžudysčių, nes va petras ir jonas vis tiek nužudė.
                  Analogija - kalneliai nieko nesustabdo , nes nesustabdė prius vairuotojo.


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                  Ribojimas yra kai tu fiziškai negali pravažiuot tokiu greičiu be pasekmių automobiliui, o ne rinkies nevažiuot tokiu greičiu, nes turi proto (gerai, jeigu turi, bet daug kas, ypač Lietuvoje, neturi, o būtent tie kas neturi paskui ir partrenkia kokį į telefoną įsmigusį vaikį, kuris galvoja, kad nėr čia ko žiūrėt, perėja juk saugi...).
                  1. Tu sakei, kad nieko nesustabdo. Realybė - daugumą sustabdo. Tavo teiginys visiškai neteisingas.
                  2. Ribojimų yra įvairių tipų, vieni sustabdo absoliučiai visus, kiti sustabdo daugumą, treti sustabdo mažumą. Visi jie veikia, nes sustabdo daugiau nei sustabdytų jiems nesant.
                  Tavo logika, kad nereikia naudoti jokio ribojimo, kuris nesustabdo visų be išimties, yra tiesiog absurdiška.
                  Paskutinis taisė Gator; 2022.06.07, 01:49.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    2. Ribojimų yra įvairių tipų, vieni sustabdo absoliučiai visus, kiti sustabdo daugumą, treti sustabdo mažumą. Visi jie veikia, nes sustabdo daugiau nei sustabdytų jiems nesant.
                    Vilniaus problema yra tas, kad tie kalneliai yra skirtingi - vienus nepastebi kai važiuoji 50km/h, kiti laužo pakaba kai važiuoji 15km/h (tai nepriklauso nuo eismo intensyvumo).

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      1. Tu sakei, kad nieko nesustabdo. Realybė - daugumą sustabdo. Tavo teiginys visiškai neteisingas.
                      Jūs tikriausiai turit kažkokią oficialią statistiką, juk ne šiaip sau tūščiai kalbat, ane? Norėtųsi ją pamatyt, būtų įdomu sužinot kas yra ta "dauguma"

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Vilniaus problema yra tas, kad tie kalneliai yra skirtingi - vienus nepastebi kai važiuoji 50km/h, kiti laužo pakaba kai važiuoji 15km/h (tai nepriklauso nuo eismo intensyvumo).
                        Tai visos Lietuvos problema. O ji kyla dėl to, kad dažniausiai direkcija ar savivaldybės užsako jų įrengimą, o rangovai padaro kaip jie supranta, t. y. be projekto, be kažkokių reikalavimų analizės.


                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                          Jūs tikriausiai turit kažkokią oficialią statistiką, juk ne šiaip sau tūščiai kalbat, ane? Norėtųsi ją pamatyt, būtų įdomu sužinot kas yra ta "dauguma"
                          Tu čia rimtai klausi? Sustok prie to kalnelio ir pamatysi, kad dauguma (ar blogiausiu atveju - daugelis) pristabdo.
                          Taip pat forume pasisakę nariai pristabdo, taip pat John rašė, kad vairuotojai pristabdo.
                          Kaip įmanoma to nežinoti...

                          Čia tas pats kas sakyti, kad greičio matuokliai nieko nesustabdo, nes va to ir to nesustabdė.
                          Arba sakyti, kad sniegas nieko nesustabdo važinėti dviračiu, nes va tas ir tas važinėja.
                          Kai visiems be jokios "oficialios statistikos" aišku, kad sustabdo daugumą.

                          Aš apskritai pastebėjau tą kai kurių žmonių keistą logiką, pagal kurią jie aiškina, akd kažkas neveikia, nes neveikia 100 procentų atvejų.
                          Jiems labai sunku suvokti, kad gali kažkas veikti ir mažiau atvejų.
                          Na tarkim, skaičiai iš lempos, kažkokia priemonė sustabdo 8 iš 10, o jie aiškina, žiūrėk, priemonė neveikia, nes 2 iš 10 praslysta. Ir niekaip nesupranta, kad 8 iš 10 sustabdyti yra daug geriau nei 0 iš 10 sustabdytų, lyginant su jei tos priemonės ten nebūtų.
                          Na maždaug kaip pvz koks idiotas aiškina, žiūrėk, pasienio tvora neveikia, nes va kaip ją perlipa. Ir niekaip nesupranta, kad ji veikia, nes dauguma visgi neperlipa ir net neina prie jos.
                          Paskutinis taisė Gator; 2022.06.07, 13:26.

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Tai visos Lietuvos problema. O ji kyla dėl to, kad dažniausiai direkcija ar savivaldybės užsako jų įrengimą, o rangovai padaro kaip jie supranta, t. y. be projekto, be kažkokių reikalavimų analizės.
                            Rangovai neturi analizuoti projektą - rangovai turi dirbti pagal taisykles. Bėda yra tame, kad valdžiažmogiai svarsto LGBT gyvenimą, o jie turėtų svarstyti gatves ir šaligatvius.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Aš apskritai pastebėjau tą kai kurių žmonių keistą logiką, pagal kurią jie aiškina, akd kažkas neveikia, nes neveikia 100 procentų atvejų.
                              Jiems labai sunku suvokti, kad gali kažkas veikti ir mažiau atvejų.
                              Na tarkim, skaičiai iš lempos, kažkokia priemonė sustabdo 8 iš 10, o jie aiškina, žiūrėk, priemonė neveikia, nes 2 iš 10 praslysta. Ir niekaip nesupranta, kad 8 iš 10 sustabdyti yra daug geriau nei 0 iš 10 sustabdytų, lyginant su jei tos priemonės ten nebūtų.
                              Na maždaug kaip pvz koks idiotas aiškina, žiūrėk, pasienio tvora neveikia, nes va kaip ją perlipa. Ir niekaip nesupranta, kad ji veikia, nes dauguma visgi neperlipa ir net neina prie jos.
                              Aš apskritai pastebėjau tą kai kurių žmonių norą kažką tai įrodyt, dėl kurio jie aiškina, kad viskas veikia, nors paskui patys sako, kad neveikia pilnai, o veikia tik jiems iš akies ir nes kažkas forume parašė, kad pristabdė.

                              Na tarkim, skaičiai iš lempos, sutabdo 8 iš 10, o jie aiškina, žiūrėk, veikia, nes 2 iš 10 (kas su Vilniaus automobilizacijos lygiu yra tiesiog wow kokie skaičiai) potencialūs pėsčiųjų partrenkimai "saugioje" perėjoje nesiskaito. Ir niekaip nesupranta, kad už tuos pačius pinigus galima padaryt, kad sustotų ne tie išgalvoti 8 iš 10, o visi, išskyrus norinčius iškart pravažiavus perėją kviestis evakuatorių.

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                Tai visos Lietuvos problema. O ji kyla dėl to, kad dažniausiai direkcija ar savivaldybės užsako jų įrengimą, o rangovai padaro kaip jie supranta, t. y. be projekto, be kažkokių reikalavimų analizės.

                                O čia tai keista, būtų paprasčiau tiesiog turėti standartą. 20 km/h gatvėje vienokių parametrų kalnelis, iki 50 km/h gatvėje/atkarpoje kitokių parametrų, konkrečiai su centimetrais ir kampais tarp kraštinių.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  O čia tai keista, būtų paprasčiau tiesiog turėti standartą. 20 km/h gatvėje vienokių parametrų kalnelis, iki 50 km/h gatvėje/atkarpoje kitokių parametrų, konkrečiai su centimetrais ir kampais tarp kraštinių.
                                  Tai yra rekomendacijos. Tačiau kai krašto kelyje padaro kalnelį į kurį atsitrenki kaip į sieną, tai įdomu pagal kokius parametrus padaro (pvz. KK202 Pagiriuose, KK132 Seirijuose (perdarė po kažkiek laiko).
                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	437
Size:	102,3 kB
ID:	1973175
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    O čia tai keista, būtų paprasčiau tiesiog turėti standartą. 20 km/h gatvėje vienokių parametrų kalnelis, iki 50 km/h gatvėje/atkarpoje kitokių parametrų, konkrečiai su centimetrais ir kampais tarp kraštinių.
                                    Dar geriau būtų kad rangovai kada nors bent perskaitę standartus būtų.

                                    Comment


                                      Aiškėja, kur atsiras 100 naujų vidutinio greičio matuoklių: dalis pagrindinių kelių bus stebimi beveik ištisai
                                      Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuoklių sistemos (VGMS), įrengtos 81 kelio ruože. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą. Šiais metais valstybinės reikšmės keliuose jau baigiami rengti ir pradės veikti dar 100 tokių įrenginių.

                                      Itin daug dėmesio sulauks keliaujantieji iš Vilniaus Ukmergės link – čia ketinama įrengti tris matuojamus kelio ruožus, kurių bendras ilgis praktiškai be tarpų sudarys apie 50 kilometrų.

                                      Dar vienas ruožas pasitiks važiuojančius iš sostinės į Trakus. Iš jų du nauji matuojami ruožai ves iki Aukštadvario (sujungus su jau esančiu ruožu, kelias Trakai–Aukštadvaris bus matuojamas praktiškai be tarpų), taip pat radarų akiratyje nuolat bus keliaujantieji iš Trakų į Rūdiškes.

                                      Kelyje Vilnius–Druskininkai ties Palukniu taip pat atsiras naujas beveik 7 kilometrų matuojamas ruožas, Jašiūnų apylinkėse (kelyje Vilnius–Šalčininkai) – du nauji ruožai.

                                      Net 4 matuojami ruožai atsiras nuo šalia Kauno esančios Akademijos iki Prienų – bendras jų ilgis sudarys apie 25 kilometrus. Dar vienas matuojamas ruožas ves iš Kauno į Lapes, du ruožai atsiras Karmėlavos kelyje tarp Kauno ir Išorų.
                                      Yra ir statistikos, tik aišku sunku lygint priešpandeminę su pandemine:
                                      LAKD skelbia, kad per penkerius metus, t. y. nuo 2016 iki 2020 m., ruožuose, kuriuose nuo 2021 m. jau veikia 56 naujos sistemos, per eismo įvykius buvo sužeisti 407 ir žuvo 36 eismo dalyviai. Tai yra vidutiniškai apie 80 sužeistų ir apie 7 žuvusius per vienus metus.

                                      Po to, kai minėtuose 56 ruožuose pradėjo veikti naujieji radarai, per 2021 m. buvo sužeisti 26 ir žuvo 2 eismo dalyviai. Statistiškai vertinant šiuose ruožuose maždaug 70 proc. sumažėjo nukentėjusiųjų skaičius vien per vienus metus.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Tai, kad čia didžioji dalis jau įrengtų, II ketvirtis jau pasibaigė.
                                        Planuojami vidutinio greičio kontrolės ruožai II etapas (2022 II ketv.)

                                        Comment


                                          Parašė qms Rodyti pranešimą

                                          Jei net policija vadina tai neveiksminga greičio mažinimo priemone tai ir aš vadinsiu neperkalbėjai.

                                          plius kontekstas buvo visai kitas, ne apie kelio kirtimus pėsčiūjų kalba ėjo, o kažkuris vartotojas pirmą kartą paminėjo kalnelius šiame kontekste

                                          “Nenustebsiu jei labai greit po atidarymo bus įrengti greičio kalneliai ties kiekviena sankryža, nes jau dabartine trasa nuo Krivicko g. lekia 70-90km/h skubėtojai. Taurupės g. jau 4 yra”

                                          tai tokiam kontekste ir pakomentavau, “lekia skubėtojai” - parašiau, kad ir su kalneliais lėks visi. O tu rašai jau apie visai kita kontekstą, tuos atvejus kai kalneliai perėjoma skirti ir pnš, taip tokią funkciją kažkiek atlieka, bet stabdo ne dėl pačio kalnelio, o nes juo eina pėstysis, o kai jų nėra, yra tas pats kas B. Krivicko gatvėje: kalnelių pilna, o vistiek visi viršija greitį 2-3x nuo leistino.

                                          Moderniose šalyse kalnelių išvis nebedaro. Net Latvija, Lenkija, Estija beveik nebeturi jų. O pas mus kalnelis ant kalnelio.
                                          Policija kuri pasak vieno iš vadovų "geru oru greičio viršijimas neturėtu būti baudžiamas" nėra autoritetas.

                                          Tai skaitom ką cituojam. Kalneliai ties kiekviena sankryža. Sankryža, t.y. ten kur pėstieji eina per kelią. Sankryža, kur automobiliai kerta eismo juostą. Būtent ten ir yra pavojinga vieta kur reikia prilėtinti ir kalneliai tai darytų veiksmingai.

                                          Moderniuose šalyse net dviračiams kalnelius daro.
                                          Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                                          Man rodos jeigu palei tokią atsinaujinusią M. Lietuvio gatvę atsirastų ofisai, darbo vietos, parduotuvės ir dažnai einantis viešasis transportas - tai galėtų kelti NT kainas ir tie, kas norės ramybės galės laisvai ten ir keliauti pardavę savo turtą, o tie kas norės miesto - galės atsikelti čia. Win-win. Miestas turi vystytis ir šita vieta geografiškai tam turi daug potencialo.
                                          Prie aplinkelio statyti ofisus? Kai stato parduotuvę (perkūnkiemyje) jau matėme. Nes M Lietuvio gatvė ir turėtu būti šiaurinis miesto aplinkelis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X