Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąMan tikrai kol kas neskauda, kad mane kažkas seka, ar jau sekė, nes aš nieko nelegalaus nedarau.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Taip nebus. Nebent pasaulis išprotėtų ir pasiduotų žaliai psichozei. Bet tada kiekvienas oro gurkšnis bus apmokestintas ir jei tik intensyviau kvėpuosi, mokėsi už oro limito viršijimą...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNa, ateitis bus tokia, kad norėdamas pavairuoti automobilį, turėsi važiuoti kur nors į tam pritaikytą trasą, o gatvėmis visur važiuosi autonominiais automobiliais/autobusais, nes tai bus pats saugiausias ir greičiausias būdas keliauti. Siaubas, ar ne?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisai nesvarbu kas, svarbu, kad jie važiuoja. Ir lėtai nevažiuoja tie, kas laksto. Tiek, kas lekia, tie ir toliau lekia. Dar kartą kartoju, kad lenkimas, nesvarbu koks ten tas greitis, 80 ar 90 km/h, yra pavojingesnis dalykas už nedidelį greičio viršijimą.
Tai nelenk ir nebus pavojingas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKameros turi riboti tik pavojingus ruožus, o ne visur. Pats nežinai, kas yra diktatūra. Tai ir yra diktatūra, o šiuolaikinės priemonės ją padaro visaesinčia. Prie praeities diktatūrų žmonės daugeliu atveju buvo laisvesni, nei dabar, nes prie kiekvieno nepastatysi nei mento, nei saugumiečio su naganu.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGreičio viršijimas nėra blogiau, nei avarinių situacijų tegul ir su šiek tiek mažesniu greičiu sudarymo potencialo didinimas. Aš puikiai žinau kelią Vilnius - Alytus ir tuose ruožuose, kur dabar įrengtos kameros, pavojingi yra tik po kelis kilometrus. Visur kitur yra geri kelio ruožai.
Taip, saugų, bet jei kas nors mano, kad jam su 70 ar 80 yra saugu, tai jis turi suprasti, kad visgi ne jis vienas eisme ir jis savo lėtu važiavimu sudaro nesaugų važiavimą kitiems. Anksčiau neturintiems vairavimo 2 metų stažo buvo ribojimas greitis iki 70 km/h. Dabar jau to neliko paprastuose keliuose. Ir gerai, nes tokie trukdė eismui. Dar kartą kartoju - TRUKDĖ, versdami juos lenkti.
Gal reikia kovoti su neigiamas dalykais nesudarant naujų, o ne vien tik bukai pirštu baksnoti į įstatymus ar taisykles.
Jeigu kažkam saugu 90 tai jis turi suprasti kad visgi ne jis vienas eisme ir galbūt kitam saugu yra kitoks greitis.
Greičio kameros nesudaro jokių neigiamų dalykų išskyrus nemalonumą tiems kurie nebegali nesaugiai vairuoti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokie dar 5 km/h. jei dalis velkasi po kameromis ir ant 70-80 km/h...
Nereikia kabinėtis prie žodžių. Aš iliustravau pavyzdžiu autostradoje lenkimo manevro ilgį, kai greičių skirtumai nedideli.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ganėtinai siaubas. Kiekvieno totalitarinio režimo svajonė. Tik keista, kad A1 nepritartų.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Va čia yra kelių gaidelio mastymas, kad nedidelis viršijimas maksimalaus leistino greičio yra nieko tokio, kas nuspręs kiek tas yra "nedidelis" vienam 5 km/h, kitam 20 km/h, trečiam 30 km/h. Kiek Jums? Jeigu dar neišstudijavai žemėlapio, tai jau yra daugiau tokių ruožų ir iki 2022 bus visa atkarpa nuo Prienų iki Kauno, bus ir Kauno vakarinis aplinkelis su vidutinio greičio ruožais.
MikasRidikas puikiai pasakė kad bus ateitis, kai pavairuot mašiną galėsi tik aptvertoje teritorijoje, kur savo gyvybę galėsi rizikuoti ten ir gal būt pabūti privačiai, bet ir tai abejoju.
Man tikrai kol kas neskauda, kad mane kažkas seka, ar jau sekė, nes aš nieko nelegalaus nedarau.
Saugumo požiūriu, dar kartą kartoju, nedidelis greičio viršijimas yra saugiau nei vilkimasis lipant ant šiknos ar vėžlių lenkimas, nes dauguma nori važiuoti maksimaliai leistinu greičiu, o ne vilktis.
Čia tik tau atrodo, o režimui atrodo kitaip ir suras tokiems kaip tu straipsniu, tai tik laiko klausimas. Tada neklausk už ką ir kodėl. Pats atidavei savo teises ir laisves. Viskas, kas daroma tipo dėl tavo saugumo, daroma dėl režimo gaujos saugumo išlikti valdžioje ir kontroliuoti kiekvieną tavo žingsnį.
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Bus, dėl paprasčiausios priežasties. Toks eismas užtikrins maksimalų saugumą ir žūtys keliuose taps praeities reliktais. Jau nekalbant apie daug didesnius pralaidumus ir visos transporto sistemos efektyvumą. O visa kita jau tik jūsų fantazijos, kuri, žinome, tam tikrose srityse yra labai laki.Paskutinis taisė Al1; 2021.05.10, 14:26.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKiekvieno totalitarinio režimo svajonė kad jo gyventojai būtų maksimaliai saugūs? Gal ne tokie blogi tie rėžimai tada..
Bet šitoj vietoj turiu omeny kitką. Kaip būtų patogu, jei valdžia galėtų lengvai apriboti gyventojų judėjimą. Privatus transportas yra didelis šiknaskaudis. Bet jei pereitume prie autonominio transporto, kuris turėtų būti nuolat prisijungęs prie tinklo, kad atsinaujintų greičio ribojimų duomenų bazę...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu nesvarbu kas tai kodėl jūs jau kelintą postą pabrėžiate kas? Ir ne, jie nelekia toliau, būtent po kameromis jie ir velkasi lėčiau už kitus nes nėra pratę normaliai važiuoti.
Tai nelenk ir nebus pavojingas.
Nelenk kur negalima ir nesukelsi avarinės situacijos. Neviršyk greičio ir nesukelsi avarinės situacijos. Patys sukeliat problemą ir tada skundžiatės kad problema egzistuoja. Ir jokia kūno dlais nenukris jeigu tuos kelis kilometrus pavažiuosi 85 vietoj 90 nelenkdamas.
Kameros turi riboti visus ruožus kuriuose yra pažeidinėjama. Greitį viršijančio nubaudimas nėra diktatūra.
Kelyje ne vienas ir jei aš nelenksiu, tai nereiškia, kad kiti nelenks. Negi sunku suvokti?
Tik ten, kur tikrai to reikia, o ne visuose keliuose.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKiekvieno totalitarinio režimo svajonė kad jo gyventojai būtų maksimaliai saugūs? Gal ne tokie blogi tie rėžimai tada..
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Iš principo visi genocidai ir represijos vyko ir vyksta dėl noro užtikrinti vienos ar kitos žmonių grupės maksimalų saugumą. KGB = Kad Geriau Būtų
Bet šitoj vietoj turiu omeny kitką. Kaip būtų patogu, jei valdžia galėtų lengvai apriboti gyventojų judėjimą. Privatus transportas yra didelis šiknaskaudis. Bet jei pereitume prie autonominio transporto, kuris turėtų būti nuolat prisijungęs prie tinklo, kad atsinaujintų greičio ribojimų duomenų bazę...
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Iš kur tokios žinios, kad tie, kurie laksto ir velkasi? Tai demagogija ir nesąmonė.
Kelyje ne vienas ir jei aš nelenksiu, tai nereiškia, kad kiti nelenks. Negi sunku suvokti?
Tik ten, kur tikrai to reikia, o ne visuose keliuose.
Saugumu prisidengiama, o rūpi tik kontrolė ir dar gešeftą padaryti iš to, jei galima.
Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2021.05.10, 14:37.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąIšspręs, nes dauguma avarijų kyla dėl vairuotojo klaidos, kurios autonominis nedarys. Taip pat avaringoje sitaucijo autonominis jau dabar reaguoja kelis kartus greičiau nei žmogus. Dabartinė autonominių testavimo statistika rodo kad jie yra kelis kartus saugesni net važinėdami tarp ranka vairuojamų.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO ir šiaip kam nulaužinėti? Kad kompas važiuotu 20 km greičiau ir atvažiuotum keliom minutėm greičiau? Kai vairavimas pavirs tiesiog valanda pasėdėti su telefonu/plančete/laptopu ar tos kelios minutės kam rupės?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Rimtos avarijos būna ne dėl klaidos, o galimybių pervertinimo. Per didelis greitis prastu oru, debiliški lenkimai ir t.t. Autonominiai tą išsprendžia važiuodami ultrakonservatyviai. Arba nevažiuodami išvis kai kelias užsnigtas nuo krašto iki krašto ir nesimato juostų.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąO kam viršyt greitį? Ir dabar nėra prasmės visą kelią kabėt ant skiriamosios juostos ir šlapia nugara atvažiuot į tikslą 5min anksčiau. Arba net tuo pačiu metu. Ne kartą grįžęs į Vilnių prie pirmo šviesoforo sutikau tas pačias auto, kurios mane naglai lenkė ties Varėna ar Aukštadvariu. Bet kai kuriem žmonėm matyt yra kiti prioritetai...
Comment
-
Aš tai tik už kuo didesnį tinklą vidutinio greičio matuoklių. Tenka dažnai susidurti su esančiu kelyje Trakai-Aukštadvaris. Prasideda matuojamas ruožas - visi gražiai važiuoja vienod ugreičiu be jokių prilipimų prie šiknos ir t.t. Atsiranda lėčiau važiuojantis apsilenki ir tiek. Baigiasi greičio matavimas tada ir prasideda prilipimas prie šiknos, kai atsiranda važiuojančių žymiai greičiau...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠiuo atveju tai tas pats. Galimybių pervertinimas yra sprendimo priėmimo klaida. Bet kokiu atveju autonominis savo galimybių nevertins.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa dabar yra daugybe faktorių tokių kaip greitai važiuojant mažiau nuobodu, trumpesnį laiką reikia išlaikyti dėmesį ir suteikia pasitenkinimą. Tuo tarpu viso to neliks jeigu robotas važiuos greičiau o tu browsinsi forumą telefone.
Comment
-
Parašė karak Rodyti pranešimąAš tai tik už kuo didesnį tinklą vidutinio greičio matuoklių. Tenka dažnai susidurti su esančiu kelyje Trakai-Aukštadvaris. Prasideda matuojamas ruožas - visi gražiai važiuoja vienod ugreičiu be jokių prilipimų prie šiknos ir t.t. Atsiranda lėčiau važiuojantis apsilenki ir tiek. Baigiasi greičio matavimas tada ir prasideda prilipimas prie šiknos, kai atsiranda važiuojančių žymiai greičiau...
- 2 patinka
Comment
-
Delfi.lt 2021.08.26
Kaune greičio matuoklis ir vėl pyškina kiekvieną pravažiuojantį
https://m.delfi.lt/miestai/kaunas/ar...hp?id=88041345
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąsmulkus, bet reikalingi pakeitimai.- Siaurinamas nuvaziavimas nuo Akropolio i Ozo g. (is 2 juostu, gale susiaures iki 1 juostos)
Comment
Comment