Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Žemėlapyje aišku bus tos vietos, kuriose įmanoma važiuoti greičiau, bet jose greitis apribotas nelogiškai.
    Pompastiškai skelbia, kad matuos tik pavojingose vietose ir dar sudarys viešą žemėlapį, bet jau kelintą dieną sėdi ir matuoja greitį Vakariniame aplinkkelyje, ties ženklais 70. Koks ten realus pavojus ir rizika, turbūt paaiškinti nesugebėtų, bet vat "pelninga" vieta, todėl ir sėdi.
    Nors mieste pilna vietų, kur reikėtų tikrai važiuoti tik 40 ar 50, bet dėl nelogiškai plačios važiuojamosios dalies yra ne vienas viršyjantis tą greitį. Tik ten niekada niekas nematuoja, nes matyti pagauti tik 2 pažeidėjus per valandą yra pernelyg mažai pasitenkinimo.
    Tikrai taip. Žymiai daugiau naudos būtų, jei matuotų Laisvės pr., o dar geriau vidinėse gatvėse ir be +20 tolerancijos. Plius dar ir kitus pažeidimus įmanoma fiksuoti. Kad nebūtų kaip toje reklamoje Šimulionio gatvėje..

    Comment


      2020.01.29 Delfi.lt
      Šiaulių policijos pareigūnai skelbia, kuriose gatvėse greitį fiksuos „trikojai“
      https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=83401007

      2020.01.31 Delfi.lt
      Šeši Pietų Lietuvos miestai paskelbė, kur vairuotojai gali tikėtis policijos „trikojų“
      Alytus, Prienai, Birštonas, Lazdijai, Druskininkai, Varėna
      https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=83413025

      Comment


        Panašu, kad Vilniuje trikojai kol kas "gaudo" tik 4+ eismo juostų pagrindinėse gatvėse. Aiškiai "autostradų" kategorijas mažina. Juokinga, kad Ukmergės g. išskirti 2 konkretūs adresai, o kitur pvz. Ozo g. arba sankryžos.

        Nuoroda: lrt.lt
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          2020.01.29 Delfi.lt
          Šiaulių policijos pareigūnai skelbia, kuriose gatvėse greitį fiksuos „trikojai“
          https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=83401007

          2020.01.31 Delfi.lt
          Šeši Pietų Lietuvos miestai paskelbė, kur vairuotojai gali tikėtis policijos „trikojų“
          Alytus, Prienai, Birštonas, Lazdijai, Druskininkai, Varėna
          https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=83413025
          Čia iš stiliaus - šiandien negerkite - gaudysim, Kitom dienom, suprask, gali vairuoti girtas. Taip ir čia, gaudysim tik tose gatvėse, kitur galyt viršyti.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Čia iš stiliaus - šiandien negerkite - gaudysim, Kitom dienom, suprask, gali vairuoti girtas. Taip ir čia, gaudysim tik tose gatvėse, kitur galyt viršyti.
            Kai tų trikojų tiek daug, įvairiose gatvėse ir betkuriame tos gatvės taške, ir tos vietos keičiasi, tai jau nori nenori, važiuosi leistinu greičiu VISUR. O šis apytikslių pastatymo vietų paskelbimas tik tai liaudies daliai nuraminti, kuriems labiausiai putos drimba dėl trikojų.

            Comment


              Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą

              Kai tų trikojų tiek daug, įvairiose gatvėse ir betkuriame tos gatvės taške, ir tos vietos keičiasi, tai jau nori nenori, važiuosi leistinu greičiu VISUR. O šis apytikslių pastatymo vietų paskelbimas tik tai liaudies daliai nuraminti, kuriems labiausiai putos drimba dėl trikojų.
              Galėtų sąrašus padaryti su šimtais gatvių, išvardinti visas tarkim standartines, Vytauto, Vilniaus, Kauno, Aguonų, Savanorių ir t.t. Tiktų visiems miestams tas pats sąrašas.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Kad ir tas sąrašas nėr toks jau tikslus, pvz. mačiau pranešimus, kad stovi radaras Lentvario g., Vilniuje, o tokios sąraše nėra. Yra tik ta pati gatvė nurodyta prie trakų rajono, bet šaudo tai toje dalyje, kuri yra vilniaus mieste.

                Comment


                  Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą

                  Kai tų trikojų tiek daug, įvairiose gatvėse ir betkuriame tos gatvės taške, ir tos vietos keičiasi, tai jau nori nenori, važiuosi leistinu greičiu VISUR. O šis apytikslių pastatymo vietų paskelbimas tik tai liaudies daliai nuraminti, kuriems labiausiai putos drimba dėl trikojų.
                  Tai kam tada tas sąrašas, jeigu gaudys visur?

                  Comment


                    Tai kad niekas nieko nematuoja. Laisves pr. vazineju kasdien po 4 kartus. Gal 4-5 kartus kazka matavo nuo istorijos su trikojais pradzios, tai visi vaziavo pastebimai leciau. Dabar jau vel visiem px, vaziuoju 80 ir pypsi is galo. Pirma juosta vaziuoti nepatogu del pastoviai ten issukianciu masinu, su kuriomis didelis greicio skirtumas. Vaziuoti antra juosta nevirsijant +20 +30 neimanoma, nes ar kazkas sedi ant siknos, ar mirksi sviesom ar pypsi.

                    Comment



                      Netikėta: nauji suomiški greičio matuokliai fiksuos važiuojančius per lėtai automobilius


                      Tuo metu, kai Lietuva ginčijasi dėl „trikojų“, fiksuojančių kelių erelius, preciziška greičio kontrole garsėjanti Suomija įveda naujas baudas – važiuojantiems per lėtai. Suomijos portalas Verkkouutiset praneša apie naujovę. Suomijoje, specifinėse vietose, statomi ženklai, ribojantys minimalų leistiną greitį. Apie tai kelių policijos saugaus eismo skyriaus viršininkas Denisas Pasteršteinas pranešė „Twitter“. Jis publikavo naujo kelio ženklo, perspėjantį apie leistiną minimalų greitį, atvaizdą.
                      Pasirodo, šios naujovės tikslas – kovoti su per lėtai važiuojančiais ir trukdančiais eismui automobilių vairuotojais. Kai kuriose transporto arterijose tokie autmobiliai trikdo eismą ir sukuria avarines situacijas.
                      <...>
                      Nauja tvarka įsigalios kartu su naujosiomis Kelių eismo taisyklėmis birželio mėnesį. Numatytos ir baudos judantiems per lėtai – 100 Eur.

                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1280234?copied

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        180 lakstančių sumažėjo kai trikojus pradėjo statyti. Matyt išsigando.
                        Vienas dalykas, kuris, kaip pastebėjau, veikia geriau už absoliučiai viską, yra vodutinio greičio matavimo sektoriai. Kaip koks stebuklas: visi BMWistai, lenkikai ir panaši fauna staiga tampa pavyzdingais vairuotojais, kaip kokioje Švedijoje. Visi kaip susitarę važiuoja -5km/h mažiau leistino greičio, apie lenkimą net kalbos nėra. Nu nebent atsiranda koks važiuojantis 50km/h. Bent jau iki tol, kol baigiasi kontrolės sektorius. Išvada manau aiški: Lietuvoje turi būti kuo daugiau vidutinio greičio matavimo sektorių. Nebereiks jokių registratorių, nes nebeliks ką įdavinėti, bo visi ir taip ramūs kaip avinėliai vairuos.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Vienas dalykas, kuris, kaip pastebėjau, veikia geriau už absoliučiai viską, yra vodutinio greičio matavimo sektoriai. Kaip koks stebuklas: visi BMWistai, lenkikai ir panaši fauna staiga tampa pavyzdingais vairuotojais, kaip kokioje Švedijoje. Visi kaip susitarę važiuoja -5km/h mažiau leistino greičio, apie lenkimą net kalbos nėra. Nu nebent atsiranda koks važiuojantis 50km/h. Bent jau iki tol, kol baigiasi kontrolės sektorius. Išvada manau aiški: Lietuvoje turi būti kuo daugiau vidutinio greičio matavimo sektorių. Nebereiks jokių registratorių, nes nebeliks ką įdavinėti, bo visi ir taip ramūs kaip avinėliai vairuos.
                          Ispanijoje sukurta ideali sistema (gal ir kitur yra, bet neteko matyti): jei važiuoji didesniu nei lestinas greičiu, užsidega raudonas šviesoforo signalas. Ir turi stovėti minimum minutę. Visuose miesteliuose ir kaimuose tas yra. Nereikia jokių asfalto kalnelių.

                          Comment


                            Parašė oranger Rodyti pranešimą

                            Ispanijoje sukurta ideali sistema (gal ir kitur yra, bet neteko matyti): jei važiuoji didesniu nei lestinas greičiu, užsidega raudonas šviesoforo signalas. Ir turi stovėti minimum minutę. Visuose miesteliuose ir kaimuose tas yra. Nereikia jokių asfalto kalnelių.
                            Yra kelios tokios vietos ir Lietuvoje. Viena iš jų - Karmėlavoje. Prisiminkite, kaip seniau piktinosi vairuotojai dėl to.

                            Comment


                              Dėl Karmėlavos tai ten toks liūdnesnis: važiuoji sau kokiais 49km/h, tave lenkia kokia slyva 51km/h, tada spusteli prieš pat šviesoforą ir pralekia pro geltoną, o tu sustoji ties raudona ir rūkai

                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą

                                Ispanijoje sukurta ideali sistema (gal ir kitur yra, bet neteko matyti): jei važiuoji didesniu nei lestinas greičiu, užsidega raudonas šviesoforo signalas. Ir turi stovėti minimum minutę. Visuose miesteliuose ir kaimuose tas yra. Nereikia jokių asfalto kalnelių.
                                Tik kad šviesoforų mažoka LIetuvoje. Šiaip galima tiesiog praplėsti vidutinio greičio matavimo apimtį. Net ir miestuose tai gali puikiai veikti daugelyje gatvių.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Tik kad šviesoforų mažoka LIetuvoje. Šiaip galima tiesiog praplėsti vidutinio greičio matavimo apimtį. Net ir miestuose tai gali puikiai veikti daugelyje gatvių.
                                  Anais metais pasivažinėjau Kaliningrado srity ir ten kai kur kaimose stovi vidutinio greičio matuokliai, kuriu veikimas sutampa su kaimo ribomis, manau visai gera idėja, tikrai nesitikėjau.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Vienas dalykas, kuris, kaip pastebėjau, veikia geriau už absoliučiai viską, yra vodutinio greičio matavimo sektoriai. Kaip koks stebuklas: visi BMWistai, lenkikai ir panaši fauna staiga tampa pavyzdingais vairuotojais, kaip kokioje Švedijoje. Visi kaip susitarę važiuoja -5km/h mažiau leistino greičio, apie lenkimą net kalbos nėra. Nu nebent atsiranda koks važiuojantis 50km/h. Bent jau iki tol, kol baigiasi kontrolės sektorius. Išvada manau aiški: Lietuvoje turi būti kuo daugiau vidutinio greičio matavimo sektorių. Nebereiks jokių registratorių, nes nebeliks ką įdavinėti, bo visi ir taip ramūs kaip avinėliai vairuos.
                                    Taip, jau seniau pastebėjau kad tokiame sekturiuje visi staigiai pradeda laikytis KET. Ar jau pastatė tuos planuotus greitkeliuose? Nes metų pradžioje buvo tik planai, bet lakstytojai jau pradėjo dingti.

                                    Comment


                                      Gal kam įdomu bus pamatyti kaip yra žinoma apie greičio viršijimą "ramesnėse" gatvelėse.

                                      Kaip pavyzdys Fabijoniškėse, Gedvydžių g (40km/h)

                                      Click image for larger version  Name:	greitis 1.jpg Views:	1 Size:	94,5 kB ID:	1805639

                                      Visi duomenys iš 16-kos Vilniaus gatvių čia
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Kažkokie keisti skaičiai - pvz., Viršuliškių g. 2020-02 užfiksuota 965367 transporto priemonių, tai gaunasi 965367/29=33288 per dieną. Ne per daug? Kiek pamenu, Vakariniu aplinkkeliu tiek per parą pravažiuoja.

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                          Gal kam įdomu bus pamatyti kaip yra žinoma apie greičio viršijimą "ramesnėse" gatvelėse.

                                          Kaip pavyzdys Fabijoniškėse, Gedvydžių g (40km/h)

                                          Click image for larger version Name:	greitis 1.jpg Views:	1 Size:	94,5 kB ID:	1805639

                                          Visi duomenys iš 16-kos Vilniaus gatvių čia
                                          O čia 0,5 reiškia kad viršijo motociklas, o 0,25 ( dokumente ) motociklas ant vieno rato?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X