Atidžiau pažiūrėjau, tai berods visi radarai stovi ties 90km/h ribojimu. Tai reikia smarkiai viršyti, kad suveiktų blykstė. Prieš tai maniau, kad stebimas vaizdas po viadukais. Taip yra tik ties Perkūnkiemiu, kur dabar nusuktas į nuvažiuojančius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
2018 metais leistiną važiavimo greitį daugiau nei 10 km/h magistraliniuose keliuose viršijo 13,80 % vairuotojų, krašto keliuose – 23,80 %, o rajoniniuose keliuose – 28,20 % vairuotojų
Šaltinis: https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._2015-2018.pdf puslapis 63-65
Comment
-
Austrijoje dar ne tiek vingiuoti keliai, vienos juostos, ir greitis 100 km/h. Kur reikia - sumažintas.
Kodėl pas mus negali padaryti 100 kmh?
Nemenčinės plėntas, už miesto ribos, 4 juostos, sankryžų nėra, 70 kmh įdės kamerą. Valio.
Autostradose greitis 130 kmh ir viršija vos kas dešimtas. Švedijoje autostradose net negaudo. Bet prie mokyklos 30 yra 30 kmh. Yra prioritetai ir tada priemonės.
Apie kameras įspėja GPS. Tiesiog pristabdoma, pavažiuojama lėčiau, ir tiek. Be to, kameros įrengiamos ruožuose be išsukimų. O įvykių daugiausiai prie miestų, įsukimų ir išsukimų. Bet prie mokyklos niekas nieko nematuos.
Nėra logikos. Einama per aplink.Paskutinis taisė Fulgur; 2020.01.04, 20:29.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAustrijoje dar ne tiek vingiuoti keliai, vienos juostos, ir greitis 100 km/h. Kur reikia - sumažintas.
Kodėl pas mus negali padaryti 100 kmh?
Nemenčinės plėntas, už miesto ribos, 4 juostos, sankryžų nėra, 70 kmh įdės kamerą. Valio.
Autostradose greitis 130 kmh ir viršija vos kas dešimtas. Švedijoje autostradose net negaudo. Bet prie mokyklos 30 yra 30 kmh. Yra prioritetai ir tada priemonės.
Apie kameras įspėja GPS. Tiesiog pristabdoma, pavažiuojama lėčiau, ir tiek. Be to, kameros įrengiamos ruožuose be išsukimų. O įvykių daugiausiai prie miestų, įsukimų ir išsukimų. Bet prie mokyklos niekas nieko nematuos.
Nėra logikos. Einama per aplink.
Comment
-
Dar pasižiūrėjęs atkarpas aplink Vilnių manau, kad VGM planuojami adekvačiose vietose atsižvelgiant, kad planuojama matuoti tik užmiestyje.
- Molėtų/Nemenčinės pl. 80-90km/h vidutinis greitis, nėr ten ko lėkt greičiau. Skubantys tuose ruožuose tikėtinai ir atitinkamose miesto atkarpose Geležiniu Vilko bei Milašiaus gatve toliau skrieja. Bus ženkliai ramiau važiuoti 2 juosta, kai už nugaros nebemirksės ilgosiom ir galų gale gauti "drive-by fuck you" ar blogiausiu atveju specialaus stabdymo prieš nosį.
-Pietrytinėje dalyje aplink Nemėžį, Skaidiškes ir Šumsko pl. bus skaudžiausia lakstūnams. Visur 70km/h, teks krauti nervus į konservus ir išmokti nelenkti per ištisines ir siauruose posūkiuose miškuose.
-Vakarinėje dalyje važiuojant į Trakus ir Druskininkus berods visur 90km/h, tad gal aprims nardytojai. Blogiausia aplink šventes, kai tokių, kurie prikuria nemalonių situacijų, padaugėja. Bei gerai mokantys tą daryti provokuoja nemokančius tai bandyti.
-Analogiškai autostradose galima bus adekvačiu greičiu "aplenkti" pirma juosta važiuojančius, kai nereikės taip dažnai saugotis atlekiančio ant 140-160km/h, kuriam pastojus kelią nebelaiko nervai.
Norėčiau, kad nereiktų tokių matuoklių, bet deja yra per daug vairuotojų, kurie neadekvačiai vertina situacijas (paros laiką, matomumą, eismo intensyvumą, kitų dalyvių manevrus, galimybę aplenkti)
- 6 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai bendrai paemus penktadalis-ketvirtadalis visu vairuotoju uzmiescio keliuose virsija greiti 10+ kmh ir .... nieko. Kaip suprantu, nebaudimas tai nauja norma?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAustrijoje dar ne tiek vingiuoti keliai, vienos juostos, ir greitis 100 km/h. Kur reikia - sumažintas.
Kodėl pas mus negali padaryti 100 kmh?
Comment
-
Mobilieji greičio matuokliai Klaipėdoje jau dirba visu pajėgumu
Klaipėdos policijos įrašo nuoroda
Per porą dienų jais jau užfiksuota daugiau kaip 100 greičio viršijimo atvejų, vidutiniškai - maždaug po 14-ka pažeidimų per valandą. Tarp pažeidėjų yra ir itin stipriai greitį viršijusių vairuotojų – miesto gatvėse skriejusių 80 km/h, ar daugiau kaip 100 km/h greičiu, kai leistinas greitis buvo 50 km/h.
Su tokia statistika per 2 dienas tokia praktika gali pereiti ir į kitus didmiesčius.
Comment
-
Lietuvos automobilių kelių direkcija
2020.01.02
Paskelbtas konkursas dėl sektorinių greičio matuoklių įrengimo 56 ruožuose
Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) paskelbė atvirą tarptautinį viešųjų pirkimų konkursą dėl 112 sektorinio greičio matuoklių (56 ruožų) įrengimo valstybinės reikšmės keliuose. Pasiūlymus tiekėjai gali teikti iki š. m. vasario 12 dienos.
Pagal vykdomą Lietuvos Respublikos Vyriausybės programą iki 2020 m. pabaigos valstybinės reikšmės keliuose turi būti įrengta 130 vidutinio greičio kontrolės ruožų (iš viso 260 įrenginių) ir 70 momentinių greičio matuoklių.
(...)
Šiuo metu Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose veikia 50 vidutinio greičio matuoklių, kurie matuoja greitį 25-iuose ruožuose. Artimiausiu metu ketinama sudaryti sutartį dar dėl 100 sektorinių greičio matuoklių įrenginių (50 ruožų) įrengimo. 2019 m. gruodžio mėn. sudaryta sutartis dėl 70 momentinių greičio matuoklių įrengimo šalyje.
(...)
Konkurso sąlygos – pridėtoje nuorodoje: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-689340.
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pask...mo-56-ruozuose
LAKD pirkimas
Vidutinio greičio matavimo sistemų įrengimas, II etapas
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-689340
Naujų 56 greičio matuoklių ruožų sąrašas yra techninėje specifikacijoje
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=493122
- 1 patinka
Comment
-
"Trikojai" vaidenasi ir Vilniuje. Nežinau ar čia sutapimas, bet važiuodamas leistinu maksimaliu greičiu "lenkiau" labai daug automobilių - nieks nespaudė iš nugaros. Įspūdinga, ką potencialiai padaro baimė. Jeigu taip ir toliau, tai čia gali būti labai gera investicija į tvarkingesnį eismą.
- 6 patinka
Comment
-
Man visada labai juokingi tie vairuotojai, kurie aplenkia tave greitį viršydami 20km/h, tada pamato (neveikiančio) radaro ženklą, peršika, važiuoja 10km/h lėčiau nei leistina. Tada tu juos aplenki toliau sau važiuodamas leistinu greičiu. Pravažiavę radarą anie vėl skrenda. Dar parašo klausimą į 15min ar tikrai radaras neveikia.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą"Trikojai" vaidenasi ir Vilniuje. Nežinau ar čia sutapimas, bet važiuodamas leistinu maksimaliu greičiu "lenkiau" labai daug automobilių - nieks nespaudė iš nugaros. Įspūdinga, ką potencialiai padaro baimė. Jeigu taip ir toliau, tai čia gali būti labai gera investicija į tvarkingesnį eismą.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąMan visada labai juokingi tie vairuotojai, kurie aplenkia tave greitį viršydami 20km/h, tada pamato (neveikiančio) radaro ženklą, peršika, važiuoja 10km/h lėčiau nei leistina. Tada tu juos aplenki toliau sau važiuodamas leistinu greičiu. Pravažiavę radarą anie vėl skrenda. Dar parašo klausimą į 15min ar tikrai radaras neveikia.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė BriedisLabai gerai, seniai laikas tam. FB verda nuo diskusijų. Kažin, kokia šių matuoklių tolerancija?..
Antiradarų pardavimai auga
Šaltinis: LRT.lt
Adekvačiau nei tikėjausi. Mini kad dauguma viršija 20-40km/h.Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.14, 17:32.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
Dar būna tokių, kurie dar prie vėjo ir orų matavimo stočių ar šiaip bet ko ant stulpo pristabdo Bet čia jau daugiau užmesty.
Comment
-
Delfi.lt 2020.01.20
Nauji greičio matuokliai Vilniuje: „trikojai“ fiksuos ne visus, o apie jų buvimo vietą bus pranešta
Pareigūnas teigė, jog naujieji greičio matuokliai geba pažeidimą užfiksuoti 70-80 metrų atstumu nuo transporto priemonės bei tai padaryti gali ne tik automobiliui artėjant, bet ir tolstant.
Tiesa, jis pripažino, kad kol kas fiksuojami ne visi, o tik tie, kurie važiuoja 20 km/val. greičiau nei leistina.
„Šiuo metu tolerancija yra 20 km/val. tačiau jei ją mažintume ir fiksuotume visus kurie viršija bent 10 km/val. tokių pažeidėjų būtų kur kas daugiau. Tačiau kol kas tokių planų neturime, greičio viršijimo pažeidimai fiksuojami nuo 21 km/val., kaip ir stacionariuose greičio matuokliuose, tačiau tikrai bus akcijų, kurių metu tolerancija mažės ir bus baudžiami visi važiuojantys 11 km/val. didesniu greičiu ir daugiau“ – aiškino D. Šalomskas.
Pareigūnas pasakojo, jog pagrindinis tikslas yra prevencija, mat jau yra sudarytas vietų žemėlapis, kuriose bus matuojamas greitis naudojant mobiliuosius greičio matuoklius, todėl kiekvienas vairuotojas galės iš anksto sužinoti, kur gali dirbti pareigūnai.
„Bus išplatintas žemėlapis, kur taškais bus sužymėtos gatvės, kuriose gali būti mobilus matuoklis“, – sakė D. Šalomskas.
https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=83319925
- 2 patinka
Comment
-
Ir taip vienu labai draugišku ir šmaikščiu interviu nubloškė aršiausius sostinės internautus
Neįsigalės komendanto para, veiksmingumas daug kur akivaizdus - neįtikėtinai daugiau aplinkos vertinimo vairuojant.Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.20, 19:27.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąSmalsu kaip atrodys tas žemėlapis - kokiu saugumo atžvilgiu telks dėmesį.
Pompastiškai skelbia, kad matuos tik pavojingose vietose ir dar sudarys viešą žemėlapį, bet jau kelintą dieną sėdi ir matuoja greitį Vakariniame aplinkkelyje, ties ženklais 70. Koks ten realus pavojus ir rizika, turbūt paaiškinti nesugebėtų, bet vat "pelninga" vieta, todėl ir sėdi.
Nors mieste pilna vietų, kur reikėtų tikrai važiuoti tik 40 ar 50, bet dėl nelogiškai plačios važiuojamosios dalies yra ne vienas viršyjantis tą greitį. Tik ten niekada niekas nematuoja, nes matyti pagauti tik 2 pažeidėjus per valandą yra pernelyg mažai pasitenkinimo.
- 3 patinka
Comment
-
Kiek suprantu taip pat atsižvelgs ir į gyventojų skundu/prašymus, bene minėjo. Aišku, sulaukti konkrečios gatvės akcijos užtruks - todėl dabar ir bandys susiaurinti matuojamų vietų sektorius prisidengdami įvairiomis priežastimis kaip juodosios dėmės ir kitos iniciatyvos.
Sutinku, kad dažnai atrodo adekvatu vakariniame aplinkkelyje po viaduku važiuoti palaikant tą patį 90km/h kaip yra ties keliais iš jų, bet jei toleracijos riba yra 20km/h (kol kas) - tai kaip ir problemos laikinai nėra. Bet juk esmė, kad tarkim piko ar šventiniu laikotarpiu aplinkkelis ties viaduku turi pakankamai daug automobilių, tačiau jei dar lieka pakankamai vietos išoriausia juosta lėkti 90km/h+ (jau nekalbu apie nardytojus per visas). Tai tokiomis sąlygomis važiuos kiek gali greičiau iki kitos kliūties priekyje, o tuo pačiu metu po viaduku eismas stoja perpus, nes nesklandžiai vyksta užtrauktuko principo eismų susikirtimas dėl netolygaus srauto ir kai kurie negali ramiai bent 70km/h nespaudžiami apvažiuoti spūsties. Manau tinkamas pavyzdys kontrolei. Ypač su Šiaurinio aplinkkelio ir Šiaurinės gatvės plėtra perspektyvoje eismas tik intensyvės jūsų minėtoje vietoje.
Comment
Comment