A1 jokių matuoklių nenumatoma??
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąA1 jokių matuoklių nenumatoma??
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ O prie ko čia eismo saugumas?
Parašė Sula Rodyti pranešimąA1 jokių matuoklių nenumatoma??
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąA1 jokių matuoklių nenumatoma??
442 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 95,520 Kauno r. sav. 101,400 Kauno m. sav. 5,880 57393 6247 20 25 30 Ne 0 0,000 0,00 5 55
per 14 numatomų ruožų susirenka 175.9 km ( 7 psl. VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ )
ir, vėlgi, o stebuklas - NĖ VIENAME ruože įvykių priežastimi nebuvo nesaugus greitis ...
http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...etine_eile.pdfPaskutinis taisė Shernas; 2019.02.12, 02:05. Priežastis: pdf,o įkelti nepavyksta, papildyta nuoroda.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPrie ko čia 70? Važiuoji leistinu greičiu ir ramu.
O kad pernelyg sumažintas leistinas greitis skatina teisinį nihilizmą ( aka BBD ) - RKB buvo lengviau pripažinti kad Žemė sukasi aplink Saulę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąVažiuoti būtina SAUGIU greičiu.
Parašė Shernas Rodyti pranešimąO kad pernelyg sumažintas leistinas greitis skatina teisinį nihilizmą ( aka BBD ) - RKB buvo lengviau pripažinti kad Žemė sukasi aplink Saulę.
Comment
-
Prisimenu diskusiją Via Baltica temoje apie tai kaip reikia nedaryt nuvažiavimų "prie kiekvieno kaimo", tai dabar turesim puikius "matavimo" ruožus po 20km. Ir pinigų kelio statyboms sutaupem ir pinigelio gražaus iš baudžiauninkų bus galima surinkti.
Dar pamenu lozingus prieš statant pirmuosius sektorinius matuoklius, kad motyvacija yra skatinti saugumą keliuose, iš ruožų sąrašo tikrai puikiai matosi, kad saugumas ir tik saugumas "pirmoje" vietoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTikrai taip. Leistinas greitis ne visada yra saugus greitis.
Parašė Briedis Rodyti pranešimąBet matuokliai juk leistino greičio nesumažino - jis lieka toks koks yra.
Ir prisiminus kiek truko jau esamų sektorinių matuoklių "pridavimas" metrologams .... sėkmės įrodinėjant automatizuotai baudų sistemai kad neviršijai leistino.
- 3 patinka
Comment
-
Brangus karas keliuose: jei „inkilas“ – kaip butas, kiek kainuos sektoriniai matuokliai?
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326
Vienas greitį matuojantis „inkilas“ valstybei per dešimtmetį kainavo maždaug 84 tūkstančius eurų. Anksčiau už tokią sumą buvo galima pastatyti namą, o šiuo metu – nupirkti butą. Žadama, kad naujieji sektoriniai matuokliai yra pigesni, bet jau įrengimo metu vienas sektorius atsiėjo 60 tūkst. eurų, o jo priežiūra teks valstybei. Numatoma įrengti daugiau ruožų, kurie didins bendrą kainą.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąBrangus karas keliuose: jei „inkilas“ – kaip butas, kiek kainuos sektoriniai matuokliai?https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-662-1111326
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, yra valstybės išlaidos "inkilo" įrengimui bei jo eksploatacijai. Bet tuo pačiu į biudžetą yra surenkami pinigai (t.y. baudos už greičio viršijimą), taip pat nemažai vairuotojų šitame ruože sumažina greitį, t.y. mažėja avaringumas ir t.t. (kas taip pat į naudą Lietuvai).
- 2 patinka
Comment
-
Avaringumas - labai objektyvus ir jišmatuojamas dydis.
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Ten kur aš važinėju ir buvo įrengti sektoriniai matuokliai, mano subjektyvia nuomone avaringumas padidėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąAvaringumas - labai objektyvus ir jišmatuojamas dydis.
- 2 patinka
Comment
-
BNS 2019.06.12
LAKD įrengs dar 100 vidutinio greičio matuoklių, matuos net automagistralėje
Viešųjų pirkimų puslapyje Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė, kad dar 50-tyje Lietuvos kelių ruožų įrengs vidutinio greičio (sektorinius) matuoklius.
Bus 260 vidutinio greičio ir 70 stacionarių greičio matuoklių
10 metų veikusius 139 stacionarius matuoklius keičia papildomi (prie dabar 25-iose zonose veikiančių) sektoriniai ir momentiniai matuokliai, kurie bus įsigyjami viešųjų pirkimų būdu.
Iki šiol Lietuvoje veikė 50 sektorinių matuoklių 25 atkarpose. Daugiausiai jų veikia apie Vilnių, Panevėžį, Prienus, Marijampolę. Vidutiniai greičio matuokliai šiemet per keturis mėnesius užfiksavo 37.193 Kelių eismo taisyklių pažeidimus.
Iš viso, LAKD pateiktais duomenimis, šiemet ketinama įrengti 130 vidutinio greičio matuoklių ruožų (arba 260 vienetų).
Taip pat planuojama įsigyti dar 70 momentinio greičio matuoklių.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
Paskelbė, kur stovės 100 naujų vidutinio greičio matuoklių
Naujieji sektoriniai matuokliai šalies keliuose turėtų būti įrengti iki 2020 metų. Maksimali suma, kurią pagal kokurso sąlygas gali mokėti LAKD, – 2,6 mln. eurų.
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...-jusu-10703985
Comment
-
Tame BNS - LAKD pranešime yra įdėti prastos kokybės žemėlapiai
Tai pat kažkodėl bet kokia tvarka surašyti kelių ruožai, kur bus statomi vidurinio greičio matuokliai. Gal tam ,kad mažiau matytųsi keliai s ukeletu matavimo ruožų.
Surašiau tuos radarų ruožus iš eilės pagal kelių numerius.
1. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 11,77 iki 24,85 km (13,08),
2. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 26,24 iki 44,55 km (18,31 km),
3. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 45,46 iki 64,07 km (18,61 km),
4. A3: Vilnius-Minskas, nuo 9,1 iki 11,4 km (2,3 km),
5. A4: Vilnius-Varėna-Gardinas, nuo 24,58 iki 31,56 km (6,98 km),
6. A5: Kaunas-Marijampolė-Suvalkai, nuo 7,02 iki 15,22 km (8,2 km),
7. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 14,83 iki 17,67 km (2,84 km),
8. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 28,43 iki 30,08 (1,65 km),
9. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 7 iki 10,05 km (3,05 km),
10. A8: Panevėžys-Aristava-Sitkūnai, nuo 36,23 iki 45,49 km (9,26 km),
11. A9: Panevėžys-Šiauliai, nuo 6,8 iki 8,26 km (1,46 km),
12. A9: Panevėžys-Šiauliai, nuo 61,73 iki 67,13 km (5,4 km),
13. A10: Panevėžys-Pasvalys-Ryga, nuo 23,57 iki 33,13 km (9,56 km),
14. A10: Panevėžys-Pasvalys-Ryga, nuo 9,57 iki 22,61 km (13,04 km),
15. A11: Šiauliai-Palanga, nuo 137,36 iki 141,5 km (4,14 km),
16. A11: Šiauliai-Palanga, nuo 69,69 iki 89,240 km (19,55 km),
17. A11: Šiauliai-Palanga, nuo 97,67 iki 118,38 km (20,71 km),
18. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 0,73 iki 2,86 km (2,13 km),
19. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 11,8 iki 18,62 km (6,82 km).
20. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 3,9 iki 9,66 km (5,76 km),
21. A14: Vilnius-Utena, nuo 11,72 iki 13,89 km (2,17 km),
22. A15: Vilnius-Lyda, nuo 24,45 iki 27,48 km (3,03 km),
23. A15: Vilnius-Lyda, nuo 29,34 iki 34,42 km (5,08 km),
24. A16: Vilnius-Prienai-Marijampolė, nuo 18,42 iki 24,66 km (6,24 km),
25. A16: Vilnius-Prienai-Marijampolė, nuo 29,59 iki 36,65 km (7,06 km),
26. A16: Vilnius-Prienai-Marijampolė, nuo 43,52 iki 55,14 km (11,62 km),
27. A18: Šiaulių aplinkkelis, nuo 1,03 iki 8,2 km (7,17 km),
28. A18: Šiaulių aplinkkelis, nuo 10,2 iki 13,39 km (3,19 km),
29. 101: Vilnius-Šumskas, nuo 25,02 iki 27,64 km (2,62 km),
30. 102: Vilnius-Švenčionys-Zarasai, nuo 17,38 iki 21,04 km (3,66 km),
31. 119: Molėtai-Anykščiai, nuo 1,36 iki 14,23 km (12,87 km),
32. 128: Valkininkų g. st.-Daugai-Alytus, nuo 40,69 iki 43,84 km (3,15 km),
33. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 11,79 iki 20,06 km (8,27 km),
34. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 21,04 iki 23,19 km (2,15 km),
35. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 23,55 iki 30 km (6,45 km),
36. 132: Alytus-Seirijai-Lazdijai, nuo 3,4 iki 11,48 km (8,08 km),
37. 134: Leipalingis-Lazdijai-Kalvarija, nuo 0,94 iki 10,31 km (9,37 km),
38. 141: Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda, nuo 216,9 iki 222,9 km (6 km),
39. 141: Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda, nuo 223,68 iki 228,56 km (4,88 km),
40. 158: Kelmė-Užventis, nuo 2,3 iki 14,26 km (11,960 km),
41. 164: Mažeikiai-Plungė-Tauragė, nuo 135,4 iki 139,15 km (3,75 km),
42. 166: Plungė-Vėžaičiai, nuo 5,7 iki 11,69 km (5,99 km),
43. 167: Smiltynė-Nida, nuo 18,98 iki 20,9 km (1,92 km).
44. 172: Raudondvaris-Giedraičiai-Molėtai, nuo 4,99 iki 12,04 km (7,05 km),
45. 188: Rumšiškės-Tadarava, nuo 6,59 iki 10,07 km (3,48 km),
46. 196: Ariogala-Raseiniai-Kryžkalnis, nuo 40,39 iki 50,91 km (10,52 km),
47. 213: Aleksandrija-Ginkūnai, nuo 0,15 iki 3,66 km (3,51 km),
48. 220: Trakai-Rūdiškės-Pivašiūnai-Alytus, nuo 1,32 iki 13,33 km (12,01 km),
49. 229: Aristava-Kėdainiai-Cinkiškis, nuo 1 iki 4,6 km (3,6 km),
50. 232: Vilijampolė-Žeimiai-Šėta, nuo 2,74 iki 8,42 km (5,68 km)
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...jusu-10703985/
Absurdų tame radarų sąraše toli ieškoti nereikia:
Kelias KK 102 nuo Vilniaus m. ribos iki Nemennčinės rekonstruotas į 2*2 juostų kelią. Ten pristatyta greičio ribojimo ženklų "70", o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
Kelias A14 tarp Riešės ir HBH yra 2*2 juostų. Pristatyta kelio ženklų "80" o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
Kelią KK 130 Kaunas - Prienai LAKD numato taisyti tik po 15 metų, o greičiui matuoti numato tris ruožus, kur dėl prastos kelio būklės net fiziškai neįmanoma išvystyti leistino 70 km / h greičio.
Keli greičio matavimo ruožai autostradoje A2 išvis odiozinis atvejis
Radarai dažnai tėra pinigų įsisavinimas neturintis nieko bendro su eismo saugumu. Sektoriniai matuokliai dažniausiai yra statomi bei bus statomi saugiuose ruožuose, kur yra normali danga, geras matomumas, ir galima aplenkti susitvenkusius kamščius.
LAKD kelių tiesimo ir rekonstrukcijos ambicijos žemiau plintuso net strateginiame plane, o radarams pinigai bus švaistomi jau dabar.
Kelių direkcija daro viską, kad būtų pervardinta į Lietuvos Greičio Matuoklių direkciją.
- 4 patinka
Comment
-
Naujų 50 vidurinio greičio matavimo radarų žemėlapis
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
Kažkaip mažai bendro su avaringiausių ruožų žemėlapiu
2017 metų "Juodųjų dėmių" žemėlapis
https://www.ktti.lt/naudinga-informa...iu-zemelapiai/
- 2 patinka
Comment
Comment