Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Kelių verksniui gaideliui pabandysiu papasakoti, jei nesuprato teksto.
Tam ruože yra įrengtas vidutinio greičio radaras.
Kai jo nebuvo, buvo skraidoma nepaisant ar ten 50 ar 60. Kai sumažino greitį iki 50 ir įrengė vidutinio greičio radarą, tad didžioji dalis vairuotojų "velkasi" 40-49 km/h greičiu, tad tai pamatę 2+2 gatvėje padidino iki 60 ir dauguma važiuos 50-59km/h greičiu.
Ir prie ko čia lyginimas rekonstruotų užmiesčio kelių be vidutinio greičio matuoklių?
Mano nuomonė tokia, kad kur yra vid. greičio radarai, greitį būtų galima padidinti +10.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąKelių verksniui gaideliui pabandysiu papasakoti, jei nesuprato teksto.
Tam ruože yra įrengtas vidutinio greičio radaras.
Kai jo nebuvo, buvo skraidoma nepaisant ar ten 50 ar 60. Kai sumažino greitį iki 50 ir įrengė vidutinio greičio radarą, tad didžioji dalis vairuotojų "velkasi" 40-49 km/h greičiu, tad tai pamatę 2+2 gatvėje padidino iki 60 ir dauguma važiuos 50-59km/h greičiu.
Ir prie ko čia lyginimas rekonstruotų užmiesčio kelių be vidutinio greičio matuoklių?
Mano nuomonė tokia, kad kur yra vid. greičio radarai, greitį būtų galima padidinti +10.
Pasakyk, kuriame kelyje prasilenkiam, išsišluostysiu ašaras, asmeniškai tau nusišypsosiu ir pamojuosiu.
Tai nori pasakyti, kad veikia toks principas: normalus kelias, kažkas laksto, tai nusprendžiam - paauklėkim visus. Sumažinam greitį ir sektorinį įkalam. O po to sakom "žiūrėk vairuotojai drausmingi pasidarė" ir padidinam. Nu geležinė logika....
Jei rekonstruoji atkarpą su sektoriniu, rezultate tampa normalus kelias, je be sektorinių -smaigstom ribojimus su avansu?
Kaip čia, gal suklydai, pasitaisyk? Juk greitis žudo, o tu sutinki su galimybe padidinti greitį. Keista... nepasigavai automarozo bacilos?
Sutinki, kad sektorinis nekeičia kelio savybių. Ir tuo patvirtini, kad esamas kelias savo parametrais yra ir gali būti saugus ir didesniems greičiams, bet prismaigstomas per stipriais ribojimais, dėl neadekvačių "lakūnų". Nors jie tuos ribojimus lygiai taip pat ignoruos.
p.s. dabar einu į Vilniaus temas, pasisvečiuoti sostinės verksnių draugijojePaskutinis taisė PredatorGTR; 2024.10.31, 09:21.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na kaip gi be įžeidinėjimų, net neram
.....
ų draugijoje
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Taip ir galvojau, kad nesuprasi ..
Kaip advokataujantis, gal pakomentuosi ir tokį "genialų" sprendimą?
Panevėžio rajono savivaldybė dar pavasarį parengė projektą signaliniams stulpeliams įrengti. Kaip savivaldybė užsakė, taip ir padarėme – pastatėme stulpelius. Tankiai jie sustatyti, bet toks buvo planas. Stulpeliai atlieka nurodomąją funkciją, bet ne apsauginę. Tačiau projektas praėjo ekspertizę, tai reiškia, kad tų stulpelių tiek ir turi būti. Svarbiausia, kad važiuodami žmonės aiškiai matytų kelio ribas ir neįvažiuotų į tvenkinį arba priešingoje pusėje esančius laukus“, – paaiškino direktorius.
Molainiuose kelią žymi gausybė signalinių stulpelių
- 7 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Malonu, kad bent įžeidinėjimus aiškiai iškomunikuoji
Kaip advokataujantis, gal pakomentuosi ir tokį "genialų" sprendimą?
Panevėžio rajono savivaldybė dar pavasarį parengė projektą signaliniams stulpeliams įrengti. Kaip savivaldybė užsakė, taip ir padarėme – pastatėme stulpelius. Tankiai jie sustatyti, bet toks buvo planas. Stulpeliai atlieka nurodomąją funkciją, bet ne apsauginę. Tačiau projektas praėjo ekspertizę, tai reiškia, kad tų stulpelių tiek ir turi būti. Svarbiausia, kad važiuodami žmonės aiškiai matytų kelio ribas ir neįvažiuotų į tvenkinį arba priešingoje pusėje esančius laukus“, – paaiškino direktorius.
Kai jau atrodo, kad dugnas pasiektas, jie parodo, kad ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąAUTOMOBILIŲ KELIŲ SIGNALINIŲ STULPELIŲ TECHNINIŲ REIKALAVIMŲ APRAŠAS IR ĮRENGIMO TAISYKLĖS TRAT SST 14, tekste nurodyta "atstumas tarp stulpelių ne daugiau 50 m", tuo ir vadovavosi. Ne daugiau gi.
- 3 patinka
Comment
-
Apie radarus užsimenama Valstybės kontrolės atlikto "Via Lietuva" audito ataskaitoje (2024.11.05)
6 skyrius, 16-169 psl.
Dokumentai: https://www.valstybeskontrole.lt/LT/...tkurima-priezi
Audito atasakaita: https://www.valstybeskontrole.lt/LT/.../Download/4724
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąApie radarus užsimenama Valstybės kontrolės atlikto "Via Lietuva" audito ataskaitoje (2024.11.05)
kategoriją arba skerspjūvį, eismo intensyvumą ir sudėtį.
...nepakankamai pagrindus jų įrengimo tikslingumą (nenurodžius priežasčių).
...o pagal kitus 2 kriterijus „Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas “ ir „Lenkimo ribojimas kelio ruože".
Wow... gerbiamam oponentui "tomčiukui" teks tūzą iš rankovės traukt..
- 2 patinka
Comment
-
Tai pastaba ne įrengtiems, o tik eilės formavimui. Esmė čia tame, kad keliams finansavimas numažintas ir tenka gudrauti išsimušinėjant biudžetą. Juk visuomet įtikinamiau atrodo, kai pateiki - žiūrėkit, eilėje laukia tūkstančiai objektų. Bet visi žino, kad pinigų visvien visiems niekada neatsiras, tai ir eilė jiems neprieis. Po kelių metų atsiras akštesnio prioriteto taškų ir eilės galas vėl nutols.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.11.06, 20:15.
- 2 patinka
Comment
-
Valstybės kontrolės atlikto LAKD audito atgarsiai
TV3.2024.11.14
Lietuvoje pastatyta per daug greičio matuoklių
Valstybės kontrolė“ paskelbė, kad už Lietuvos kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ pastaraisiais metais su naujomis vidutinio greičio atkarpomis gerokai perlenkė lazdą. „Via Lietuva“, kuri anksčiau vadinosi Lietuvos automobilių kelių direkcija, 2020–2022 metais įrengė kelių matuoklius ruožuose, kuriuose pagal savo vidines metodikas jų ten neturėjo įrengti“, – tikino Valstybės kontrolės atstovas Mindaugas Šalčius.
"Via Lietuva“ pagal savo turimas metodikas atsižvelgusi į vietos ir eismo sąlygas gali keliuose įrengti vidutinio greičio matuoklius nuo vieno iki dešimties kilometrų, tačiau atlikus kelių auditą paaiškėjo, kad, pavyzdžiui, vieno kilometro matuojami greičio ruožai yra vos trys ir net 168 ruožai, kurie yra ilgesni nei 10 kilometrų. „Kodėl padaryta išimtis būtent tiems kelių ruožams lieka neaišku, nes tai nėra dokumentuota“, – pabrėžė M. Šalčius.
Labiausiai pasismaginta buvo 2020-aisiais metais, kai tuometinė Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė, kad įrengs net 100 vidutinio greičio matuoklių, o, kaip aiškėja dabar, iš to šimto net 29 greičio matavimo atkarpos buvo įrengtos be svarios priežasties. (,,,) .
„Kodėl tuose greičio ruožuose tie greičio matuokliai yra įrengti, tai mums to pagrindimo pritrūko. Dar galiu pastebėti, kad tiems greičio matuokliams įrengti tuose, 29-iuose greičio ruožuose, buvo išleista apie 900 tūkstančių eurų“, – pridėjo M. Šalčius.
https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...nejam-n1378013
Comment
Comment