Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTuoj už salelės VT stotelė ir automatiškai pėstieji kertantys kelią. Nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį. Nors gal taip jam ir reikia?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTai tuomet prie kiekvienos stotelės - po salelę?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKai stotelė 90km/h kelyje...?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNa taip. Juk jei "nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį."
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
O kas negerai? VT stotelės, už ~200-300 metrų pastatai, įvažiavimai, sankryžos. Ar labai į kelnes reikia dėti, jog ~200-300 "vidury laikų" reikės važiuoti ne 90 kmh, o 50 kmh?
Stotelė, namai šalia, sankryža, kalniukas sumažinantis matomumą, toliau posūkis.... Ir nieko, pasaulis negriūna. Ir į kelnes nereik dėti.
Tiesiog trūksta ribojimų nuoseklumo... kai važiuojant pastoviai matai kaip vos ne identiškose situacijose statomi arba nestatomi labai skirtingi ribojimai.
Na žinoma po kelio kap. remonto ten prismaigstytų kalnus ženklų. Tik klausimas ar jie ten ypatingai būtų reikalingi pagal esamą dabartinę situaciją su eismo įvykiais.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O kas čia negerai? 178 – „Google“ žemėlapiai
Stotelė, namai šalia, sankryža, kalniukas sumažinantis matomumą, toliau posūkis.... Ir nieko, pasaulis negriūna. Ir į kelnes nereik dėti.
Tiesiog trūksta ribojimų nuoseklumo... kai važiuojant pastoviai matai kaip vos ne identiškose situacijose statomi arba nestatomi labai skirtingi ribojimai.
Na žinoma po kelio kap. remonto ten prismaigstytų kalnus ženklų. Tik klausimas ar jie ten ypatingai būtų reikalingi pagal esamą dabartinę situaciją su eismo įvykiais.
Comment
-
Tiesiog vairuotojas "užmigo" ir viskas. Jei važiuoji atsakingai ir ne pirmą kartą tokiu maršrutu, tai jau beveik atmintinai žinai kur koks kalnelis, vingis ir kokiu greičiu jį reikia įveikti. Sakyčiau būtų buvus žiema, lietus ar panašiai, tai tada oro sąlygos įtakotų, o db patys matok kaip buvo.
Comment
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąTiesiog vairuotojas "užmigo" ir viskas. Jei važiuoji atsakingai ir ne pirmą kartą tokiu maršrutu, tai jau beveik atmintinai žinai kur koks kalnelis, vingis ir kokiu greičiu jį reikia įveikti. Sakyčiau būtų buvus žiema, lietus ar panašiai, tai tada oro sąlygos įtakotų, o db patys matok kaip buvo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Saugi infrastruktūra nėra infrastruktūra kuria reikia važiuot "iš atminties".
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Teisingai, antrame pavyzdyje irgi reiktų greitį sumažinti. Nesu ekspertas, bet bent iki 70 kmh.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Ir ką tai pakeis? Galima prie kiekvieno sustojimo sumažinti greitį ir iki 50 km/h. Ar to kažkas laikysis? Kaip užtikrinti, kad tas greitis ten bus toks? Pastatyti po radarą prie kiekvieno sustojimo? Ar sumontuoti GPS trackerius į kiekvieną mašiną su uploadu tiesiai į policiją. Tada dar užkabinam kiekvienam pėsčiajam po gopro, su uploadu į policiją, kad matytų, jog nesinaudoja telefonais eidami per perėją, kas neina per gatvę neleistinoj vietoj, ir pan.. Kaip sakė vienas veikėjas: Tvarka bus!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nesu anarchistas, tai nematau prasmės tavo pamąstymuose. Jeigu reikia, taip, statyt radarus. Tada aišku, tie, kas mėgsta skraidyt, kels bangas, kad jų teises pažeidžia ar pan.
Reik suprast, kad daugeliu atveju nėra juoda arba balta. Ir negali tik ale mažint mažint mažint saugumu prisidengdamas.... Visur turi būti ieškoma kompromiso, vadovaujantis sveiku protu.
Nes galima pastatyti apribojimą ir radarą ties kiekviena stotele, bet galiu pateikt ne vieną vietą kur tose stotelėse niekas neišlipa arba net maršrutų nebėra.
Arba stotelė, kur trys bobutės per mėnesį kartą vyksta į rajono centrą. Ir tada kokia paskirtis to ribojimo. Kuris 99 proc. laiko pagerina saugumo kieno?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nesu anarchistas, tai nematau prasmės tavo pamąstymuose. Jeigu reikia, taip, statyt radarus. Tada aišku, tie, kas mėgsta skraidyt, kels bangas, kad jų teises pažeidžia ar pan.
Apribojimai veikia tik tada, kai žinai, kad jie yra: 1. prasmingi; 2. Bauda už apribojimų nesilaikymą yra neišvengiama;
Pradėjus riboti greitį prie kiekvieno sustojimo, kuriame galbūt per parą būna 10 žmonių, neatitiks nei vieno iš tų 2 kriterijų. Niekas tų apribojimų ir nesilaikys.
Vat ką jie padarys - tai galbūt kai kuriems pėstiesiems sukurs pseudo saugumo jausmą.
- 3 patinka
Comment
-
Ką jie tikrai padarys, tai nelaimės atveju aiškiai apibrėš kaltininką: vairuotoją, kuris nepasirinko saugaus greičio (nepaisė aiškaus apribojimo).
Aš iš jūsų girdžiu tik atsikalbinėjimus nieko nedaryti ir abstrakčius pasisakymus (pvz., siekti kompromiso). Esmė: yra nesaugių atkarpų. Jei apribojimai ir kontrolė jums netinka, siūlykit savo variantus.
Comment
-
Daugelis atrodytų perteklinių eismo reguliavimo priemonių keliuose atsirado dėl nevaldomo fūristų siautėjimo. Jei savo laiku LT būtų panaudotas veiksmingas kontrolės/bausmės mechanizmas (pvz. mentai pagavo fūrą lekiančią ant 90 per miestelį - fūristas eina toliau pėsčias, transportas su turiniu konfiskuojamas), nebūtų reikėję tiek ribojimo priemonių.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 9 patinka
Comment
Comment