Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Man tai didesnis klausimas kiek keleivių, iš nukentėjusiųjų, buvo prisisegę privalomus naudoti saugos diržus.
    Anot TV3 žinių, nė vienas prisisegęs nebuvo.

    Comment


      Tipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        Tipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.
        Tuoj už salelės VT stotelė ir automatiškai pėstieji kertantys kelią. Nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį. Nors gal taip jam ir reikia?

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Tuoj už salelės VT stotelė ir automatiškai pėstieji kertantys kelią. Nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį. Nors gal taip jam ir reikia?
          Tai tuomet prie kiekvienos stotelės - po salelę?

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Tai tuomet prie kiekvienos stotelės - po salelę?
            Kai stotelė 90km/h kelyje...?

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Tipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.
              O kas negerai? VT stotelės, už ~200-300 metrų pastatai, įvažiavimai, sankryžos. Ar labai į kelnes reikia dėti, jog ~200-300 "vidury laikų" reikės važiuoti ne 90 kmh, o 50 kmh?

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Kai stotelė 90km/h kelyje...?
                Na taip. Juk jei "nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį."

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Na taip. Juk jei "nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį."
                  Šiaip ir dabar ties dažna stotele tokiam kelyje stovi koks 50km/h irba „atsargiai kėgliai“ ženklas. Bėda, kad jų nelabai laikomasi. Tai salelė būtų rimčiau.

                  Comment


                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                    O kas negerai? VT stotelės, už ~200-300 metrų pastatai, įvažiavimai, sankryžos. Ar labai į kelnes reikia dėti, jog ~200-300 "vidury laikų" reikės važiuoti ne 90 kmh, o 50 kmh?
                    O kas čia negerai? 178 – „Google“ žemėlapiai
                    Stotelė, namai šalia, sankryža, kalniukas sumažinantis matomumą, toliau posūkis.... Ir nieko, pasaulis negriūna. Ir į kelnes nereik dėti.
                    Tiesiog trūksta ribojimų nuoseklumo... kai važiuojant pastoviai matai kaip vos ne identiškose situacijose statomi arba nestatomi labai skirtingi ribojimai.
                    Na žinoma po kelio kap. remonto ten prismaigstytų kalnus ženklų. Tik klausimas ar jie ten ypatingai būtų reikalingi pagal esamą dabartinę situaciją su eismo įvykiais.

                    Comment


                      Tikėtina, kad greičio ribojimo priemonės Žygėnuos atsirado ne šiaip sau, o todėl, kad rusų fūros nestabdydamos varydavo per gyvenvietę.
                      Dusetų kely matyt tos problemos nėra.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        O kas čia negerai? 178 – „Google“ žemėlapiai
                        Stotelė, namai šalia, sankryža, kalniukas sumažinantis matomumą, toliau posūkis.... Ir nieko, pasaulis negriūna. Ir į kelnes nereik dėti.
                        Tiesiog trūksta ribojimų nuoseklumo... kai važiuojant pastoviai matai kaip vos ne identiškose situacijose statomi arba nestatomi labai skirtingi ribojimai.
                        Na žinoma po kelio kap. remonto ten prismaigstytų kalnus ženklų. Tik klausimas ar jie ten ypatingai būtų reikalingi pagal esamą dabartinę situaciją su eismo įvykiais.
                        Teisingai, antrame pavyzdyje irgi reiktų greitį sumažinti. Nesu ekspertas, bet bent iki 70 kmh.

                        Comment


                          Tiesiog vairuotojas "užmigo" ir viskas. Jei važiuoji atsakingai ir ne pirmą kartą tokiu maršrutu, tai jau beveik atmintinai žinai kur koks kalnelis, vingis ir kokiu greičiu jį reikia įveikti. Sakyčiau būtų buvus žiema, lietus ar panašiai, tai tada oro sąlygos įtakotų, o db patys matok kaip buvo.

                          Comment


                            Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
                            Tiesiog vairuotojas "užmigo" ir viskas. Jei važiuoji atsakingai ir ne pirmą kartą tokiu maršrutu, tai jau beveik atmintinai žinai kur koks kalnelis, vingis ir kokiu greičiu jį reikia įveikti. Sakyčiau būtų buvus žiema, lietus ar panašiai, tai tada oro sąlygos įtakotų, o db patys matok kaip buvo.
                            Saugi infrastruktūra nėra infrastruktūra kuria reikia važiuot "iš atminties".

                            Comment


                              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                              Saugi infrastruktūra nėra infrastruktūra kuria reikia važiuot "iš atminties".
                              Tai tokiu atveju visi riedėtų tokiu greičiu, kad padarę klaidą ar išvydę netikėtą kliūti turėtų laiko sustoti ir tęsti saugiai kelionę toliau, bet visi žinom, kad taip nėra, todėl ir sakau, kad jei važiuoji ne pirmą kartą, tai jau žinai kaip įveikti tą ir tą vietą, nebent į kelią nežiūri, o vadovaujies "saugios infrastruktūros" privalumais-nurodymais ir visada saugiaii pasieksi tikslą.

                              Comment


                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                Teisingai, antrame pavyzdyje irgi reiktų greitį sumažinti. Nesu ekspertas, bet bent iki 70 kmh.
                                Ir ką tai pakeis? Galima prie kiekvieno sustojimo sumažinti greitį ir iki 50 km/h. Ar to kažkas laikysis? Kaip užtikrinti, kad tas greitis ten bus toks? Pastatyti po radarą prie kiekvieno sustojimo? Ar sumontuoti GPS trackerius į kiekvieną mašiną su uploadu tiesiai į policiją. Tada dar užkabinam kiekvienam pėsčiajam po gopro, su uploadu į policiją, kad matytų, jog nesinaudoja telefonais eidami per perėją, kas neina per gatvę neleistinoj vietoj, ir pan.. Kaip sakė vienas veikėjas: Tvarka bus!
                                Mano blogas

                                Comment


                                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                  Ir ką tai pakeis? Galima prie kiekvieno sustojimo sumažinti greitį ir iki 50 km/h. Ar to kažkas laikysis? Kaip užtikrinti, kad tas greitis ten bus toks? Pastatyti po radarą prie kiekvieno sustojimo? Ar sumontuoti GPS trackerius į kiekvieną mašiną su uploadu tiesiai į policiją. Tada dar užkabinam kiekvienam pėsčiajam po gopro, su uploadu į policiją, kad matytų, jog nesinaudoja telefonais eidami per perėją, kas neina per gatvę neleistinoj vietoj, ir pan.. Kaip sakė vienas veikėjas: Tvarka bus!
                                  Nesu anarchistas, tai nematau prasmės tavo pamąstymuose. Jeigu reikia, taip, statyt radarus. Tada aišku, tie, kas mėgsta skraidyt, kels bangas, kad jų teises pažeidžia ar pan.

                                  Comment


                                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                    Nesu anarchistas, tai nematau prasmės tavo pamąstymuose. Jeigu reikia, taip, statyt radarus. Tada aišku, tie, kas mėgsta skraidyt, kels bangas, kad jų teises pažeidžia ar pan.
                                    aha dar ir po kamerą kiekvienai sankryžėlei stebėti. Svaičioti galim daug. Ir dar po apribojimą prie kiekvienos sodybos įvažiavimo.
                                    Reik suprast, kad daugeliu atveju nėra juoda arba balta. Ir negali tik ale mažint mažint mažint saugumu prisidengdamas.... Visur turi būti ieškoma kompromiso, vadovaujantis sveiku protu.
                                    Nes galima pastatyti apribojimą ir radarą ties kiekviena stotele, bet galiu pateikt ne vieną vietą kur tose stotelėse niekas neišlipa arba net maršrutų nebėra.
                                    Arba stotelė, kur trys bobutės per mėnesį kartą vyksta į rajono centrą. Ir tada kokia paskirtis to ribojimo. Kuris 99 proc. laiko pagerina saugumo kieno?

                                    Comment


                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                      Nesu anarchistas, tai nematau prasmės tavo pamąstymuose. Jeigu reikia, taip, statyt radarus. Tada aišku, tie, kas mėgsta skraidyt, kels bangas, kad jų teises pažeidžia ar pan.
                                      Esmė pamąstymų paprasta: sveikas protas. Juo vadovautis turi tiek vairuotojai, tiek pėstieji. Vairuotojų egzaminavimo vienas iš vertinimo kriterijų yra situacijos vertinimas. Pėstiesiems gi nieko to nėra. Nėra jokios socialinės reklamos ta kryptimi.

                                      Apribojimai veikia tik tada, kai žinai, kad jie yra: 1. prasmingi; 2. Bauda už apribojimų nesilaikymą yra neišvengiama;
                                      Pradėjus riboti greitį prie kiekvieno sustojimo, kuriame galbūt per parą būna 10 žmonių, neatitiks nei vieno iš tų 2 kriterijų. Niekas tų apribojimų ir nesilaikys.

                                      Vat ką jie padarys - tai galbūt kai kuriems pėstiesiems sukurs pseudo saugumo jausmą.
                                      Mano blogas

                                      Comment


                                        Ką jie tikrai padarys, tai nelaimės atveju aiškiai apibrėš kaltininką: vairuotoją, kuris nepasirinko saugaus greičio (nepaisė aiškaus apribojimo).
                                        Aš iš jūsų girdžiu tik atsikalbinėjimus nieko nedaryti ir abstrakčius pasisakymus (pvz., siekti kompromiso). Esmė: yra nesaugių atkarpų. Jei apribojimai ir kontrolė jums netinka, siūlykit savo variantus.

                                        Comment


                                          Daugelis atrodytų perteklinių eismo reguliavimo priemonių keliuose atsirado dėl nevaldomo fūristų siautėjimo. Jei savo laiku LT būtų panaudotas veiksmingas kontrolės/bausmės mechanizmas (pvz. mentai pagavo fūrą lekiančią ant 90 per miestelį - fūristas eina toliau pėsčias, transportas su turiniu konfiskuojamas), nebūtų reikėję tiek ribojimo priemonių.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X