Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Ši tema yra apie technines greičio ribojimo priemones - radarus, saleles, kalnelius ir pan.
Naujų greičio ribojimo ženklų atsiradimas ar jų pakeitimas (jei nėra minėtų tecninių priemonių) nėra šios temos dalykas.
Keli puslapiai diskusijų apie eismo greičio ribojimo ženklą "80" Kauno aplinkkeylje A1 (kurio, pasirodo, nėra jau pora metų) bei apie greičio ribojimo ypatumus kelyje Vilnius - Kaunas iškelti į atitinkamas temas.
Comment
-
Lietuvos kelių direkcija (LAKD) perka dar 30 radarų.
Šį kartą juos statys gyvenvietėse
Pirkimas 398099 (paskelbtas 2018.09.08)
Stacionarių greičio matavimo įrenginių įrengimas valstybinės reikšmės krašto keliuose
Eil. Nr. Kelio Nr.Kelio pavadinimas Gyvenvietė SGM vieta, km Kelio pusė
1. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva Dotnuva 43,174 K
2. 166 Plungė–Vėžaičiai Vėžaičiai 35,190 K
3. 168 Klaipėda–Kretinga Kalotė 8,000 S
4. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai Švenčionys 83,200 D
5. 120 Radiškis–Anykščiai–Rokiškis Kavarskas 10,730 D
6. 125 Biržai–Raubonys Pabiržė 6,840 K
7. 132 Alytus–Seirijai–Lazdijai Seirijai 24,330 K
8. 136 Vinčai–Pilviškiai–Vilkaviškis Pilviškiai 16,020 D
9. 138 Vilkaviškis–K. Naumiestis–Šakiai Kataučizna 17,660 K
10. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai Zapyškis 18,250 D
11. 141 Kaunas–Jurbarkas–Klaipėda Vilkija 32,280 K
12. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva Akademija 46,880 K
13. 151 Pakruojis–Linkuva Linkuva 14,870 D
14. 154 Šiauliai–Gruzdžiai–N.Akmenė Piktuižiai 27,470 K
15. 154 Šiauliai–Gruzdžiai–N.Akmenė Šakyna 32,210 D
16. 155 Kuršėnai–Mažeikiai Papilė 21,290 K
17. 164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė Rietavas 77,650 K
18. 165 Šilalė–Šilutė Ž.Naumiestis 41,390 K
19. 166 Plungė–Vėžaičiai Plungė 2,130 D
20. 168 Klaipėda–Kretinga Kretinga 21,340 K
21. 196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis Raseiniai 37,240 K
22. 201 Marijampolė–Kalvarija Kalvarija 18,560 D
23. 216 Gargždai–Kretinga Kretinga 21,720 D
24. 216 Gargždai–Kretinga Jokūbavas 12,900 D
25. 218 Kretinga–Skuodas Kretinga 1,440 D
26. 227 Jakai–Dovilai–Laugaliai Dovilai 9,900 D
27. 228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai Gargždai 6,530 D
28. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškis Kėdainiai 9,500 K
29. 230 Mauručiai–Vinčai–Puskelniai Ąžuolų Būda 19,250 K
30. 231 Vytinė–Vaitkuškis–Ukmergė Ukmergė 6,400 D
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-604053
Comment
-
Parašė dinux Rodyti pranešimąŠiaip įdomiai tie matuojami ruožai padaryti. Aš asmeniškai būčiau pradėjęs nuo Vilnius - Klaipėda ir matuoklius sustatyti visam ruože tarkime kas 30km ir taip matuoti visiškai visą ruožą. O su laiku matuoklius plėsti ir kituose magistraliniuose keliuose.
Automagistralėse ir greitkeliuose pagrindines problemas dėl saugumo kelia ne važiuojančių greitis, bet iki galo neišplėtota ir nesaugi infrastruktūra tam tikrose vietose, kuriose panaudoti matuokliai fiksuojantys greiti tik konkrečioje vietoje. Kelio profilis daugelyje vietų atitinka tokį, kokiu pvz. Vokietijoje galima važiuoti iš vis neribotu greičiu.
Dabar vidutinio greičio matuokliai sumontuoti pavojinguose ruožuose kuriuose yra/buvo juodosios dėmės, į kuriuos patenka kokia pavojinga sankryža, pavojinga lenkimui atkarpa ir t.t. T.y. ten, kur greičio viršyjimas sukelia tiesioginį pavojų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pagal tamstos variantą, tai matuokliai būtų skirti ne eismo saugumui padidinti, o pinigų "nulupimui" kai siekiama prigaudyti ir nubausti kuo daugiau vairuotojų, nors jų pažeidimai didelės įtakos eismo saugumui neturi.
(...)
Dabar vidutinio greičio matuokliai sumontuoti pavojinguose ruožuose kuriuose yra/buvo juodosios dėmės, į kuriuos patenka kokia pavojinga sankryža, ...
Deja, vidutinio greičio matuokliai dažnai pastatyti būtent pačiose saugiausiose vietose, kur nėra gyvenviečių, šoninių keliukų, gana padori kelio danga ir tiesios atkarpos - t.y., kur kokioje Estijoje ar Vokietijoje būtų leistinas 100 km/val. greitis.
Tokiose atkarpose paprastai aplenkiamos lėtaeigės transporto priemonės.
Absurdiškiausias LAKD išsidirbinėjimo pavyzdys - KK 141 tarp Šilutės ir Pagėgių. Kelias siauras ir vingiuotas. Vidutinio greičio radaras pastatytas būtent pačioje saugiausioje atkarpoje.
---
Kad nebūtų suabsoliutinimo, kad visi radarai pastatyti idiotiškai ar visi pastayti "juodose dėmėse", reikėtų aptarti konkrečiai visas 25 vidutinio greičio radarų poras.
- 1 patinka
Comment
-
Sveiki. Norečiau pasitikslinti, kiek automagistralėj Kaunas - Klaipėda, išsikant nuo Raudondvario plento į automagistralę, yra greičio matuokliu? Kiek man teko važiuoti šį mėnesį, berods sutikau tik du: sankryžoje ant Kėdainiu ir maždaug Šilalės rajone, gerokai už Kryžkalnio, ženklas buvo, bet neteko matyti. Tai ar gali būti, jog šiame ruože tėra vienas matuoklis Kėdainiu rajone?
Comment
-
Parašė robertassl Rodyti pranešimąSveiki. Norečiau pasitikslinti, kiek automagistralėj Kaunas - Klaipėda, išsikant nuo Raudondvario plento į automagistralę, yra greičio matuokliu? Kiek man teko važiuoti šį mėnesį, berods sutikau tik du: sankryžoje ant Kėdainiu ir maždaug Šilalės rajone, gerokai už Kryžkalnio, ženklas buvo, bet neteko matyti. Tai ar gali būti, jog šiame ruože tėra vienas matuoklis Kėdainiu rajone?
http://lakd-lakd.opendata.arcgis.com...d9e968e58a7_11
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Comment
-
Tai, galbūt atsiras, kurie būtų užtikę matuoklių, nepažymėtų duotoje nuorodoje, bet esančių realiai Kaunas - Klaipėda kely?Ir galėtų pasidalinti įžvalgomis. Nors asmeniškai man pasirodė, jog visi radarai pažymėti tinkamai šiame ruože, tik jau vieno, rodos nebėra važiuojant per Miniją, netoli Gargždų.
Comment
-
„Via Baltica“ kelyje atsirado naujovė – fiksuos mėgstančius „prilipti“ prie galo vairuotojus
LAKD pranešė, kad „Via Baltica“ atkarpoje tarp Kauno-Marijampolės-Suvalkų, 61,73 kilometre, atsirado nauja sistema, gebanti nustatyti atstumą tarp dviejų eismo dalyvių. Ši sistema iš paskos važiuojančiai transporto priemonei parodo, koks atstumas yra iki priešais esančio automobilio.
Skelbiama, kad pirmoji tokia sistema Lietuvoje duomenis įvertina realiu laiku ir, jeigu nustato, kad atstumas tarp dviejų transporto priemonių nėra saugus, apie tai informuoja atstumo nesilaiknatį eismo dalyvį. Be to, skaitmeninėje lentoje nurodomas ir atstumas metrais, koks yra tarp dviejų transporto priemonių.
- 5 patinka
Comment
-
Sveiki,
Čia turbūt tema ištrynimui, bet neradau kur paklaust. Gal kas žinot kas atsakingas už tų geltonų greičio matuoklių priežiūrą Vilniuje? Ne tie kurie šaudo, bet tie kur tiesiog siūlo sumažint greitį.
Prie Abraomo Kulviečio mokyklos darė 3 mėnesius ženklą ir pridarė taip, kad važiuojant greičiau negu 50km/h, vistiek dega žalia spalva, o ne raudona. 60km/h tas pats.. Testavau
Į ką kreiptis? Per tvarkaumiesta jau užregistravau.
Comment
-
15min.lt 2019.02.05
Valstybinės reikšmės keliuose bus išjungti 139 „inkilais“ vadinami greičio matuokliai
Baigėsi sutartis, kurios pratęsti nėra jokio pagrindo, nes įsigyti naujus matuoklius yra ženkliai pigiau (...) sutartis itin brangi, nes mes sumokėjome 13,9 mln. eurų, o už 50 vidutinio greičio matuoklių sumokėjom 1,3 mln. eurų“, – žurnalistams sakė V.Andrejevas.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1098126
Delfi.lt 2018.02.05
Greičio matuokliai užmiesčiuose nebeveiks
Pasak LAKD vadovo V. Andrejevo, šiuo metu vidutinio greičio matuoklių yra užtektinai ir toliau ieškoma ruožų, kuriuose jie geriausiai veiktų.„Iki 2020 metų yra numatyta įrengti 330 greičio matuoklių (...) “, – sakė jis.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=80284457
Comment
-
15min.lt
Kelių direkcija paskelbė, kur bus montuojami sektoriniai ir momentiniai greičio matuokliai
Pasak LAKD vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki 2020 metų imtinai planuojama įsigyti 330 greičio matuoklių, iš kurių 70 bus sektoriniai (vidutinio greičio).
Šiuo metu veikiančių vidutinio greičio matuoklių schema
Naujieji stacionarūs greičio matuokliai: trys viename stovės net automagistralėse?
LAKD vadovas Vitalijus Andrejevas žada, kad naujieji stacionarūs greičio matuokliai (konkursas jiems įsigyti dar nepaskelbtas) bus išmanesni, nei dabartiniai – tie, kurių atsisakyta, kaip ekonomiškai neefektyvių. (...)
Pagal 2018 m. birželį patvirtintą metodiką, atsižvelgiant į specifinius kriterijus (vienas jų – reikšmė eismo saugumui), keliems kelio ruožams suteikiama maksimali 100 balų reikšmė. Kiti gavo mažiau (žiūr. lentelę). Kiekvienas kriterijus įvertinamas tam tikra balų suma. Tarkime, jei kelio ruožas eina per linijinio plano gyvenvietę, jam skiriama 30 balų. Jei gyvenvietė, per kurią eina valstybinės reikšmės kelias, yra išsidėsčiusi abipus kelio, tokiam kelio ruožui skiriama 10 balų, jei dominuojantis gyvenvietės užstatymas yra vienpusis, tačiau kitoje kelio pusėje yra 2–5 sodybos, tokiam kelio ruožui skiriami 5 balai (...)
LAKD pateiktame sąraše matome, kad 100 balų įvertinti kelio ruožai:
Kelio A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas (151-157 km ties Taurage),
Kelio A9 Panevėžys–Šiauliai (53-60 km ties Radviliškiu),
Kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (10-17 km ties Vilniumi).
Kur gyvenvietėse bus montuojami nauji stacionarūs greičio matuokliai
(paspaudus-pilna lentelė)
Vidutinio greičio matuokliai: du ruožai itin aktualūs 100 balų vidutinių greičio matuoklių prioritetiniame sąraše vertinant eismo intensyvumą, eismo įvykių pasekmes ir kitus svarbius aspektus, sulaukė du ruožai:
Kelio A9 Panevėžys–Šiauliai (5-8 km ties Panevėžiu),
Kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis (28-30 km. Jonavos raj.).
Kur bus montuojami nauji stacionarūs vidutinio greičio matuokliai
(paspaudus-pilna lentelė)
.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-787-1101126
Comment
-
Toks menkai užmaskuotas PiaRinis straipsnis
Apklausoje yra tik tokie pasirinkimai:
1) Puiku, reikia modernesnių priemonių, nei inkilai
2) Blogas sprendimas, daugės avarijų ir žuvusių dėl viršyto greičio
3) Neturiu nuomonės
4) Vidutinio greičio matuokliai statomi absurdiškose vietose, kur mažiausia grėsmė eismo saugumui
5) Inkilai buvo visai neblogas dsprendimas - gresnis nei vidutinio greičio statomi
6) Svarbu kuo daugiau pristatyti inkilų, nesvarbu kokiu tikslu ir už kokią kainą
7) ...
Paskaičius tas lenteles su balais dėl vidutinio greičio matuoklių kyla visiškai pagrįstų klausimų
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-787-1101126
Pažymėti 2*2 keliai, kur nėra konfliktų, pavyzdžiui A14 Vilnius - Riešė, KK 102 Vilnius Nemenčinė, ar A13 Klaipėdos aplinkkelis.
Paimamas vienas ruožo taškas (pvz., A14 Riešės sankryža, KK 102 Miškonių šviesofors, kur ir taip ribojamas greitis) ir ten suskaičiuojami nukentėjusieji. Jie priskiriami kokio nori ilgio greitkelio ar autostrados ruožui - nors ir 15 ar 20 km
Absurdo viršūnė, kai nukentėjusių skaičius magistralėje A5 Kaunas-Marijampolė suskaičiuotas, kai dar nebuvo autostrados
Pagal šitą "Lakštingalų kotletų" metodiką (pusė arklio+pusė lakštingalos) visur gaunama minimum 85 taškai ir gali esimo saugumo vardan netiesti naujų bei nerekonstruoti esamų kelių, o tik įsisavinti pinigus matuokliams.
Po 10 metų jie vel pasakys, kad senieji matuoklai buvo brangūs bei neefektyvūs ir reikai dar naujesnių matuoklių
Naujas Kelių ir Radarų direkcijos išradimas autostradoje A2 Vilnius-Ukmergė:
- 14,5 km matavimo ruožas nuo Vilniaus iki Maišiagalos (25,6 km),
- po to iškart 20 km ruožas iki Širvintų (45,0 km)
- ir po to iškart 25 km matavimo ruožas iki pat Ukmergės (70,0 km).
Trijuose greičio ruožose vietoje 6 matuoklių užteks pastatyti tik 4.
Klausimas, kam išvis tada Lietuvoje reikalingos autostrados. Užtektų įvesti visoje Lietuvoje ženklą "Zona 70"
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKlausimas, kam išvis tada Lietuvoje reikalingos autostrados. Užtektų įvesti visoje Lietuvoje ženklą "Zona 70"
Comment
-
/\ O prie ko čia eismo saugumas?
Čia atsieit metodika eismo saugumui gerinti? Nors ir autostradoje, nors ir vidury laukų bei miškų gaunama 85 taškai.
Jei kokie nors eismo įvykiai vyksta viename taške, pvz., A2 Maišiagaloje 26 km (kur ir taip ribojamas greitis bei stovi radaras), o nustatomi vidutinio greičio ruožai į vieną pusę 15 km, į kitą 20 km atstumu - ten, kur praktiškai nėra jokių avarijų.
Panašiau į metodiką ar didesniam pinigų įsisavinimui bei Kelių direkcijos darbo imitavimui.
Tiesą sakant taškiniai matuokliai "juododiose dėmėse" buvo logiškesnis sprendimas, nei absurdiškas vidutinių matuoklių stayumas mažiausiai avaringose vietose.
- 5 patinka
Comment
Comment