Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    žodžiu vėl gaidelis interpretuoja KET savo nuožiūra. Noriu viršYju greitį, noriu važiuoju ant ištisinių (jos nupaišytos tam kad pasirinktum saugų greitį ir nevažiuotum ant jų ir nereikės švelninti kampų). Tau bus naujiena, bet kelio ženkluose nurodomas maksimalus leistinas greitis, tai yra idealiomis sąlygomis, o ne per viduriuką.
    Paleidau seriją šūvių iš automato į minią žmonių, bet juk į nieką nepataikiau, tai ar čia kriminalas? Pats įvardijai priežastį kodėl turi numesti greitį, nes ateiviai gali nusileisti kai įvyksta įvykis tai dauguma kaltininkų kažkodėl nusimeta greitį nuo to kokiu realiai važiavo, ir jau paplonintu sugraudintu balseliu gieda: "oj matomumas buvo geras, truputį viršYjau greitį tik staiga iš niekur išniro pėsčiasis, dviratininkas ar gyvūnas."

    Jeigu tau stebuklas, kad prie naujos infrastuktūros pripratimo tam kelį kur ankščiau nebuvo, tai kitose valstybėse statomi ne tik greitį mažinantys ženklai, bet ir įspėjamieji ženklai apie pasikeitusią situaciją kelyje. Bet visiems neįtiksi, kitam pastatys dar papildomą ženklą, jau bus per daug ženklų.
    apsičiupinėjau, matyt retos tos mano plunksnos, nes pro šalį vis matau ir suopius ir vanagus lenkiančius, ir net jūriniai ereliai su furomis dažnai į bagažinę bando įlipt bemirksėdami. Nu nepaskrendu, nors tu ką.
    Baltijos kl. – „Google“ žemėlapiai Ar šie kintami ženklai, ne tam skirti ką aprašiau? Yra auto šalutiniame, ribojamas greitis, nėra auto - nėra apribojimo. Tai koks idealiom sąlygom maksimalus greitis; 130, 110 ar 70? Juk visi suprantame, kad tokio tipo ženklų neturime prabangos kiekvienoje sankryžoje statyti. Todėl ir kabo pasyvūs ribojimo ženklai, neatsižvelgiant į situaciją. Bet logika išlieka ta pati.
    3608 – „Google“ žemėlapiai šioje vietoje turbūt geriau į barjerą šoną nusibraukt, nei tuščiam kelį ant linijos užmint? Nes dar akmenimis užmėtysi

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      apsičiupinėjau, matyt retos tos mano plunksnos, nes pro šalį vis matau ir suopius ir vanagus lenkiančius, ir net jūriniai ereliai su furomis dažnai į bagažinę bando įlipt bemirksėdami. Nu nepaskrendu, nors tu ką.
      Baltijos kl. – „Google“ žemėlapiai Ar šie kintami ženklai, ne tam skirti ką aprašiau? Yra auto šalutiniame, ribojamas greitis, nėra auto - nėra apribojimo. Tai koks idealiom sąlygom maksimalus greitis; 130, 110 ar 70? Juk visi suprantame, kad tokio tipo ženklų neturime prabangos kiekvienoje sankryžoje statyti. Todėl ir kabo pasyvūs ribojimo ženklai, neatsižvelgiant į situaciją. Bet logika išlieka ta pati.
      3608 – „Google“ žemėlapiai šioje vietoje turbūt geriau į barjerą šoną nusibraukt, nei tuščiam kelį ant linijos užmint? Nes dar akmenimis užmėtysi
      Na matau, kad dar reikia tas retas plunksnas išsipešti iki galo nes, kad ir kaip bandai nuslėpti vistiek jos išlenda. Pasiskaityti KET iš naujo, na arba nuo nulio nes panašu išvis gal neskaites, jei klausi kokiu greičiu reikia važiuoti konkrečioje vietoje. Pasimokink vairuoti jei nesugebi posūkio išsukti neužvažiavęs ant linijos, ką darytum jei kitoje juostoje važiuotų automobilis? Sustotum?

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        laikykis kelio ženklų ir nebus chaoso ir atsimerk vairuodamas jei tai yra tiesi lygi vieta, toje vietoje yra stiprus aukščių pasikeitimas ir kelio susiaurėjimas.
        Važiuojamoji dalis nesusiaurėja. Vakaruose pilna autostradų, kurios yra tokio pločio kaip pas mus "pavojingoji" siauroji dalis. Pasivažinėkit kad ir po Čekiją. Ten autostradose nėra tų kraštinių tuščių juostų iš viso.
        Koks dar aukščio pasikeitimas?
        Nuimkit idiotiškus ženklus ir srautas judės vienodu greičiu. Ir niekas net nepastebės, kad ten Kelių direkcijos myžniams kažkada reikėjo riboti greitį.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          Na matau, kad dar reikia tas retas plunksnas išsipešti iki galo nes, kad ir kaip bandai nuslėpti vistiek jos išlenda. Pasiskaityti KET iš naujo, na arba nuo nulio nes panašu išvis gal neskaites, jei klausi kokiu greičiu reikia važiuoti konkrečioje vietoje. Pasimokink vairuoti jei nesugebi posūkio išsukti neužvažiavęs ant linijos, ką darytum jei kitoje juostoje važiuotų automobilis? Sustotum?
          Na svarbu, kad pats esate švelnus ir pukuotas, mano plunksnos tau tikrai pavojaus nekelia. O kad su teksto suvokimu ponui problemos jaučiasi... nežinau ar sunku suprasti, kad tokiose sankryžose ribojimo ženklai yra apsaugoti ir padėti atvažiuojantiems iš šalutinio. Jei ten nieko nėra, tai ką nuo ko saugo ženklas? Kintami ribojimo ženklai tą ir sprendžia. Sunkoka loginė seka?

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Važiuojamoji dalis nesusiaurėja. Vakaruose pilna autostradų, kurios yra tokio pločio kaip pas mus "pavojingoji" siauroji dalis. Pasivažinėkit kad ir po Čekiją. Ten autostradose nėra tų kraštinių tuščių juostų iš viso.
            Pirma:
            Neskleiskim melo. Automagistralėse avarinės juostos yra. Nebent nebūna kelkraščių šiaip keliuose.
            Antra:
            Rimtai? Kaip kažkokį teigiamą pavyzdį pateikiam Čekiją? Kuri papuola į trejetuką pagal didžiausią fūristų žūčių skaičių, o turistiniai bukletai tiesiai šviesiai turistams rekomenduoja patiems nevairuoti?

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Pirma:
              Neskleiskim melo. Automagistralėse avarinės juostos yra. Nebent nebūna kelkraščių šiaip keliuose.
              Antra:
              Rimtai? Kaip kažkokį teigiamą pavyzdį pateikiam Čekiją? Kuri papuola į trejetuką pagal didžiausią fūristų žūčių skaičių, o turistiniai bukletai tiesiai šviesiai turistams rekomenduoja patiems nevairuoti?
              Na nzn ar čia jau taip baisiai plačiau ir saugiau https://www.google.com/maps/@49.7197...8192?entry=ttu Prasilenkinėti oficialiai galim paprastame kelyje 90km/h, o čia per tiltą viena kryptimi lygiagrečiai reik kaip remonto ruožą pervažiuoti. Nu gal...
              O kuo ta Čekija tokia baisi? Pagal žūčių statistiką kiek radau visados geriau už Lietuvą atrodė, išskyrus kažkuriuos metus atgal. Ar Lietuvoj irgi turistams vairuot nerekomenduoja?

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Prasilenkinėti oficialiai galim paprastame kelyje 90km/h, o čia per tiltą viena kryptimi lygiagrečiai reik kaip remonto ruožą pervažiuoti. Nu gal...
                Atrodo jau kelis kartus buvo pakartota, kad ten ir yra "remonto" (avarinis) ruožas. Tik darbų pradžia dėl finansų nukelta. Tuoj griaus jį visai, nes paprastasis remontas nebeįmanomas. Pernai asfaltą perklojo turbūt tik kad neraudonuot prieš delegacijas, o anksčiau po lietaus ten akvaplanavimas vykdavo bei smūgiai į atraminius blokus per išspaustas vėžes.

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Na svarbu, kad pats esate švelnus ir pukuotas, mano plunksnos tau tikrai pavojaus nekelia. O kad su teksto suvokimu ponui problemos jaučiasi... nežinau ar sunku suprasti, kad tokiose sankryžose ribojimo ženklai yra apsaugoti ir padėti atvažiuojantiems iš šalutinio. Jei ten nieko nėra, tai ką nuo ko saugo ženklas? Kintami ribojimo ženklai tą ir sprendžia. Sunkoka loginė seka?
                  o tau sunkoka suvokti, kad tokių fantastinių scenarijų net geriau išsivysčiusiose valstybėse nėra, o tu nori, kad LT kiekvienoje sankryžoje pastatytų

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Na nzn ar čia jau taip baisiai plačiau ir saugiau https://www.google.com/maps/@49.7197...8192?entry=ttu Prasilenkinėti oficialiai galim paprastame kelyje 90km/h, o čia per tiltą viena kryptimi lygiagrečiai reik kaip remonto ruožą pervažiuoti. Nu gal...
                    O kuo ta Čekija tokia baisi? Pagal žūčių statistiką kiek radau visados geriau už Lietuvą atrodė, išskyrus kažkuriuos metus atgal. Ar Lietuvoj irgi turistams vairuot nerekomenduoja?
                    tai koks šitam tavo pateiktame pavyzdyje greitis? Kaip galvoji čia autostrada ar greitkelis? Bet kur tu skirsi, kai net nežinai kokiu greičiu važiuoti, kai jau stovi ženklas, ar kaip išsukti posūkį neužvažiavus ant linijos

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      tai koks šitam tavo pateiktame pavyzdyje greitis? Kaip galvoji čia autostrada ar greitkelis? Bet kur tu skirsi, kai net nežinai kokiu greičiu važiuoti, kai jau stovi ženklas, ar kaip išsukti posūkį neužvažiavus ant linijos
                      Na tai koks greitis? Pagal Waze nurodytas 130km/h... ar to pakanka? net tebūnie ir 110 būtų, ar keičia ką? antrą replikos dalį ignoruosiu, nes jau nebestebini

                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                      o tau sunkoka suvokti, kad tokių fantastinių scenarijų net geriau išsivysčiusiose valstybėse nėra, o tu nori, kad LT kiekvienoje sankryžoje pastatytų


                      Jo tikrai matosi, kad teksto suvokimo spragos tamstai. Kur aš norėjau, kad kiekvienoje sankryžoje turi būti kintami ženklai? gal apsigraibyk?
                      Pakartosiu kaip pirmokui: Aš tik palyginau magistralės sankryžą su kintamais ženklais ir paprastą sankryžą su stacionariu ženklu. Tuščia magistralės sankryžą saugu kirsti maksimaliu galimu magistralės greičiu, o tuščią paprasto kelio sankryžą atviroje vietovėje yra baisiai nesaugu, ateiviai gali užpult ane? Bet kur čia taip sudėtingai suvoksi

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Atrodo jau kelis kartus buvo pakartota, kad ten ir yra "remonto" (avarinis) ruožas.
                        Ten 20 metų tas greičio lėtinimas. Jokių ženklų apie "provažas" ar "slydimą lyjant" neteko matyt. Beje, jei greičio lėtinimas būtų su ženklu "kai lietus" - tai tada žmonės kitaip vertintų, o ne kaip eilinį baimės paminklą Lietuvos Kelių direkcijos pensininkams.

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Ten 20 metų tas greičio lėtinimas. Jokių ženklų apie "provažas" ar "slydimą lyjant" neteko matyt. Beje, jei greičio lėtinimas būtų su ženklu "kai lietus" - tai tada žmonės kitaip vertintų, o ne kaip eilinį baimės paminklą Lietuvos Kelių direkcijos pensininkams.
                          Nelyjant tiltas staiga nebe avariniu patampa? Stebina neprisiruošimo suremontuoti terminai?
                          Vilniuje irgi jau bus dešimtmetis, kaip Valakupių tilto dvi juostos apribotos ir dar vis nesigirdi darbų pradžios.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Nelyjant tiltas staiga nebe avariniu patampa? Stebina neprisiruošimo suremontuoti terminai?
                            Vilniuje irgi jau bus dešimtmetis, kaip Valakupių tilto dvi juostos apribotos ir dar vis nesigirdi darbų pradžios.
                            Tai gal apsitarkit ribojimo priežastį: tai susiaurėjimas, tai aukščių perkrytis, tai vanduo ant kelio, tai tilto siūlės, dabar dar ir tilto avarinė būklė prisidėjo... kas sekantis?

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Tai gal apsitarkit ribojimo priežastį: tai susiaurėjimas, tai aukščių perkrytis, tai vanduo ant kelio, tai tilto siūlės, dabar dar ir tilto avarinė būklė prisidėjo... kas sekantis?
                              Koks netikėtas atradimas - pasaulyje yra ir daugiau žmonių su kitokiom nuomonėm. O juk buvo beveik garantuotai tiktai "AŠ" ir pasaulinis suokalbis prieš mane

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Na tai koks greitis? Pagal Waze nurodytas 130km/h... ar to pakanka? net tebūnie ir 110 būtų, ar keičia ką? antrą replikos dalį ignoruosiu, nes jau nebestebini

                                ​ ​siena:
                                na vėl pasirodei kaip tu moki KET, jis vadovaujasi ką Waze rodo, o ne kelio ženklai



                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Tai gal apsitarkit ribojimo priežastį: tai susiaurėjimas, tai aukščių perkrytis, tai vanduo ant kelio, tai tilto siūlės, dabar dar ir tilto avarinė būklė prisidėjo... kas sekantis?
                                  Matau tik vieną priežastį, kurią jau minėjau - paminklas LKAD biurokratų baimei.
                                  O visos kitos tik ieškojimas kaip pateisinti tuos baimės biurokratus.

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    na vėl pasirodei kaip tu moki KET, jis vadovaujasi ką Waze rodo, o ne kelio ženklai


                                    Ir ką.... Waze buvo paprasčiau ir greičiau žvilgtelt, nesigilinant į Čekijos KET. Pasitikslinau, lygiai taip pat ženklai žaliame fone ir 130. Nuo to kaip nors pasikeitė kelio maksimalus greitis siauresnėse kelio dalyse? Tai kuo tada netiko toks pavyzdys?

                                    Comment


                                      Va tipiniai savo tiesų įrodinėtojai ir pats sprendžiu kokiu greičiu važiuoti, gi matomumas geras, kintamų ženklų nėra, radarai nelegalūs, pasipinigavimas:

                                      https://www.facebook.com/10001686171...98517053761604

                                      Pareigūną kaltina, kad nedirba savo darbo tipo niekais užsiiminėja, kam čia radarą stato.
                                      Čia gi galima laisvai važiuoti greitai, čia gi autostrada
                                      Pareigūnas sako čia žmonės žūsta, o tas - Na tai GERAI ir kas?
                                      Tada prasideda atmazai, iš kur žinai, tai čia jūs rūpinatės, kad žūsta ar savo kišene.
                                      Pasidomi, pasirodo tikrai žūsta

                                      https://www.15min.lt/naujiena/aktual...lis-59-2120672

                                      https://kauno.diena.lt/zymes/avarija-ateities-plente

                                      Comment


                                        šiuo video įnirtingai dalinosi visi maršajobai. Net nekeista, kad maršajobų ir antiradarininkų gretos taip persidengia

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          šiuo video įnirtingai dalinosi visi maršajobai. Net nekeista, kad maršajobų ir antiradarininkų gretos taip persidengia
                                          nes gi jų teisės pažeidžiamos, jiems nusišvilpt ant kitų teisių ir savo pareigų likytis KET. Konsti-ti-ti-ti-tu-ti-cijoje juk parašyta

                                          Comment

                                          Working...
                                          X