Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Štai ilgai nereikėjo laukti. "Viskas pas mus pagal STR".
Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠtai ilgai nereikėjo laukti. "Viskas pas mus pagal STR".
Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
Jei važiuoji grupėje, pvz. vėlai vakare, ilgais tarpais nieko nėra iš priekio. Kažkokie ženklai, kažkokie persirikiavimai, po to nieko nėra tik geltonos apsitrynusios linijos. Ir staiga ateina iš priekio, o į šoną negali pasitraukti...
Tragiškas laikinojo žymėjimo "naujasis standartas". Nurašys aišku ant "nepasirinktas saugus greitis". Nors kalti SM, LAKD ir nevykėliai kelininkai.
Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠtai ilgai nereikėjo laukti. "Viskas pas mus pagal STR".
Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninęIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
Toj vietoj važiuoju palei kraštą, nes važiuoti "2" juostoj man baisu, ypač naktį. Esu matęs mašinas su prakirstais ratai, nes už baltos ljnijjos yra keletas šulinių.
https://maps.app.goo.gl/v9WjwECA9MSS9NNu9
- 1 patinka
Comment
-
Tyčiojimasi atviru tekstu iš LIetuvos radarų direkcijos (buv. Kelių direkcijos), kuri niekaip nesugeba sutvarkyti A14 "betonkės". Tačiau A14 sutvarkytame 8 km ruože nuo Mokslininkų gatvės iki HBH yra 5 greičio matuokliai ir dar "trikojis".
15min.lt 2023.11.14.
Mįslė. Kiek greičio matuoklių telpa 8-uose km kelio, neskaitant "trikojo"
https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...o-1662-2143814
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąToj vietoj važiuoju palei kraštą, nes važiuoti "2" juostoj man baisu, ypač naktį. Esu matęs mašinas su prakirstais ratai, nes už baltos ljnijjos yra keletas šulinių.
https://maps.app.goo.gl/v9WjwECA9MSS9NNu9
- 8 patinka
Comment
-
„Neretai tenka pamatyti ir neteisingų kelininkų spendimų tiek dėl pačio ženklinimo, tiek dėl atvejų, kai nepašalinamas ženklinimas nors kelio darbai nebevyksta. Kelias dienas jokie darbai nebevykdomi, tačiau greičio ribojimas iki 30 km/val. paliktas magistraliniame kelyje. Kaip tai reikia suprasti? Juk vairuotojai mato, kad niekas nevyksta ir tas ribojimas yra paliktas be priežasties. Tuomet susidaro situacija, jog vieni to ribojimo paiso, kiti – ne, o vėliau ir tie kurie paisė, supratę, kad iš tiesų ženklus kelininkai veikliausiai pamiršo, ima jų nepaisyti ir ribojimų nesilaiko netgi tose vietose, kur iš tiesų reikėtų į juos atsižvelgti ir jų paisyti.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435
- 7 patinka
Comment
-
Vakar kaip tik važiavau "probleminiu" Lazdėnų ruožu nuo Kauno Vilniaus link. Nelabai supratau, kam reikia į vieną autostrados pusę sugrūsti 2+2 juostas (Vilniaus-Panevėžio remontai puikiai išsiverčia su 1+1), kurios vis vien neveikia. Bet matyt pagrindinė problema ne neteisinguose kelininkų reglamentuose - nesugebantys išsilaikyti 5,5-6 m pločio asfalto juostoje apskritai neturėtų vairuoti.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNelabai supratau, kam reikia į vieną autostrados pusę sugrūsti 2+2 juostas (Vilniaus-Panevėžio remontai puikiai išsiverčia su 1+1), kurios vis vien neveikia.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kaip A2 kelyje puikiai veikia 1+1 galima buvo įsitikinti vėlinių dieną. Jei 1+1 padarytų A1 kelyje - ten tokie kamščiai būtų kasdien.
Na, o tie kurie bando važiuoti greičiau nei srautas - gauna Darvino apdovanojimą.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Neretai tenka pamatyti ir neteisingų kelininkų spendimų tiek dėl pačio ženklinimo, tiek dėl atvejų, kai nepašalinamas ženklinimas nors kelio darbai nebevyksta. Kelias dienas jokie darbai nebevykdomi, tačiau greičio ribojimas iki 30 km/val. paliktas magistraliniame kelyje. Kaip tai reikia suprasti? Juk vairuotojai mato, kad niekas nevyksta ir tas ribojimas yra paliktas be priežasties. Tuomet susidaro situacija, jog vieni to ribojimo paiso, kiti – ne, o vėliau ir tie kurie paisė, supratę, kad iš tiesų ženklus kelininkai veikliausiai pamiršo, ima jų nepaisyti ir ribojimų nesilaiko netgi tose vietose, kur iš tiesų reikėtų į juos atsižvelgti ir jų paisyti.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435
PS.: Aš laikau save pakankamai ramiu vairuotoju, bet kai pamatau tokius „vaiduokliškus“ greičio ribojimus, ar be jokios aiškios priežasties nupieštas geltonas linijas, mane apima įsiūtis.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Susidaro toks įspūdis, kad su tokiu darbų organizavimu anglosaksų šalyse Kelių direkcija sulauktų tokių ieškinių teisme, kad niekaip neišsimokėtų. Negi Lietuvoje neįmanoma teisme įrodyti, kad kelininkai grybai pjauna?
PS.: Aš laikau save pakankamai ramiu vairuotoju, bet kai pamatau tokius „vaiduokliškus“ greičio ribojimus, ar be jokios aiškios priežasties nupieštas geltonas linijas, mane apima įsiūtis.
- 3 patinka
Comment
-
LRT Panorama pranešė apie radarų direkcijos grybus šioje vietoje ir anonsavo rytdienos straipsnį LRT portaleNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Bbž, realiai vis vien ten visi važiuoja į šonus išsibarsčiusia vorele - vieni geltonai nužymėta dešine kraštine juosta, kiti per vidurį.
Na, o tie kurie bando važiuoti greičiau nei srautas - gauna Darvino apdovanojimą.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pagrindinė problema ne važiavimas tiesiame ruože (nes nu antra juosta būtina, kad APLENKTI pavojingame ruože?), o kad žmogiškasis faktorius neleidžia išmokti tvarkingai susirikiuoti vienon juoston užtrauktuko principu ir nuvilnija banga į kilometrinį stand still
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kaip A2 kelyje puikiai veikia 1+1 galima buvo įsitikinti vėlinių dieną. Jei 1+1 padarytų A1 kelyje - ten tokie kamščiai būtų kasdien.
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Kiek pastebėjau, Lenkijoje būdinga problema yra minimalūs kelio darbai, kurių metų panaikinama viena juosta, ir dėl to atsiranda daugelio kilometrų kamščiai. Yra tekę net ir gerą valandą stovėti prie, kaip paaiškėjo, visiškai beprasmiško aptvėrimo. Taigi 1 juosta tikrai nėra optimalus sprendimas greitkeliuose.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVokietijos auutobanai išstenka ssu 1 juosta remontų metu o mūsų autostrada neišsiteks?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai reikia daryti nesąmones todėl kad 1 dieną per metus eismo daugiau pasitaiko?
Vokietijos auutobanai išstenka ssu 1 juosta remontų metu o mūsų autostrada neišsiteks?
Ir tas "išsitenka" tai labai ciniškas - piko laiku kamščiai ties remontuojamais ruožais būna belekokio ilgumo.
- 3 patinka
Comment
Comment