Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Ir žūsta
    Ir, tipo, pas mus viskas gerai. Ko prisikabinot?

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Nėra ko stebėtis, kai dėmesys sutelktas į radarų tinklo plėtrą, o ne kelių kokybės gerinimą ar bent jau taisyklingą žymėjimą.
      Nepamenu kuri atkarpa Kaunas-Klaipėda, bet yra vienoje vietoje likęs laikinas ryškus kelio juostų darbų žymėjimas, nors eismas vyksta jau normaliai, tai mačiau, kad susiklaidino keli vairuotojai ir pats vos nesąmonės nepadariau. Tiesiog nesuprantu tokio pofigizmo.

      Comment


        Teisybės dėlei, ir A1 kelias (perkelkite į tą temą, jeigu aktualiau), su dabartiniais rekonstruojamais ruožais, nespindi žymėjimo srityje. Viena kuriozinė situacija buvo laisvomis dienomis važiuojant Kauno kryptimi. Nevyko darbai, tačiau buvo sužymėta geltonomis linijomis trys naujos juostos - viena iš priešingos, Vilniaus krypties (nes viena iš 'tikrųjų' juostų Vilniaus kryptimi yra tvarkoma), o likusios dvi Kauno kryptimi. Tai ką jūs galvojate, vairuotojai suprato kad šventinę dieną niekas nedirba, todėl lėkė visomis trimis juostomis link Kauno. Vieni įprastomis juostomis, kiti vadovaudamiesi naujomis papieštomis geltonomis.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Kai vaziavau tuo Žiezmarių ruožu antrą kartą, tai situacija jau buvau įvertinęs šviesoje. Bet važiuojant pirmą kartą buvo labai nejauku, kai po kelių kilometrų ramybės tamsoje kažkas į mus važiavo iš priekio.
          Reikėtų ant LKAD užsiundyti kokį žurnalistą tai priegretinus prie kokios kad ir kitur įvykusios avarijos dėl lievos infrastruktūros tai parodant kaip sisteminį pochu.zmą
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Tačiau kelinkai su savo "žymėjimais" gerai prigrybavę yra ir kelyje A1. Kaunas - Vilnius.
            Ties Lazdėnais pagal ženklinimą 2 juostos, kurį laiką taip ir yra, bet kai reikia grįžti į Kaunas-Vilnius, aplenkus remonto ruožą, ties "išsukimu į gerą kelią be remonto" , staiga pasidaro 1 be jokio žymėjimo.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Pirmą kartą važiavau tamsoje prieš tris savaites. iš Kauno.
              Kilo tokia mintis važiuojant pirmą kartą dienos metu iš Vilniaus, kai tuo metu vienas išvažiavau į priešpriešą ir pamačiau, kad didžioji dalis liko pirmoje savo pusėje: "Kaip smagu ten turėtų būti pirmą kartą autostradoje naktį su priešpriešiniu eismu už keliasdešimt centimetrų, atskirtų dažais"

              Net buvau suabejojęs ar teisingai supratau tą kelio ženklą, kai prieš tai arčiau Vilniaus buvo papaišytų linijų su dalimi uždengtų ženklų ir dalimi paliktų ženklų, kurių nieks nebepaiso po pirmojo ruožo pamatę, kad nevyksta jokie remontai tuo metu.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Tai aišku, nes kalti tai vairuotojai, kurie įlekia... Bet skauda tai tiem, kuriuos žaloja. Va šito aš nesuprantu, kodėl jie išvadų nedaro...

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Net buvau suabejojęs ar teisingai supratau tą kelio ženklą, kai prieš tai arčiau Vilniaus buvo papaišytų linijų su dalimi uždengtų ženklų ir dalimi paliktų ženklų, kurių nieks nebepaiso po pirmojo ruožo pamatę, kad nevyksta jokie remontai tuo metu.
                  Kaip pasakytų forumo "eismo ekspertai".. čia tik jūsų subjektyvi nuomonė Specialistai su patirtimi viską puikiai sudėliojo ir linijas supaišė.

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Tai aišku, nes kalti tai vairuotojai, kurie įlekia... Bet skauda tai tiem, kuriuos žaloja. Va šito aš nesuprantu, kodėl jie išvadų nedaro...
                    Na nieko nuostabaus, kai kelyje Panevėžys-Vilnius pamatai pakelėje su mirksinčiais avariniais paprastą net nežymėtą, be oranžinio švyturėlio autobusiuką iš kurio išsikraudinėjami stulpeliai tiesiamai tvorai. Vienintelis ženklas prieš kokį kilometrą "Kelio darbai". Bičiukai kas antras be liemenių.... kaip į bulviakasi susirinkę. Matyt kelininkai kokius eilinius statybininkus subrangai pasisamdę.

                    Comment


                      Visada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Visada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.
                        Pažiūrėjau darbo vietų aptvėrimo taisykles, tai taip ir nurodyta magistralėse tik persitikiavimo vietose gairės. Toliau tik linijos ir kas 1km greitis primenamas. Matomai dėl ekonomijos.
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2023.11.05, 12:36.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Pažiūrėjau darbo vietų aptvėrimo taisykles, tai taip ir nurodyta magistralėse tik persitikiavimo vietose gairės. Toliau tik linijos ir kas 1km greitis primenamas. Matomai dėl ekonomijos.
                          Vizija 0 tsakant...

                          Comment


                            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                            Vizija 0 tsakant...
                            Atšaukta gi. LAKD tikslas būti pelno siekiančia organizacija, o ne besirūpinančia saugumu

                            Comment


                              „Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas. Visai nesvarbu, kad tokiose perėjose pirmumas yra vairuotojams, tačiau įvykus skaudžiam eismo įvykiui vertinama, kieno kaltė.

                              Ne perėja, bet kaltininkas priklausys nuo piniginės storio.. wow..

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...eHAVks6BhSVs8w

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                „Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas. Visai nesvarbu, kad tokiose perėjose pirmumas yra vairuotojams, tačiau įvykus skaudžiam eismo įvykiui vertinama, kieno kaltė.

                                Ne perėja, bet kaltininkas priklausys nuo piniginės storio.. wow..

                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...eHAVks6BhSVs8w
                                Čia civilizuotų šalių perėja. UK tokių daug būna, kitur irgi. Kai vienintelės KET ir vairavimo žinios apsiriboja gazo mynimu iki dugno, tai tikrai gali būti sunku išsiaiškinti, kieno gi čia dabar tas pirmumas.

                                Comment


                                  Bet pas mus tokių mažai, todėl tikrai dauguma pėsčiųjų galvoja, kad jų pirmenybė. Tkrai tokios perėjos pas mus yra nesaugios.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Čia civilizuotų šalių perėja. UK tokių daug būna, kitur irgi. Kai vienintelės KET ir vairavimo žinios apsiriboja gazo mynimu iki dugno, tai tikrai gali būti sunku išsiaiškinti, kieno gi čia dabar tas pirmumas.
                                    Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.
                                      Pats pacitavai "Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas.", kas dar tau neaišku?

                                      Comment


                                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                        Pats pacitavai "Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas.", kas dar tau neaišku?
                                        O kas tau aišku? A? Žinom visi kaip "tyrimai" vyksta. Sėkmės įrodinėjant, kad nesi kaltininkas ir negalėjai išvengti vietoje, kuri niekaip nepažymėta. Pėstysis juk silpnoji pusė, automobilis padidinto pavojaus šaltinis... ane?

                                        Comment


                                          Nu blemba, perėja miegamąjame rajone be jokio tranzito su iškelta trapecija užtverta tvorelėmis, kad nieks neįbėgtų ir kažkam visvien atrodo, kad nu kažkaip ten neteisingai gatvę kerta ir kėsinasi į prigimtinę teisę nenaudoti stabdžių pedalo. Pirmenybė aukščiau už pagarbą? Then YOU are the problem

                                          Comment

                                          Working...
                                          X