Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą- Numeti iki 30
- Nufilmuoji aplenkiančius per ištisinę
- Nusiunti visus epolicijai
- Už savaitės to ženklo ten nebebus
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNubaustas turi teisę sužinoti visus tavo duomenis. Atvažiuoja ir bent jau subarškina tavo mašiną.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Agas Rodyti pranešimą
Visiškai nepanašiai. Statyti radarus ir teigti, kad tai didina kelių saugumą yra panašiau i situaciją kai apkūniam žmogui sakoma - užsiveržk daugiau diržų ant pilvo ir būsi plonesnis.
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTaip pat mačiau tyrimą, kuris nustatė kad greičio ribojimai ir radarai mažina eismo saugumą, nes vairuotojai žiūri ne į kelią, o į spidometrą.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNubaustas turi teisę sužinoti visus tavo duomenis. Atvažiuoja ir bent jau subarškina tavo mašiną.
Beje tokie siūlantys barškinti kažkaip labai greitai apsiramina, kad apie jų pasiūlymus praneši policijai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNubaustas turi teisę sužinoti visus tavo duomenis. Atvažiuoja ir bent jau subarškina tavo mašiną.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNubaustas turi teisę sužinoti visus tavo duomenis. Atvažiuoja ir bent jau subarškina tavo mašiną.
Bet kokiu pagrindu galėtų turėti? Baudą gi ne pranešėjas išrašo, jis tik pateikia duomenis, įrodymus, o tolesniuose procesuose nedalyvauja, asmeniškai kaltinimų nereiškia.
Comment
-
Stebėtinas parlamantarų vieningumas iš dalies parodo, kaip visus užkniso Lietuvos radarų direkcija (buv. LAKD), kuri ne kelius rekonstruoja ar taiso provėžas, o tik imituoja veiklą statydama radarus net autostradose.
Lrytas.lt 2023.09.11
Seimui pateiktos įstatymo pataisos, numatančios pokyčius tvarkoje dėl greičio matuoklių įrengimo
Antradienį Seime pateiktas grupės parlamentarų inicijuotas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo projektas, kuriuo reglamentuojama, kur galėtų būti įrengiami stacionarūs ir vidutinio greičio matuokliai.
Už siūlymą po pateikimo balsavo 78, prieš 6, susilaikė 7 Seimo nariai. (...)
Įstatymo projektu nustatomas principas, jog tokių priemonių įrengimas visų pirma turi būti susietas su pavojumi eismo saugumui identifikuotame kelio ruože, kurio sumažinti įgyvendinant kitas kelio infrastruktūros gerinimo priemones nėra galimybės. (...)
Taip pat numatoma, kad vidutinio greičio matavimo ruožų gali būti ne daugiau kaip 3, bendras stacionarių eismo greičio matavimo vietų skaičius gali būti ne didesnis kaip 5 viename kelyje.
Siekiama taip pat nustatyti reikalavimus stacionarių eismo priemonių įrengimui automagistralėse.
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ngimo-28366032
- 5 patinka
Comment
-
Kazkaip keistai jus cia diskutuojate. Keistas isvis lietuviu poziuris i greiti ir bendrai taisykles. Kai pasivazineju po Europa tai is rytu bloko blogiau vazineja turbut tik serbai. Nuolat lekia, nepraleidineja nei pesciuju, nei kitu masinu, bet save laiko didziais europieciais su auksta kultura. O cia forume dar ziuriu ir i snuki siulo duoti, atseit uz "stukacinima". Visai kaip gudziais tarybiniais laikais, kai budavo isstukacinami kaziolai ir krysos. Gal tikrai nedaug patobulejome, o civilizacija vis dar liko uz borto.
As kaip dvieju vaiku tevas esu labai suinteresuotas, kad radaru butu kuo daugiau, nes man paprasciausiai nesaugu leisti vaikus eiti i mokykla, kai pro juos mieste lekia ant 70iasdesimt koks nors senbernis kaip sitas forumo narys Romas ir dar jauciasi esantis teisus. Ant virsaus, dar ir seimunai pasipiktine, nes matyt pastoviai baudas gauna. Kas man yra nesuvokiama, nes greicius nustato inzinieriai, mokslininkai ir policija, kurie geriausiai tuos dalykus ir ismano. Apie kokia teisine valstybe tada mes snekame, jei net valdzia sako dapizdi ant tu ekspertu ir taisykliu?
- 16 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai rodo tik tai, kad kai kurie seimūnai yra marozai, norintys "prasilėkt".
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimąKazkaip keistai jus cia diskutuojate. Keistas isvis lietuviu poziuris i greiti ir bendrai taisykles. Kai pasivazineju po Europa tai is rytu bloko blogiau vazineja turbut tik serbai. Nuolat lekia, nepraleidineja nei pesciuju, nei kitu masinu, bet save laiko didziais europieciais su auksta kultura. O cia forume dar ziuriu ir i snuki siulo duoti, atseit uz "stukacinima". Visai kaip gudziais tarybiniais laikais, kai budavo isstukacinami kaziolai ir krysos. Gal tikrai nedaug patobulejome, o civilizacija vis dar liko uz borto.
As kaip dvieju vaiku tevas esu labai suinteresuotas, kad radaru butu kuo daugiau, nes man paprasciausiai nesaugu leisti vaikus eiti i mokykla, kai pro juos mieste lekia ant 70iasdesimt koks nors senbernis kaip sitas forumo narys Romas ir dar jauciasi esantis teisus. Ant virsaus, dar ir seimunai pasipiktine, nes matyt pastoviai baudas gauna. Kas man yra nesuvokiama, nes greicius nustato inzinieriai, mokslininkai ir policija, kurie geriausiai tuos dalykus ir ismano. Apie kokia teisine valstybe tada mes snekame, jei net valdzia sako dapizdi ant tu ekspertu ir taisykliu?
Ar turi kokių nuoskaudų prieš senbernius, gal ir kitas socialines grupes? Ar čia tik "dviejų vaikų tėvas" gali jaustis teisiu?
Dvi kelio vietos, atstumas 1 km:
1. 122 – „Google“ žemėlapiai
2. 122 – „Google“ žemėlapiai
Klausimai:
Kuo jos skiriasi, nes maksimalus greitis skirtingas?
Kas čia parinko greičius: mokslininkai, inžinieriai ar policija? Kurie čia tie geriausiai išmanantys?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSeimui pateiktos įstatymo pataisos, numatančios pokyčius tvarkoje dėl greičio matuoklių įrengimo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimąAs kaip dvieju vaiku tevas esu labai suinteresuotas, kad radaru butu kuo daugiau, nes man paprasciausiai nesaugu leisti vaikus eiti i mokykla, kai pro juos mieste lekia ant 70iasdesimt koks nors senbernis kaip sitas forumo narys Romas ir dar jauciasi esantis teisus.
Prieš rašydamas ne į temą paskaityk cituojamą straipsnį.
Jei ką, įstatymo projektas taikomas užmiesčio keliams, kuriuose nėra mokyklų.
Radarų statymas turi būti susijęs su eismo saugumo užtikirinimų, jei to nepavyksta to pasiekti kitomis priemonėmis. Neturi būti statomi radarai vien tam kad suinteresuotos firmos turėtų daugiau apyvartos statydamso ir patarnaudamsos radarus.
O jei yra pavojinga vieta kokiame miestelyje, ten niekas neprieštaraus dėl radaro pastatymo.
- 5 patinka
Comment
-
Vienoje vietoje yra stotelė (atitinkamai ir pėsčiųjų turi būti einančių iš/į stotelę) ir 70kmh ribojimas, kitoje vietoje nėra stotelės ir ribojimo.
Daugiau klausimų bus?
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąKuo jos skiriasi, nes maksimalus greitis skirtingas?
Kas čia parinko greičius: mokslininkai, inžinieriai ar policija? Kurie čia tie geriausiai išmanantys?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Apykvailis bandymas įžeidinėti. Turiu nuliūdinti, kad per kelerius metus nesu gavęs baudų už greičio viršijimą.
Prieš rašydamas ne į temą paskaityk cituojamą straipsnį.
Jei ką, įstatymo projektas taikomas užmiesčio keliams, kuriuose nėra mokyklų.
Radarų statymas turi būti susijęs su eismo saugumo užtikirinimų, jei to nepavyksta to pasiekti kitomis priemonėmis. Neturi būti statomi radarai vien tam kad suinteresuotos firmos turėtų daugiau apyvartos statydamso ir patarnaudamsos radarus.
O jei yra pavojinga vieta kokiame miestelyje, ten niekas neprieštaraus dėl radaro pastatymo.
Griztant prie temos, greicio ribojimo principas yra paprastas. Kuo maziau isimciu, tuo maziau pazeidinejimo. Jei mieste negalima virsyti maksimalaus leistino greicio, tai negalima ir uzmiestyje. Uzmiestyje lekti akis isdegus lygiai taip pat pavojinga kaip ir mieste. Giminaitis kazkada uzmiescio kelyje nudauze stirna, luzo stuburas ir liko invalido vezimelyje, nes vietoje septyniasdesimt vaziavo simtu dvidesimt. Va ir gyvenimo pamoka.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė RomasŠioje temoje buvo pateikta statistika, kad kelyje A14 pusę visų smulkių įvyukių sudaro susidūrimai su gyvūnais.
LAKD pastačiusi tvorelę nuo gyvūnų būtų realiai prisidėjusi prie eismo saugumo, O palikusi provėžuotą kelią bei nepastačiusi tvoros, ir vien poastačius radarą tik imitavo veiklą.
Jei kas nors viršija greitį +50, tai čia ne šios temos objektas..
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimąGiminaitis kazkada uzmiescio kelyje nudauze stirna, luzo stuburas ir liko invalido vezimelyje, nes vietoje septyniasdesimt vaziavo simtu dvidesimt. Va ir gyvenimo pamoka.
LAKD pastačiusi tvorelę nuo gyvūnų būtų realiai prisidėjusi prie eismo saugumo, O palikusi provėžuotą kelią bei nepastačiusi tvoros, ir vien pastačius radarą tik imitavo veiklą.
Jei kas nors viršija greitį +50, tai čia ne šios temos objektas..
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąVienoje vietoje yra stotelė (atitinkamai ir pėsčiųjų turi būti einančių iš/į stotelę) ir 70kmh ribojimas, kitoje vietoje nėra stotelės ir ribojimo.
Daugiau klausimų bus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Bus... ar ties kiekviena stotele matote greičio ribojimus? Ar pateikti krūvą pavyzdžių? Tad argumentas "Stotelė" labai abejotinas.
- 3 patinka
Comment
Comment