Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš daryčiau kaip Skardinavijoje - visur max greitis 70 km/h, o vairuotojams privaloma dozė antidepresantų.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Kad tai yra vienas ir tas pats. Jeigu toje vietoje maksimaliai surenkama baudų, tai toje vietoje maksimaliai yra viršijamas gretis, vadinasi ten yra labai žemas saugumas.
      Žemas saugumas ten kur dėl greičio atsitinka daugiau įvykių, o ne kur daugiau viršijamas greitis.

      Jei vienoj vietoj iš 10.000 greitį viršija 500 ir atsitinka 5 įvykiai, o kitoj vietoj iš 10.000 greitį viršija 1000, o atsitinka tik 2 įvykiai, tai žemesnis saugumas yra pirmu atveju, o ne antru.
      Bet antru atveju daugiau iš baudų uždirbsi.

      Comment


        A5 rekonstrukcija, "saugumo priemonė" - 50 kmh apribojimas, net ir kaip darbai nevyksta. Lenkti draudžiama ir beveik nėra galimybės dėl didelio srauto iš priekio. Bandžiau važiuoti pagal taisykles, bet kai iš paskos susirinko 10+ fūrų, nutariau nebebūti eismo stabdžiu.
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          A5 rekonstrukcija, "saugumo priemonė" - 50 kmh apribojimas, net ir kaip darbai nevyksta. Lenkti draudžiama ir beveik nėra galimybės dėl didelio srauto iš priekio. Bandžiau važiuoti pagal taisykles, bet kai iš paskos susirinko 10+ fūrų, nutariau nebebūti eismo stabdžiu.
          koks jausmas pabuvus "skraiduoliu"? Sąžinė neužgraužė?

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Kad tai yra vienas ir tas pats. Jeigu toje vietoje maksimaliai surenkama baudų, tai toje vietoje maksimaliai yra viršijamas gretis, vadinasi ten yra labai žemas saugumas.
            Vaidinam vakariečius, bet mentalitetas kaip pas kacapus.

            Comment


              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

              Vaidinam vakariečius, bet mentalitetas kaip pas kacapus.
              Būtent, kad vaidinam. Juodšiliuose yra nuo pavasario pradėti kelio darbai, bet numesti ir nieko nedaroma visą vasarą. Paliktas ženklas 30. Jo aišku niekas nesilaiko, todėl niekam ir nekliūna. Kartais specialiai pravažiuoju ant 30, kad pastebėt kitų reakcijas. Dažniausiai lenkia ir net per ištisinę. Bet kad kažką daryt su situacija turbūt nei vienam minčių nekyla, nes nu dzin gi tie ženklai
              Paskutinis taisė Ginthus; 2023.09.05, 10:21.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Būtent, kad vaidinam. Juodšiliuose yra nuo pavasario pradėti kelio darbai, bet numesti ir nieko nedaroma visą vasarą. Paliktas ženklas 30. Jo aišku niekas nesilaiko, tidėl niekam ir nekliūna. Kartais specialiai pravažiuoju ant 30, kad pastebėt kitų reakcijas. Dažniausiai lenkia ir net per ištisinę. Bet kad kažką daryt su situacija turbūt nei vienam minčių nekyla, nes nu dzin gi tie ženklai
                1. Numeti iki 30
                2. Nufilmuoji aplenkiančius per ištisinę
                3. Nusiunti visus epolicijai
                4. Už savaitės to ženklo ten nebebus

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                  1. Numeti iki 30
                  2. Nufilmuoji aplenkiančius per ištisinę
                  3. Nusiunti visus epolicijai
                  4. Už savaitės to ženklo ten nebebus
                  Už savaitės ten trikojis bus

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Už savaitės ten trikojis bus
                    tai puiku - kuo daugiau publikos, kuriai staiga pradės rūpėti durni ženklai, tuo geriau.

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      tai puiku - kuo daugiau publikos, kuriai staiga pradės rūpėti durni ženklai, tuo geriau.
                      Bus tik daugiau nubaustos publikos, nusivylusios policija ir valstybe. Teigiamų pokyčių nebus deja, ženklai nedings.

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Bus tik daugiau nubaustos publikos, nusivylusios policija ir valstybe. Teigiamų pokyčių nebus deja, ženklai nedings.
                        kaip manai, kas yra labiau suinteresuotas eiti aiškintis dėl tokio kelių žymėjimo:
                        1. tu, kuris paprasčiausiai važiuoji nekreipdamas dėmesio į ženklą 30
                        2. žmogus, kuriam pagal taisykles privalomas teisių atėmimas 3-6 mėnesiams

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Bus tik daugiau nubaustos publikos, nusivylusios policija ir valstybe. Teigiamų pokyčių nebus deja, ženklai nedings.
                          Klausimas kas blogiau - ar nusivylę objektyviai prastai veikiančiom institucijom, ar įsivaizdavimas, kad viskas gerai, kai taip nėra. Pirmu atveju yra bent kažkoks šansas pokyčiams. Antru - niekaip.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Klausimas kas blogiau - ar nusivylę objektyviai prastai veikiančiom institucijom, ar įsivaizdavimas, kad viskas gerai, kai taip nėra. Pirmu atveju yra bent kažkoks šansas pokyčiams. Antru - niekaip.
                            Blogai yra abiem atvejais. O šansas yra tik gaila labiau teorinis. Jei turi daug laisvo laiko, esi advokatas ar su pilnomis kišenėmis tuomet gali bandyti plaukti prieš bangas, gal pavyks.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Blogai yra abiem atvejais. O šansas yra tik gaila labiau teorinis. Jei turi daug laisvo laiko, esi advokatas ar su pilnomis kišenėmis tuomet gali bandyti plaukti prieš bangas, gal pavyks.
                              Prieš 5 metus būčiau pritaręs. Bet dabar sakyčiau geriau jau pirmas variantas ir bandyt išjudėt iš šito dugno.

                              Comment


                                Apie 08.20 val., Vilniuje, kelyje Nr. A1 Kaunas–Vilnius, automobilio „Ford Focus Titanium“ vairuotoja nesilaikė saugaus atstumo ir nepasirinkusi saugaus važiavimo greičio automobilio priekine dalimi atsitrenkė į priešais važiavusį automobilį „Audi A4“...

                                Ir vėl nepasirinktas saugus greitis? Hamletiškas klausimas: Ar nesilaikant saugaus atstumo yra galimybė pasirinkti saugų greitį? Ar čia buvo kelių "skraiduole", važiuojanti iš paskos? LAKD išvada - ir šįkart kalčiausias greitis, dar viena potenciali atkarpa sektoriniam.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                  Apie 08.20 val., Vilniuje, kelyje Nr. A1 Kaunas–Vilnius, automobilio „Ford Focus Titanium“ vairuotoja nesilaikė saugaus atstumo ir nepasirinkusi saugaus važiavimo greičio automobilio priekine dalimi atsitrenkė į priešais važiavusį automobilį „Audi A4“...

                                  Ir vėl nepasirinktas saugus greitis? Hamletiškas klausimas: Ar nesilaikant saugaus atstumo yra galimybė pasirinkti saugų greitį? Ar čia buvo kelių "skraiduole", važiuojanti iš paskos? LAKD išvada - ir šįkart kalčiausias greitis, dar viena potenciali atkarpa sektoriniam.
                                  Nelabai yra prasmės kabinėtis prie tokių dalykų ir bandyti lukštenti saugaus greičio ir saugaus atstumo semantiką.
                                  Sektoriniai matuokliai tokiose situacijose padeda ir tai yra akivaizdu. Tuo įsitikinti gaki važiuodamas A2, kur sėdėtojų ant galo beveik nėra, nes beveik nėra važiuojančių virš leistino 130km/h greičio būtent dėl sektorinių matuoklių.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Nelabai yra prasmės kabinėtis prie tokių dalykų ir bandyti lukštenti saugaus greičio ir saugaus atstumo semantiką.
                                    Sektoriniai matuokliai tokiose situacijose padeda ir tai yra akivaizdu. Tuo įsitikinti gaki važiuodamas A2, kur sėdėtojų ant galo beveik nėra, nes beveik nėra važiuojančių virš leistino 130km/h greičio būtent dėl sektorinių matuoklių.
                                    Prasmė yra ir labai... nes tokie atvejai gula į bendrą statistiką. Ir po to žviegiama, kad viskas dėl greičio. Nors ir komiškai skamba, kai bet kuriame atvejyje pridedama "nepasirinko saugaus greičio", nors pagrindinė priežastis visai ne ta.
                                    O šiaip tai reik būti susipykus su protu, kad magistralėje važiuoti prilipus. Tokiems ir radaras nepadės.
                                    O paprastame kelyje gali įsitikinti, kad sektorinio atkarpoje traukinukas be saugiu atstumų formuojasi.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Prasmė yra ir labai... nes tokie atvejai gula į bendrą statistiką. Ir po to žviegiama, kad viskas dėl greičio. Nors ir komiškai skamba, kai bet kuriame atvejyje pridedama "nepasirinko saugaus greičio", nors pagrindinė priežastis visai ne ta.
                                      O šiaip tai reik būti susipykus su protu, kad magistralėje važiuoti prilipus. Tokiems ir radaras nepadės.
                                      O paprastame kelyje gali įsitikinti, kad sektorinio atkarpoje traukinukas be saugiu atstumų formuojasi.
                                      Tiesiog tavo kova su tokiais vėjo malūnais atrodo beprasmiška.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Tiesiog tavo kova su tokiais vėjo malūnais atrodo beprasmiška.
                                        Pirma aš su niekuo nekovoju. Radarai man niekada netrukdė ir nemaišė. Suprantu, kad sunku tai suvokti? Sutinki Tiesiog piktina valstybės institucijų neūkiškumas ir policijos eismo saugumo užtikrinimo imitavimas.

                                        O antra... paties postas neturint ką replikuoti tikrai atrodo beprasmiškai. Sėkmės keliaujant link 13k prasmingų pranešimų

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Pirma aš su niekuo nekovoju. Radarai man niekada netrukdė ir nemaišė. Suprantu, kad sunku tai suvokti? Sutinki Tiesiog piktina valstybės institucijų neūkiškumas ir policijos eismo saugumo užtikrinimo imitavimas.

                                          O antra... paties postas neturint ką replikuoti tikrai atrodo beprasmiškai. Sėkmės keliaujant link 13k prasmingų pranešimų
                                          Kovoji su neūkiškumu, aiškinamasis "saugaus greičio" semantiką? Ką tikiesi tuo pasiekti? Imho, seniai pralaimėta kova. Radarai yra ir jų bus daugiau. Nėra absoliučiai jokių šansų, kad jie bus naikinami at kad jų nebus statoma daugiau. Ir tai yra labai gerai, nes eismas bus saugesnis, o vairavimas ramesnis ir su mažiau streso.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X