Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    PredatorGTR Aš nematau reikalo giliau čia lįsti,
    Nuo tiesioginio atsakymo raitaisi kaip ungurys. Tiek tos.. sėkmės

    Palikim šventuosius radarus, grįžtame prie kitų saugumo priemonių. "Kelio Nr. 3003 Ramygala–Krekenava 14.485-14.649 km Apsauginių kelio atitvarų įrengimas pavojinguose valstybinės reikšmės kelių ruožuose įrengimas.
    Nuoroda į kelią: https://www.google.lt/maps/@55.53458...8192?entry=ttu
    Ar tai viena iš pavojingiausių vietų Lietuvos keliuose, kur dabar reik kišti pinigus? Ir tam pritari?

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

      Ar lėšos surinktos iš baudų naudojamos tikslingai kelių remontui? Ar nurina bendrai į biudžetą? Ar kuri akcizai naudojami tikslingai kelių priežiūrai ir remontui, ar pravalgomi?
      Net jei ir lėšos eina netiesiogiai keliams, o pagal procentą nuo biudžeto, bendras biudžeto augimas iš surinktų baudų yra naudingas. Tegul skraidantys dalbajobai susimoka.

      Comment


        Seimo narys M.Skritulskas pasiūlė įstatymo projektą, pagal kurį bent jau automagistralėse pirmiausia būtų privaloma investuoti į kelio dangą ir eismo saugumo priemones (pavyzdžiui, tvoras nuo laukinių gyvūnų), ir tik tuo atveju, jei viską įgyvendinus eismo įvykių nesumažėja, įrengti greičio matavimo sistemas. Negana to, pasak politiko, dėl to turėtų spręsti ne Automobilių kelių direkcija, bet Vyriausybė.
        „Tokia praktika, kai LAKD pati nustato kriterijus dėl vidutinio greičio matuoklių statymo būtinumo ir pati priima sprendimus dėl įgyvendinimo, pati juos įgyvendina, yra ydinga, prieštaraujanti pagrindiniams kontrolės principams“, – tvirtino M.Skritulskas. Dėl to, kad didelis greitis yra viena dažniausių avarijų priežasčių, ginčytis neverta. Tačiau kelio dangos kokybė, apsauginės tvorelės bei kitos priemonės irgi turi ne ką mažiau įtakos saugumui.
        Tik apie kokią kokybę galima kalbėti, kai net vienos pagrindinių šalies arterijų – kelio tarp Vilniaus ir Utenos – nesugebama sutvarkyti porą dešimtmečių. Dabar LAKD žada, kad rekonstrukcija bus baigta 2025-aisiais. Tačiau kiek panašių pažadų būta praeityje ir kiek laiko nukelta pabaigos data, jau sunku net suskaičiuoti. Kol šalies keliai netvarkomi vis prastėja, renkamasi paprasčiausia išeitis – riboti greitį ir dar pastatyti stacionarius ar kilnojamuosius matuoklius. Taip yra ne tik rajoniniuose keliuose, bet ir greitkelyje Vilnius–Kaunas.
        Antai ties tiltu per Krunos upę trumpoje atkarpoje greitis ribojamas iki 70 km/val. Ten stovi ir matuoklis. Pasirodo, toje vietoje kelio techniniai parametrai yra netipiniai greitkeliui. „Kreivės yra labai mažos, dažnai įvyksta susidūrimai arba automobiliai atsimuša į tiltą. Ten reikia atlikti rekonstrukciją, tada pasikeis tam tikri parametrai ir greičio sumažinimas bus panaikintas“, – aiškino LAKD Transporto infrastruktūros planavimo ir inovacijų departamento direktorius A.Vilkelis.
        Tačiau ar ne pati LAKD, užuot užsakinėjusi iš tiekėjų naujausias greičio matavimo sistemas, turėtų užsiimti šios trumpos atkarpos rekonstrukcija? Bet kol kas einama lengviausiu keliu.
        https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...stele-28166227
        Viena pagrindine pavadinčiau ne Utenos, bet Via Balticą nuo Lenkijos iki Latvijos. Neveltui šis kelias gavęs mirties kelio pravardę dėl pastovių kaktomūšų ir su fūromis.
        Paskutinis taisė Arunasx; 2023.09.01, 09:01.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Dar žibalo į ugnį. Na bet čia lrytas... https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...binga-28172779

          Trikojais apsiginklavę pareigūnai ir kitose šalies vietovėse juos neretai stato ten, kur didžiausia tikimybė nufotografuoti greičio paminą spūstelėjusį vairuotoją, nors kartais toks pažeidimas nekelia didesnės grėsmės eismo saugumui.

          Netgi priešingai – išvydęs tokį įrenginį dažnas vairuotojas kerta per stabdžius, todėl smarkiai išauga tikimybė, kad į automobilį atsitrenks važiuojanti iš paskos mašina.

          Tik kažkodėl mūsiškiai pasirinko botago principą, o, tarkime, apie vairavimo kultūros skatinimą valstybiniu mastu net neužsimenama.
          Oho koks "nešališkas" straipsnis, matyt, pats teksto autorius gavęs ten baudą.

          Iš tiesų nesuprantu, kaip galima pateisinti greičio viršyjimą, kuris ir yra nurodomas kaip saugus. Tai yra lygiai toks pat KET pažeidimas, kaip ir kiti. Same būtų pastatyti mašina dviem ratais ant šaligatvio - juk tik truputi pažeidžiu, čia žmonės apeis kaip nors. Kelyje yra ir kiti eismo dalyviai, tai kodėl greitį viršyjantys argumentuoja, kad tai gali daryti, nes jam mašina leidžia ir jis super profas vairuotojas.

          Nekalbu apie tragišką kelių būklę ir blogai skirstomus pinigus ar nedidinamą biudžetą nuo 2008. Čia kita tema. Problema yra žmonių požiūris, kad viršyti 10km/h yra gerai.

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

            Kad A2 visą gyvenimą nebūdavo lenktynininkų, daugelis iki radarų taip pat važiuodavo lėtai ir didelio eismo intensyvumo, net po ilgųjų savaitgalių į Vilniaus pusę.
            Tikrai būdavo. Dažnai tenka važiuoti A2 ir buvo labai didelis skirtumas kai įrengė radarus ir lenktynininkai dingo per kokius 6 mėn.
            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
            edit: tiesiog įspūdinga darbų apimtis, žinant, kad 40% Lietuvos kelių neatitinka reikalavimų...
            Apverktinai maža apimtis.

            Comment


              Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

              Iš tiesų nesuprantu, kaip galima pateisinti greičio viršyjimą, kuris ir yra nurodomas kaip saugus. Tai yra lygiai toks pat KET pažeidimas, kaip ir kiti.
              Ar dabar nustatyti greičio apribojimai yra "šventa karvė" nekvestionuojami? Pasižiūrėkim į Viabaltica E67 – „Google“ žemėlapiai 2012m. stovėjo ženklas 70km/h dėl kelių ankstesnių avarijų dėl idiotiškų lenkimų. Niekas apribojimo nesilaikė. Nei kelio charakteristikos pasikeitė, nei saugumo priemonių papildomų įdiegė. Dabar to apribojimo nebėra. Ir įvykių nepadaugėjo.
              Klausimas: ar greičio ribojimo ženklas išmokė nelenkt ar tas ženklas ir neturėjo ten atsirasti tada? O kiek dar iki šiol tokių ženklų likę.

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Ar dabar nustatyti greičio apribojimai yra "šventa karvė" nekvestionuojami? Pasižiūrėkim į Viabaltica E67 – „Google“ žemėlapiai 2012m. stovėjo ženklas 70km/h dėl kelių ankstesnių avarijų dėl idiotiškų lenkimų. Niekas apribojimo nesilaikė. Nei kelio charakteristikos pasikeitė, nei saugumo priemonių papildomų įdiegė. Dabar to apribojimo nebėra. Ir įvykių nepadaugėjo.
                Klausimas: ar greičio ribojimo ženklas išmokė nelenkt ar tas ženklas ir neturėjo ten atsirasti tada? O kiek dar iki šiol tokių ženklų likę.
                Smagus anekdotas, bet ką tuo nori pasakyti, konkrečiai?
                Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.01, 10:03.

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                  Tai agituok, kad pakeistų, po velniais. Kiek "atmazų" nesilaikyti teisės aktų, tiesiog šlyktu. Jei neagituosi - laikykis. Jei nesilaikysi - tikiuosi nufotografuos, ir susimokėsi.
                  Tai po velniais ar prisidėsi? Galėtume ir referendumą surengti Tam ir yra LAKD, kad tokiais dalykais rūpintųsi, už ką jie algą gauna, kad aš dar pirštu rodyčiau. Kiek ženklų likę per kaimus, kur jau tik vaiduokliai gyvena. Ir tai "atmazas"? Ar idiotiškas kai kurių institucijų neveiksnumas?

                  Comment


                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                    Smagus anekdotas, bet ką tuo nori pasakyti, konkrečiai?
                    Tai kam perrašinėji komentarus?

                    Jei netiki pasižiūrėk google.maps (nuoroda ankstesniame komentare) dabartinį vaizdą ir ankstesnį. Kelias nesikeičia, ženklas dingo. O pasakyti noriu, kad dalis apribojimo ženklų stovi be jokios logikos, nieks jų neperžiūri. Kažkada, dėl kažko pastatė, o dabar net nebežinoma dėl ko. Visą laiką važiuodamas su auto srautu 2012 m. tame ruože aš buvau "lakūnas", šiandien esu pareigingas vairuotojas. Va ir visas smagus anekdotas.

                    Comment


                      Su radarais magistralėse lietuvoje yra kita problema, vasaros laiku visada važiuoju 120-125 su kruizu, bet po radarų pastatymo jau turėjau du atvejus kai apsilenkia prieš pat radarą ir kerta ant stabdžių iki kokio 110 (kad tik nenušautų).
                      Mano akimis magistralėse radarai saugumo neprideda, jei kažkas greičiau važiuoja, man netrukdo, važiavo ir nuvažiavo.

                      Comment


                        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                        Su radarais magistralėse lietuvoje yra kita problema, vasaros laiku visada važiuoju 120-125 su kruizu, bet po radarų pastatymo jau turėjau du atvejus kai apsilenkia prieš pat radarą ir kerta ant stabdžių iki kokio 110 (kad tik nenušautų).
                        Mano akimis magistralėse radarai saugumo neprideda, jei kažkas greičiau važiuoja, man netrukdo, važiavo ir nuvažiavo.
                        Greičio limito nežinojimas jau atskira problema.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Tai kam perrašinėji komentarus?

                          Jei netiki pasižiūrėk google.maps (nuoroda ankstesniame komentare) dabartinį vaizdą ir ankstesnį. Kelias nesikeičia, ženklas dingo. O pasakyti noriu, kad dalis apribojimo ženklų stovi be jokios logikos, nieks jų neperžiūri. Kažkada, dėl kažko pastatė, o dabar net nebežinoma dėl ko. Visą laiką važiuodamas su auto srautu 2012 m. tame ruože aš buvau "lakūnas", šiandien esu pareigingas vairuotojas. Va ir visas smagus anekdotas.
                          Nusprendžiau, kad bereikalingai konfrontacinis buvo, tai pakeičiau, bet vat spėjai pacituot. Nieko tokio.
                          Tai apie ką mes dabar čia kalbame? Apie sėkmingą kelio ženklo pakeitimą toje vietoje, kurioje jo nereiki? Na tai bravo. Bet kol yra ženklas, tol jo reikia laikytis.

                          Comment


                            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                            Nusprendžiau, kad bereikalingai konfrontacinis buvo, tai pakeičiau, bet vat spėjai pacituot. Nieko tokio.
                            Tai apie ką mes dabar čia kalbame? Apie sėkmingą kelio ženklo pakeitimą toje vietoje, kurioje jo nereiki? Na tai bravo. Bet kol yra ženklas, tol jo reikia laikytis.
                            Na kiek tame sėkmės tai klausimas.. gal tiesiog pamiršo kažkurių darbų metu atstatyti Ženklai ir turi būti tam, kad pagelbėtų važiuojančiam. Gyvenvietė-50... aišku, staigus posūkis-apribojimas ačiū malonu, įkalnė, lenkti draudžiama-viskas aišku. Bet kai važiuoji, matai ribojimo ženklą tiesime kelyje ir nerandi net mažiausios logiškos priežasties jam čia būti, nieko nuostabaus, kad jo nieks ir nesilaiko. Ir žinoma tai puiki vieta slėpti trikojui. Pvz. Panevėžys-Rokiškis ribojimas 70km/h dėl vienos sodybos pakelėje. VIENOS! Spėk kiek ten auto numeta greitį? Ir jie visi piktybiniai "skraiduoliai? Kiek metų tas ženklas ten stovės, kai diedukas ar bobulytė pasimirs, tikriausiai kol sodyba sugrius.

                            P.s. malonu, kai galima diskutuoti, padėjus emocijas į šalį, gal ir bendrų sąlyčio taškų rasim

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Pvz. Panevėžys-Rokiškis ribojimas 70km/h dėl vienos sodybos pakelėje. VIENOS! Spėk kiek ten auto numeta greitį? Ir jie visi piktybiniai "skraiduoliai? Kiek metų tas ženklas ten stovės, kai diedukas ar bobulytė pasimirs, tikriausiai kol sodyba sugrius.
                              Kai pamatau panašias diskusijas šiame forume ar kokio straipsnio komentaruose, tai sudvejoju, ar man pakaks blogos infrastruktūros ar neracionalaus ženklinimo pavyzdžių, kad įsitikinčiau, jog tūlas lietuvis vairuotojas nėra piktybinis (ar bent jau ignorant tipo piktybinis, t. y. užsispyręs, kenksmingas neišmanėlis) skraiduolis/sukiotojas, dėl nebaudžiamumo, juokingų baudų ir visuotinės tolerancijos (netolerancija, daugeliu atvejų, pas mus yra KET besilaikantiems) įpratęs gana laisvai interpretuoti KET.

                              Visuotinis dėjimas ant KET pas mus tiek įsišaknijęs, kad visokie netobuli ar tiesiog blogi pavyzdžiai nekeičia esmės, kad mūsų šalyje reikia radikalių permainų ne vien infrastruktūros modernizavime (ne pagal amerikietiškus ar (post)sovietinius standartus), bet ir elementariame požiūryje į taisyklių laikymąsi. Pas mus kiekvienas vairuotojas turės aibes istorijų ir pasiteisinimų, kodėl jam nereikia laikytis KET kažkokiais išskirtiniais atvejais, tačiau net neužsimins/ignoruos likusius 98% KET nesilaikymo atvejų, apie kuriuos užklausus standartiniai „pasiteisinimai“ būna iš serijos „visi taip daro“, „aš niekam netrukdau“, „nenoriu stabdyti eismo“, „kiekvieno ženklo nesužiūrėsi“ (kai į ženklus nežiūri išvis) ir pan.
                              Paskutinis taisė 1252; 2023.09.01, 19:12.

                              Comment


                                Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                                Visuotinis dėjimas ant KET pas mus tiek įsišaknijęs, .
                                Ypač tai jaučiasi prekybcentrių aikštelėse, kai į mano pypsinimą, kad nepraleidžia manęs, nors apipypsintam esu kliūtis iš dešinės, gaunu pypsinimą atgal, nes apipypsintas, gi, tiesiai važiuoja, o jei važiuoji tiesiai, tai tavo gi pirmenybė.

                                Į namo grupsą buvau kažkada įdėjęs info, kad išvažinėjant iš kiemo reikia praleisti iš dešinės, nes neseniai avarija buvo vienam iš kaimynų, tai net tas įvykio kaltininkas (kaimynas), bandė įrodinėti, kad mentai papirkti, kad dešinės rankos taisyklė dėl kažkokių priežasčių netaikoma ir dauguma gyventojų palaikė jį.
                                Paskutinis taisė Bmweda; 2023.09.01, 19:53.

                                Comment


                                  Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                                  Visuotinis dėjimas ant KET pas mus tiek įsišaknijęs, kad visokie netobuli ar tiesiog blogi pavyzdžiai nekeičia esmės
                                  Na na.. kai tų blogų pavyzdžių tiek daug, tai ir nesistebėk visuotiniu dėjimu. Jei koks kelininkas po duobės remonto savaitgaliui patingėjęs palieka nenusuktus ribojimo ženklus- tai yra NORMA ir legalu. Ir kai to ženklo nieks nesilaiko čia yra "piktybinis visuotinis dėjimas".
                                  Galėjo ir Vilniuje po kokio NATO renginio palikt ženklus nenuimtus kokiam savaitei. Neabejoju visas Vilnius būtų ant jų visuotinai dėjęs.
                                  Esi važinėjęs pietinėse valstybėse? Ten dar ne tiek visi ant taisyklių dėję, bet važinėja ir gyvi, ir eismas normaliai vyksta. Eismą reikia skaityti galva ir reaguoti į aplinką.

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                    Ar dabar nustatyti greičio apribojimai yra "šventa karvė" nekvestionuojami?
                                    Nėra ko lietuviams lygintis kelių kokybe su šalimis, kur užmiestyje nustatomas 100 km / val. ribojimas- Vokietija (visur) ir Estija (kai kuriuose svarbesniuose keliuose).
                                    Beje važinėjant po Estiją nustebino, kad pas juos gyvenvietės ženklai statomi ten kur ir prasideds ar baigiasi gyvenvietė, o ne už puskilometrio kažkur laukuose. Jei Estijoje yra greičiio ribojimas, tai tikrai tam yra priežastis. Kadangi Estijoje kelio ženklai statomi ten kur reikai, tai per porą dienų natūraliai atsirado pagarba kelio ženklams.

                                    Šią vasarą buvo kultūrinis šokas nuvažiavus į Rumuniją - ten nacionaliniai keliai (nekalbant apie greitkelius) yra n+k kartų geresni nei Lietuvoje. Kelio dangos lgesnės nei analogiškos svarbos keliose Lietuvoje, Slovakijoje ar Vengrijoje.
                                    Rumunija Ceasescu laikais garsėjo blogais keliais. Tą šalį buvo geriau aplenkti - pvz., į Bulgariją būdavo greičiau važiuoti per Serbiją. Greičio ribojimas užmiestyje buvo 80 km/val., kas daugeliu atveju buvo tik teorinė siekiamybė.
                                    Rumunai, būdami skurdesni už lietuvius ir turėdami kalnuotą reljefą pinigus keliams panaudojo su galva.

                                    Tų investicijų į Rumunijos kelių charakteristikų gerinimą bei lygias dangas, o ne į radarus pasekmė yra ta, kad leistinas greitis visur užmiestyje padidintas nuo 80 iki 100 km/val. Ten aišku yra kalnuotų vietovių ar siaurų kelių kur sunku aplenkti kokį traktorių, bet lygiose vietovėse buvo galima važiuoti tokiu greičiu.


                                    LAKD pasiteisinimai apie pinigų trūkumą žymia dalimi yra tik pasakos,
                                    Radarų firmoms pinigų visada atsiras.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2023.09.01, 23:48.

                                    Comment


                                      Ne nu, pradės čia moralizuotojai aiškinti, kad duobės ir sušokinėjusios viena ant kitos betono plokštės yra KPD saugoma nacionalinė vertybė kaip Rūpintojėliai išdrožti ir todėl reikia maksimaliai rūpintis radarais ir nematyti geresnių kelių Lenkijoje ir net Rumunijoje. Fkcu
                                      Nu beveik A.C.A.B https://0161australia.com/products/a...34607994208418
                                      Paskutinis taisė Arunasx; 2023.09.01, 23:40.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Nu ir vėl - kam eilinį kartą priešinti kelių remontą su radarais? Tegul būna ir viena, ir kita.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Nu ir vėl - kam eilinį kartą priešinti kelių remontą su radarais? Tegul būna ir viena, ir kita.
                                          OK, bet pacituosiu siūlymą dar kartą:
                                          pirmiausia būtų privaloma investuoti į kelio dangą ir eismo saugumo priemones (pavyzdžiui, tvoras nuo laukinių gyvūnų), ir tik tuo atveju, jei viską įgyvendinus eismo įvykių nesumažėja, įrengti greičio matavimo sistemas.
                                          o ne būti Radarų direkcija
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X