Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nors prioritetas teikaimas radarams, bet žuvusių skaičius išaugo +41%.
    Nežinia, daug ar mažai, jei per 2023 metus LAKD įrengs vos (net) 5 km tvorų nuo gyvūnų, kurie yra labai dažna avarijų priežastis
    Pranešime nėra nuorodos į tą prioriteinę eilę ir kokie kriterijai nustatomi tiems prioritetams..

    LAKD 2023.08.24
    Šiais metais inžinerinių saugaus eismo priemonių diegimui bus skirta dvigubai daugiau lėšų
    2023 m. AB Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) planuoja skirti 13,5 mln. eurų inžinerinių saugaus eismo priemonių įrengimui, o tai dvigubai daugiau nei praėjusiais metais. 2022 m. inžinerinių saugaus eismo priemonių plėtrai panaudota kiek daugiau nei 6 mln. (...)
    LAKD šiais metais planuoja įrengti 60 km pėsčiųjų dviračių takų, rekonstruoti 10 vieno lygio sankryžų, įrengti 5 km tvorų, saugančių eismo dalyvius nuo laukinių gyvūnų, ir 95 km apsauginių kelio atitvarų. Taip pat iš šių lėšų įrengiami greičio mažinimo kalneliai, salelės, miesto vartai, greičio matuokliai ir kt. Kai kurios eismo saugos priemonės įrengiamos kartu su įgyvendinamais atskirų kelių ruožų rekonstravimo, kapitalinio remonto ar paprastojo remonto projektais.
    LAKD atkreipia dėmesį, kad inžinerinės eismo saugos priemonės diegiamos visų pirma įvertinus žūčių ar sužeidimų keliuose statistiką, incidentų keliuose pobūdį, išanalizavus kiekvienos priemonės efektyvumą.
    Remiantis Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, 2023 metų I pusmetį šalies keliuose žuvo net 72 žmonės, o tai 41 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Atkreiptinas dėmesys, kad greitis išlieka dominuojančia tragiškų įvykių keliuose priežastimi, o greičio matuokliai – viena efektyviausių priemonių, drausminančių vairuotojus ir tuo pačiu formuojančių saugaus vairavimo įpročius.
    Inžinerinės saugaus eismo priemonės įgyvendinamos pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos interneto svetainėje www.lakd.lt skelbiamą prioritetinę eilę bei joms skiriamą finansavimą. Šios priemonės finansuojamos iš Kelių plėtros ir priežiūros programos (KPPP) bei ES lėšų.

    https://lakd.lt/naujienos/ab-lietuvo...i-daugiau-lesu

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      dabar ten jau padidino greitį iki 110
      O dangą bent kažkiek pataisė ar tiesiog iš lempos pakeitė greitį?

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
        Click image for larger version

Name:	image_136167.png
Views:	465
Size:	56,9 kB
ID:	2071160
        Tai vis tik kur Lietuvoje buvo sumažintas greitis greitkeliuose ir magistralėse?

        Comment


          Bet užtai daug radarų įrengė ir dar įrengs. Prioritetai rulezzz
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Tai vis tik kur Lietuvoje buvo sumažintas greitis greitkeliuose ir magistralėse?
            O tai kur jis savo komentare teigė, kad magistralėse mažinamas greitis? Aš tokio teiginio jo komentaruose kažkaip nematau. Ar čia tik proga prisikabinti, kad taip provakatyviai bandai kažką tarp eilučių įžvelgt?

            Comment


              Na evil klausė apie tai, jam atsakė tuo screenshotu, aš tiesiog bandau pasitikslint.

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Ne kunigas, tai kaip pamokslą galiu pakartoti. Diskusija yra ne už ar prieš radarus, o apie jų statymo vietas, logiškumą ir ką jie ten atlieka. Didina saugumą ar tiesiog renka eurus?
                Fiksuoja pažeidimus ir išsiunčia baudas vairuotojams. Nėra saugių vietų greičio viršijimui. Pagal tokią logiką, turbūt nereikėtų įrenginėti raudono šviesoforo radarų, nes jei pravažiuoji raudoną kai sankryža tuščia, čia nieko baisaus?

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Fiksuoja pažeidimus ir išsiunčia baudas vairuotojams. Nėra saugių vietų greičio viršijimui. Pagal tokią logiką, turbūt nereikėtų įrenginėti raudono šviesoforo radarų, nes jei pravažiuoji raudoną kai sankryža tuščia, čia nieko baisaus?
                  Tai siūlau radarą Gedimino prospekte, juk "saugių" vietų nėra. Po to eilė Laisvės alėjai, tada gal Smiltynėje iki jūrų muziejaus. Juk koks skirtumas kur statyti, sutinki? Ar vis dėlto kažkuo reik vadovautis?

                  Comment


                    Vadovautis reikia trikojų duomenimis ir statyti ten, kur daugiausiai pažeidėjų. Kitaip su mūsų vairavimo kultūra greičio ribojimai nieko nereiškia.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Vadovautis reikia trikojų duomenimis ir statyti ten, kur daugiausiai pažeidėjų. Kitaip su mūsų vairavimo kultūra greičio ribojimai nieko nereiškia.
                      Su mūsų vairavimo kultūra policija turėtų būti gatvėse, ir auklėti/bausti už visus pažeidimus: pavojingą lenkimą, nardymą tarp eilių, posūkių nerodymą, greitėjimo - lėtėjimo juostų nesilaikymą ir pan. Nes vairavimo kultūra yra visuma elgesio už vairo. O dabar deja greitis, greitis greitis. Jei žinai kur greičio matuokliai, jei važiuoji atkarpą vidutinio, tai gali kelyje daryti ką nori, nes policijos tai nėra.

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                        Su mūsų vairavimo kultūra policija turėtų būti gatvėse, ir auklėti/bausti už visus pažeidimus: pavojingą lenkimą, nardymą tarp eilių, posūkių nerodymą, greitėjimo - lėtėjimo juostų nesilaikymą ir pan. Nes vairavimo kultūra yra visuma elgesio už vairo. O dabar deja greitis, greitis greitis. Jei žinai kur greičio matuokliai, jei važiuoji atkarpą vidutinio, tai gali kelyje daryti ką nori, nes policijos tai nėra.
                        Vidutinio greičio sektoriaus kaip tik super pavyzdingai laikosi reikalavimų. Tik kita bėda - kol vidutinį greitį rodo tik TomTom ir dar viena kita aplikacija, gal dar nieko, bet jei pridės ir į kokį Waze ar GoogleMaps, prasidės per dažnas žvilgčiojimas į ekraną, norint pasikeroguoti vidutinį greitį, o tai nukreipinės dėmesį nuo paties vairavimo. Tik nereikia čia šventuoliško "neviršyk ir nereikės žiūrėti" - mes kalbant apie pragmatines priemones, kurios realybėj turėtų teigiamą poveikį.

                        Teko prieš savaitę važiuoti nuo Vilniaus iki Lazdijų pro Alytų - tai ir radarų mišrainė, ir nesuprasi kokie sektoriai kaip persidengia.

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Bet užtai daug radarų įrengė ir dar įrengs. Prioritetai rulezzz
                          manau, nauji matuokliai žymiai pigiau ir paprasčiau įrengti nei atlikti kapitalinį kelio remontą ar nutiesti naują kelią...
                          deja valstybės biudžetas per mažas geriems keliams...

                          Comment


                            Parašė Premier Rodyti pranešimą

                            manau, nauji matuokliai žymiai pigiau ir paprasčiau įrengti nei atlikti kapitalinį kelio remontą ar nutiesti naują kelią...
                            deja valstybės biudžetas per mažas geriems keliams...
                            Valstybės biudžetas per mažas otkatams ir kitokioms schemoms, o ūkiškai naudojant užtektų pinigų viskam. Čia labiau mentalitetas ir išmintis per maža.
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                              Siūlyčiau žiūrėti į priekį, ir daryti 50km/h greitį. Labai daug privalumų:

                              1. Nereikės jokių greitkelių, ar automobilių kelių;
                              2. Ženkliai sumažės tarša;
                              3. Ženkliai sumažės avarijų, žuvusių ar sužeistų;
                              4. Automobiliams nebereikės greičių dėžių su 7 ar 8 pavarom - užteks kokių 4. Atpigs mašinos, paprastės remontas;
                              5. Keliuose nebereikės 2 lygių sankryžų (nereiks statyti naujų, esamas LAKD galės eksploatuoti kol sugrius);
                              6. Nebereikės sukti galvos, kaip įrengti greitėjimo/lėtėjimo juostas (LAKD nebereiks ieškoti strateginio investuotojo A5 ir Kalvarijos g. sankryžos juostoms įrengti);
                              7. Reikalavimai kelio dangos kokybei galės būti ženkliai žemesni - taupomos lėšos;
                              8. Visas sutaupytas lėšas galima bus skirti greičio matavimo įrangai statyti - nes atsiranda nearti dirvonai verslui. Jei radarai nepadės, galima į kiekvieną mašiną montuoti elektroninius tachografus su tiesioginiu pajungimu į policiją.
                              9. "Vizija 0" pati neįsigyvendins - eismo dalyviai patys neišsisaugos...

                              O jei rimtai: tai greitkeliai tam ir statomi su visom 2 lygių sankryžom, lėtėjimo - greitėjimo juostom, ribotu išvažiavimų - įvažiavimų kiekiu, kad juo galėtum važiuoti GREITAI (hence: greitkelis). Yra keliai kur privaloma važiuoti lėtai.

                              Šiaip atrodo toks biški luditų būrelis: automobiliai tobulėja, saugos sistemos, įspėjimo sistemos, stabilumo, avarinio stabdymo sistemos tampa privalomos, o Lietuvoj pagrindinis fokusas - mažinam greitį...
                              Kai išvystysime bėgini viešajį transportą galėsim ir iki 50 km/h.

                              Automobilių su daugiau nei 5 greičių pavarom ir dabar niekam nereikia. Na nebent pavaros labai trumpos kaip sunkvežimiui.

                              O jei rimtai, tai automobilinių kelionių kiekį reikia mažinti greitai ir smarkiai, jeigu dar nežinojai.


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Ne kunigas, tai kaip pamokslą galiu pakartoti. Diskusija yra ne už ar prieš radarus, o apie jų statymo vietas
                              Diskusija yra kvaila, nes radarai turi stovėti visur.
                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Tai siūlau radarą Gedimino prospekte, juk "saugių" vietų nėra. Po to eilė Laisvės alėjai, tada gal Smiltynėje iki jūrų muziejaus. Juk koks skirtumas kur statyti, sutinki? Ar vis dėlto kažkuo reik vadovautis?
                              Labai gerai būtų gedimino prospekte, nes ten vis atsiranda norintys pasirodyti.

                              Iki jūrų muziejaus ta atkarpa nuo kelto iš vis turi būti be jokio automobilių eismo išskyrus muziejų aptarnaujantį transportą.
                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                              Su mūsų vairavimo kultūra policija turėtų būti gatvėse, ir auklėti/bausti už visus pažeidimus: pavojingą lenkimą, nardymą tarp eilių, posūkių nerodymą, greitėjimo - lėtėjimo juostų nesilaikymą ir pan. Nes vairavimo kultūra yra visuma elgesio už vairo. O dabar deja greitis, greitis greitis. Jei žinai kur greičio matuokliai, jei važiuoji atkarpą vidutinio, tai gali kelyje daryti ką nori, nes policijos tai nėra.
                              Juo daugiau bus radarų, tuo daugiau laiko policija turės užsiimti kitais pažeidimais.

                              Comment


                                Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                Valstybės biudžetas per mažas otkatams ir kitokioms schemoms, o ūkiškai naudojant užtektų pinigų viskam. Čia labiau mentalitetas ir išmintis per maža.
                                na pripažinkite, čia toks teiginys iš lempos. Norėtųsi argumentų apie masinius atkatus keliuose, ir ne žiniasklaidos straipsnių su klikbaitinėm antraštėm, o teismo sprendimų arba užsienio ekspertų vertinimų.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Kai išvystysime bėgini viešajį transportą galėsim ir iki 50 km/h.

                                  Automobilių su daugiau nei 5 greičių pavarom ir dabar niekam nereikia. Na nebent pavaros labai trumpos kaip sunkvežimiui.

                                  O jei rimtai, tai automobilinių kelionių kiekį reikia mažinti greitai ir smarkiai, jeigu dar nežinojai.
                                  Paklausiu 3 kartą: kartais ne LAKD dirbi?

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                    Paklausiu 3 kartą: kartais ne LAKD dirbi?
                                    Ne.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Kai išvystysime bėgini viešajį transportą galėsim ir iki 50 km/h.

                                      Automobilių su daugiau nei 5 greičių pavarom ir dabar niekam nereikia. Na nebent pavaros labai trumpos kaip sunkvežimiui.

                                      O jei rimtai, tai automobilinių kelionių kiekį reikia mažinti greitai ir smarkiai, jeigu dar nežinojai.

                                      Diskusija yra kvaila, nes radarai turi stovėti visur.

                                      Juo daugiau bus radarų, tuo daugiau laiko policija turės užsiimti kitais pažeidimais.
                                      Sėkmės vystant bėginį viešąjį... tik pradžiai bent jau esamą iki padoraus veikimo pasiekim.

                                      Durni tie gamintojai, marketinginę 6 pavarą pardavinėja

                                      Su paskutiniu viešojo transporto maršrutų karpymu, automobilinių kelionių tikrai nemažės.

                                      Teiginys kvailas, gal tada kiekvienam po čipą į smegenis? Urmu čipai bus pigesni.

                                      Lygtais dabar jie užsiima eismo kontrole (be trikojų sargų,nežymėtų ir mergaičių su fotoaparatais prie perėjų)? Nepastebėjau.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Sėkmės vystant bėginį viešąjį... tik pradžiai bent jau esamą iki padoraus veikimo pasiekim.

                                        Durni tie gamintojai, marketinginę 6 pavarą pardavinėja

                                        Su paskutiniu viešojo transporto maršrutų karpymu, automobilinių kelionių tikrai nemažės.

                                        Teiginys kvailas, gal tada kiekvienam po čipą į smegenis? Urmu čipai bus pigesni.

                                        Lygtais dabar jie užsiima eismo kontrole (be trikojų sargų,nežymėtų ir mergaičių su fotoaparatais prie perėjų)? Nepastebėjau.
                                        Na taip, pas mus net su europos lėšomis nesugeba pastatyti (rail baltica).

                                        Na nelabai ir pardavinėja, daugiau nei 5 pavaros yra egzotika/retenybė lengvajam automobiliui.

                                        Ar čipas smegenyse privers laikytis KET?

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          O dangą bent kažkiek pataisė ar tiesiog iš lempos pakeitė greitį?
                                          aišku, kad nieko netvarkė. Pakeitė greitį matyt vasaros sezonui - lyg vasarą lietus nelytų ir provežų pavojingumas sumažėjo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X