Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sakykim kažkas nenori važiuoti duobėta pirma juosta ir velkasi antroj juostoj. Skubantis antroj juostoj lenkia pirma juosta. O antraeilininkas kaip tik tuo momentu sugalvoja grįžti į pirmą juostą pamatęs atskrendantį. Teisiškai lyg ir ne dėl duobių. Bet realiai normali kelio danga padėtų išvengti panašių situacijų.
    Teoriškai ir meteoritas gali ant galvos užkristi, bet kažkodėl dėl to niekas nesivargina nieko daryt. Čia nupasakota tokia hipotetinė situacija, kad lyg vienas važiuotų pirma juosta ant 50km/h, kitas antra ant 300km/h. Net jei būtų tokios duobės A1, kad jas reikėtų apvažinėti (o ten tokių nėra, važinėju, matau), tai daug didesnė problema tada būtų fūros, kurias irgi tenka apvažinėti persirikiuojant į antrą juostą, o ten gi gali būti kažkas kitas, labiau skubantis!

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Bet ir ilgis a1 didesnis. Reiktų lyginti atskirus ruožus, o ne suminius skaičius.
      Ir aš ne tik apie magistrales kalbėjau, o apie visus kelius.
      Geras pastebėjimas, kad ne visi ruožai vienodai pavojingi ir pavojingiausi visur ir visada yra kur susikerta eismo srautai, ypač daug jų nutinka miestuose, kur sektoriniai greičio matuokliai nepadės, bet užmiesčio keliose gali, nes kelio sutvarkyta danga skatina bahurus lakstyt. Detaliai kur kokios avarijos įvyksta galima pasižiūrėti žemėlapyje:
      https://ktti.maps.arcgis.com/apps/in...0916dc3b37314d

      Comment


        Parašė evil Rodyti pranešimą

        Teoriškai ir meteoritas gali ant galvos užkristi, bet kažkodėl dėl to niekas nesivargina nieko daryt. Čia nupasakota tokia hipotetinė situacija, kad lyg vienas važiuotų pirma juosta ant 50km/h, kitas antra ant 300km/h. Net jei būtų tokios duobės A1, kad jas reikėtų apvažinėti (o ten tokių nėra, važinėju, matau), tai daug didesnė problema tada būtų fūros, kurias irgi tenka apvažinėti persirikiuojant į antrą juostą, o ten gi gali būti kažkas kitas, labiau skubantis!
        Užtenka 90 ir 150. Tokią hipotetinę situaciją, kad skraidantys apvažinėja antraeilininkus per pirmą juostą matau kiekvieną kartą važiuodamas A1.

        Fūros nėra bėda, nes kol vienas apvažinėja fūras, tol niekas apvažinėjančio neaplenkinėja pirma juosta. Nebent kartais debilai bando apvažiuoti lėčiau važiuojantį per mažą tarpą tarp fūrų ir staigiai prieš nosį grįžt į antrą juostą. Bet čia reti atvejai ir nuo jų vaistų turbūt nėra.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Užtenka 90 ir 150. Tokią hipotetinę situaciją, kad skraidantys apvažinėja antraeilininkus per pirmą juostą matau kiekvieną kartą važiuodamas A1.

          Fūros nėra bėda, nes kol vienas apvažinėja fūras, tol niekas apvažinėjančio neaplenkinėja pirma juosta. Nebent kartais debilai bando apvažiuoti lėčiau važiuojantį per mažą tarpą tarp fūrų ir staigiai prieš nosį grįžt į antrą juostą. Bet čia reti atvejai ir nuo jų vaistų turbūt nėra.
          Visų pirma neturėtų lakstyti ant 150, ten kur leistinas 130, tai čia sektoriniai ir padėtų, kad tokios situacijos išvis neatsirastų. Dėl lėtai judančių antraeilininkų čia irgi unikali sitaucija Lietuvoje, nes vakarų europoje daug kur draudžiama iš dešinės lenkti, kai pas mus tai nesiskaito lenkimas. Antra juosta išvis turėtų būti tik lenkimui, o ne pastoviam važiavimui.

          Comment


            Kad A1 nėra sektorinių, manau, visai nėra atsitiktinumas, nes pagal intensyvumą ir važiavimo sąlygas, dangos būklę ten bene pirma vieta, kur jie turėjo atsirasti. Bet jei iki šiol nėra, tai nebus ir ateityje (veikiausiai kažkas iš LAKD ten labai mėgsta palakstyti iki Kauno ir atgal).
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė evil Rodyti pranešimą
              Visų pirma neturėtų lakstyti ant 150, ten kur leistinas 130, tai čia sektoriniai ir padėtų, kad tokios situacijos išvis neatsirastų.
              Žiūrint kokia sektorinių tolerancija, vistiek bus 90 - 130/140/150 skirtumas.

              Parašė evil Rodyti pranešimą
              Dėl lėtai judančių antraeilininkų čia irgi unikali sitaucija Lietuvoje, nes vakarų europoje daug kur draudžiama iš dešinės lenkti, kai pas mus tai nesiskaito lenkimas. Antra juosta išvis turėtų būti tik lenkimui, o ne pastoviam važiavimui.
              Taip. Bet kai pirma juosta dažnai išbarškinta tai taip ir gaunasi. Draudimas apvažiuoti iš dešinės būtų labai gerai. Bet vien tik tos draudimas be normalios dangos būklės nieko nepakeistų.

              Comment


                Na paimkim kitą greitkelį - A2. Ten irgi pristatė dabar radarų - vienoje atkarpoje giliausios provežos - ne remontas, o vidutinio greičio radaras, Panevėžio pusėje ilgokoje atkarpoje abejose kelio pusėse rudenį padažnėja susidūrimai su gyvūnais - ne tvora, o vidutinio greičio radaras. Na tai kur mes einam tokiais saugaus eismo užtikrinimo būdais?

                Beje kelyje A2 žuvusių statistika:
                2016 m. 3
                2017 m. 1
                2018 m. 2
                2019 m. 1
                Paskutinis taisė Nitro; 2023.08.07, 09:28.

                Comment


                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                  Na paimkim kitą greitkelį - A2. Ten irgi pristatė dabar radarų - vienoje atkarpoje giliausios provežos - ne remontas, o vidutinio greičio radaras, Panevėžio pusėje ilgokoje atkarpoje abejose kelio pusėse rudenį padažnėja susidūrimai su gyvūnais - ne tvora, o vidutinio greičio radaras. Na tai kur mes einam tokiais saugaus eismo užtikrinimo būdais?

                  Beje kelyje A2 žuvusių statistika:
                  2016 m. 3
                  2017 m. 1
                  2018 m. 2
                  2019 m. 1
                  O tai kai provėžas sutaisys, radarai jau galės būti, ar visvien negalės, tavo manymu?

                  Comment


                    Greitkeliuose radarams ne vieta. Ypač A2, kur eismo įvykiams suskaičiuoti pankanka rankos pirštų.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      O tai kai provėžas sutaisys, radarai jau galės būti, ar visvien negalės, tavo manymu?
                      o tai kam tie radarai, kai lengvai galima sudėti į visus auto greičio ribotuvus. Viskas. Niekas Lietuvoje negalės važiuot greičiau nei 130 km/h. Bet taigi nieko nebegalėsi nubausti. Tai kas yra svarbiau ar bausti ar max greitis?
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                        Greitkeliuose radarams ne vieta. Ypač A2, kur eismo įvykiams suskaičiuoti pankanka rankos pirštų.
                        Kodėl ten jiem ne vieta? Kenkia kažkuo? Blogina saugumą?

                        Comment


                          Parašė evil Rodyti pranešimą

                          Kodėl ten jiem ne vieta? Kenkia kažkuo? Blogina saugumą?
                          Nematau problemų jei tuščioj autostradoj geru oru kažkas paspaus. O radarai nepadės jei marozinasi kai yra daug eismo ar prastos sąlygos. Neretai ir 130 gali būti per daug.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Nematau problemų jei tuščioj autostradoj geru oru kažkas paspaus. O radarai nepadės jei marozinasi kai yra daug eismo ar prastos sąlygos. Neretai ir 130 gali būti per daug.
                            Tai tada reik nuimt ribojimus arba pakelti iki saugių 250km/h, nes jei taip leisti kiekvienam savaip interpretuoti leistiną greitį tai visiškas chaosas.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Nematau problemų jei tuščioj autostradoj geru oru kažkas paspaus. O radarai nepadės jei marozinasi kai yra daug eismo ar prastos sąlygos. Neretai ir 130 gali būti per daug.
                              Kodėl tas „kažkas“ gali paspausti, o kiti – ne?
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė evil Rodyti pranešimą

                                Kodėl ten jiem ne vieta? Kenkia kažkuo? Blogina saugumą?
                                Autostrados _turėtų_būti_ suprojektuotos, pastatytos ir prižiūrimos taip, kad jokių papildomų saugumo priemonių nereikėtų, tai pirma.

                                Antra - susidaro įspūdis, kad LAKD šiuo metu mato/žino vienintelę eismo saugumo "gerinimo" priemonę - radarą. Tai nėra normalu.

                                Na ir negalime atmesti ir tos plačiai skambančios galimybės, kad radarai yra noro "pasipinigauti" priemonė. Trikojai turbūt nė LAKD, o policijos kompetencija, bet taip pat kelia klausimų kai kurie pasrinikimai, pvz. savanorių kalno viršus prie EMSI, kur dar galioja 70 km/h ribojimas, o už šimto metrų prasideda 100km/h - ten mažiausiai kartą į savaitę stato radarą, nors pagal VšĮ Transporto kompetencijų agentūra pateikiamą 2017–2022 m. eismo įvykių, kuriuose nukentėjo asmenys, žemėlapį, ten per penkmetį eismo įvykių buvo lygiai 0. Tačiau vieta labai patogi, nes pakilus į kalną ir įveikus pavojingą vingį dažnas jau greitėja, nors iki didesniu greičio zonos dar šimtas metrų.
                                Paskutinis taisė Nitro; 2023.08.07, 11:09.

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą

                                  Tai tada reik nuimt ribojimus arba pakelti iki saugių 250km/h, nes jei taip leisti kiekvienam savaip interpretuoti leistiną greitį tai visiškas chaosas.
                                  Dėl manęs - reiktų vokiškos tvarkos be greičio ribojimo. Aišku ir atitinkamų greitėjimo/lėtėjimo juostų. Nors kiek teko pavažinėt Vokietijos užkampiuose, tai teko matyti ir neriboto greičio atkarpų kur nelabai skiriasi nuo mūsų A1/A2. Ir gerokai nusileidžia Kaunas-Marijampolė atkarpoms.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                    Kodėl tas „kažkas“ gali paspausti, o kiti – ne?
                                    Tą ir bandžiau parašyti, kažkas, kas nors, bilekas...

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Bet ir ilgis a1 didesnis. Reiktų lyginti atskirus ruožus, o ne suminius skaičius.
                                      Ir aš ne tik apie magistrales kalbėjau, o apie visus kelius.
                                      A1 - 311 km
                                      A6 - 185 km
                                      A3 - 33 km
                                      Tai kaip suprantu bent jau vizualiai žiūrint grafiką, A1 tikrai neišskirtinė avarijų atžvilgiu.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Kad A1 nėra sektorinių, manau, visai nėra atsitiktinumas, nes pagal intensyvumą ir važiavimo sąlygas, dangos būklę ten bene pirma vieta, kur jie turėjo atsirasti. Bet jei iki šiol nėra, tai nebus ir ateityje (veikiausiai kažkas iš LAKD ten labai mėgsta palakstyti iki Kauno ir atgal).
                                        Vilnius-Klaipėda magistralėje bus įrengtas ilgiausias vidutinio greičio matavimo ruožas
                                        – Netrukus bus įrengtas ilgiausias greičio ruožas, tai bus padaryta magistralėje Vilnius-Klaipėda. Ar šiuo matuokliu nėra ginčijamas pačios magistralės faktorius, juk tai nėra miesto ar rajono kelias, ten nėra gyventojų, tai yra keturių eismo juostų kelias su plačia skiriamąja juosta.

                                        – Kaip ir minėjau, pagrindiniai du kriterijai, kurie nulemia, kur reikia įrengti greičio matuoklius, norint sumažinti įvykių skaičių, nesusiję ar tai automagistralė ar greitkelis. Kadangi ten įvyksta eismo įvykiai ir statistika rodo, kad jie yra dėl nepasirinkto saugaus leistino greičio, todėl tam, kad jų mažėtų, matuokliai turi būti įrengti. Automagistralės, greitkeliai yra saugiausi pagal parametrus, atitvarus, sankryžų skaičių, bet leistinas greitis, pavyzdžiui, vasaros sezono metu yra 130. Jeigu jis yra viršijamas ir įvyksta eismo įvykiai, vadinasi, ir automagistralėse reikalinga greičio kontrolė.

                                        – Už Kryžkalnio prasidėsiantis vidutinio greičio ruožas tęsis net 31 km. Iš jūsų atsakymų galima suprasti, kad šioje atkarpoje įvyksta daugiau avarijų ir tai yra dėl greičio?

                                        – Yra keletas sužeistų, žuvusių žmonių. Tai rodo, kad priežastis buvo greičio viršijimas, todėl tas ruožas turi būti stebimas ir greičio kontrolė atliekama.

                                        – Net ir pastačius greičio matuoklius, avarijų statistika yra prasta. Šiais metais iki liepos mėnesio eismo įvykiuose, pirminiais duomenimis, žuvo 45% daugiau eismo dalyvių nei pernai. Kiek dėl nesaugaus greičio, nėra tikslių duomenų. Kyla klausimas, ar tikrai greičio matuokliai atlieka savo tikrąją funkciją? Ar tai yra skirta papildyti baudų aruodą?

                                        – Jau maždaug metai turime daug ruožų, kuriuose yra įrengta apie 130 vidutinio, 70 momentinio greičio matuoklių. Statistika rodo, kad žuvusių skaičius yra keliais kartais mažesnis.

                                        – Na, bet statistika rodo, kad lyginant su praėjusiais, ji yra blogesnė.

                                        – Statistika blogesnė yra visame kelių tinkle Lietuvoje, tačiau tuose ruožuose, kur yra įrengti greičio matuokliai, statistika rodo priešingą efektą, kad ženkliai mažėja sužeistų ir žuvusių skaičius. Vadinasi, priemonė yra labai efektyvi, o kelių policijos statistika ir analizė vienareikšmiškai indikuoja, kad didžioji dalis eismo įvykių, kai žmonės nukenčia yra greičio viršijimas.

                                        Comment


                                          – Už Kryžkalnio prasidėsiantis vidutinio greičio ruožas tęsis net 31 km. Iš jūsų atsakymų galima suprasti, kad šioje atkarpoje įvyksta daugiau avarijų ir tai yra dėl greičio?

                                          – Yra keletas sužeistų, žuvusių žmonių. Tai rodo, kad priežastis buvo greičio viršijimas, todėl tas ruožas turi būti stebimas ir greičio kontrolė atliekama.
                                          O jie bent į statistiką ir aplinkybes pasižiūri?

                                          Pagal šį žemėlapį, toje atkarpoje buvo 3 eismo įvykiai: liepos mėn. per lietų apvirto, sausio mėn. per šlapią dangą nuvažiavo nuo kelio, gruodžio mėn. per rūką nuvažiavo nuo kelio. Sužeistųjų buvo, bet žuvusiųjų neradau.
                                          Paskutinis taisė Kaid; 2023.08.07, 12:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X