10 iš 38 juodųjų dėmių 2023 m. susidarė dėl eismo įvykių, kuriuos sukėlė neblaivūs, neturintys teisės vairuoti ar pasišalinę iš eismo įvykio vietos asmenys.
Nepateikiami detalųs duomenys pagal kievieną juodą dėmę,
Bet bent 2/3 "juodųjų dėmių" mažai ką bendro neturi su greičio viršijuu - nesutvarkyti posūkiai į kairę, neatkirtas pėsčiųjų ar dviratininkų eismas ar koki nors girti ar piktybinai vairuotojai, kurie dažniau siautėja kažkodėl tose "juodse demėse".
Tai neblaivus, tiesiam kely užmigęs ir nuvažiavęs į griovį suformuoja juodąją dėmę? Ar jau radarus toms dėmėms užsakė kažin
Labai panašu, kad radarų statymas yra savitikslis, nes jų vietos mažai ką turi bendro su eismo saugumu pavojingiusose vietose ir su avaringumo priežastimis.
Neviršyk greičio ir nereiks verkt dėl radarų. Pagal pastovų pasipiktinimą radarais (Lietuvos radarų direkcija ir kiti) akivaizdu, kad radarams yra asmeninė priešprieša, nes tuose ruožuose reikia tystis ant 90 kaip kokiam lochui. Ane?
Tokį chamišką bendravimo stilių su visokiais "lochais" prašom pasilaikyti savo gimtojo kaimo šokiams.
Vienas kitas momentinis radaras pavojingose vietose niekam nepakenks.
Jei ką, nesu gavęs nė vienos baudos tuose vidutinio greičio matuoklių ruožuose.
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) nedirba savo darbo. Mūsų keliai tapo prastesni nei Latvijoje ir Estijoje, nekalbant apie Lenkiją. Apie griūvančius tiltus, nestatomus aplinkkelius ir provėžuotus "greitkelius" diskutuojama atskirose temose.
Radarai pastarąjį dešimtmetį yra LAKD prioritetas. Jie statomi tik tam, kad būtų įsisavinta daugiau pinigų - nesvarbu, kad tose vietose yra saugu ir nėra avarijų. Nesvarbu, kad ta kelio ruožą reikėtų rekonstruoti ar bent naujau išasfaltuoti.
Paskutinis LAKD "šedevras" yra kelyje KK118 Utena - Kupiškis. Tarp Žaliosios ir Svėdasų yra itin provėzuotas ir pavojingas ruožas. Greitis ribojamas iki 70 km/val., nor ir važiuojant lėčiau galima pamesti ratus.Vietoj kelio rekonstrukcijos numatoma įrengti sektorius greičio matuoklį.
Pagal veiklos pobūdį ir prioritetus tą instituciją labiau tiktų vadinti "Lietuvos radarų direkcija". Neseniai pasikeitė LAKD statusas, bet dar nesimato, kad keistųsi prioritetai.
Kelyje 118, provėžuotose autostradose ir kiituose LAKD apleistuose ruožuose prilėtinama tam, kad nepamestum ratų, o ne dėl to, kad kažkas pastatė radarus.
Tikrai taip, ten kuo arčiau Svėdasų, tuo didesnis išbandymas keleiviams ir automobiliui.
Beje dažnai tenka matyti kituose keliuose, jog vidutinio greičio ruožuose pradeda formuotis kolona ir pravažiavus ruožus prasideda lenkimai, kurie kartais sukelia dar daugiau pavojaus, mat po to ruožo nemaža dalis pradeda spausti lyg akis išdegę.
Dalis lochų nesiorientuoja kada baigasi greičio matavimo sektorius, arba kad už sankryžos baigėsi greičio apribojimas, ir toliau velkasi -15 … -25 nuo leidžiamo greičio. Tada prasideda lenkimai, neprisidedantys prie eismo saugumo.
Dalis lochų nesiorientuoja kada baigasi greičio matavimo sektorius, arba kad už sankryžos baigėsi greičio apribojimas, ir toliau velkasi -15 … -25 nuo leidžiamo greičio. Tada prasideda lenkimai, neprisidedantys prie eismo saugumo.
Visada ekrane pakurtas Waze ir matomas realus greitis. Sektoriuose daugelis važiuoja 80-87km/h. Būna ir dar "saugiau". Tai susidaryti kolonai labai palankios vietos. Suprantu ir pritariu kai sektoriai sutampa su vingiuotais, kalvotais keliais. Bet kai sektorius sutampa su iiiiilgu lygiu tiesiu keliu kur tik lenk sunkesvores mašinas... apsurdas
Geras pavizdys kelias Šiauliai - Pasvalys Nr 150.
Nuo Šiaulių pusės sektorius prasideda UŽ juodosios skylės sankryžoje su keliu 4001 ir baigiasi ties Degučiais. Visas kelias lygus ir lenkimams patogus. Prieš Pakruojį prasideda sena baisi atkarpa su baisomis provežomis, gan vingiuota, su dešimtimis lėtai važiuojančių sunkesvorių mašinų iš aplinkinių karjerų. Vieta puikiai tinka sektoriniam, bet jo nėra...
Kažkas tikrai negerai su prioritetais...
Dalis lochų nesiorientuoja kada baigasi greičio matavimo sektorius, arba kad už sankryžos baigėsi greičio apribojimas, ir toliau velkasi -15 … -25 nuo leidžiamo greičio. Tada prasideda lenkimai, neprisidedantys prie eismo saugumo.
Dalis lochų nesugeba normaliai važiuoti ir pradeda lenkti visus pravažiavus matuoklį. Tie lenkėjai būtent ir mažina greičio saugumą.
Visada ekrane pakurtas Waze ir matomas realus greitis. Sektoriuose daugelis važiuoja 80-87km/h. Būna ir dar "saugiau". Tai susidaryti kolonai labai palankios vietos. Suprantu ir pritariu kai sektoriai sutampa su vingiuotais, kalvotais keliais. Bet kai sektorius sutampa su iiiiilgu lygiu tiesiu keliu kur tik lenk sunkesvores mašinas... apsurdas
Geras pavizdys kelias Šiauliai - Pasvalys Nr 150.
Nuo Šiaulių pusės sektorius prasideda UŽ juodosios skylės sankryžoje su keliu 4001 ir baigiasi ties Degučiais. Visas kelias lygus ir lenkimams patogus. Prieš Pakruojį prasideda sena baisi atkarpa su baisomis provežomis, gan vingiuota, su dešimtimis lėtai važiuojančių sunkesvorių mašinų iš aplinkinių karjerų. Vieta puikiai tinka sektoriniam, bet jo nėra...
Kažkas tikrai negerai su prioritetais...
O tas kas draudžia lenkti sektoriuje? Kai nėra ištisinių linijų aišku. Pastoviai visus tokius 70-80 važiuojančius apsilenkiu ir bėdos nematau.
Būtent - matuoklio zonoje labai patogu ir saugu lenkt - prognozuojamas priešprieša važiuojančių greitis, neatlėks kelių gaidelis ant tūkstančio, todėl aplenkt kur kas saugiau nei kituose ruožuose. O dar ir iš praktikos pastebėjau, kad sektoriai gan dažnai būna ten, kur kelias lygus ir matomumas geras
O tas kas draudžia lenkti sektoriuje? Kai nėra ištisinių linijų aišku. Pastoviai visus tokius 70-80 važiuojančius apsilenkiu ir bėdos nematau.
Tai ir aš apsilenkiu. Ne problema. Kalba buvo dėl "traukinuko" susidarymo tarp baisiai saugiai važiuojančių ir sektorinių nebuvimo kur vingiuota ir baisus kelias ir kur tikrai reikia mažint greitį.
Visada ekrane pakurtas Waze ir matomas realus greitis. Sektoriuose daugelis važiuoja 80-87km/h. Būna ir dar "saugiau". Tai susidaryti kolonai labai palankios vietos. Suprantu ir pritariu kai sektoriai sutampa su vingiuotais, kalvotais keliais. Bet kai sektorius sutampa su iiiiilgu lygiu tiesiu keliu kur tik lenk sunkesvores mašinas... apsurdas
Geras pavizdys kelias Šiauliai - Pasvalys Nr 150.
Nuo Šiaulių pusės sektorius prasideda UŽ juodosios skylės sankryžoje su keliu 4001 ir baigiasi ties Degučiais. Visas kelias lygus ir lenkimams patogus. Prieš Pakruojį prasideda sena baisi atkarpa su baisomis provežomis, gan vingiuota, su dešimtimis lėtai važiuojančių sunkesvorių mašinų iš aplinkinių karjerų. Vieta puikiai tinka sektoriniam, bet jo nėra...
Kažkas tikrai negerai su prioritetais...
Tai gal sektoriaus tem nededa, nes kelias toks prastas ir vingiuotas, kad beveik niekas greičio neviršija, skirtingai nuo tiesaus ir gero kelio.
Aš nesakiau, kad nelenkia, aš sakiau, kad suminėje atkarpoje greičio (ne momentinio) neviršija, todėl ir nėra prasmės sektorinio montuoti.
Tai taip Viabaltika irgi "ale nieks neviršija".
Pvz. Atsidarom žemėlapį ir pradedam nuo Panevėžio aplinkelio. Panevėžio kapinių sankryža, apribojimai greičio ir lenkti iki Uliūnų - radarų nulis, už Uliūnų tiesus kelias, saugu lenkti - turim pirmą sektorinį. Riedam toliau, 2km minam nestabdant per Ramygalą - radarų nulis. Miestelio pabaiga - opa ir antro sektorinio pradžia. Ir spėkit kur jis baigiasi? Ogi prieš Truskavos sankryžą. Minam nestabdydami per sankryžą su greičio apribojimais ir ką turim, ogi nustebsite - naują sektorinį už sankryžos. Logika kur? Kaip tarybiniais laikais, nubrėžiam liniuote per žemėlapį ir dzin per ka tiesim kokią el. liniją.
Nemanau, kad kažkas sakė, kad via baltikoj niekas neviršija. Priešingai, net mirties keliu yra praminta via baltika.
Ir niekas nekalbėjo, kad visoke Lietuvoje teisingai sustatyti radarai.
Kalba buvo apie konkrečią vietą ir klausimas kodėl ten nėra sektorinio.
Nemanau, kad kažkas sakė, kad via baltikoj niekas neviršija. Priešingai, net mirties keliu yra praminta via baltika.
Ir niekas nekalbėjo, kad visoke Lietuvoje teisingai sustatyti radarai.
Kalba buvo apie konkrečią vietą ir klausimas kodėl ten nėra sektorinio.
Viršyti galima visur, nebent bulvių laukai. Tai būtent diskusija ir yra, kad 2/3 radarų stovi ne tose vietose kur jų reikia.
Comment