Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Bandome ieško tikoreliacijos tarp "juodųjų dėmių" ir radarų statymo
Juodųjų dėmių žemėlapis 2022
\
https://ktti.maps.arcgis.com/apps/we...a2fecff03726fd
Juodųjų dėmių žemėlapis 2023
https://ktti.maps.arcgis.com/apps/we...5e66793bbcd8c8
Radarų žemėlapis - 2023
https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23
Labai panašu, kad radarų statymas yra savitikslis, nes jų vietos mažai ką turi bendro su eismo saugumu pavojingiusose vietose ir su avaringumo priežastimis.
- 5 patinka
Comment
-
Tokį chamišką bendravimo stilių su visokiais "lochais" prašom pasilaikyti savo gimtojo kaimo šokiams.
Vienas kitas momentinis radaras pavojingose vietose niekam nepakenks.
Jei ką, nesu gavęs nė vienos baudos tuose vidutinio greičio matuoklių ruožuose.
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) nedirba savo darbo. Mūsų keliai tapo prastesni nei Latvijoje ir Estijoje, nekalbant apie Lenkiją. Apie griūvančius tiltus, nestatomus aplinkkelius ir provėžuotus "greitkelius" diskutuojama atskirose temose.
Radarai pastarąjį dešimtmetį yra LAKD prioritetas. Jie statomi tik tam, kad būtų įsisavinta daugiau pinigų - nesvarbu, kad tose vietose yra saugu ir nėra avarijų. Nesvarbu, kad ta kelio ruožą reikėtų rekonstruoti ar bent naujau išasfaltuoti.
Paskutinis LAKD "šedevras" yra kelyje KK118 Utena - Kupiškis. Tarp Žaliosios ir Svėdasų yra itin provėzuotas ir pavojingas ruožas. Greitis ribojamas iki 70 km/val., nor ir važiuojant lėčiau galima pamesti ratus.Vietoj kelio rekonstrukcijos numatoma įrengti sektorius greičio matuoklį.
Pagal veiklos pobūdį ir prioritetus tą instituciją labiau tiktų vadinti "Lietuvos radarų direkcija". Neseniai pasikeitė LAKD statusas, bet dar nesimato, kad keistųsi prioritetai.
- 7 patinka
Comment
-
Tikrai taip, ten kuo arčiau Svėdasų, tuo didesnis išbandymas keleiviams ir automobiliui.
Beje dažnai tenka matyti kituose keliuose, jog vidutinio greičio ruožuose pradeda formuotis kolona ir pravažiavus ruožus prasideda lenkimai, kurie kartais sukelia dar daugiau pavojaus, mat po to ruožo nemaža dalis pradeda spausti lyg akis išdegę.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąDalis lochų nesiorientuoja kada baigasi greičio matavimo sektorius, arba kad už sankryžos baigėsi greičio apribojimas, ir toliau velkasi -15 … -25 nuo leidžiamo greičio. Tada prasideda lenkimai, neprisidedantys prie eismo saugumo.
Geras pavizdys kelias Šiauliai - Pasvalys Nr 150.
Nuo Šiaulių pusės sektorius prasideda UŽ juodosios skylės sankryžoje su keliu 4001 ir baigiasi ties Degučiais. Visas kelias lygus ir lenkimams patogus. Prieš Pakruojį prasideda sena baisi atkarpa su baisomis provežomis, gan vingiuota, su dešimtimis lėtai važiuojančių sunkesvorių mašinų iš aplinkinių karjerų. Vieta puikiai tinka sektoriniam, bet jo nėra...
Kažkas tikrai negerai su prioritetais...Paskutinis taisė LinS; 2023.06.19, 08:10.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąDalis lochų nesiorientuoja kada baigasi greičio matavimo sektorius, arba kad už sankryžos baigėsi greičio apribojimas, ir toliau velkasi -15 … -25 nuo leidžiamo greičio. Tada prasideda lenkimai, neprisidedantys prie eismo saugumo.
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimą
Visada ekrane pakurtas Waze ir matomas realus greitis. Sektoriuose daugelis važiuoja 80-87km/h. Būna ir dar "saugiau". Tai susidaryti kolonai labai palankios vietos. Suprantu ir pritariu kai sektoriai sutampa su vingiuotais, kalvotais keliais. Bet kai sektorius sutampa su iiiiilgu lygiu tiesiu keliu kur tik lenk sunkesvores mašinas... apsurdas
Geras pavizdys kelias Šiauliai - Pasvalys Nr 150.
Nuo Šiaulių pusės sektorius prasideda UŽ juodosios skylės sankryžoje su keliu 4001 ir baigiasi ties Degučiais. Visas kelias lygus ir lenkimams patogus. Prieš Pakruojį prasideda sena baisi atkarpa su baisomis provežomis, gan vingiuota, su dešimtimis lėtai važiuojančių sunkesvorių mašinų iš aplinkinių karjerų. Vieta puikiai tinka sektoriniam, bet jo nėra...
Kažkas tikrai negerai su prioritetais...
- 8 patinka
Comment
-
Būtent - matuoklio zonoje labai patogu ir saugu lenkt - prognozuojamas priešprieša važiuojančių greitis, neatlėks kelių gaidelis ant tūkstančio, todėl aplenkt kur kas saugiau nei kituose ruožuose. O dar ir iš praktikos pastebėjau, kad sektoriai gan dažnai būna ten, kur kelias lygus ir matomumas geras
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O tas kas draudžia lenkti sektoriuje? Kai nėra ištisinių linijų aišku. Pastoviai visus tokius 70-80 važiuojančius apsilenkiu ir bėdos nematau.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O tas kas draudžia lenkti sektoriuje? Kai nėra ištisinių linijų aišku. Pastoviai visus tokius 70-80 važiuojančius apsilenkiu ir bėdos nematau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimą
Visada ekrane pakurtas Waze ir matomas realus greitis. Sektoriuose daugelis važiuoja 80-87km/h. Būna ir dar "saugiau". Tai susidaryti kolonai labai palankios vietos. Suprantu ir pritariu kai sektoriai sutampa su vingiuotais, kalvotais keliais. Bet kai sektorius sutampa su iiiiilgu lygiu tiesiu keliu kur tik lenk sunkesvores mašinas... apsurdas
Geras pavizdys kelias Šiauliai - Pasvalys Nr 150.
Nuo Šiaulių pusės sektorius prasideda UŽ juodosios skylės sankryžoje su keliu 4001 ir baigiasi ties Degučiais. Visas kelias lygus ir lenkimams patogus. Prieš Pakruojį prasideda sena baisi atkarpa su baisomis provežomis, gan vingiuota, su dešimtimis lėtai važiuojančių sunkesvorių mašinų iš aplinkinių karjerų. Vieta puikiai tinka sektoriniam, bet jo nėra...
Kažkas tikrai negerai su prioritetais...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai gal sektoriaus tem nededa, nes kelias toks prastas ir vingiuotas, kad beveik niekas greičio neviršija, skirtingai nuo tiesaus ir gero kelio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimą
Lenkia, nes ten DIDŽIULĖ koncentracija skaldą vežančių fūrų. Beja tos fūros ir išmala aplink ęsančius kelius...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš nesakiau, kad nelenkia, aš sakiau, kad suminėje atkarpoje greičio (ne momentinio) neviršija, todėl ir nėra prasmės sektorinio montuoti.
Pvz. Atsidarom žemėlapį ir pradedam nuo Panevėžio aplinkelio. Panevėžio kapinių sankryža, apribojimai greičio ir lenkti iki Uliūnų - radarų nulis, už Uliūnų tiesus kelias, saugu lenkti - turim pirmą sektorinį. Riedam toliau, 2km minam nestabdant per Ramygalą - radarų nulis. Miestelio pabaiga - opa ir antro sektorinio pradžia. Ir spėkit kur jis baigiasi? Ogi prieš Truskavos sankryžą. Minam nestabdydami per sankryžą su greičio apribojimais ir ką turim, ogi nustebsite - naują sektorinį už sankryžos. Logika kur? Kaip tarybiniais laikais, nubrėžiam liniuote per žemėlapį ir dzin per ka tiesim kokią el. liniją.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai taip Viabaltika irgi "ale nieks neviršija".
.
Ir niekas nekalbėjo, kad visoke Lietuvoje teisingai sustatyti radarai.
Kalba buvo apie konkrečią vietą ir klausimas kodėl ten nėra sektorinio.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nemanau, kad kažkas sakė, kad via baltikoj niekas neviršija. Priešingai, net mirties keliu yra praminta via baltika.
Ir niekas nekalbėjo, kad visoke Lietuvoje teisingai sustatyti radarai.
Kalba buvo apie konkrečią vietą ir klausimas kodėl ten nėra sektorinio.
- 4 patinka
Comment
Comment