Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Yra ir vietų kur to nėra, pvz seimo tuneliuke dažnai mėgsta įsibėgėti iki 90 ir pristabdo tik privažiavus momentinį radarą. Jei sakai ten nepavojinga vieta, tai galima statyti prie mokyklų, kur greičio ribojimas 30, o 30 važiuoja tik prie pačio radaro.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimąTai kaip suprantu, kelias A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda yra toks saugus ir ten niekas nelaksto, kad vidutinio greičio matuoti ten nereikia?
Keista, bet pagal žuvusiųjų ir sužeistų kelyje, šis kelias 2-3 kartus viršija A2 kelią.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąSkelbiasi, kad įrenginėja tik avaringuose ruožuose.
Seakant pasakas apie "avaringumo mažinimą" galai nesueina kai alyginami konkretūs ruožai . Itin avaringas E67 / A10 Via Baltica ruožas tarp Panevėžio ir Pasvalio sulaukė Lietuvos radarų direkcijos ir kokios nors konkursus laiminčio "firmos" malonės veliau nei visiškai saugūs ruožai:
A4 tarp Senosios Varėnos ir Merkinės
KK 128 tarp Babriškių ir Alytaus
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad dedamųjų logikoje daug daugiau. Pagrindinių, matyt, mes niekada nesužinosim
Kitaip neišeina paaiškinti, kam reikalingi vidutinio greičio matuokliai autostradoje A2
- 1 patinka
Comment
-
/\ Pagal kurią metodikos eilutę įrenginėjami absurdiški radarai A2 arba KK 102 prieš Nemenčinę.
Dar toks naivus klausimas, kuriame kelyje yra daugiau avarijų - A1 Vilnius - Kaunas ar A2 Vilnius - Panevėzys.
Jei Lietuvoje būtų Kelių direkcija, tai visose autostradose tokioms nesąmonėms pinigų nešvaistytų. Tačiau kadangi ta direkcija senokai mutavo į Lietuvos radarų direkciją, tai yra kaip yra.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Pagal kurią metodikos eilutę įrenginėjami absurdiški radarai A2 arba KK 102 prieš Nemenčinę.
- 2 patinka
Comment
-
Turbūt A1 avarijos ivyksta ne dėl nesaugaus greičio. Tiesa sakant nelabai įsivaizduoju kitokios avarijų priežasties A1 arb A2 keliuose.
A2 kelyje dar dar pateisinčiau tą esamą kontrolės ruožą - arčiau Panevėžio ir susidūrimų su gyvūnais dažnai pasitaiko, ir vieno lygio sankritų daugiau, bet kokio velnio riboti greitį ruože link Vilnius-Ukmergė?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąTurbūt A1 avarijos ivyksta ne dėl nesaugaus greičio. Tiesa sakant nelabai įsivaizduoju kitokios avarijų priežasties A1 arb A2 keliuose.
A2 kelyje dar dar pateisinčiau tą esamą kontrolės ruožą - arčiau Panevėžio ir susidūrimų su gyvūnais dažnai pasitaiko, ir vieno lygio sankritų daugiau, bet kokio velnio riboti greitį ruože link Vilnius-Ukmergė?Paskutinis taisė Kaid; 2021.12.06, 12:19.
- 2 patinka
Comment
-
Savanorių pr. Vilniuje netoli Liepsnos g. prie naujai įrengtos pėsčiųjų perėjos (kiek patrauktos į kitą vietą) šviesoforo centro kryptimi įrengta kamera, kuri pažymėta kelio ženklu. Kažkaip nerandu informacijos apie tą kamerą nei portal.sisp.lt, nei https://gis.eismoinfo.lt žemėlapiuose.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąKai jau netekom vieno moderatoriaus, gal galima pakeisti pavadinimą į normalų?
?
Galima diskutuoti bendrai apie visokius radarus, saleles, iškreivinimus, etc. ir kur juos būtų galima pritaikyti Lietuvos gatvėse ir keliuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Skirtumas, kad idiotai prie vairo praeina mokymus ir net gauna tai patvrtinantį pažymėjimą. Su galimybe jį atimti jei bus idiotais.
- 2 patinka
Comment
Comment