Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    mieste mažai apsimoka nes daug nusukimų bei šviesoforų
    Yra ir vietų kur to nėra, pvz seimo tuneliuke dažnai mėgsta įsibėgėti iki 90 ir pristabdo tik privažiavus momentinį radarą. Jei sakai ten nepavojinga vieta, tai galima statyti prie mokyklų, kur greičio ribojimas 30, o 30 važiuoja tik prie pačio radaro.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Yra ir vietų kur to nėra, pvz seimo tuneliuke dažnai mėgsta įsibėgėti iki 90 ir pristabdo tik privažiavus momentinį radarą. Jei sakai ten nepavojinga vieta, tai galima statyti prie mokyklų, kur greičio ribojimas 30, o 30 važiuoja tik prie pačio radaro.
      Nesu iš Vilniaus tai tokių specifinių vietų nežinau. Iš ties, kelias vietas kuriose tiktų sektoriniai matuokliai būtų galima rasti kiekviename mieste. Kaune labiausiai į/nuo kalno visi įsibėgėja, bet privažiavus matuoklį staiga kerta iki 40, nors leistinas greitis 60...

      Comment


        tikiu, kad jų vis daugės ir daugės. Kuo greičiau, tuo visiems tik geriau (saugiau).

        Comment


          Tai kaip suprantu, kelias A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda yra toks saugus ir ten niekas nelaksto, kad vidutinio greičio matuoti ten nereikia?
          Keista, bet pagal žuvusiųjų ir sužeistų kelyje, šis kelias 2-3 kartus viršija A2 kelią.

          Comment


            Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
            Tai kaip suprantu, kelias A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda yra toks saugus ir ten niekas nelaksto, kad vidutinio greičio matuoti ten nereikia?
            Keista, bet pagal žuvusiųjų ir sužeistų kelyje, šis kelias 2-3 kartus viršija A2 kelią.
            Būtent, man irgi šitas dalykus užkliuvo. Įdomu, kokia už to logika. Per daug nuvažiavimų/įvažiavimų? Norisi greitai iki Kauno palėkti? Čia gal dėl gyvenančių Kaune ir dirbančių Vilniuje?
            Lietuva visiems.

            Comment


              Skelbiasi, kad įrenginėja tik avaringuose ruožuose. Akivaizdu, kad dedamųjų logikoje daug daugiau. Pagrindinių, matyt, mes niekada nesužinosim

              Comment


                Matyt tie kurie planuoja įrenginėjimus patys važinėja A1

                Comment


                  Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                  Skelbiasi, kad įrenginėja tik avaringuose ruožuose.
                  Šioje temoje jau buvo palyginti juodųjų dėmių ir vidutinio greičio matuoklių žemėlapiai. tarp nų neiko bendro nėra, išskyrus tai kad Vilnius yra dešinėje, o jūra- kairėje
                  Seakant pasakas apie "avaringumo mažinimą" galai nesueina kai alyginami konkretūs ruožai . Itin avaringas E67 / A10 Via Baltica ruožas tarp Panevėžio ir Pasvalio sulaukė Lietuvos radarų direkcijos ir kokios nors konkursus laiminčio "firmos" malonės veliau nei visiškai saugūs ruožai:
                  A4 tarp Senosios Varėnos ir Merkinės
                  KK 128 tarp Babriškių ir Alytaus

                  Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                  Akivaizdu, kad dedamųjų logikoje daug daugiau. Pagrindinių, matyt, mes niekada nesužinosim
                  Pagrindinė logika - kad būtų įsisavinta kuo daugiau pinigų ir kokis nors "firmos" laimėtų konkursus.
                  Kitaip neišeina paaiškinti, kam reikalingi vidutinio greičio matuokliai autostradoje A2

                  Comment


                    Yra aiškiai pateikta VGM įrengimo metodika:



                    https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...S_metodika.pdf

                    Comment


                      /\ Pagal kurią metodikos eilutę įrenginėjami absurdiški radarai A2 arba KK 102 prieš Nemenčinę.

                      Dar toks naivus klausimas, kuriame kelyje yra daugiau avarijų - A1 Vilnius - Kaunas ar A2 Vilnius - Panevėzys.

                      Jei Lietuvoje būtų Kelių direkcija, tai visose autostradose tokioms nesąmonėms pinigų nešvaistytų. Tačiau kadangi ta direkcija senokai mutavo į Lietuvos radarų direkciją, tai yra kaip yra.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        /\ Pagal kurią metodikos eilutę įrenginėjami absurdiški radarai A2 arba KK 102 prieš Nemenčinę.
                        Ypač pirmą, turbūt ir antrą bei trečią. Tik lenkimo ribojimai neaktualūs tokiuose keliuose.

                        Comment


                          O ką tą 1-2-3 "metodika" kalba apie A1?

                          Comment


                            Turbūt A1 avarijos ivyksta ne dėl nesaugaus greičio. Tiesa sakant nelabai įsivaizduoju kitokios avarijų priežasties A1 arb A2 keliuose.

                            A2 kelyje dar dar pateisinčiau tą esamą kontrolės ruožą - arčiau Panevėžio ir susidūrimų su gyvūnais dažnai pasitaiko, ir vieno lygio sankritų daugiau, bet kokio velnio riboti greitį ruože link Vilnius-Ukmergė?

                            Comment


                              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                              Turbūt A1 avarijos ivyksta ne dėl nesaugaus greičio. Tiesa sakant nelabai įsivaizduoju kitokios avarijų priežasties A1 arb A2 keliuose.

                              A2 kelyje dar dar pateisinčiau tą esamą kontrolės ruožą - arčiau Panevėžio ir susidūrimų su gyvūnais dažnai pasitaiko, ir vieno lygio sankritų daugiau, bet kokio velnio riboti greitį ruože link Vilnius-Ukmergė?
                              Paskutiniu metu pastebėjau, kad avarijos įvyksta per lietų, kai dėl provėžų arba neprižiūrėtos asfalto dangos nusuvaldomi (net nauji šiuolaikiniai) automobiliai. Lygiai taip pat greitam vandens nubėgimui nėra tvarkomi kelkraščiai/vejos plotai, kurie dažnu atvėju yra aukščiau nei asfaltas. O tokie darbai turėtų bent kas porą metų atliekami.
                              Paskutinis taisė Kaid; 2021.12.06, 12:19.

                              Comment


                                Bet tokia avarija irgi patenka į kategoriją "nesilaikė saugaus greičio".

                                Comment


                                  Savanorių pr. Vilniuje netoli Liepsnos g. prie naujai įrengtos pėsčiųjų perėjos (kiek patrauktos į kitą vietą) šviesoforo centro kryptimi įrengta kamera, kuri pažymėta kelio ženklu. Kažkaip nerandu informacijos apie tą kamerą nei portal.sisp.lt, nei https://gis.eismoinfo.lt žemėlapiuose.

                                  Comment


                                    O Al1

                                    Comment


                                      Kai jau netekom vieno moderatoriaus, gal galima pakeisti pavadinimą į normalų?

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                        Kai jau netekom vieno moderatoriaus, gal galima pakeisti pavadinimą į normalų?
                                        "Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės"
                                        ?

                                        Galima diskutuoti bendrai apie visokius radarus, saleles, iškreivinimus, etc. ir kur juos būtų galima pritaikyti Lietuvos gatvėse ir keliuose.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Skirtumas, kad idiotai prie vairo praeina mokymus ir net gauna tai patvrtinantį pažymėjimą. Su galimybe jį atimti jei bus idiotais.
                                          Ir kaip sekasi šitai sistemai spręsti eismo įvykius ir žūtis keliuose? Vienintelis sėkmingas automobilių sukeliamų problemų sprendimas yra mažinti automobilių greičius, mažinant automobiliams skiriamos vietos kiekį ją atiduotant pėstiesiems, dviratininkams ir VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X