Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Keli šių metų straipniai iš Delfio


    Delfi.lt 2018.01.10
    Išbandomi naujieji greičio matuokliai: pažeidėjų skaičius stulbina
    Iki kovo mėnesio 25-iuose Lietuvos valstybinės reikšmės kelių ruožuose pradės veikti vidutinio greičio matuokliai, nustatantys vidutinį transporto priemonės greitį keleto kilometrų ilgio kelio ruože.
    Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, 2017 m. gruodžio mėn. vykę bandomieji greičio matavimai parodė, kad leistiną greitį viršija maždaug kas trečias vairuotojas.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76865511

    Delfi. lt 2018.01.18
    Policijos rankose – nauji pažangūs greičio matuokliai
    Lietuvos policija iš kompanijos „Eurosec“ nusipirko pirmuosius pažangius nešiojamus lazerinius greičio matavimo prietaisus „Laser Cam 4“. (...)

    Anot gamintojo atstovų, prietaisas pasižymi išskirtinėmis galimybėmis.Pavyzdžiui, jo greičio matavimo atstumas siekia virš 2 kilometrų, prietaise įdiegtas automatinis priartinimas, lietimui jautrus ekranas, vaizdo ir nuotraukų įrašymas, automatinis ir rankinis darbo režimai, momentinis įkalčių atvaizdavimas ekrane, įrašų istorija ir t.t. Dėl labai didelio greičio fiksavimo nuotolio, užfiksuojamas greitis bei judėjimo atstumas, kai vairuotojas dar net negali pastebėti policijos pareigūnų.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76927915

    Delfi.lt 2018.02.26
    Sektoriniai greičio matuokliai jau veikia, bet vairuotojai dar turi laiko pasiruošti
    Lietuvos keliuose jau sumontuota ir veikia 25 sektorinių greičio matuoklių sistema. Tiesa, vairuotojai kol kas neturėtų nerimauti – sistema aktyvi ir matuoja greitį, tačiau greičio mėgėjai baudų kol kas nesulauks. Šiuo metu sistema bandoma, o baudos pažeidėjams bus išrašomos tada, kai sistema bus ištestuota ir patikrinta.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=77238953

    BNS 2018.03.06
    Saugumas keliuose gerėja, bet padėtį reikia keisti toliau
    Saugumo situacija Lietuvos keliuose gerėja, tačiau būtina ir toliau mažinti žūstančiųjų keliuose skaičių, teigia premjeras. Pasak jo, gerinti padėtį turėtų patikros priemonių tobulinimas, administracinių sprendimų spartinimas. (...)

    Pasak jo, artimiausiu metu keliuose atsirasiantys vadinamieji sektoriniai greičio matuokliai privers galimus pažeidėjus laikytis saugaus greičio.„Atsiras artimiausiu metu apie 50 ruožų, kuriuose bus matuojamas vidutinis važiavimo greitis, keičiant pačią filosofiją: nebus pristabdoma prie greičio matavimo prietaisų ir po to vėl greitai važiuojama“, – teigė premjeras. S. Skvernelio teigimu, situaciją gerinti padės ir pažeidimų administravimo pokyčiai (...)

    Valstybinės eismo saugumo komisijos posėdyje susisiekimo ministras Rokas Masiulis pristatė Lietuvos saugaus eismo strategiją iki 2030 metų – ­„Viziją 0“. (...) Siekiant, kad šalies keliai ir gatvės būtų gerokai saugesni, iki 2020 metų pabaigos Lietuvos keliuose numatoma įdiegti daugiau nei 1000 saugaus eismo priemonių.
    2020 metais šalies magistraliniuose ir valstybinės reikšmės keliuose bus įrengti 37 daugiafunkciai pažeidimų fiksavimo prietaisai, 400 stacionarių greičio matuoklių, 100 sektorinių greičio matuoklių. 2022 metais šalies keliuose veiks 200 sektorinių greičio matuoklių, bus įrengta 20 neleistino priešpriešinio lenkimo fiksavimo prietaisų.Į numatytas eismo saugos gerinimo priemones iki 2020 metų planuojama investuoti apie 40 mln. eurų.

    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=77350223
    Paskutinis taisė Romas; 2018.03.21, 22:44. Priežastis: Papildyta

    Comment


      #42
      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Sukurta atskira tema

      <...>

      Viešųjų pirkimų portale paskutinis Kelių direkcijos skelbimas prieš darbų sezoną paskelbtas tik ... gruodžio 22 dieną.

      http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003699298
      Paskutinis LAKD'o skelbimas buvo kovo 18 dieną. Ar čia turima minty konkrečiai dėl eismo saugos priemonių?

      Temos pavadinimą siūlau pakeisti iš "lėtai" į "saugiai".

      Comment


        #43
        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        Paskutinis LAKD'o skelbimas buvo kovo 18 dieną. Ar čia turima minty konkrečiai dėl eismo saugos priemonių?
        Ačiū už greitą atsiliepimą

        Tema apie Lietuvos kelius beveik nebeturi medžiagos liečiančios naujus projektus.

        LAKD skelbimai ieškoti CVPP puslapyje pagal raktinius žodžius "kelių direkcija" - visi konkursai (tiksliau šiemet nerodo jokių konkursų).
        Jei koks konkursas ir praleistas, tai džiauugsiuos , kad gal ir kažko nepastebėjau.
        LAKD konkursų vaizdas preiš sezono pradžią labiau nei liūdnas. Tą rodo ir tai kad aktyviausia infrastruktūros skilties tema prieš sezoną yra dviračių takų tiesimas (juos nutiesti n+k kartų lengviau eni kelius), o tema apie lenkišką "Via balticą" turi daugiau pranešimų ir schemų, nei lietuviškas E-67 ruožas.

        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        Temos pavadinimą siūlau pakeisti iš "lėtai" į "saugiai".
        Dėl temos diskusijų ribų ir pavadinimo.
        Yra įvairių saugumo priemonių - kelių rekonstrukcija, aplinkkelių tiesimas, pėsčiųjų ir dviračių srautų atskytrimas nuo autotransporto, geras ženklinimas, gera kelių priežiūra. apie tai čia nekalbama.

        Čia kalbama apie radarus, "gulinčius policininkus" ir panašius dalykus, kurie "eismo saugumą" sukuria lėtindami greitį.
        Žiedinės sankryžos nėra šios temos objektas, nes yra atskira tema.

        Comment


          #44
          15 min.lt 2017.08.08
          Lietuvoje – šimtai greičio matuoklių. Kur jie įrengti?


          Sektorinių greičio matuoklių sąrašas
          1. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 168,600
          2. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 173,450
          3. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 7,550
          4. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 11,850
          5. A11 Šiauliai–Palanga 128,500
          6. A11 Šiauliai–Palanga 132,600
          7. A11 Šiauliai–Palanga 40,328
          8. A11 Šiauliai–Palanga 47,500
          9. A7 Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas 8,521
          10. A7 Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas 11,480
          11. A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 89,670
          12. A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 95,870
          13. A15 Vilnius–Lyda 19,920
          14. A15 Vilnius–Lyda 24,700
          15. A3 Vilnius–Minskas 12,550
          16. A3 Vilnius–Minskas 17,697
          17. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 36,579
          18. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 43,350
          19. A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 37,240
          20. A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 41,900
          21. A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 154,770
          22. A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 158,150
          23. A9 Panevėžys–Šiauliai 14,030
          24. A9 Panevėžys–Šiauliai 20,555
          25. A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 47,990
          26. A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 53,230
          27. A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 76,360
          28. A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 80,390
          29. A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 46,730
          30. A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 50,460
          31. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 113,250
          32. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 117,785
          33. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 44,500
          34. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 50,140
          35. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 164,000
          36. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 169,000
          37. 164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 81,570
          38. 164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 86,570
          39. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 93,100
          40. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 97,800
          41. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 77,100
          42. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 81,800
          43. 103 Vilnius–Polockas 18,300
          44. 103 Vilnius–Polockas 22,200
          45. A13 Klaipėda–Liepoja 33,000
          46. A13 Klaipėda–Liepoja 36,200
          47. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 83,680
          48. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 88,250
          49. 130 Kaunas–Prienai–Alytus 41,550
          50. 130 Kaunas–Prienai–Alytus 45,050
          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...gti-787-837120
          Paskutinis taisė Romas; 2018.03.22, 00:47.

          Comment


            #45
            Lietuvos radarų žemėlapis

            Didesnė kopija: http://foto.terpe.lt/inkelti/2018032...darai_2018.jpg

            Maps.lt žemėlapio meniu galima pasirinkti "Greičio matuokliai":

            http://www.maps.lt/map/?lang=lt#d=58...or,stops,zebra

            Comment


              #46
              Suprantu kad tema apie Lietuva, bet mano 5ct is Varlamovo "pamokeliu" apie saugu miesta ir tai kas pas mus nenaudojama, bet galetu buti:

              Prie sauguma didinanciu priemoniu priskirciau eismo raminimo (traffic calming) buda - dirbtinius kelio vingius, kai vairuotojai priversti vaziuoti "S" trajektorija (chicane). Tai man labiausiai patinkanti priemone ir deja visiskai nenaudojama Vilniuje:

              Auckland, Naujoji Zelandija. Sankryzos susiaurinimas naudojant medzius. Sutikit, tokioje sankryzoje automobilis niekada neisleks greitai ant sankryzos. Medziai, aisku, pasodinti.
              Click image for larger version  Name:	Auckland, NZ.jpg Views:	1 Size:	302,4 kB ID:	1628500
              cia dar panaudojo klumbas (nezinau taisyklingo lietuvisko termino)
              Click image for larger version  Name:	Auckland, NZ 2.jpg Views:	1 Size:	299,2 kB ID:	1628501
              London, UK
              Click image for larger version  Name:	London.jpg Views:	1 Size:	322,3 kB ID:	1628504
              London, UK. Kelias yra dvipusio eismo. Uzdaroma visa juosta, kad masinos negaletu isibeget.
              Click image for larger version  Name:	London, UK.jpg Views:	1 Size:	326,1 kB ID:	1628505
              Budapest, HU
              Click image for larger version  Name:	Budapest.jpg Views:	1 Size:	320,1 kB ID:	1628506
              Click image for larger version  Name:	Budapest, HU.jpg Views:	1 Size:	324,9 kB ID:	1628507
              Click image for larger version  Name:	DSC_1535.jpg Views:	1 Size:	326,7 kB ID:	1628508
              Click image for larger version  Name:	01.jpg Views:	1 Size:	309,5 kB ID:	1628509


              Cia jau siek tik kitokios priemoes, bet irgi idomios ir pas mus nematytos:
              Lyon, FR. Kelias turi dvipusi eisma ir pesciuju perejoje siaurinamas iki vienos juostos.
              Click image for larger version  Name:	Lyon, FR 2.jpg Views:	1 Size:	307,0 kB ID:	1628502
              Lyon, FR. Dirbtinis iskilus bortelis tarp juostu.
              Click image for larger version  Name:	Lyon, FR.jpg Views:	1 Size:	313,6 kB ID:	1628503
              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.03.22, 02:01.

              Comment


                #47
                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Suprantu kad tema apie Lietuva, bet mano 5ct is Varlamovo "pamokeliu" apie saugu miesta ir tai kas pas mus nenaudojama, bet galetu buti:

                Prie sauguma didinanciu priemoniu priskirciau eismo raminimo (traffic calming) buda - dirbtinius kelio vingius, kai vairuotojai priversti vaziuoti "S" trajektorija (chicane). Tai man labiausiai patinkanti priemone ir deja visiskai nenaudojama Vilniuje:
                LAKD buvo geras straipsnis ar filmukas prieš kokius 5 metus apie tai. Tiek apie patį principą, tiek kaip tai praktiškai pritaikoma Lietuvoje. Kad vairuotojas suprastų kokio greičio bei elgiasio iš jo norima vien iš kelio, nežiūrėdamas į ženklus.

                Užmiesčio keliuose naudojama. Aplink Vilnių vietiniuose keliuose prie kone kas antro kaimo yra "miesto vartai". Pvz Sudervė, Dūkštos. Sankryžų perdarymas į mažus žiedus irgi remiasi ta pačia logika.

                Mieste iš dalies tokia logika irgi naudojama, bet mažiau. Pvz Žvejų gatvės susiaurinimas su stovėjimo vietomis iš trinkelių vietoj tiesiog plačios gatvės ir planai tą patį padaryti Upės gatvėje.

                Aišku visada galima rasti kur dar tai padaryti

                Man labai patiko grindinio naudojimas gyvenamųjų rajonų gatvėse. Net ir prie naujos statybos daugiabučių. Tiek atrodo geriau, tiek saugiau.

                Comment


                  #48
                  Mano manymu geriau už visus greičio mažinimo kalnelius miesteliuose yra Portugalijoje naudojama pigi sistema. Prieš miestelį, bet jau už greičio ribojimo ženklo kabinamas šviesoforas su paprastu nesertifikuotu greičio matavimo įtaisu tokiu kaip PVZ prie Ledo arenos Vilniuje, tik vietoje greičio rodymo viršijus, įsijungia draudžiamas šviesoforo signalas, priverčiantis sustoti. Taip labai greit visi išmoksta, kad greičiau pravažiuosi neviršijus greičio.

                  Comment


                    #49
                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Suprantu kad tema apie Lietuvą (...)
                    Taip, čia tema apie Lietuvą.
                    Tačiau, jei bus poreikis dalintis informacija kaip yra pasaulyje, bei bus pakankamai pranešimų, nėra jokių problemų padaryti atskirą temą apie eismo saugumo (ribojant greitį) priemones užsienyje.

                    Comment


                      #50
                      Eismo saugumo priemonių įrengimas krašto kelyje Nr.137 tarp Šakių ir Jurbarko, tiksliau tarp Gelgaudiškio kryžkelės ir Kidulių kryžkelės

                      Google Street View 2012.06 mėn. nuotraukoje matosi, kad anksčiau eismo ribojimo (baltas) riboženklis stovėjo kažkur laukuose


                      Maloni staigmena, kad baltas Valenčiūnų riboženklis įrengus salelę dabar pristumtas kaip pas estus ir kitas racionalias tautas - iki realios gyvenamosios teritorijos.

                      Dabartinė riboženklo vieta

                      https://www.google.lt/maps/@55.02402...6!9m2!1b1!2i38

                      Foto 2018.03
                      Įvažiavimas į Valenčiūnų gyvenvietę


                      Išvažiavimas iš Valenčiūnų


                      Įvažiavimas į Žygėnų gyvenvietę


                      Išvažiavimas iš Žygėnų


                      Nerekonstruotoje atkarpoje stovi greičio matuoklis
                      Vargu ar ten įmanoma nepametus ratų išvystyti tokį greitį, kuris domintų radarą
                      Paskutinis taisė Romas; 2018.03.28, 00:54.

                      Comment


                        #51
                        Delfi.lt 2018.03.26
                        Vairuotojų gyvenimas Lietuvoje pasikeis: ambicingai strategijai bus skirti šimtai milijonų
                        2020 m. šalies magistraliniuose ir valstybinės reikšmės keliuose bus įrengti 37 daugiafunkciniai pažeidimų fiksavimo prietaisai, 400 stacionarių greičio matuoklių, 100 sektorinių greičio matuoklių. 2022 m. šalies keliuose veiks 200 sektorinių greičio matuoklių, bus įrengta 20 neleistino priešpriešinio lenkimo fiksavimo prietaisų

                        Vien tik iki 2020 m. į strategiją yra žadama investuoti 40 mln. eurų, o vėliau, kiekvienais metais, investicijos turėtų siekti po keliasdešimt milijonų eurų.

                        Į numatytas eismo saugos gerinimo priemones iki 2020 m. planuojama investuoti apie 40 mln. eurų. 2020–2030 m. lėšų poreikis saugaus eismo gerinimo priemonėms bus apie 20 mln. eur. kasmet. Tai priklausys nuo priemonių skaičiaus. Paskaičiuota, kad į eismo saugą investuotas 1 euras atneša apie 10 eurų naudos valstybei ir žmonėms

                        https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=77498799
                        Įdomu, ar jie skaičiavo, kiek už radarams numatomus išleistus pinigus galima rekonstruoti kelių, nupirkti sklypų ar rekonstruoti sankryžų.

                        Comment


                          #52
                          Lrytas.lt 2018.03.27
                          Paaiškėjo, kada vidutinio greičio matuokliai ims fiksuoti vairuotojus

                          Anksčiau Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) tvirtino, kad šie matuokliai bus įjungti ne anksčiau kaip balandžio mėnesį. Bet dabar akivaizdu, kad šventinės ilgojo Velykų savaitgalio kelionės Lietuvoje dar vyks įprastu vairuotojams tempu.
                          LAKD patvirtino, kad 25 ruožuose įrengti vidutinio greičio matuokliai pradės veikti gerokai vėliau, antroje šio ketvirčio pusėje, t.y. gegužę arba birželį.

                          LAKD intelektinių transporto sistemų skyriaus inžinierius Audrius Dikevičius sakė, kad direkcija nenori klaidinti kartu dirbančių kitų valstybės institucijų ir visuomenės, todėl konkrečios įrangos aktyvinimo datos nenurodo.Anot pašnekovo, planas išlieka toks pat – matuokliai turi pradėti veikti per antrąjį šių metų ketvirtį.
                          „Galima kalbėti apie antrojo ketvirčio pabaigą – tai būtų tiksliausia. Dabar tai daugiausia, ką galime įvardinti“, – komentavo specialistas.
                          Jis pažymėjo, kad naujosios įrangos įteisinimo procedūros reikalauja laiko. Pašnekovo teigimu, metrologinės patikros greitai atlikti tiesiog neįmanoma.

                          A. Dikevičius patikino, kad apie įrangos aktyvinimą bus pranešta per visus žiniasklaidos kanalus.
                          Jis taip pat priminė vairuotojams apie specialius kelio ženklus, kurie bus įrengti, kai tik pradės veikti matuokliai.

                          https://auto.lrytas.lt/saugus-eismas...ojus-5435731/?
                          Kelių direkcija beveik nustojo tiesti ar rekonstruoti kelius. Tačiau kažkas sugalvojo LAKD skyrių su pritrenkiančiu pavadinimu - intelektinių transporto sistemų skyrius.

                          Comment


                            #53
                            Įdomu būtų pažiūrėti ir priklauomybę tarp visokių draudimų, baudų ir kitokių apribojimų bei eismo įvykių. Nuo tam tikros ribos manau pastarieji nebemažėja. Lygiai kaip vairuotojai važiuojantys 50 ten kur galima 90, turbūt mano, kad važiuoja labai saugiai, bet iš tikrųjų nuolat netiesiogiai kelia avarines situacijas, nes kolonoje užpakalyje kažkam neišlaiko nervai ir surizikuoja per stipriai....
                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              #54
                              Su saugumo gerinimo priemonėmis sutinku, bet pvz. sankryžų rekonstrukcija, kaip pvz. rekonstravimas į žiedą, taip pat prisideda prie saugumo ir norėtųsi pamatyti visokių smulkių infrastruktūros patobulinimų.

                              Beje, eismo įvykių suvestinėje, eismo įvykių, palyginti su praeitais metais, padaugėjo. Reiškia, saugumo priemonių reikia... daugiau.

                              Įdomiai atsispindi valstietiška politika Lietuvos keliuose: gausiau asfaltuojami žvyrkeliai (kaimo interesas), diegiamos saugumo priemonės (analogai su alkoholio draudimais). Magistralės ir krašto keliai yra OK: ne kaip kokie Latvijos krateriai (kažkada buvę, gal dar ir dabar kai kur likę...)
                              Paskutinis taisė PoDV; 2018.03.27, 23:27.

                              Comment


                                #55
                                Viskam turi būti savos ribos. Anksčiau iš Šiaulių į pajūrį visuomet važiuodavome Šiauliai-Palanga keliu (pro Kuršėnus, Telšius, Plungę). Dabar jau palūžau nuo galybės sankryžų, salelių su 70 km/h ribojimais. Ne vienoje vietoje yra taip, kad baigiasi 70 km/h atkarpa, jau įsibėgėtum vėl iki 90 km/h, bet prieky už kelių šimtų metrų matai kitą sankryžą su salele ir 70 km/h. Tai arba velkiesi visą laiką 70 km/h, arba draskaisi gazuoji-stabdai-gazuoji-stabdai arba nebekreipi į jokius ženklus dėmesio ir pjauni visur vienodu 90+ km/h greičiu. Dažniau važinėjant tuo keliu tiesiog atbunki nuo tų ribojimų gausybės ir nebereaguoji į juos, nors po to galvoji, ar kur nors radaro kokio nebuvo... Nebegalima šitaip... Ties kiekvienu šunkeliu stabdyti visko. Nuo šių metų į pajūrį važinėju tik per Kryžkalnį, magistrale iki Klaipėdos. Šiauliai-Kelmė kelias toli gražu netobulas, bet bent gali kruizą užstatęs važiuoti tolygiu greičiu. Kelmė-Kryžkalnis yra keletas salelių ir ribojimų, bet jie logiški, viskas OK. Kryžkalnis-Klaipėda tiesiog pasaka - pastatai 110/130 km/h (arba vos daugiau) ir stabiliai, tolygiai važiuoji tikslo link ir žinai, kad neužšoksi ant kokio radaro ar Kadžio ties eiline salele, kurių jau ryškiai kai kur per daug.

                                Comment


                                  #56
                                  Beja kelyje nuo Kelmės iki Kryžkalnio po rekonstrukcijos 70 ribojimai buvo visur kur sankryžos, tik po kokių metų nuėmė kai kur.

                                  Comment


                                    #57
                                    Tai dabar labai būna keista artėjant prie tokių sankryžų su salelėmis ir įdėmiai stebint ženklus taip ir nepamatyti jokių greičio ribojimų. Kažkada iš įpročio net pristabdžiau jau, žiūru, kad švaru, be reikalo sulėtinau. Bet ten gerai padaryta, leidžia važiuoti 90 km/h, tokiu greičiu važiuoji, bet toks važiuojamosios dalies susiaurinimas pareikalauja didesnio atidumo į tai kas dedasi aplink. Apriboti greitį nėra būtina tam, kad vairuotojai taptų atidesni ir atsargesni tam tikrose atkarpose.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Įdomiai atsispindi valstietiška politika Lietuvos keliuose: gausiau asfaltuojami žvyrkeliai (kaimo interesas), diegiamos saugumo priemonės (analogai su alkoholio draudimais). Magistralės ir krašto keliai yra OK: ne kaip kokie Latvijos krateriai (kažkada buvę, gal dar ir dabar kai kur likę...)
                                      O kuom čia dėta valstietiška politika? Eismo saugumo priemonių diegimas yra kryptingas daugelio metų darbas. Tai kas diegiama, įrengiama ar rekonstruojama šiandien, tai yra suplanuota/suprojektuota dar prieš kokius 3-5 metus ar netgi dar seniau. Pvz. vidutinio greičio matuoklių galimos pastatymo vietos pradėtos analizuoti dar prieš kokius 7 metus, o apie tokią priemonę pradėta svarstyti dar seniau.
                                      Kelių finansavimas pradėjo augti 2015 m. ir toliau kasmet išlaiko augimo tempą.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                        Įdomu būtų pažiūrėti ir priklauomybę tarp visokių draudimų, baudų ir kitokių apribojimų bei eismo įvykių. Nuo tam tikros ribos manau pastarieji nebemažėja. Lygiai kaip vairuotojai važiuojantys 50 ten kur galima 90, turbūt mano, kad važiuoja labai saugiai, bet iš tikrųjų nuolat netiesiogiai kelia avarines situacijas, nes kolonoje užpakalyje kažkam neišlaiko nervai ir surizikuoja per stipriai....
                                        Bet jeigu maksimaliai leistinas greitis yra 90 ir kolona važiuoja 100, tai kiekvienas kolonos dalyvis sukelia daug didesnį pavojų nei vienas automobilis, važiuojantis 90.

                                        Comment


                                          #60
                                          Kolona bet kokiu atveju sukelia didesnio pavojaus tikimybę, net jei ji važiuotų ir 70 km/h greičiu. Šiaip tai ne kartą yra tekę matyti erelių, kurie prieš saugumo saleles bando aplenkti kelių automobilių ne tai kad koloną, bet grupę. Dar teko matyti, kaip kai kurie ereliai ne mieste esančias saleles "apvažiuoja".O tiksliau išvažiuoja į priešpriešinę juostą prieš salelę ir tokiu būdu aplenkia vieną ar du automobilius, kurie prieš salelę įvažiuojant į gyvenvietę yra priversti pristabdyti.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2018.03.28, 19:25.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X