Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[206] Šilutė - Rusnė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Dar vienas straipsnis su šiek tiek idiotiška klikbaitine antrašte

    Lrytas 2018.03.13
    Šilutės rajono gyventojams plyšta širdis: iškirtę 288 medžius valdininkai davė pažadą
    Į portalą lrytas.lt kreipėsi pasipiktinęs Šilutės rajono gyventojas Algis – jam skaudu žiūrėti, kaip dėl rekonstruojamo kelio iš Šilutės į Rusnę kertami ir su šaknimis verčiami visi iš eilės medžiai – net ir tie, kurie visiškai sveiki.Vyras teigia, kad šitaip niokojamas Mažosios Lietuvos kraštovaizdis – medžių alėjos, kurios tapo išskirtiniu Nemuno deltos teritorijos bruožu.




    Pasak Lietuvos kelių direkcijos Saugaus eismo ir aplinkos apsaugos skyriaus patarėjos Eglės Nemanytės, kartais tenka pasirinkti būtiną sprendimą dėl kelio rekonstrukcijos. Vis dėlto kraštovaizdį bus bandoma atkurti – medžių alėja bus atsodinta.
    „Bus nukirsti 288 medžiai, tiek pat jų bus atsodinta. Tačiau šiuo atveju negali būti visi patenkinti. Kartais reikia daryti pasirinkimą. Be to, kertami tik seni, pažeisti arba rekonstrukcijos darbams trukdantys medžiai. Juk 10 metų žmonės laukė estakados, tad klausimas, ko vietiniams gyventojams dabar reikia labiau – estakados ar medžių, kurie auga kelio juostoje“, – sakė E. Nemanytė.

    https://gamta.lrytas.lt/flora/2018/0...azada-5132196/

    Comment


      #62
      Estakados į Rusnę statyba prasidės gegužę


      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...eguze-1622225/

      Comment


        #63
        Dėl 1'500 žmonių skiria 10mln. Padalintų po 6'500 € žmogui ir kelkitės kur norite, būtų uždarytas klausimas. Juk 3 asmenų šeimai gaunasi 20'000 €. O dabar vis tiek ateityje reikės prižiūrėti tiltą ir t.t. Marazmas.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          #64
          Tesiant tokia logika, siulau iskelti zmones is Kursiu Nerijos. Vargo per daug, keltai kainuoja, Elektra tiekti - kam. Dar pasiulymas - atiduokim Rusne ir Nerija kaimynui, jam brangu islaikyti nepasirodys. Liudna, kad zmones taip siauriai galvoja, be jokio valstybimio mastymo..

          Comment


            #65
            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Dėl 1'500 žmonių skiria 10mln. Padalintų po 6'500 € žmogui ir kelkitės kur norite, būtų uždarytas klausimas. Juk 3 asmenų šeimai gaunasi 20'000 €. O dabar vis tiek ateityje reikės prižiūrėti tiltą ir t.t. Marazmas.
            Kažkaip keistai skaičiuojat. Pvz.: Molūvėnų viadukas A1 magistralėje. Žmonių ~0. Tiesiog tai bendros infrastruktūros objektas.
            Arba Helsinkio g. viadukas virš Vakarinio..

            Comment


              #66
              CVPP skelbimas
              Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruožo nuo 2,401 iki 7,363 km rekonstravimo ir estakados šio kelio užliejamajame ruože (6,190 – 6,940 km) naujos statybos techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas

              Sutarties sudarymo data 2017.12.13
              Rangovai: AB „Kauno tiltai“ 133729589, UAB Tiltų ekspertų centras 226148570

              https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-187834

              Comment


                #67
                Šilutės naujienos 2018.06.12
                Ženklinama Rusnės kelio estakados statybvietė

                Rusniškiai, kurie vakar, t.y. birželio 11 dienos rytą keliavo link Šilutės, triumfuoja. Estakados statybos vietą jau ženklino kelininkai. Iš automobilio priekabos jie išsikrauna krūvą įvairiausių ženklų su kuolais, ženkluose matomi piešiniai su statybvietės aplenkimo nuorodomis. Viename aiškiai matomas piešinys, kad rusniškiams ar jų svečiams bus rekomenduojama statybvietę apvažiuoti žvyruotais keliais pro Sausgalvių kaimą.
                Rusnės seniūnė Dalia Drobnienė „Šilutės naujienoms“ sakė, kad be galo džiaugiasi, jog estakados statybos darbai jau konkrečiai pradedami. Jos nuomone, rusniškiai yra pasirengę kantriai iškęsti bet kokius sunkumus statybų metu. Pasak seniūnės, visi žino, kad aplinkkelis per Sausgalvius nėra patogus - apylanka bus 20 km. Gali būti, kad rusniškiai ieškos trumpesnio apvažiavimo per Šyšos kaimo pievas

                http://www.silutesnaujienos.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=19460 :enklinama-rusns-kelio-estakados-statybviet&catid=81:naujienos&Itemid=136


                Comment


                  #68
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Kažkaip keistai skaičiuojat. Pvz.: Molūvėnų viadukas A1 magistralėje. Žmonių ~0. Tiesiog tai bendros infrastruktūros objektas.
                  Arba Helsinkio g. viadukas virš Vakarinio..
                  Nelabai palyginama, nes čia viadukas vis tik į "tupiką" su ribotu žmonių skaičiumi.
                  Bet kitas klausimas, nejaugi nebuvo pigiau atstatyti pylimus Nemuno pakrantėje, kad tas vanduo apskritai nesilietų į sausumą? Tuomet išsispręstų ne šio vieno kelio, o didelės teritorijos problemos.

                  Comment


                    #69
                    Norėčiau pasikartoti - aš nesuprantu, iš kur eina informacija, kad atstačius pylimus, nebebus problemų.. Daugelis dabartinių aktyvių rusniškių atvyko jau po 1990 metų į Rusnę ir kalba tik kelerių metų situaciją , iš seniau gyvenantys žmonės jau amžiuje ir menkai tesikiša į diskusijas, nors vertėtų..Noriu dar kartą priminti - Sovietų laikasi buvo pylimai, prižiūrimi, tačiau kelias vis tiek buvo užliejamas, potvyniai buvo dideli. Jau tada daug kartų buvo spręsta, ką daryti su keliu į Rusnę, suprojektuotos estakados, nebuvo lęšų. Buvo du kartus paaukštinas kelias (kaip daug kas čia siūlo), per pirmą potvynį buvo nuplauta. Jei vis dėl to pavyktų pastatyti nenuplaunamą (atsaprų ledonešiam), Nemuno vagoje potvynio metu pakiltų dar aukščiau vanduo ir gręstų Rusnei ir patvankos zona prasidetų jau aukščiau vagoje.. Iki 1990 net buvo pasiūlyta daryti l.aukštus pylimus iš Lietuvos pusės, pasipriešino RF Karalaučiaus sritis - būtų jų pusęje užlieti milžiniški plotai. Šiluteje yra pensininkas hidroįrenginių specialistas, kuris vis siūlo tai vieną pylimą sutvarkyti, tai kitą, tipo bus pigiau.. mini juokingus pinigus, čia gal jis rubliais 1977m kainomis skaičiuoja. Tačiau laikai jau kiti, seniau - pylimai pagrinde buvo naudojami pievoms apsaugoti,iš kurių gamino žolės miltus. Buvo visa sistema - pylimai (žiemos ir vasaros), polderiai, siurblinės, veikė ištisai pumpuodami vandenis iš pievų.. sąnaudos buvo milžiniškos.. Pylimai nepylimai - reikia tuos 5 km kelio astatyti ar iš naujo pastatyti - kelio vis tiek reikia, o estakados reikalingumas įrodytas istoriškai, projektiškai ir valstybiškai.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                      estakados reikalingumas įrodytas istoriškai, projektiškai ir valstybiškai.
                      Taip pat įrodytas ir verbališkai, orališkai, kanabališkai, beigi aptalabališkai. O gal vis tik rašykim žodžius tik tuomet, kai jie turi prasmę?

                      Comment


                        #71
                        Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                        <...>Jei vis dėl to pavyktų pastatyti nenuplaunamą (atsaprų ledonešiam), Nemuno vagoje potvynio metu pakiltų dar aukščiau vanduo ir grėstų Rusnei ir patvankos zona prasidetų jau aukščiau vagoje.. Iki 1990 net buvo pasiūlyta daryti l.aukštus pylimus iš Lietuvos pusės, pasipriešino RF Karalaučiaus sritis - būtų jų pusęje užlieti milžiniški plotai.<...>
                        Išties tenka pripažinti – Nemuno vagos plotis aukščiau Rusnės yra ~200 m, tuo tarpu užliejamas kelio ruožas yra ~400 m. Tai išeitų, kad Nemunas papildomai turėtų pakilti daugiau nei dvigubai, kad vanduo dabar pakyla ties keliu. Tik šiaip stebina, kad šiais technologijų laikais nėra būdų suvaldyti kasmetinę prognozuojamą stichiją. Kai pvz. kastuvų ir karučių laikais sugebėta iškasti 14 km ilgio Vilhelmo kanalą

                        Comment


                          #72
                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                          Išties tenka pripažinti – Nemuno vagos plotis aukščiau Rusnės yra ~200 m, tuo tarpu užliejamas kelio ruožas yra ~400 m. Tai išeitų, kad Nemunas papildomai turėtų pakilti daugiau nei dvigubai, kad vanduo dabar pakyla ties keliu. Tik šiaip stebina, kad šiais technologijų laikais nėra būdų suvaldyti kasmetinę prognozuojamą stichiją. Kai pvz. kastuvų ir karučių laikais sugebėta iškasti 14 km ilgio Vilhelmo kanalą
                          kas per palyginimas šių laikų technologijų su belaisvių darbu? kodėl nelygini su piramidėm? esmė piniguose, kurie reikalingi įgyvendinimui

                          Comment


                            #73
                            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                            Nelabai palyginama, nes čia viadukas vis tik į "tupiką" su ribotu žmonių skaičiumi.
                            Bet kitas klausimas, nejaugi nebuvo pigiau atstatyti pylimus Nemuno pakrantėje, kad tas vanduo apskritai nesilietų į sausumą? Tuomet išsispręstų ne šio vieno kelio, o didelės teritorijos problemos.
                            Tiksliau ne pylimas, pačio kelią atkarpą tuos kelis šimtus metrus "pakelti" ir pora vamzdžių pravesti dėl vandens pralaidos, Olandijoje daug tokių kelių.

                            Flickr

                            Comment


                              #74
                              Vilniaus Rentinys jau kala ten polius. Procesas pajudejo.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Tiksliau ne pylimas, pačio kelią atkarpą tuos kelis šimtus metrus "pakelti" ir pora vamzdžių pravesti dėl vandens pralaidos, Olandijoje daug tokių kelių.
                                Per didelis vandens kiekis, kad tilptų per vamzdžius (400 m atkarpoje pakyla 30 cm ir daugiau), ir baisu pagalvot kas būtų kai vamzdį užkištų ledai

                                Comment


                                  #76
                                  BNS 2018.06.22
                                  Rusnėje prasideda estakados statybos
                                  Rusnėje penktadienį prasidės estakados nuolat potvynių užliejamame kelyje tarp Šilutės ir Rusnės statybos.
                                  Estakadą žadama pastatyti iki šių metų pabaigos. Statybos turėjo prasidėti gegužę, bet kiek vėlavo dėl nenumatytų kelio platinimo darbų.
                                  Tuo pačiu bus rekonstruojamas penkių kilometrų ilgio kelio ruožas, kur bus įrengta nauja kelio dangos konstrukcija, nutiestas 4,5 kilometrų ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas.

                                  https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78374567

                                  Comment


                                    #77
                                    Rusnės estakados statyboms mestas įtarimų šešėlis
                                    https://www.ve.lt/naujienos/klaipeda...selis-1655765/
                                    Žeriami priekaištai, kad kelio Šilutė - Rusnė atkarpos rekonstrukcijos pirkimai galėjo būti vykdomi neskaidriai ir galimai buvo sukurtos palankios sąlygos konkursą laimėjusiai ūkio subjektų grupei - UAB „Kauno tiltai“ ir UAB Tiltų ekspertų centrui.

                                    Tokie įtarimai kilo po to, kai paaiškėjo, kad už mažiausią kainą, beveik 10 mln. eurų, rekonstrukciją žadėjęs atlikti konkurso laimėtojas tik po to pareiškė, kad šios sumos neužteks ir prireiks pirkti papildomus darbus už maždaug 6 mln. eurų. Iš anksto realią darbų kainą siūlę ir dėl to konkurso nelaimėję kiti konkurso dalyviai negali patikėti savo akimis, kad žaidžiami tokie žaidimai.

                                    Comment


                                      #78
                                      Masiulis ministras, o dar jie sugeba tokius korupcinius pirkimus dar prastumti! Įtariu ,kad estakados statybos nusikels

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                        Išties tenka pripažinti – Nemuno vagos plotis aukščiau Rusnės yra ~200 m, tuo tarpu užliejamas kelio ruožas yra ~400 m. Tai išeitų, kad Nemunas papildomai turėtų pakilti daugiau nei dvigubai, kad vanduo dabar pakyla ties keliu. Tik šiaip stebina, kad šiais technologijų laikais nėra būdų suvaldyti kasmetinę prognozuojamą stichiją. Kai pvz. kastuvų ir karučių laikais sugebėta iškasti 14 km ilgio Vilhelmo kanalą
                                        Vilhelmo kanalas buvo kasamas ne Nemuno potvynių suvaldymo tikslais, o kaip alternatyvus kelias laivams, kad neplauti audringomis Kuršių mariomis.
                                        Deltoje labai sunku suvaldyti potvynius. Užtvankos padeda tik aukštupyje, o deltoje jokios užtvankos nepadės. Galiausiai, kam tą potvynį bandyti suvaldyti, jei ir taip delta negyvenama, o kelius, kurie būtų neužliejami, galima nutiesti.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                          Masiulis ministras, o dar jie sugeba tokius korupcinius pirkimus dar prastumti! Įtariu ,kad estakados statybos nusikels
                                          http://eismoinfo.lt/ rodo, kad nuo 08 20 d. prasidėję kelio 206 remonto darbai. Eismas kreipiamas apylanka per Sausgalvius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X