bet tai žinote, kolega, planas TILTĄ iki trijų juostų platinti... kaip tas daroma? kiek aš bukvaliai suprantu - nuo pat žemės?
specai padarys, ne tokius galvosūkius vilniuje sprendžia (lazdynų tiltai).
jeigu manęs klaustų, tai ten tarpas tarp tiltų (skirtingų krypčių srautai) visai nereikalingas
nežinau, kaip šis tiltas (kadangi projektuotas ir statytas "brandaus" socializmo sąlygomis), bet šiaip rusai projektuodavo su didžiule atsarga. manau tos kojos irgi gerai padarytos...
Fotoreportažas iš Karaliaus Mindaugo - A.Mickevičiaus g. sankryžos.
Atvažiavus nuo Senamiesčio (iš pirmos juostos leidžiama važiuoti tik tiesiai, tačiau šviesoforas numatytas ateičiai su rodyklėmis "tiesiai ir į dešinę"):
Ketvirtoje juostoje didelė nesąmonė - važiavimui tiesiai atskiras šviesoforas, į kairę - papildoma sekcija. Jei kas atsistoja sukti į kairę, važiuoti tiesiai negalėsi, kol nedegs žalia rodyklė...
Atvažiavus nuo Kaunakiemio gatvės (apsisukimas reguliuojamas atskiru šviesoforu be rodyklių, tad apsisukant reikia praleisti transportą iš priekio):
Keistas sprendimas su dešiniuoju posūkiu: virš važiuojamosios dalies atskiras šviesoforas, šalia važiuojamosios dalies tik papildoma sekcija...
lietaus kanalizacijai panaudotos grotelės, kurių lietuvoje dar nesu matęs
o bendrai visoje gatvėje 3 tipų lietaus kanalizacijos grotelės: įprastos tarybinės (kurias galima naudoti kaip židiniogroteles ), jau minėtos naujo tipo ir dar vienos
aš vėl piktinuosi, kad mūsų valstybėje nėra standartų (tvarkos) elementariuose dalykuose
Niekas ir nesako, kad viskas blogai su jais. Tiesiog LST 1405, pagal kurį įrengti šviesoforai, sankryžose, kuriose yra šviesoforai su juodom rodyklėm raudonam ir geltonam signaluose, bei žalia rodyklė tamsiame fone, draudžia įrengti šviesoforus su papildomom sekcijom. Vietoje papildomos sekcijos turi būti atskiras šviesoforas su trim rodyklėm - tiek virš pirmos eismo juostos, tiek šalia jos iš dešinės. Tik tiek ir norėjau pastebėt šioje sankryžoje. Tai aš parašiau ir Kauno savivaldybei dar prieš įrengiant Pramonės pr. - Draugystės g. sankryžą, kad nebūtų pakartota ta pati projektavimo klaida.
del nesamones - samone, tik va ket taisykliu neskaite zmones. jeigu is juostos kurioje stovi nori sukti, bet uzsidega rodykle tik tiesiai, vaziuot privalai tiesiai. tik spekit ar kas taip daro?
aaa mat kaip, vadinasi gerai darau, kad nestoju į tokią "dvigubą" juostą, nes dar viena tokia yra taikos/birželio/baranausko sukant iš taikos į birželio 23-osios, ir dažnai kas nors stovi priekyje ir laukia, kol užsidegs papildoma sekcija į kairę ir stabdo eismą 3 juostoje
del nesamones - samone, tik va ket taisykliu neskaite zmones. jeigu is juostos kurioje stovi nori sukti, bet uzsidega rodykle tik tiesiai, vaziuot privalai tiesiai. tik spekit ar kas taip daro?
Aš ir aiškinu, kad šioje sankryžoje negali būti jokių papildomų sekcijų pagal LST 1405.
del nesamones - samone, tik va ket taisykliu neskaite zmones. jeigu is juostos kurioje stovi nori sukti, bet uzsidega rodykle tik tiesiai, vaziuot privalai tiesiai. tik spekit ar kas taip daro?
Neprivalo! KET kalba tik apie papildomos sekcijos rodyklę, o ne apie rodyklę pagrindiniame šviesofore.
168. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.
aaa mat kaip, vadinasi gerai darau, kad nestoju į tokią "dvigubą" juostą, nes dar viena tokia yra taikos/birželio/baranausko sukant iš taikos į birželio 23-osios, ir dažnai kas nors stovi priekyje ir laukia, kol užsidegs papildoma sekcija į kairę ir stabdo eismą 3 juostoje
Šioje vietoje viskas būtų gerai (pats per dieną bent keletą kartų pro ten pravažiuoju) jei žmonės įprastų laiku įsijungti posūkius. O ne tada kai atsistoji už jo lauki kol užsidega žalia, o jis užsidegus žaliam šviesoforo signalai įsijungia kairį posūkį. Daugiau niekas man toje sankryžoje nekliūna. O kas dėl posūkių rodymo tai čia visose sankryžose tas pat.
Neprivalo! KET kalba tik apie papildomos sekcijos rodyklę, o ne apie rodyklę pagrindiniame šviesofore.
168. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.
na pagal mano supratimą, tai irgi neprivalo, o jai jau privalėtų tai mūsų pareigūnai tikrai bandytų iš to pasipinigauti...
na pagal mano supratimą, tai irgi neprivalo, o jai jau privalėtų tai mūsų pareigūnai tikrai bandytų iš to pasipinigauti...
Aišku, kad neprivalo, nes KET kalba apie vieną "rodyklę". O viena rodyklė būna tik papildomoj sekcijoj. Pagrindiniame šviesofore būna ir dviejų krypčių rodyklės.
Šioje vietoje viskas būtų gerai (pats per dieną bent keletą kartų pro ten pravažiuoju) jei žmonės įprastų laiku įsijungti posūkius. O ne tada kai atsistoji už jo lauki kol užsidega žalia, o jis užsidegus žaliam šviesoforo signalai įsijungia kairį posūkį. Daugiau niekas man toje sankryžoje nekliūna. O kas dėl posūkių rodymo tai čia visose sankryžose tas pat.
sutinku dėl posūkių 10000 procentų, nes jau taip nervuoja, kuomet rizikuodamas likti kvailio vietoje atvažiuoji ir sustoji už frukto, kuris tik užsidegus šviesoforo žaliam signalui, arba dar geriau - privažiavęs posūkio vidurį - įjungia tą prakeiktą posūkį...
sutinku dėl posūkių 10000 procentų, nes jau taip nervuoja, kuomet rizikuodamas likti kvailio vietoje atvažiuoji ir sustoji už frukto, kuris tik užsidegus šviesoforo žaliam signalui, arba dar geriau - privažiavęs posūkio vidurį - įjungia tą prakeiktą posūkį...
Na paprasciau butu nesinervuot,o stot i pirma ar antra eile, nors ir paskui 5 masinas
Comment