Dar kažkada girdėjau per tv, kad Kupčinskas derasi su vyriausybė, kad ji Kauno miesto kelių priežiūrai skirtų bent jau arti tos sumos, kiek vartotojai sumoka kuro akcizo mokesčio mieste. Jei skaičius tiksliai prisimenu, tai buvo 110 mln. lt., o iš jų Kaunas gauna tik 11 mln. lt. Patikslinkite kas gali... Šiaip pagarba merui už pastangas ir logišką mąstymą
Nenoriu sukelti jokios polemikos ir t.t., tiesiog įdomu dėl bendro žinojimo, kiek procentaliai pinigų nuo surinkto kuro akcizo gauna Vilniaus miestas? Gal kas rado informaciją?
When a man lies, he murders some part of the world
Miesto gatvių tvarkymui ir remontui privaloma skirti pakankamai lėšų
2010-03-26
Kauno miesto savivaldybės meras Andrius Kupčinskas inicijuoja peticiją, kuria raginama pakeisti lėšų miestų gatvėms prižiūrėti skirstymo tvarką.
„Dabar įstatymuose numatyta tik 20 procentų kelių priežiūros lėšų skirti vietinėms miestų, rajonų gatvėms tiesti ir remontuoti. Tai neteisinga visų miestų atžvilgiu. Pavyzdžiui, VMI duomenimis, per 2008 metus Kauno miesto degalinėse už degalus buvo sumokėta 179 mln. litų akcizo mokesčio, kuris pateko į Kelių priežiūros ir plėtros fondą.
Tačiau atgal Kaunui iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų gatvėms remontuoti ir prižiūrėti 2009 m. paskirta tik 11 mln. litų. Kauno miesto gatvių tinklas sudaro 910 km, todėl šių pinigų yra per mažai", - sakė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos peticijų įstatymo 3 str. 3 p., prašoma spręsti svarbų visuomenei ir vietos savivaldai klausimą dėl teisingo, proporcingo ir nediskriminuojančio kelių priežiūros ir plėtros finansavimo.
„Dabartinis lėšų paskirstymas yra diskriminuojantis ir pažeidžiantis vairuotuojų teisėtus lūkesčius, kadangi „liūto" dalis, t.y. 80 proc. akcizo mokesčių, „nusėda" autostradose ir nacionalinės reikšmės keliuose, o miestų gatvėms tvarkyti lieka trupiniai! Šiuo metu Lietuvoje vietinės reikšmės keliai (gatvės) iš viso sudaro apie 60 000 km, o tai yra beveik tris kartus daugiau negu valstybinės reikšmės kelių ilgis", - sakė A. Kupčinskas, raginantis visų miestų vairuotojus išsakyti savo nuomonę šiuo klausimu.
Dėl šių priežasčių inicijuojamas Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros finansavimo įstatymo pakeitimas, kad 60 procentų (vietoj šiuo metu nustatytų 20 procentų) gatvių priežiūrai skirtų lėšų turi būti panaudota vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti ir remontuoti.
Peticiją, kuri skirta Lietuvos Respublikos Seimo Peticijų komisijai, artimiausiu metu bus galima pasirašyti ir Kauno miesto degalinėse ir kitose viešose vietose.
Įdomu koks buvo planuojamas plastiku lietų kelio žymėjimo linijų tarnavimo laikas. Šiandiena atidžiau atkreipiau dėmesį, kad pernai kur buvo liejamos juostos taikos prospekte jau kai kuriose vietose nusidėvėjusios. Praktiškai visos pernai lietos pėsčiųjų perėjos daugiau mažiau yra apsidėvėjusios. Kai kur linijos tiesiog nutrupėjusios.
Gatvių ženklinimas plastiku yra maždaug 3-4 kartus brangesnis nei dažant, tačiau šiuo būdu atnaujintoms eismo juostoms suteikiama tik 6 mėnesių, o padengtoms plastiku - jau 2-3 metų garantija. Plastiku atnaujinus eismo juostas dalyje Kauno miesto gatvių, jose kitąmet to daryti jau nereikės, tada bus galima panaudojant plastiką ženklinti jau kitas gatves.
pilnas straipsnis http://www.autodiena.lt/lt/naujienos...inamos-veliau/ Kur gatvės yra naujai nutiestos, ten plastikinis žymėjimas labai gerai laiko. Bet kur senos gatvės ir duobėtos tai ten plastikinis žymėjimas labai greit subyra.
Taip, dėl linijų sutinku daugiau mažiau linijų kokybė tikrai gera(juostų žymėjimo).
O gal kas atkreipėt dėmesį, atnaujinta vydūno alėja padengta irgi plastiku? Kažkaip neužsifiksavę man.
/\
na va man irgi kažkodėl taip atrodė. Na pas mus kaip visada daroma atvirkščiai. Manau kaip tik naują dangą reikėjo dengti plastiku tuo labiau jei jis "gerai laikosi" tik ant geros dangos.. O čia pas mus plastifikuoja senas duobėtas ir išvažinėtas gatves, o naujai suremontuotas dažo...
reikia nepamiršti, kad juozapavičiaus pr. po asfaltu grįstas akmens trinkelėmis. jeigu jas išims ir parduos, tai prie milijono prisidės dar nemažas gabalas.
bet kažkodėl manau, kad tuos akmenis pavagia, pasidaro sode takelį arba susimū rina tvorą, kaip banditai savanorių pr. (priešais "iki" parduotuvę)
Vilniuje tas atsitiko su Gedimino pr. akmenimis. Keleto km. ilgio gatvės atkarpos akmenys buvo žadėti panaudoti senamiesčio gatvių rekonstrukcijai, tačiau tik pora trumpų akligatvių jais išgrįsti. O kur kiti likę kilometrai?
Prieš porą mėnesių esu gavęs informaciją iš Kauno savivaldybės, kad pavasarį ruošiamasi skelbti integruotos šviesoforų valdymo sistemos konkursą. Gal kas turite žinių apie tai?
Gal kas žinote kokia situacija yra su viaduku per autostradą nuo Ramučių į Ateities plentą? Jau metai tai tikrai kaip jo viena juosta uždaryta ir su ja niekas nedaroma. Kas jai nutikę ir kodėl niekas nedaroma nes pravažiuojant nesuprantu kodėl ji uždaryta...
Gal kas žinote kokia situacija yra su viaduku per autostradą nuo Ramučių į Ateities plentą? Jau metai tai tikrai kaip jo viena juosta uždaryta ir su ja niekas nedaroma. Kas jai nutikę ir kodėl niekas nedaroma nes pravažiuojant nesuprantu kodėl ji uždaryta...
Comment