Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nesuprantu kuo tas slupas neįtinka. Taigi ne meno kurinys koks, visam pasauly tokie statomi . Siaip mačiau jau Baršausko gatvėje dažomi stulpai. Negi tikrai visur išdažys.

    Comment


      Nežinau, kai gyvenu ten jau 21 metus, tai nepratės prie tokio vaizdo, spėju dėl to, ir kad patys šviesofortai nepakabinti dar. O kad ne kūriniai tai ir taip viskas aišku.

      Comment


        Iš pirmo žvilgsnio tai tikrai griozdiškai atrodo.
        Kaunas yra Kaunas

        Comment


          Kaune transporto eismą palengvins tunelis

          Paulius Garkauskas, www.DELFI.lt

          2008 liepos mėn. 14 d.

          Kauno valdžia užsimojo po žiedine sankryža, kur susikerta Pramonės ir Taikos prospektai, iškasti tunelį. Tokiu būdu Taikos prospektą būtų galima pervažiuoti išvengiant žiedinės sankryžos šalia „Urmo" bazės. Tiesa, kol kas vyksta tik tunelio projektavimas. Būsimieji darbai aptarti pirmadienį Kauno savivaldybėje vykusiame pasitarime.

          Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vygantas Gudėnas sako, kad pirmiausia reikia paruošti projektą, o tada bus ieškoma finansavimo šaltinių.

          „Iš viso reikėtų apie 64 milijonų litų. Iš kur bus gauti pinigai? Pinigai būna tada, kai turi projektą. Kol projektas nepadedamas ant stalo pinigų iš viso nebūna. Šiuo metu vyksta projektavimo darbai ir mes juos turime užbaigti", - DELFI sakė V. Gudėnas.

          Kauno savivaldybė skyrė pinigų projektavimo darbams, o tunelio statybai lėšų tikimasi gauti iš ES struktūrininių fondų.

          Pastačius tunelį taip pat būtų platinams ir pats Taikos prospektas.

          Pirminiuose pasiūlymuose buvo siūloma virš žiedinės sankryžos statyti viaduką ar trijų lygių sankryžą, tačiau specialistai išnagrinėję situaciją nusprendė, kad tikslingiau čia būtų statyti tunelį.

          „Be to, statyti tunelį būtų ne ką brangiau nei viaduką. Skirtumas tarp šių darbų būtų keli milijonai litų", - tikino V. Gudėnas.

          Važiuojant link Pramonės ir Taikos prospektų žiedinės sankryžos kylama į nedidelį kalniuką. Specialistai nustatė, kad žiedinė sankryža virš prospektų lygio pakilus apie 5 metrus, todėl tunelį čia statyti būtų tikslingiausia.

          Comment


            Neblogai, pasirodo vis dar yra pinigu Kaune privaciu kvartalu infrastrukturai tvarkyti. Arenos pvz. negalim sau daugiau kaip uz 200 mln. lt leisti, bet vienai is miesto sankryzu (kur pilnai galima pastatyti viaduka toki kaip prie Megos uz 6-8 mln. lt) galim kisti ir 64 limonus. Nesvarbu kad nera uz ka net Savanoriu ikalnes ar Panemunes tilto sutvarkyti.

            Comment


              Parašė sauls Rodyti pranešimą
              Neblogai, pasirodo vis dar yra pinigu Kaune privaciu kvartalu infrastrukturai tvarkyti. Arenos pvz. negalim sau daugiau kaip uz 200 mln. lt leisti, bet vienai is miesto sankryzu (kur pilnai galima pastatyti viaduka toki kaip prie Megos uz 6-8 mln. lt) galim kisti ir 64 limonus. Nesvarbu kad nera uz ka net Savanoriu ikalnes ar Panemunes tilto sutvarkyti.
              Kol neatsitiks kokia nelaime tai Kaunas tikrai netvarkys nei savanoriu ikalnes kuri avarines bukles nei panemunes tilto. O kad projektus raso tai dar neviskas.
              Gi projektas yra kad trulu linija nutiestu iki silainiu bet kam tai daryti, dabar reikia kad Kipro Petrausko gatve trulai riedetu iki centro. Nesvarbu kad anam projektu milijonai sukisti.

              Comment


                Jau veikia Kuršių-Jotvingių šviesoforas.
                Kaunas yra Kaunas

                Comment


                  Dar mačiau uždengtus kelio ženklus mėlynus. Tai važiuojant kuršių gatve ir sukand į dešinę (jotvingių nuo megos) yra nupieštos trys juostos, tai kaip suprantu išplatins kelio galą iki 3 juostų. Tas pats ir važiuojant link megos jotvingių gatve sukant į dešinę.

                  Comment


                    Kol nebus papildomos sekcijos nusukimui i kaire puse, tol manau bus nevykes sprendimas, nes dabar dar sudetingesne situacija pasukt i kaire nei anksciau.

                    Comment


                      Nežinau, atrodo lyg viskas ten gerai su tuo pasukimu į kairę. Beje apie kurį tu pasukimą šneki, nes yra 4 pasukimai?

                      Comment


                        As kalbu apie vaziavima Jotvingiu gatve ir sukima i kaire i Kursiu gatve. Esme ta jog priesais stovint masinu srautui norinciam sukti i kaire ir tau norint sukti i kaire is priesais. Neimanoma matyti ar pirma juosta kazkas verziasi i prieki (pvz jei dar autobusas is priekio tai lauki kol jis issisuka nerizikuodamas) ten iskart darosi geras kamstis, todel ir sakau jog reiketu papildomos sekcijos sukimui i kaire su sviesoforo 20s laiku kazkur (ilgam nereikia manau).

                        Comment


                          Ai nu supratau. Aš pats ten suku, teko pasvarstyt važiuot ar ne. Dar pastebėjau viena įdomų dalyką, kad nematai koks šviesoforas dega jau įvažiavus į sankryžą ir sukant kaip algizaz sakė, nes tiesiog priešais nėra jokio šviesoforo. Bet gal šitą sutvarkys dar.

                          Comment


                            Jei to nereikalausite iš savivaldybės, tai nieko jie ir nesutvarkys. Bet kitavertus, įvažiavusiems į sankryžą nelabai ir reikia žinoti, koks šviesoforo signalas jiems šviečia, nes pagal kelių eismo taisykles, į sankryžą įvažiavęs leidžiamu šviesoforo signalu, iš jos gali išvažiuoti esant bet kokiam signalui. Ir net jei priešpriešais esančiam mašinų srautui užsidegė žalias šviesoforo signalas, jie privalo pirmiau leisti išvažiuoti iš sankryžos joje esantiems.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Na tai man tas aišku, bet pravažiuok ir pamatysi. Nes nežinai kada pradeda mirksėt ir iš priešais važiuojantys stot.

                              Comment


                                Kaune Pašilės g. bus įrengta žiedinė sankryža
                                Paulius Garkauskas, www.DELFI.lt
                                2008 liepos mėn. 29 d. 14:17

                                Jau netrukus Kauno Pašilės gatvėje bus įrengta žiedinė sankryža. Tam antradienį pritarė Kauno savivaldybės Saugaus eismo komisja. Planuojama, kad žiedinė sankryža padės reguliuoti transporto srautus šioje judrioje gatvėje. Maždaug 12 metrų skersmens žiedinė sankryža bus įrengta Pašilės ir Dujotiekio gatvių sankryžoje.

                                Darbus planuojama pradėti jau netrukus ir baigti iki rugpjūčio 15-tosios dienos.

                                Tiesa, netrūksta abejojančių tokiu Saugaus eismo komisijos sprendimu. Manoma, kad minėtoje sankryžoje naudingiau būtų įrengti šviesoforus.

                                Antradienį Saugaus eismo komisijos posėdyje dar kartą svarstytas vieno iš išvažiavimų iš prekybos centro „Molas" (ties „Maxima") uždarymo klausimas. Siūlyta drausti išvažiuoti per šį išvažiavimą ir čia pastatyti „plytos" ženklą.

                                Kai kurie komisijos nariai teigė, kad išvažiavę iš prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelės vairuotojai neretai kerta visą gatvę norėdami K. Baršausko gatvėje apsisukti ir pasukti į Pašilės gatvę. Taip neretai susidaro avarinės situacijos.

                                Beje, vairuotojai išvažiuodami iš „Molo" kerta ištisines linijas ir rikiuojasi per pėsčiųjų perėją, o tai yra draudžiama.

                                Saugaus eismo komisija nusprendė šiuo klausimu jokių priemonių nesiimti ir išvažiavimo uždarymui nepritarta. Tiesa, Kauno policijos pareigūnai šiai laikinosios sostinės vietai pažadėjo skirti daugiau dėmesio.

                                Saugaus eismo komisija taip pat informavo, kad Karaliaus Mindaugo prospekte ties „Akropoliu" pakeista eismo reguliavimo sistema. Nuo šiol iš Karaliaus Mindaugo pr. į A. Mickevičiaus bus gatvę bus galima pasukti tik iš pirmosios eismo juostos. Iki šio buvo galima sukti iš pirmosios ir antrosios eismo juostų.

                                Comment


                                  Nesamoningoje vietoje žiedą sukurs. Šviesaforas daug naudingesnis, bet aš Pašilės gatve labai dažnai važiuoju ir man ten niekada neužkliuvo, kad visi ilgai labai lauktų ties ta sankryža.
                                  You've got one life! Live it!

                                  Comment


                                    jau visai netrukus atsiras sviesoforai ir Ateities - Taikos gatviu sankirtoje. ziuresim kas ten desis. pagal gatviu zymejima tai bus jauciu belekas nes viena krastine juosta praktiskai eina ant zvyro su pusmetrio gylio duobemis...
                                    www.tomflagman.com

                                    Comment


                                      Miestiečiai kviečiami dalyvauti apklausoje dėl naujojo Kauno miesto dviračių takų specialiojo plano
                                      2008-07-30

                                      Kauno miesto savivaldybės administracijos užsakymu Transporto ir kelių tyrimo instituto (TKTI) specialistai šiuo metu rengia Kauno miesto dviračių takų specialųjį planą.
                                      Kauno miesto savivaldybė, atsižvelgdama į Europos Sąjungos miestų gerosios praktikos pavyzdžius, inicijavo visiškai naujos koncepcijos specialiojo dviračių takų plano rengimą. Iki šiol mūsų mieste dviračių takai dažniausia buvo plėtojami rekreacinėse, poilsio zonose, todėl dviratis daugelio miestiečių yra suvokiamas kaip poilsio, laisvalaikio praleidimo priemonė, tuo tarpu daugelyje vakarų Europos miestų ši dviratė transporto priemonė jau tapo puikia alternatyva kasdieninėms kelionėms privačiu automobiliu arba viešuoju transportu – su dviračiu žymiai greičiau galima įveikti motorinio transporto sukeltas spūstis, važiuoti dviračiu nieko nekainuoja, važinėjimas dviračiu gerina sveikatą, neteršia oro ir tuo pačiu ženkliai didina miestiečių gyvenimo kokybę. Skandinavijos šalyse, kuriose oro sąlygos važinėti dviračiu yra dar prastesnės negu Lietuvoje, iki 60 proc. visų miestuose atliekamų kelionių, kurių atstumas yra iki 5 km, yra naudojamasi dviračiu, tuo tarpu apie 70 proc. kauniečių šeimų turi dviračius, tačiau mūsų mieste labai dažnai net į parduotuvę, kuri tėra už poros šimtų metrų nuo namų, vykstama automobilių,

                                      Siekiant paskatinti miestiečius kasdieninėms kelionėms vietoje automobilių dažniau naudotis dviračiais, žinant, kad dviračių takų infrastruktūrą Kaune nėra tinkamai išvystytą, Kauno miesto savivaldybės administracijos užsakymu Transporto ir kelių tyrimo instituto (TKTI) specialistai šiuo metu rengia Kauno miesto dviračių takų specialųjį planą, kuriame būtų numatyta į vieną saugų ir patogų dviračių takų tinklą sujungti Kauno pramonės ir miegamuosius rajonus. Vadovaujantis šiuo planu darant atitinkamų gatvių ir šaligatvių rekonstrukcijas taip pat būtų įrengti nauji, saugūs dviračių takai.

                                      Visų dviračiams neabejingų miestiečių prašome aktyviai dalyvauti apklausoje, kuri yra patalpinta Transporto ir kelių tyrimo instituto internetinėje svetainėje adresu www.tkti.lt/index.php?id=624, atsižvelgiant į apklausos rezultatus bus planuojami mūsų miestiečiams patogiausi ir labiausiai reikalingi dviračių takai.

                                      Kauno m. Tarybos sekretoriato informacija

                                      Comment


                                        /\ Ačiū. Užpildžiau.
                                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                        Dordrechtas/Haarlemas
                                        Nesebaras/Plovdivas
                                        Kiolnas

                                        Comment


                                          turbūt labiausiai trūksta filmuojamų stovų, t.y. kur tikrai saugiai galėtum palikti savo dviratį. Nes dabar tokia situacija, kad dviračiu išvažiuoti gali, o sustoti - niekaip. Net mokamai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X