nesuprantu kuo tas slupas neįtinka. Taigi ne meno kurinys koks, visam pasauly tokie statomi . Siaip mačiau jau Baršausko gatvėje dažomi stulpai. Negi tikrai visur išdažys.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kaune transporto eismą palengvins tunelis
Paulius Garkauskas, www.DELFI.lt
2008 liepos mėn. 14 d.
Kauno valdžia užsimojo po žiedine sankryža, kur susikerta Pramonės ir Taikos prospektai, iškasti tunelį. Tokiu būdu Taikos prospektą būtų galima pervažiuoti išvengiant žiedinės sankryžos šalia „Urmo" bazės. Tiesa, kol kas vyksta tik tunelio projektavimas. Būsimieji darbai aptarti pirmadienį Kauno savivaldybėje vykusiame pasitarime.
Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vygantas Gudėnas sako, kad pirmiausia reikia paruošti projektą, o tada bus ieškoma finansavimo šaltinių.
„Iš viso reikėtų apie 64 milijonų litų. Iš kur bus gauti pinigai? Pinigai būna tada, kai turi projektą. Kol projektas nepadedamas ant stalo pinigų iš viso nebūna. Šiuo metu vyksta projektavimo darbai ir mes juos turime užbaigti", - DELFI sakė V. Gudėnas.
Kauno savivaldybė skyrė pinigų projektavimo darbams, o tunelio statybai lėšų tikimasi gauti iš ES struktūrininių fondų.
Pastačius tunelį taip pat būtų platinams ir pats Taikos prospektas.
Pirminiuose pasiūlymuose buvo siūloma virš žiedinės sankryžos statyti viaduką ar trijų lygių sankryžą, tačiau specialistai išnagrinėję situaciją nusprendė, kad tikslingiau čia būtų statyti tunelį.
„Be to, statyti tunelį būtų ne ką brangiau nei viaduką. Skirtumas tarp šių darbų būtų keli milijonai litų", - tikino V. Gudėnas.
Važiuojant link Pramonės ir Taikos prospektų žiedinės sankryžos kylama į nedidelį kalniuką. Specialistai nustatė, kad žiedinė sankryža virš prospektų lygio pakilus apie 5 metrus, todėl tunelį čia statyti būtų tikslingiausia.
Comment
-
Neblogai, pasirodo vis dar yra pinigu Kaune privaciu kvartalu infrastrukturai tvarkyti. Arenos pvz. negalim sau daugiau kaip uz 200 mln. lt leisti, bet vienai is miesto sankryzu (kur pilnai galima pastatyti viaduka toki kaip prie Megos uz 6-8 mln. lt) galim kisti ir 64 limonus. Nesvarbu kad nera uz ka net Savanoriu ikalnes ar Panemunes tilto sutvarkyti.
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąNeblogai, pasirodo vis dar yra pinigu Kaune privaciu kvartalu infrastrukturai tvarkyti. Arenos pvz. negalim sau daugiau kaip uz 200 mln. lt leisti, bet vienai is miesto sankryzu (kur pilnai galima pastatyti viaduka toki kaip prie Megos uz 6-8 mln. lt) galim kisti ir 64 limonus. Nesvarbu kad nera uz ka net Savanoriu ikalnes ar Panemunes tilto sutvarkyti.
Gi projektas yra kad trulu linija nutiestu iki silainiu bet kam tai daryti, dabar reikia kad Kipro Petrausko gatve trulai riedetu iki centro. Nesvarbu kad anam projektu milijonai sukisti.
Comment
-
As kalbu apie vaziavima Jotvingiu gatve ir sukima i kaire i Kursiu gatve. Esme ta jog priesais stovint masinu srautui norinciam sukti i kaire ir tau norint sukti i kaire is priesais. Neimanoma matyti ar pirma juosta kazkas verziasi i prieki (pvz jei dar autobusas is priekio tai lauki kol jis issisuka nerizikuodamas) ten iskart darosi geras kamstis, todel ir sakau jog reiketu papildomos sekcijos sukimui i kaire su sviesoforo 20s laiku kazkur (ilgam nereikia manau).
Comment
-
Jei to nereikalausite iš savivaldybės, tai nieko jie ir nesutvarkys. Bet kitavertus, įvažiavusiems į sankryžą nelabai ir reikia žinoti, koks šviesoforo signalas jiems šviečia, nes pagal kelių eismo taisykles, į sankryžą įvažiavęs leidžiamu šviesoforo signalu, iš jos gali išvažiuoti esant bet kokiam signalui. Ir net jei priešpriešais esančiam mašinų srautui užsidegė žalias šviesoforo signalas, jie privalo pirmiau leisti išvažiuoti iš sankryžos joje esantiems.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaune Pašilės g. bus įrengta žiedinė sankryža
Paulius Garkauskas, www.DELFI.lt
2008 liepos mėn. 29 d. 14:17
Jau netrukus Kauno Pašilės gatvėje bus įrengta žiedinė sankryža. Tam antradienį pritarė Kauno savivaldybės Saugaus eismo komisja. Planuojama, kad žiedinė sankryža padės reguliuoti transporto srautus šioje judrioje gatvėje. Maždaug 12 metrų skersmens žiedinė sankryža bus įrengta Pašilės ir Dujotiekio gatvių sankryžoje.
Darbus planuojama pradėti jau netrukus ir baigti iki rugpjūčio 15-tosios dienos.
Tiesa, netrūksta abejojančių tokiu Saugaus eismo komisijos sprendimu. Manoma, kad minėtoje sankryžoje naudingiau būtų įrengti šviesoforus.
Antradienį Saugaus eismo komisijos posėdyje dar kartą svarstytas vieno iš išvažiavimų iš prekybos centro „Molas" (ties „Maxima") uždarymo klausimas. Siūlyta drausti išvažiuoti per šį išvažiavimą ir čia pastatyti „plytos" ženklą.
Kai kurie komisijos nariai teigė, kad išvažiavę iš prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelės vairuotojai neretai kerta visą gatvę norėdami K. Baršausko gatvėje apsisukti ir pasukti į Pašilės gatvę. Taip neretai susidaro avarinės situacijos.
Beje, vairuotojai išvažiuodami iš „Molo" kerta ištisines linijas ir rikiuojasi per pėsčiųjų perėją, o tai yra draudžiama.
Saugaus eismo komisija nusprendė šiuo klausimu jokių priemonių nesiimti ir išvažiavimo uždarymui nepritarta. Tiesa, Kauno policijos pareigūnai šiai laikinosios sostinės vietai pažadėjo skirti daugiau dėmesio.
Saugaus eismo komisija taip pat informavo, kad Karaliaus Mindaugo prospekte ties „Akropoliu" pakeista eismo reguliavimo sistema. Nuo šiol iš Karaliaus Mindaugo pr. į A. Mickevičiaus bus gatvę bus galima pasukti tik iš pirmosios eismo juostos. Iki šio buvo galima sukti iš pirmosios ir antrosios eismo juostų.
Comment
-
Miestiečiai kviečiami dalyvauti apklausoje dėl naujojo Kauno miesto dviračių takų specialiojo plano
2008-07-30
Kauno miesto savivaldybės administracijos užsakymu Transporto ir kelių tyrimo instituto (TKTI) specialistai šiuo metu rengia Kauno miesto dviračių takų specialųjį planą.
Kauno miesto savivaldybė, atsižvelgdama į Europos Sąjungos miestų gerosios praktikos pavyzdžius, inicijavo visiškai naujos koncepcijos specialiojo dviračių takų plano rengimą. Iki šiol mūsų mieste dviračių takai dažniausia buvo plėtojami rekreacinėse, poilsio zonose, todėl dviratis daugelio miestiečių yra suvokiamas kaip poilsio, laisvalaikio praleidimo priemonė, tuo tarpu daugelyje vakarų Europos miestų ši dviratė transporto priemonė jau tapo puikia alternatyva kasdieninėms kelionėms privačiu automobiliu arba viešuoju transportu – su dviračiu žymiai greičiau galima įveikti motorinio transporto sukeltas spūstis, važiuoti dviračiu nieko nekainuoja, važinėjimas dviračiu gerina sveikatą, neteršia oro ir tuo pačiu ženkliai didina miestiečių gyvenimo kokybę. Skandinavijos šalyse, kuriose oro sąlygos važinėti dviračiu yra dar prastesnės negu Lietuvoje, iki 60 proc. visų miestuose atliekamų kelionių, kurių atstumas yra iki 5 km, yra naudojamasi dviračiu, tuo tarpu apie 70 proc. kauniečių šeimų turi dviračius, tačiau mūsų mieste labai dažnai net į parduotuvę, kuri tėra už poros šimtų metrų nuo namų, vykstama automobilių,
Siekiant paskatinti miestiečius kasdieninėms kelionėms vietoje automobilių dažniau naudotis dviračiais, žinant, kad dviračių takų infrastruktūrą Kaune nėra tinkamai išvystytą, Kauno miesto savivaldybės administracijos užsakymu Transporto ir kelių tyrimo instituto (TKTI) specialistai šiuo metu rengia Kauno miesto dviračių takų specialųjį planą, kuriame būtų numatyta į vieną saugų ir patogų dviračių takų tinklą sujungti Kauno pramonės ir miegamuosius rajonus. Vadovaujantis šiuo planu darant atitinkamų gatvių ir šaligatvių rekonstrukcijas taip pat būtų įrengti nauji, saugūs dviračių takai.
Visų dviračiams neabejingų miestiečių prašome aktyviai dalyvauti apklausoje, kuri yra patalpinta Transporto ir kelių tyrimo instituto internetinėje svetainėje adresu www.tkti.lt/index.php?id=624, atsižvelgiant į apklausos rezultatus bus planuojami mūsų miestiečiams patogiausi ir labiausiai reikalingi dviračių takai.
Kauno m. Tarybos sekretoriato informacija
Comment
Comment