Šiandien Donelaičio gatvėje ties karo muziejum apšvietimo stulpus dažė sidabrine spalva. Atrodo labai gerai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąhmm o kodėl stulpai juodi? kažkiek geriau žiūrėjosi man pilki... nors atrodo tikrai nebe taip griozdiškai, kaip senieji
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąnieko, teks per vasarą pakentėt, užtat vėlai rudenį bus kaifas ten važiuoti
Comment
-
Ženklinimą stabdo gamta
Kauno gatvių juostas dažais ženklinantys darbininkai atliko apie trečdalį šiemet suplanuotų darbų. Spartesnę jų eigą stabdo gatves vis dar lopantys kelininkai ir orai.
Pinigų užteks ne visoms
Kelininkai sutvarkė daugiau nei pusę šiais metais planuojamų suremontuoti labiausiai duobėtų Kauno gatvių. Jiems iš paskos sekanti brigada naujomis eismo juostas skiriančiomis linijomis sužymėjo keturiolika gatvių. Joms ženklinti išleista maždaug trečdalis šiemet tam skirtų lėšų.
Šiandien savivaldybės sudaryta komisija ketina dar kartą apžiūrėti daugelio miesto gatvių būklę ir nuspręsti, kurias gatves ženklinti šiemet, o kurių ženklinimą atidėti kitiems metams. „Prioritetinis sąrašas bus sudarytas pagal gatvių būklę ir žymėjimo būtinumą. Žinoma, visų gatvių nesužymėsim, nes neturime tiek pinigų“, – kalbėjo Kauno miesto transporto skyriaus vedėjo pavaduotojas Gintautas Degutis.
Šiais metais gatvėms žymėti skirta apie 400 tūkstančių litų. Už šitą sumą taip pat tikimasi sužymėti visas pėsčiųjų perėjas.
Naktys per šaltos
Gatvių ženklinimo eiliškumą koreguoja ne tik dangos būklė, bet ir kur kas lėčiau dirbantys kelininkai. Kol jie neužtaisė duobių, žymėjimo darbai negali būti atliekami.
Spartesniam gatvių ženklinimui koją kiša ir intensyvus eismas bei oro sąlygos. Dėl to šią savaitę sustabdyti darbai Jonavos gatvėje.
„Dienomis neįmanoma dirbti, nes eismas labai intensyvus. Jei dirbsime dieną, sukelsime ne tik spūstis, bet nukentės ir darbų kokybė. O naktimis negalime dirbti, nes per šalta“, – aiškino bendrovės „Eismo juosta“ direktorė Laima Visockienė. Per dvi dienas Jonavos gatvėje nudažyta vos viena punktyrinė linija. Antradienio naktį, tik pradėjus dirbti, dažytojams teko susirinkti visą savo įrangą, nes naktis buvo per daug šalta ir drėgna. Tokiomis sąlygomis dažai nedžiūva ir visas darbas gali nueiti perniek.
Pažadas ne itin realus
Paskutiniame Kauno saugaus eismo komisijos posėdyje dalyvavęs miesto meras Andrius Kupčinskas pareikalavo, kad gatvių priežiūra besirūpinantys tarnautojai stebėtų, per kiek laiko nusitrins naujai suženklintos linijos.
Prie sienos priremta bendrovė „Eismo juosta“ įsipareigojo, kad dažai laikysis pusę metų, tačiau įmonės direktorė prisipažino, kad tai priverstinis pasižadėjimas, o iš tikrųjų dažai nubluks per perpus trumpesnį laiką.
„Jonavos gatvėje anksčiau dažai išsilaikydavo metus. Bet dabar dėl prastos dangos būklės ir intensyvaus eismo to neįmanoma tikėtis“, – tvirtino L.Visockienė.
Direktorė sakė, kad ženklinti gatvių, kuriomis per parą važiuoja bent septyni tūkstančiai automobilių, negalima. Tokį intensyvumą ilgesnį laiką atlaikytų nebent žymėjimas plastiku, tačiau ir jį Kaune naudoti rekomenduojama labai retai. „Visos gatvės, kurių danga gera, sužymėtos plastiku. Bet tokių gatvių – vienetai, o visos kitos – baisios“, – pastebėjo bendrovės vadovė. Nei plastiku, nei dažais žymėti gatvių dangų nerekomenduojama, kai yra bent nedidelių nelygumų. Visa tai turi įtakos žymėjimo ilgaamžiškumui.
Kauno dienawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment