Meras lyg minėjo, kad nuo kovo pirmosios Vilijampolės tiltas bus remontuojamas. Dar lyg irgi minėjo, kad gali kažkokių trugdžių atsirasti. ai, prisiminiau - dėl nevietinių vairuotojų nukreipimą per aplinkui. Dabar jie šitą problemą ir sprendžia - kaip tą kuo geriau padaryti.
Savivaldybės užsakymu pradėtas rengti Žemaičių plento rekonstrukcijos techninis projektas. Jame bus numatyta įrengti du viadukus ir daugiau eismo juostų.
„Šiemet tikimės parengti Žemaičių plento rekonstrukcijos projektą, tada galėsime prašyti Europos Sąjungos fondų ir valstybės paramos“, – aiškino Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Zenonas Girčys.
Savivaldybės administracijos darbuotojai, vakar susitikę su bendrovės „Pramprojektas“ specialistais, aptarė, kaip turėtų atrodyti Žemaičių plentas. Pasak Z.Girčio, šalia apžvalgos aikštelės, netoli paminklo kelininkams, virš gatvės turėtų būti pastatytas pėsčiųjų viadukas. J.Grušo, Žemaičių plento ir Baltijos gatvių sankryžoje ketinama statyti dar vieną viaduką, kuriuo važiuotų automobiliai. „Eismas šioje sankryžoje taptų daug saugesnis“, – įsitikinęs Z.Girčys.
Žemaičių plento įkalnę planuojama platinti iki keturių eismo juostų. Dabar automobiliai važiuoja dviem juostomis.
Vedėjo pavaduotojas nesiryžo prognozuoti, kada bus pradėti šie darbai. „Tai priklausys nuo to, kada gausime lėšų, – skėstelėjo rankomis jis. – Viadukai ir gatvės rekonstrukcija kainuos milijonus litų.“
Ketvirtus metus tvarkoma Žemaičių plente esanti apžvalgos vieta, kur stovi paminklas kelininkams. Iš jos atsiveria puikus vaizdas į Žaliakalnį, Vilijampolę ir Senamiestį. Dabar nupjauta nemažai vaizdą gožusių medžių, pastatyta atraminė sienelė, įrengta aikštelė automobiliams.
„Šiemet Susisiekimo ministerija pažadėjo skirti apie pusę milijono litų, kad užbaigtume pradėtus darbus. Turime pakloti grindinį, sutvarkyti aplinką ir sutvirtinti šlaitą“, – aiškino Z.Girčys.
"Kauno diena"
When a man lies, he murders some part of the world
Savivaldybės užsakymu pradėtas rengti Žemaičių plento rekonstrukcijos techninis projektas. Jame bus numatyta įrengti du viadukus ir daugiau eismo juostų.
„Šiemet tikimės parengti Žemaičių plento rekonstrukcijos projektą, tada galėsime prašyti Europos Sąjungos fondų ir valstybės paramos“, – aiškino Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Zenonas Girčys.
Savivaldybės administracijos darbuotojai, vakar susitikę su bendrovės „Pramprojektas“ specialistais, aptarė, kaip turėtų atrodyti Žemaičių plentas. Pasak Z.Girčio, šalia apžvalgos aikštelės, netoli paminklo kelininkams, virš gatvės turėtų būti pastatytas pėsčiųjų viadukas. J.Grušo, Žemaičių plento ir Baltijos gatvių sankryžoje ketinama statyti dar vieną viaduką, kuriuo važiuotų automobiliai. „Eismas šioje sankryžoje taptų daug saugesnis“, – įsitikinęs Z.Girčys.
Žemaičių plento įkalnę planuojama platinti iki keturių eismo juostų. Dabar automobiliai važiuoja dviem juostomis.
Vedėjo pavaduotojas nesiryžo prognozuoti, kada bus pradėti šie darbai. „Tai priklausys nuo to, kada gausime lėšų, – skėstelėjo rankomis jis. – Viadukai ir gatvės rekonstrukcija kainuos milijonus litų.“
Ketvirtus metus tvarkoma Žemaičių plente esanti apžvalgos vieta, kur stovi paminklas kelininkams. Iš jos atsiveria puikus vaizdas į Žaliakalnį, Vilijampolę ir Senamiestį. Dabar nupjauta nemažai vaizdą gožusių medžių, pastatyta atraminė sienelė, įrengta aikštelė automobiliams.
„Šiemet Susisiekimo ministerija pažadėjo skirti apie pusę milijono litų, kad užbaigtume pradėtus darbus. Turime pakloti grindinį, sutvarkyti aplinką ir sutvirtinti šlaitą“, – aiškino Z.Girčys.
"Kauno diena"
Kaip ir nieko naujo. Planuojama, svarstoma, bet kaip visada nieko nedaroma.
Vairuotojų patogumui veiks nauji šviesoforai
2008-01-30
Kovo pradžioje kapitaliniam remontui bus uždarytas avarinės būklės Kauno Vilijampolės tiltas. Planuojama, kad tilto remonto darbai užtruks apie metus, todėl reikia koreguoti transporto eismą, statyti kelio ženklus, laikinus šviesoforus: užvažiavime ant Varnių tilto ties Neries krantine, prie Varnių tilto ties Nuokalnės gatve ir nuvažiavime nuo Islandijos plento į Jonavos gatvę.
Šviesoforams įrengti Savivaldybė organizavo konkursą. Jį laimėjusi bendrovė „Eismo juosta" turės įvykdyti konkurse numatytus reikalavimus ir įrengti minėtus šviesoforus.
Nors lėšos minėtiems darbams buvo gautos tik sausio mėnesį, tačiau konkurso sąlygose aiškiai išdėstyta, jog būsimas rangovas privalės numatytus darbus atlikti laiku: iki kovo mėnesio pradžios. Bendrovės „Eismo juosta" vadovės Laimos Visockienės reiškiamos mintys, esą nebus spėta įrengti šviesoforų iki kovo 1-osios dienos, prieštarauja jos pasirašytai paslaugų sutarčiai, kurioje bendrovė „Eismo juosta" sutiko su visomis konkurso sąlygomis ir įsipareigojo darbus atlikti iki minėtos datos.
Bus įrengta šviesoforu reguliuojama sankryža ties Kuršių ir Jotvingių gatvių sankirta
2008-01-30
Gera žinia Šilainių ir Vytėnų gyventojams, miesto meras Andrius Kupčinskas įpareigojo Savivaldybės administraciją iki birželio mėnesio įrengti šviesoforu reguliuojamą sankryžą ties Kuršių ir Jotvingių gatvių sankirta.
Šiuo metu yra skubiai ieškoma lėšų, bus skelbiamas konkursas ir iki vasaros pradžios šioje sankryžoje veiks šviesoforai, kurie tikimasi palengvins susisiekimą tarp Šilainių ir Vytėnų, sumažins avaringumą, išspręs pėstiesiems kylančias problemas dėl sudėtingo gatvės perėjimo bei sumažins dabar susidarančias transporto spūstis.
2009 metų pavasarį planuojama viso Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcija, kuri turėtų užsitęsti apie metus.
Visi darbai bus organizuojami dviem etapais, norint sutvarkyti prospekto infrastruktūrą, nutiesti naują šiluminę trasą, atnaujinti šviesoforų, apšvietimo tinklus, troleibuso linijas.
Šiuo metu yra ruošiamos studijos, kokia turėtų būti darbų sąmata, ruošiami konkursai darbų rangovams, svarstomos galimybės, kaip nesudaryti kliūčių gyventojų susisiekimui. Dalį lėšų žadama gauti iš Europos sąjungos Struktūrinių fondų.
kaunas.lt
When a man lies, he murders some part of the world
2009 metų pavasarį planuojama viso Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcija, kuri turėtų užsitęsti apie metus.
Visi darbai bus organizuojami dviem etapais, norint sutvarkyti prospekto infrastruktūrą, nutiesti naują šiluminę trasą, atnaujinti šviesoforų, apšvietimo tinklus, troleibuso linijas.
Šiuo metu yra ruošiamos studijos, kokia turėtų būti darbų sąmata, ruošiami konkursai darbų rangovams, svarstomos galimybės, kaip nesudaryti kliūčių gyventojų susisiekimui. Dalį lėšų žadama gauti iš Europos sąjungos Struktūrinių fondų.
kaunas.lt
Tiek apie Parodos kalną tiek apie Juozapavičiaus pr. rekonstrukcija jau 3 metus rašo kad jau kitamet pradės
Apie Parodos kalno rekonstrukciją net nesvajokit, kol kas tas kalnas pakenčiamas ir jo niekas nerekonstruos dar bent 5 metus. Nėra pinigų.
Visi pinigai isejo Aleksoto tilto prietilcio statybai, o dar kiek teks uz pro apacia pravaziuojancias masinas sumoketi... vienu zodziu, nera ko po tuos Sancius vazineti, mars visi po Aleksoto tiltu!
Turėjau omeny ne Parodos kalno dangos atnaujinimą, bet paties kalno rekonstrukciją. Danga turėjo būti seniai atnaujinta, o juostos ten nepiešiamos jau antri metai. Tai valdžios apsileidimas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kokie mes greiti daryti toli siekiančias išvadas! Kažkaip nesolidu iš jaunų išsilavinusių žmonių pusės. Jei dvi bobulės turguj pasidejuotų "Žynocie, ponička...", tai būtų suprantama.
Comment