Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    geras zodis "sreutas" limpa prie biurokratinio konteksto

    Comment


      Vilijampolės tiltą Kaune geriau stenkitės apvažiuoti

      Comment


        Ten jau visas fenomenas... per piką visas dreba nuo sunesnio transporto, bet nors lėtai važiuodamas ratų nepamesi... Kas gali nutikti naktį, greitai lekiant...

        Comment


          Atidedama Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcija
          Paulius Garkauskas, www.DELFI.lt
          Spalio mėnesį planuota vienintelio Baltijos šalyse Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcija atidedama mažiausiai mėnesiui. Darbai ir tunelio uždarymas atidėtas dėl vėluojančių laikinosios stotelės įrengimo darbų. Kauno meras Andrius Kupčinskas DELFI sakė, kad užtruko laikinosios stotelės įrengimo darbai Petrašiūnų mikrorajone.
          Ties R.Kalantos gatvėje esančiu geležinkelio tiltu bus įrengta laikina stotelė.
          Iš laikinosios platformos keleiviai kelionės tikslą galės pasiekti miesto visuomeniniu transportu.
          Planuojama, kad 95,2 mln. litų vertės tunelio rekonstrukcija užtruks apie dvejus metus. 1285 metrų ilgio tunelį tikimasi atidaryti 2009 metų pabaigoje. 85 proc. lėšų tunelio remontui skyrė ES, likusią dalį finansuos Vyriausybė ir "Lietuvos geležinkeliai".
          Paskutinį kartą tunelis remontuotas 1972 metais, kai buvo įrengtas atraminis skliautas. Nuo to laiko ženklesnių darbų atlikta nebuvo. Per porą metų truksiančią renovaciją tunelis bus sutvarkytas iš pagrindų.
          Planuojama renovuoti kelio konstrukcijas, visas sistemines dalis – eletros tiekimą, signalizacijas, apšvietimą. Planuojama įrengti naujas saugos sitemas – evakuacinius išėjimus, avarinį ryšį.
          Pagrindiniai darbai susidės iš tunelio šlapių vietų renovacijos ir tunelio išplatinimo. 100 metrų ruožas bus praktiškai perstatomas.
          Kauno geležinkelio tunelis pastatytas prieš 145 metus Po to, kai II Pasaulinio karo metu Vokietijos armija susprogdino tunelį, o rusų specialistai jį atstatė, prasidėjo negrįžtama statinio deformacija.
          www.delfi.lt

          Comment


            idomu kas pas mus neatidedama :/. vilniuje delfi ziuriu tik baige ta baige ana daro ta darys ana. o pas mus bandoma pradet, ir baigiasi net nepradejus...

            Comment


              Jei gyvenčiau šalia Vilijampolės tilto, įrengčiau web kamerą, sukurčiau web puslapį www.ardarnesugriuvovilijampolestiltas.lt ir leisciau visiems megautis katastrofos laukimu gyvai.

              Comment


                Dar šiek tiek žibalo į ugnį....
                Iš lrytas.lt
                Kauno gatvėms skirtus milijonus gaubia miglos
                Tyrimą atlikę kontrolieriai nerado duomenų apie tai, kaip panaudota 15 mln. litų

                ARŪNAS DAMBRAUSKAS
                LS KORESPONDENTAS
                2007-09-28

                Susidomėjo tyrėjai

                50 mln. litų. Tiek lėšų Kaunas per pastaruosius trejus metus gavo iš Kelių priežiūros ir plėtros fondo. Tačiau šių lėšų panaudojimo skaidrumą ištyrusi Valstybės kontrolė nerado duomenų, parodančių, kokioms gatvėms taisyti buvo išleista apie 15 mln. litų.

                Fondo lėšų panaudojimu Kaune tyrėjai susidomėjo kilus vadinamajam Fredos skandalui, kai paaiškėjo, kad apie 2,6 mln. litų iš šio fondo buvo sunaudota ne taisant svarbius miesto kelius, bet grindžiant privataus Fredos miestelio gatveles.

                Neseniai Kauno miesto savivaldybės administracija gavo Valstybės kontrolės išvadas, kuriose pabrėžiama, kad nepavyko atrasti duomenų, pagrindžiančių, kaip 2004 metais buvo panaudoti kelių priežiūrai ir plėtrai skirti 4,5 mln. litų, 2005 metais – 5,3 mln., o 2006 metais – 5,1 mln. litų.

                Su išvadomis susipažinęs administracijos direktorius Arūnas Keserauskas „Laikinajai sostinei“ sakė, kad Kauno savivaldybėje įsitvirtinusios labai blogos tradicijos, sudarančios galimybes neskaidriai naudoti keliams tvarkyti skiriamas lėšas.

                Priedanga manipuliacijoms

                „Kodėl susiformavo tokios tradicijos, reikėtų klausti Komunalinio ūkio skyriaus specialistų.

                Aš savivaldybėje tuo metu nedirbau. Neketinu toleruoti abejonių keliančios praktikos, kuri gali tapti labai parankia priedanga manipuliacijoms“, – kalbėjo A.Keserauskas.

                Tačiau Komunalinio ūkio skyriaus vedėjas Ramūnas Noreika teigė, jog Valstybės kontrolės tyrime pažymėti trūkumai yra „tik procedūriniai nesklandumai“.

                Panašiai kalbėjo ir Miesto tvarkymo poskyrio vedėjas Valius Knokneris.

                „Konkretizuoti visų gatvių, kurioms skirtos lėšos, neįmanoma, nes iš anksto negalime žinoti, kokias gatves reikės tvarkyti. Taryba balsuoja, kiek skirti lėšų, o jos paskui paskirstomos pagal gatvių būklę“, – aiškino V.Knokneris.

                Pasekmė – Fredos skandalas

                Paprašyta pakomentuoti komunalininkų paaiškinimus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Jūratė Matekonienė „Laikinajai sostinei“ sakė: „Gatvių tvarkymo planuose vyrauja netvarka.

                Sąmatos – netikslios, kai kuriems darbams negauti net statybos leidimai, nepatvirtinti techniniai projektai. Pasitaiko, kad projektai derinami atgaline tvarka, ir tai laikoma beveik normaliu dalyku. Be to, projektams stinga pagrindimo“.

                Direktoriaus pavaduotoja pabrėžė, kad tvarkant miesto gatves įsivyravusio chaoso padarinys – vadinamasis Fredos skandalas, kurio aplinkybes iki šiol tiria prokurorai.
                Gal ir yra tiesos, tame , kad mūsiškiai patys viską stabdo.....
                Kaunas - lėtai bet užtikrintai...

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Jei gyvenčiau šalia Vilijampolės tilto, įrengčiau web kamerą, sukurčiau web puslapį www.ardarnesugriuvovilijampolestiltas.lt ir leisciau visiems megautis katastrofos laukimu gyvai.


                  Tiek pat juokinga kaip ir graudu. Situacija su Vilijampolės tiltu išties katastrofiška.
                  Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                  Comment


                    /\ dar graudesnis klausimas - kuris tiltas graudesnis? vilijampolės ar panemunės?..

                    Comment


                      /\ tikrai blogiau yra su Vilijampolės tiltu. Čia eismas gerokai (gal net kažkiek kartų) intensyvesnis negu Panemunės tiltu. Bet kokiai nelaimei atsitikus ant Vilijampolės tilto turės daug skaudžių pasekmių.
                      Gal kas žino, kokiais motyvais vadovaujantis, buvo nutrauktas konkursas Vilijampolės tilto kapitaliniam remontui? Negi vėl "trūksta pinigų"? Juk šiam tilto remontui jau buvo skirta pinigų ir iš įvairių Respublikos fondų.
                      Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                      Comment


                        tai va, man rodos ir laukia neliamės. Kam tvarkyt, jei nieko dar neatsitiko ten?!
                        Aiku juodas humoras čia...

                        Comment


                          Kur visi konCervatoriu remejai sitam forume? Kazkaip naujas meras zadejo zymu Kauno gatviu bukles pagerejima rysium su nutrauktu kontraktu su BBI. Jau puse metu kaip turim nauja mera, kazkaip nematau to gatviu (ir tiltu) pagerejimo nors tu ka...

                          Comment


                            Ir aš pasisakau, kad situacija kur kas blogesnė su Viliampolės tiltu... Ten net ne piko metu driekiasi mašinų eilė. O stovėt menkas malonumas nes kuo tolyn tuo tilto judėjimas vis didyn Pats ten stoviu beveik kasdien ir tikrai jausmas nekoks...
                            Mano nuotraukos @Fotki.com

                            Auto Show Millennium 2007
                            Retromobile 2007
                            "Kova 1". Driftingo čempionatas
                            "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                            Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                            BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                            Kauno Marių Regioninis Parkas

                            Comment


                              Pritariu :/
                              ypač kraupoka padėtis, kai kelias juostas užima autobusai ar kiti sunkiasvoriai padarai..
                              www.donatas-mazeika.lt

                              Comment


                                Po renginio organizatoriai neslėpė, kad forumo dienotvarkę sujaukė Vilnius. Iš anksto buvo planuojama, kad Europos Komisijos viceprezidentas Jacques Barrot Kaune praleis dvi dienas. Turės laiko susipažinti su miesto transportu, pabendrauti su vadovais.

                                „Tačiau netikėtai Susisiekimo ministerija Vilniuje surengė konferenciją „Rail Baltica“ tema, kuri aktualiausia kaip tik Kaunui. Todėl J.Barrot į Kauną atvyko tik ketvirtadienio vakarą. Su miesto meru jis galėjo pabendrauti keliolika minučių, kol važiavo iš Muzikinio teatro į Rotušę. Nesuprantamas Vilniaus noras kaišioti pagalius į ratus Kaunui“, - neslėpė apmaudo forumo rengėjai.
                                Europinės pagyros miesto transportui

                                Comment


                                  Dėl Vilijampolės tilto remonto:

                                  Pasitarime kalbėta apie ... bei Vilijampolės tilto remontą. Jį remontuoti bus galima pradėti apie vasario mėnesį. Savivaldybė šiam tikslui skolins apie 5 mln., o 10 mln. tikimasi gauti iš Susisiekimo ministerijos.


                                  http://www.kaunas.lt/190?sid=1831

                                  Comment


                                    /\ kodėl sukioji? kad tikisi gauti lėšų, ar kad tik vasarį pradėt turi?

                                    o šiaip tai atsiprašant pašiko reikalus kaip reikiant išverstakio ministerija, atsirado organizatoriai. miestas ilgai laukė tokios garbės, tai ne - reikia sau grietinėlę pasiimti, kai pas pačius su transporto pralaidumu, švelniai tariant, visai prastai... eina jie velniop, dusta nuo kamščių, o vežasi pas save CIVITAS vadovą, gėdos turėtų ar bent jau košės galvoj nors kiek... ai žodžiu, bet nėra žodžių, kaip paskui po tokių atvejų nieko nesakyt dėl arenos, stadiono finansavimo darbų?..
                                    bent jau nudžiugino tai, kad:
                                    Kauno meras Andrius Kupčinskas džiaugėsi, kad Europos Komisijos viceprezidentas apsilankė Kaune. „Išgirdome pažadus, kad bus finansuojami trys miesto visuomeninio transporto projektai. Forume dalyvavo apie 200 žmonių iš įvairių šalių. Malonu buvo girdėti jų komplimentus, kad Kaunas švarus ir žalias miestas. Taip pat išgirdome raginimų skirti daugiau dėmesio eismo mobilumui“, - pažymėjo meras.
                                    , įdomu, kas per projektai tikiuosi tarp jų yra tokie dalykai, kaip dar viena partija naujų troleibusų ir autobusų, bei troleibusų linijos tiesimas į šilainius
                                    Paskutinis taisė daktaras; 2007.10.08, 16:19.

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Dėl Vilijampolės tilto remonto:



                                      http://www.kaunas.lt/190?sid=1831
                                      Per kažkurį kanalą mačiau, aiškino dėl Vilijampolės tilto, kad dabar uždaryti neapsimoka, nes prieš akis žiema. Uždarius vasarį, ardymui tiktų ir žiema, o statyt pradėtų jau pavasarį. Gal ir yra logikos.

                                      Comment


                                        /\ tai darys visai naują tiltą?

                                        Comment


                                          jau matau kas ant varniu tilto darysis ir ypac nuvaziavimuose i jonavos gatve kai vilijampoles tilta uzdarys... ten vietoj 80 reik 40 zenklus sukabint, nes prie tokiu srautu mesmale kasdien bus.
                                          *censored*

                                          Comment

                                          Working...
                                          X