Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Toli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
    Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.

    Pats sąrašas logikos daug neturi, mano nuomone. Kaip Birželio 23-iosios ar Sukilelių auščiau Linkuvos nesuprasiu. Taip pat yra nemažai katastrofiškos būklės rajono gatvelių, tačiau kažkodėl sąrašo viršūje daugybė pakenčiamų/normalių gatvių,
    Taip pat visiškai sąraše visiškai neatsižvelgiama į šaligatvio būkles, šaligatviai toliau merdėja daugybę gatvių ir niekas nesiruošia, pvz., rekonstruoti Varnių g., Vydūno al. arba iš esmės beveik visų Žaliakalnio gatvių šaligatvių.
    Tai kaip tik Birželio 23-iosios gatves tragiskas saligatvis. Dar gerai ten butu dvirtaki - is savanoriu prospektu rodos kaskokios galimybes posukiui i ten liko numatytos...

    Comment


      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

      Tai kaip tik Birželio 23-iosios gatves tragiskas saligatvis. Dar gerai ten butu dvirtaki - is savanoriu prospektu rodos kaskokios galimybes posukiui i ten liko numatytos...
      Tai ten ir tragiškas, bet kitų tragiškų šaligatvių gatvių vieta arba nebuvimas sąraše duoda žinoti, kad tai tik sutapimas.

      Comment


        Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
        Toli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
        Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.

        .
        TAi kur tie 6mln eis jei nei šaligatviams nei galimai gatvei?

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          TAi kur tie 6mln eis jei nei šaligatviams nei galimai gatvei?
          Niekas nenusprendė, kad jie kažkur eis. Čia tik teoriškai kažką beleką paišosi biurokratai. Praeitais metais irgi buvo toks sąrašiukas, bet nelabai išsipildė jis.

          Comment


            Pavyzdžiui Ryšių g. Praeitam sąraše buvo 85 vietoje, bet nespėta jos suremontuoti. Naujajame sąraše jau 115 vietoje. ???? Pašilės g buvo 77 vietoje, bet ją spėjo patvarkyti vieną iš paskutiniųjų praeitam sezone. Tad ryšių gatvės eilė buvo likusi maždaug 10. O dabar vėl į naują eilę iš naujo?
            LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

            Comment


              Lietuvos didmiesčiuose gaunasi durna situacija, kad vietoj statant po pilnus rajonus ( mažesniam plote pastatoma pilna infrastrukūra, ir teritorija yra pilnai užstatyta, kaip Olandijoje arba Lietuvoje Sovietmečiu ), miestai auga chaotiškai, namai statomi vidury laukų, ir gaunasi labai daug teritorijų, kur pusiau ūkiai ir pusiau namai. Dėl to miestai labai išsiplečia ir dažnai infrastruktūra reikia tiesti labai ilgiem atstumam, bet tie plotai yra nepilnai apgyvendinti, reiškiantis mažiau mokėsčių, tad mažiau lėsų viską apmokėti, įskaitant kelius.
              Click image for larger version  Name:	UrbanSprawl1.png Views:	0 Size:	2,25 MB ID:	2189394

              Comment


                Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                Lietuvos didmiesčiuose gaunasi durna situacija, kad vietoj statant po pilnus rajonus ( mažesniam plote pastatoma pilna infrastrukūra, ir teritorija yra pilnai užstatyta, kaip Olandijoje arba Lietuvoje Sovietmečiu ), miestai auga chaotiškai, namai statomi vidury laukų, ir gaunasi labai daug teritorijų, kur pusiau ūkiai ir pusiau namai. Dėl to miestai labai išsiplečia ir dažnai infrastruktūra reikia tiesti labai ilgiem atstumam, bet tie plotai yra nepilnai apgyvendinti, reiškiantis mažiau mokėsčių, tad mažiau lėsų viską apmokėti, įskaitant kelius.
                Teko skaityti jog Amerikoje situacija nusiritusi iki tokio durnumo kad nebegali nestatyti, nes naujų kvartalų sumetami pinigai padengia senesnių kvartalų infrastruktūros priežiūrą, nes iš savęs laikytis nebegali.

                Comment


                  Savivaldos lygmenyje viešasis sektorius yra silpnas, tiek personalo, tiek finansine prasme, o teritorijų planavimas daug metų buvo iš esmės privatizuotas. Todėl ir turime ką turime.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Jau sakyčiau seno gero laukinio kapitalizmo palikimas, nes viskas tada ir prasidėjo. Posovietinė shock therapy pagimdė Romainius

                    Realiai turėjom iki SSRS žlugimo tą centralizuotą planavimą, galėjom pasiimti dividendus, bet dėl visų tų žlugimų ir permainų, gavom kažkokį JAV modelį tik su mažiau pinigų, nes nemažai tų priemiesčių keliukų neišasfaltuota, išsidraikę tie keliukai belekaip.

                    Comment


                      Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                      Toli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
                      Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.

                      Pats sąrašas logikos daug neturi, mano nuomone. Kaip Birželio 23-iosios ar Sukilelių auščiau Linkuvos nesuprasiu. Taip pat yra nemažai katastrofiškos būklės rajono gatvelių, tačiau kažkodėl sąrašo viršūje daugybė pakenčiamų/normalių gatvių,
                      Taip pat visiškai sąraše visiškai neatsižvelgiama į šaligatvio būkles, šaligatviai toliau merdėja daugybę gatvių ir niekas nesiruošia, pvz., rekonstruoti Varnių g., Vydūno al. arba iš esmės beveik visų Žaliakalnio gatvių šaligatvių.
                      Birželio 23-osios g. ir Sukilėlių pr. būtų svarbios gatvės Eigulių gyventojams dviračių/pėsčiomis patogiau pasiekt Ąžuolyną. Birželio 23-osios g. iš vis gan dažnai matau dviratininkus ant šaligatvių.
                      Sukilėlių pr. irgi svarbi, nes nemaži pėsčiųjų srautai, o šaligatviai tragiški. Kelio dangos kaip ir pakenčiamos būklės, nes tvarkė gal prieš 15-20 m. (o ne prieš 40 m. kaip kai kurios Kauno gatvės iki didžiųjų remontų).

                      Pramonės pr. beje prioritetiniame sąraše, nes ten tikrai dangą reikia keisti, nes didžiuliai srautai, o tvarkė tik su kažkokiu remixeriu kad laikyt max 10 metų. Provežos tikrai padidėjusios, o per tas provežas pats kelias jau plyšta. Šaligatviai kaip ir ok, o tvarkys nebent jei ties tramvajų kokiais 2035 m.

                      K. M. pr. tvarkymui poreikio tikrai nėra, nebent iš tikrųjų pritaikytų kaip miesto centro gatvę, t. y. naujas tiltas tarp Centro ir Lampėdžių jau yra pastatytas, Minkovksių g. išplatinta, o K. M. pr. sumažinamas juostų skaičius, padidintas plotas pėstiesiems ir dviratininkams kaip priklauso Centrui.
                      Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 16:17.

                      Comment

                      Working...
                      X