Parašė Wintautas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Tai kaip tik Birželio 23-iosios gatves tragiskas saligatvis. Dar gerai ten butu dvirtaki - is savanoriu prospektu rodos kaskokios galimybes posukiui i ten liko numatytos...
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąToli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.
.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
TAi kur tie 6mln eis jei nei šaligatviams nei galimai gatvei?
Comment
-
Pavyzdžiui Ryšių g. Praeitam sąraše buvo 85 vietoje, bet nespėta jos suremontuoti. Naujajame sąraše jau 115 vietoje. ???? Pašilės g buvo 77 vietoje, bet ją spėjo patvarkyti vieną iš paskutiniųjų praeitam sezone. Tad ryšių gatvės eilė buvo likusi maždaug 10. O dabar vėl į naują eilę iš naujo?LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102
- 3 patinka
Comment
-
Lietuvos didmiesčiuose gaunasi durna situacija, kad vietoj statant po pilnus rajonus ( mažesniam plote pastatoma pilna infrastrukūra, ir teritorija yra pilnai užstatyta, kaip Olandijoje arba Lietuvoje Sovietmečiu ), miestai auga chaotiškai, namai statomi vidury laukų, ir gaunasi labai daug teritorijų, kur pusiau ūkiai ir pusiau namai. Dėl to miestai labai išsiplečia ir dažnai infrastruktūra reikia tiesti labai ilgiem atstumam, bet tie plotai yra nepilnai apgyvendinti, reiškiantis mažiau mokėsčių, tad mažiau lėsų viską apmokėti, įskaitant kelius.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąLietuvos didmiesčiuose gaunasi durna situacija, kad vietoj statant po pilnus rajonus ( mažesniam plote pastatoma pilna infrastrukūra, ir teritorija yra pilnai užstatyta, kaip Olandijoje arba Lietuvoje Sovietmečiu ), miestai auga chaotiškai, namai statomi vidury laukų, ir gaunasi labai daug teritorijų, kur pusiau ūkiai ir pusiau namai. Dėl to miestai labai išsiplečia ir dažnai infrastruktūra reikia tiesti labai ilgiem atstumam, bet tie plotai yra nepilnai apgyvendinti, reiškiantis mažiau mokėsčių, tad mažiau lėsų viską apmokėti, įskaitant kelius.
- 1 patinka
Comment
-
Jau sakyčiau seno gero laukinio kapitalizmo palikimas, nes viskas tada ir prasidėjo. Posovietinė shock therapy pagimdė Romainius
Realiai turėjom iki SSRS žlugimo tą centralizuotą planavimą, galėjom pasiimti dividendus, bet dėl visų tų žlugimų ir permainų, gavom kažkokį JAV modelį tik su mažiau pinigų, nes nemažai tų priemiesčių keliukų neišasfaltuota, išsidraikę tie keliukai belekaip.
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąToli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.
Pats sąrašas logikos daug neturi, mano nuomone. Kaip Birželio 23-iosios ar Sukilelių auščiau Linkuvos nesuprasiu. Taip pat yra nemažai katastrofiškos būklės rajono gatvelių, tačiau kažkodėl sąrašo viršūje daugybė pakenčiamų/normalių gatvių,
Taip pat visiškai sąraše visiškai neatsižvelgiama į šaligatvio būkles, šaligatviai toliau merdėja daugybę gatvių ir niekas nesiruošia, pvz., rekonstruoti Varnių g., Vydūno al. arba iš esmės beveik visų Žaliakalnio gatvių šaligatvių.
Sukilėlių pr. irgi svarbi, nes nemaži pėsčiųjų srautai, o šaligatviai tragiški. Kelio dangos kaip ir pakenčiamos būklės, nes tvarkė gal prieš 15-20 m. (o ne prieš 40 m. kaip kai kurios Kauno gatvės iki didžiųjų remontų).
Pramonės pr. beje prioritetiniame sąraše, nes ten tikrai dangą reikia keisti, nes didžiuliai srautai, o tvarkė tik su kažkokiu remixeriu kad laikyt max 10 metų. Provežos tikrai padidėjusios, o per tas provežas pats kelias jau plyšta. Šaligatviai kaip ir ok, o tvarkys nebent jei ties tramvajų kokiais 2035 m.
K. M. pr. tvarkymui poreikio tikrai nėra, nebent iš tikrųjų pritaikytų kaip miesto centro gatvę, t. y. naujas tiltas tarp Centro ir Lampėdžių jau yra pastatytas, Minkovksių g. išplatinta, o K. M. pr. sumažinamas juostų skaičius, padidintas plotas pėstiesiems ir dviratininkams kaip priklauso Centrui.Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 16:17.
Comment
Comment