Parašė skyrma
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
Darys du liftus, jie bus einant nuo Laisvės pusės kairėje abudu. Dabartinė požeminė perėja nesikeis, tiesiog atsiras du koridoriai šonuose išnaudojant turbūt esamas nenaudojamas patalpas.
Dabartines nuovažas reiktų tobulinti, nes jos nepatogios ir nesaugios jokiems nuvažiavimams / užvažiavimams ir nuvežimams, užvežimams. Visi, kas jomis naudojasi, rizikuoja, ypač jeigu nėra fiziškai labai stiprūs, patyrę ir vikrūs.
ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Kaune nemazai vietu yra palikta nuo sovietinių laikų kur vežimėliams nuvažiuoti nuovažos su per vidurį laiptukais palikta, bet problema kad prie ruso gal vežimai kitokie buvo, nes mes išbandėm tris skirtingus vežimus vaiko ir nei vienas neapkabina tu laiptukų taip kad tenka per laiptus vistiek nešti, dėl to daug kas vengia tokių vietų nes jei ir apkabintų plotį statumas nenormalus yra
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
O jei travelatorius dėt? Tuos eskalatorius su lygiu paviršium, be laiptų?
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Travelatorius būtų ok, jei nestatesnis nei Akropolyje. Su neįgaliojo vežimėlio yra šiek tiek „ekstrymo“ ant jo užvažiuoti/nuvažiuot. Bet tokiu atveju kam jis tada išvis ten? Elementari įveikiama nuokalnė būtų pigiau, saugiau ir patikimiau.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąKaune nemazai vietu yra palikta nuo sovietinių laikų kur vežimėliams nuvažiuoti nuovažos su per vidurį laiptukais palikta, bet problema kad prie ruso gal vežimai kitokie buvo, nes mes išbandėm tris skirtingus vežimus vaiko ir nei vienas neapkabina tu laiptukų taip kad tenka per laiptus vistiek nešti, dėl to daug kas vengia tokių vietų nes jei ir apkabintų plotį statumas nenormalus yraПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Primenu, kad paprasta sviesoforine pereja isprendzia visas cia isvardintas problemas. Nereik nei liftu (neveikianciu), nei eskalatoriu, nei travelatoriu, nei nukasineti nuokalniu iki Soboro/Rotuses, nei potencialiu Musk'o hyperloop'u laukt.
- 6 patinka
Comment
-
Naujamiestyje tiesiog patraukliau likti, užtektų tik pagerinti susisiekimą iš nutolusių rajonų įvairiomis transporto priemonėmis kad nereiktų jo užgrūsti automobiliais (tramvajus, dar daugiau gerų dviračių takų), nors ir Vilniaus gatvėje faina, bet tiesiog 50% patrauklumo sumažina požeminė perėja, ten tiesiog nėra jauku. Plius Senamiestis negali pilnai integruotis su atsigavusia Laisvės al.
Geriau tiesiog palaukti Birštono ir Gimnazijos g. sutvarkymo, įrengiant pėsčiųjų perėją, įrengiant daugiau žalių plotų, mažinant triukšmą. Integravus Senamiestį su Naujamiesčiu, dar labiau atsigautų Kauno centras. Pagal Kauno gyventojų skaičius jis nėra didelis, tiesiog visi žiauriai išsidraikė į priemiesčius.Paskutinis taisė PoDV; 2025.02.01, 13:08.
Comment
-
O kas su ta požemine perėja senamiestyje blogai? Viso labo keli nestatūs laiptukai, trumpa, gražiai atnaujinta perėja, viduje dar galima gėlių nusipirkti, atsiras liftai. Tai yra ir tam tikras vietos simbolis.
Ar patogiau būtų kirsti humanizuotą Birštono/Gimnazijos g? Žinoma, bet kol kas eismas joje gerokai per intensyvus. Kažkokie pokyčiai įvyktų nutiesus tramvajų, kurio stotelė veikiausiai ir būtų virš požeminės.
- 4 patinka
Comment
-
Man didžiausia Kauno gėda ir problema yra netvarkomi Kauno miegamųjų rajonų infrastruktūra,kai tuo tarpu Klaipėda pasinaudoja ES parama, o pas mus kuriamos nerealios revoliucijos kiemuose programos,kai tvarkomi tik renovuotų namų kiemai.. Miestas su 130mln. eur išlaidomms infrastruktūrai tikrai galėtų sau leisti tvarkyti miegamuosius rajonus…
- 3 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąMan didžiausia Kauno gėda ir problema yra netvarkomi Kauno miegamųjų rajonų infrastruktūra,kai tuo tarpu Klaipėda pasinaudoja ES parama, o pas mus kuriamos nerealios revoliucijos kiemuose programos,kai tvarkomi tik renovuotų namų kiemai.. Miestas su 130mln. eur išlaidomms infrastruktūrai tikrai galėtų sau leisti tvarkyti miegamuosius rajonus…
Kaune pagr. gatvės beveik saldainis, bet vidinės gatvės ir kiemai tragedija visiška. Yra išimčių, bet tendencija tokia.
Kaunas smarkiai investavo į fasadą, bet į vidines dalis dar 5x daugiau investuot reikia.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Vilnius pasirodė tvarkomas tolygiau, truputį nušnerkšta gali būt pagr. gatvėse, bet panašiai ir kiemuose.
Kaune pagr. gatvės beveik saldainis, bet vidinės gatvės ir kiemai tragedija visiška. Yra išimčių, bet tendencija tokia.
Kaunas smarkiai investavo į fasadą, bet į vidines dalis dar 5x daugiau investuot reikia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąMan didžiausia Kauno gėda ir problema yra netvarkomi Kauno miegamųjų rajonų infrastruktūra,kai tuo tarpu Klaipėda pasinaudoja ES parama, o pas mus kuriamos nerealios revoliucijos kiemuose programos,kai tvarkomi tik renovuotų namų kiemai.. Miestas su 130mln. eur išlaidomms infrastruktūrai tikrai galėtų sau leisti tvarkyti miegamuosius rajonus…
- 2 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąMan didžiausia Kauno gėda ir problema yra netvarkomi Kauno miegamųjų rajonų infrastruktūra,kai tuo tarpu Klaipėda pasinaudoja ES parama, o pas mus kuriamos nerealios revoliucijos kiemuose programos,kai tvarkomi tik renovuotų namų kiemai.. Miestas su 130mln. eur išlaidomms infrastruktūrai tikrai galėtų sau leisti tvarkyti miegamuosius rajonus…Paskutinis taisė Litch; 2025.02.04, 19:27.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Bizuno ir pyrago principas. Pritariu tokiam principui - neremontuoti saligatviu ir kiemu kol gyventojai nesirenovavo savo namu. Tik reiketu aiskiau tai iskomunikuoti. Galbut daugiabuciu gyvenyojai nezino apie sia paskata. Nes kazkaip sunku patiketi kaip galima taip nenoreti gyventi grazioje, tvarkingoje aplinkoje.
Comment
-
Sutvarkytų/aptvarkytų kiemų kiekis kol kas lašas jūroje.
Dabar įdomus etapas Kaunui, ar vystyti labiau tolygią aplinkos renovaciją kaip Vilniuje, nes pagr. gatvės daug kur geros, išskyrus Varnių g. ar pramoninio r. gatves.
Ar pabaigti nedatvarkytas pagr. gatves ir imtis kiemų.
Kai kurios gatvės jau aptvarkytos morališkai pasenusios, pvz. Šiaurės pr. galėtų būti labai patogi dviratininkų magistralė su labai patogiais dviračių takais, o turime trupančias dangas tiek važ. dalyje, o šaligatviai su žiauriais bordiūrais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąO kodėl miestas turi tvarkyti privačių daugiabučių kiemus? Ar tai ne gyventojų kurie naudojasi tais kiemais reikalas?
Comment
Comment