Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Kaune ketinama rekonstruoti senamiestį ir Laisvės alėją jungiančią požeminę perėją



    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/01/...zemine-pereja/
    o tai nevertėtų palaukti kol pastatys tiltą, nuims srautą nuo tos gatvės ir bus galima padaryti paprastą perėją?

    Comment


      Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
      Kaune ketinama rekonstruoti senamiestį ir Laisvės alėją jungiančią požeminę perėją



      https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/01/...zemine-pereja/
      Kaskokia nesamone, padarytu paprasta pereja su sviesoforu ir tiek. Nieks ten su dviraciu dviem liftais nevaziuos kad per gatve persikelt. Tuo labiau ta sviesoforine pereja, sureguliavus su kitais sviesoforais manau net auto pralaidumui jokios itakos neturetu.

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        o tai nevertėtų palaukti kol pastatys tiltą, nuims srautą nuo tos gatvės ir bus galima padaryti paprastą perėją?
        Ką? Vėl sprendimai darantys miestą architektūriškai nuobodžiu raginant naikinti tai kas jau pastatyta. Tunelis jau yra, jis yra miesto akcentas.
        O prie ko čia tie dviračiai tai visai neaišku, gal ir senovinį grindinį nušlifuokim, kad dviračiam geriau būtų? Jei norit padaryt, kad visiem geriau būtų - siūlykit sloping tunnelį, kad nereiktų nulipt nuo dviračio ar pan. o ne naikint tai kas jau yra.

        Comment


          Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

          Ką? Vėl sprendimai darantys miestą architektūriškai nuobodžiu raginant naikinti tai kas jau pastatyta. Tunelis jau yra, jis yra miesto akcentas.
          Tai gali prišikti vidury miesto ir tasai šūdas bus miesto akcentas.

          O prie ko čia tie dviračiai tai visai neaišku, gal ir senovinį grindinį nušlifuokim, kad dviračiam geriau būtų? Jei norit padaryt, kad visiem geriau būtų - siūlykit sloping tunnelį, kad nereiktų nulipt nuo dviračio ar pan. o ne naikint tai kas jau yra.
          Tu gal esi kažkoks kurmis nes tuneliai tau labai patinka.

          Click image for larger version

Name:	bikecity6.jpg
Views:	448
Size:	58,4 kB
ID:	2177701

          Comment


            Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

            Kaskokia nesamone, padarytu paprasta pereja su sviesoforu ir tiek. Nieks ten su dviraciu dviem liftais nevaziuos kad per gatve persikelt. Tuo labiau ta sviesoforine pereja, sureguliavus su kitais sviesoforais manau net auto pralaidumui jokios itakos neturetu.
            Kadangi tunelis šiaip ar taip jau yra, o gatvė tranzitinė ir šviesoforo reiktų laukti turbūt gana ilgai, tai manau geriausias variantas ir yra humanizuoti požeminę perėją, gerų pvz. yra nemažai.

            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Kadangi tunelis šiaip ar taip jau yra, o gatvė tranzitinė ir šviesoforo reiktų laukti turbūt gana ilgai, tai manau geriausias variantas ir yra humanizuoti požeminę perėją, gerų pvz. yra nemažai.
              Butu labai idomu padaryti eksperimenta - palikti ta pozemine pereja, bet salia padaryti sviesoforine antzemine pereja ir paskaiciuoti kiek zmoniu pasirenka palaukti, o kiek eina laiptais

              Comment


                Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                Butu labai idomu padaryti eksperimenta - palikti ta pozemine pereja, bet salia padaryti sviesoforine antzemine pereja ir paskaiciuoti kiek zmoniu pasirenka palaukti, o kiek eina laiptais
                Bent Konstitucijos pr. tai požemine perėja daugiau naudojasi nei šalia esančiais šviesoforais.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Bent Konstitucijos pr. tai požemine perėja daugiau naudojasi nei šalia esančiais šviesoforais.
                  Žiūrint nuo kurio taško ir kur eini ir šiaip šviesaforai nėra šalia. Jeigu iš Europos eini link Baltojo tilto aišku nesirinksi eiti aplinkui per perėjas. Šiap netiesą parašiai.

                  Comment


                    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                    Butu labai idomu padaryti eksperimenta - palikti ta pozemine pereja, bet salia padaryti sviesoforine antzemine pereja ir paskaiciuoti kiek zmoniu pasirenka palaukti, o kiek eina laiptais

                    Yra sankryža, kurioje toks eksperimentas vyksta jau daug daug metų: https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastrukt%C5%ABra-ir-pramon%C4%97/keliai-gatv%C4%97s-autotransportas/1809-kau-kauno-infrastrukt%C5%ABros-projektai/page346#post2177677
                    Visai netoliese yra požeminė perėja. Kai eidavau į Žaliakalnio pradinę - aš ir mano bendraklasiai niekada nesinaudojome šviesoforine perėja. Tačiau pvz. dabar matau iš Jablonskio gimnazijos jaunimas dažnai ja naudojasi, kai eina į Iki apsipirkt. Atsimenu moksleiviai iš Saulės gimnazijos irgi eidavo per požeminę iki stoteles kitoje gatvės pusėje.

                    Man toks vaizdas susidaro, kad pasirinkimas pagrinde priklauso nuo to, kas tau arčiau/pakeliui, nebūtinai kas greičiau.

                    Čia dar padarius šviesoforinę perėją manau dauguma judėtų per požeminę, nes tiesiog nereiktų laukt ir ji nėra kažkaip į šoną nutolusi, o kaip tik judėjimo kryptyje pakeliui. Plius dabartinė požeminė tikrai nėr atgrasi - šviesi, nedaug laiptų, turi meninį akcentą ant lubų, joje veikia gėlių parduotuvė su stoviniuojančiais pardavėjais, būna muzikantų, tad daugumai turbūt nesijaučia nesaugi palyginus su pvz. Aklųjų, Karaliaus Mindaugo ar mano parodyta perėja.

                    Geriausia būtų pakišt eismą po gatve, tačiau čia be šansų, todėl turbūt realiausias variantas kaip Lettered parodė nuožulnumą pakeist, kad dviračiam bei neįgaliesiems patogiau taptų.
                    Paskutinis taisė JPeters; 2025.01.20, 23:31.

                    Comment


                      Toje sankryžoje niekada nebuvo antžeminės perėjos, bet žmonės eidavo vis tiek, laukdami žalio signalo skirto automobiliams Žemaičių g. Buvo daug populiariau nei požeminė Matosi šioje nuotraukoje: (street view linkas)Click image for larger version  Name:	423.PNG Views:	0 Size:	2,03 MB ID:	2177960

                      Kažkur tarp 2014 ir rekonstrukcijos 2018 metais savivaldybė sustatė baisius atitvarus (maždaug tokius), kad žmonės naudotųsi požemine, bet tai nesustabdė nemaža dalis perlipdavo juos ir eidavo kaip anksčiau.
                      Po rekonstrukcijos atitvarai nebeatsirado, bet žmonės nebėjo taip, kadangi atprato, atsirado daugiau kultūros ir pagarbos ir sankryžoje panaikinti šviesoforai priešingose gatvės pusėse (pagal nesovietinį standartą), kas reiškia, kad stovint nepamatysi kada tau žalia eiti

                      tai kaip ir žmonės dažniau laukdavo šviesoforo šiame ekspermente

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Kadangi tunelis šiaip ar taip jau yra, o gatvė tranzitinė ir šviesoforo reiktų laukti turbūt gana ilgai, tai manau geriausias variantas ir yra humanizuoti požeminę perėją, gerų pvz. yra nemažai.

                        Pats geriausias ir logiškiausias variantas. Gerokai patogiau nei lipti laiptais, jau net nekalbant apie mamas su vezimeliais ir dviratininkus, kuriems nereiketu naudotis liftu, kas būtų ypač nepatogu. Is ekonominio aspekto toks projektas nebutu brangesnis, o gal netgi pigesnis nes nereiketu paciu brangiausiu elementu: lifto + nuolatiniu jo islaidu, ir laiptu.

                        Comment


                          Parašė Litch Rodyti pranešimą

                          Pats geriausias ir logiškiausias variantas. Gerokai patogiau nei lipti laiptais, jau net nekalbant apie mamas su vezimeliais ir dviratininkus, kuriems nereiketu naudotis liftu, kas būtų ypač nepatogu. Is ekonominio aspekto toks projektas nebutu brangesnis, o gal netgi pigesnis nes nereiketu paciu brangiausiu elementu: lifto + nuolatiniu jo islaidu, ir laiptu.
                          Jūs geriau pasižiūrėkit ar techniškai tai įmanoma padaryti.
                          Tam kad padaryti nuolydį kuris atiktų visus reikalavimus, reikia pakankamai daug vietos. Nelabai įsivaizduoju kaip su tokiu nuolydžiu galėtų nueiti pandusas į Vilniaus gatvę, kaip tai keistų senamiesčio vaizdą ir t.t.

                          Šilainiuose - taip tai puikus sprendimas, bet ne senamiestyje.

                          Comment


                            Čia biški perdaug rimti inžineriniai sprendimai vietoj problemos šalinimo. Kažkaip turėjau, na ir tebeturiu, viltį kad pastačius Kėdainių tiltą ir užstačius steigiamojo seimo aikštę (panaikinant nusukimą jos teritorijoje) pagaliau Birštono g. bus susiaurinta ir požeminė perėja praras prasmę ir liks gal kaip kokia hipsteriška vieta + praėjimas po gatve nenorintiems laukt šviesoforo (na ir slėptuvė)

                            Comment


                              Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                              Jūs geriau pasižiūrėkit ar techniškai tai įmanoma padaryti.
                              Tam kad padaryti nuolydį kuris atiktų visus reikalavimus, reikia pakankamai daug vietos. Nelabai įsivaizduoju kaip su tokiu nuolydžiu galėtų nueiti pandusas į Vilniaus gatvę, kaip tai keistų senamiesčio vaizdą ir t.t.

                              Šilainiuose - taip tai puikus sprendimas, bet ne senamiestyje.
                              Šiaip yra sočiai vietos, nes tiek gatvė, tiek patys šaliigatviai iš šonų labai platūs abiejose pusėje, netgi tą patį grindinį būtų galima panaudoti:

                              https://www.google.lt/maps/@54.89659...oASAFQAw%3D%3D
                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X