Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O gal reiktų bandyti humanizuoti prospektą per vidury sodinant medžius? Ar užtektų pločio?

    Comment


      Galit pradėt galvot apie tokius dalykus, kai automobilių sumažės,per radiją šiandien girdėjau, kad pas vokiečius, tam pačiam gyventojų skaičiui tenka 1000 automobilių mažiau, nei lietuviams, tai apie ką kalba? Verkia tik piko metu vaziuojantys kad neįmanoma, o ka kalbėt kai važiuoji 8-10 val. per dieną ir dar reik laikytis grafiko . Tai kiek dar siaurinti?

      Comment


        Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
        Galit pradėt galvot apie tokius dalykus, kai automobilių sumažės,per radiją šiandien girdėjau, kad pas vokiečius, tam pačiam gyventojų skaičiui tenka 1000 automobilių mažiau, nei lietuviams, tai apie ką kalba? Verkia tik piko metu vaziuojantys kad neįmanoma, o ka kalbėt kai važiuoji 8-10 val. per dieną ir dar reik laikytis grafiko . Tai kiek dar siaurinti?
        Brolau, šitam forume net tokių dalykų nekalbėk, čia juk renkasi auditorija, kuri mano, kad visi kurie vairuoja ne-drivačius yra AUTOMAROZAI, kurie nori ŽUDYTI DVYRATYNYKUS!
        Čia net žmonėm į galvą neateina, kad mes visi suinteresuoti, kad automobilių (ir kitoks) eismas būtų sklandesnis (mažesni kamščiai, mažesnė tarša, žmonės greičiau atlieka savo darbus/apsiperka) - nes jei padarysi automobilius vairuojančių gyvenimą bent kiek geresnį, tai INCENTYVIZACIJA dar daugiau AUTOMAROZŲ turėt .

        Gatvės turi būti naikinamos, kai pastatomos alternatyvos ir jos natūraliai nunyksta. O siaurinama turi būti numatant ar tai nesudarys kamščių, atsižvelgiant ne tik į normalius atvejus, bet ir pavienes greitąsias, kurios užstrigti gali. . Px čia visiem tokie šūdai-argumentai, nes Amsterdame, kur gali kiaurus metu važiuoti dviračiu yra daugiau dviračiais važiuojančių. Tuoj įrengsim šildomus dviračių takus, mark my words.
        Paskutinis taisė m1ndas; Šiandien, 16:21.

        Comment


          Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
          atsižvelgiant ne tik į normalius atvejus, bet ir pavienes greitąsias, kurios užstrigti gali.
          Jei galvojantys projektuotų, tai nebūtų validus argumentas.
          Paskutinis taisė Kirstukas; Šiandien, 17:50.
          Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Vytauto pr. būtų labai patogu įrengti dviračių taką, nes juostų pločiai tokie, kad susiaurinus ant 50 cm iš abejų pusių nelabai net pasijus vairuotojams
            Galima paskaičiuoti.
            Skaičių šaltinis: geoportal.lt ortofoto, Google Earth.
            Žinoma, suprantu, kad tai nėra labai tikslus matavimas, tačiau lyginant matavimus su, pvz., Kestučio g. (3,5+3+2), gaunami panašūs skaičiai, kurie turėtų atitikti tai, kas yra realybėje.

            Taigi, pamatavus Vytauto pr. ties autobusų stotimi gaunasi apie 16 m, arba 4 juostos po 4 m. Sutvarkius gatvę pagal STR, turėtume 3,5+3,25+3,25+3,5, arba 13,5 m ir atsirastų netgi papildomi 2,5 m. Tik atsiranda problema – medžiai. Jų taip lengvai nepastumdys, todėl reiktų taką įrengti panašiai kaip Kęstučio g. dešinėje pusėje, nelabai liktų vietos apsauginei juostai.
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

              Brolau, šitam forume net tokių dalykų nekalbėk, čia juk renkasi auditorija, kuri mano, kad visi kurie vairuoja ne-drivačius yra AUTOMAROZAI, kurie nori ŽUDYTI DVYRATYNYKUS!
              Čia net žmonėm į galvą neateina, kad mes visi suinteresuoti, kad automobilių (ir kitoks) eismas būtų sklandesnis (mažesni kamščiai, mažesnė tarša, žmonės greičiau atlieka savo darbus/apsiperka) - nes jei padarysi automobilius vairuojančių gyvenimą bent kiek geresnį, tai INCENTYVIZACIJA dar daugiau AUTOMAROZŲ turėt .

              Gatvės turi būti naikinamos, kai pastatomos alternatyvos ir jos natūraliai nunyksta. O siaurinama turi būti numatant ar tai nesudarys kamščių, atsižvelgiant ne tik į normalius atvejus, bet ir pavienes greitąsias, kurios užstrigti gali. . Px čia visiem tokie šūdai-argumentai, nes Amsterdame, kur gali kiaurus metu važiuoti dviračiu yra daugiau dviračiais važiuojančių. Tuoj įrengsim šildomus dviračių takus, mark my words.
              Automobilių eismas būtų sklandesnis tada, kai jų sumažėtų, juk daugiau automobilių gatvėse = daugiau kamščių. Tam kad automobilių sumažėtų, reikia sukurti transporto alternatyvas. Dažnai žmonės renkasi važiuoti automoboliu, nes neturi kito pasirinkimo (nepakankamai saugus/patogus/efektyvus VT ar dviračių infrastruktūra). O tam kad tos alternatyvos taptų matomos ir lygiaverčios tenka jas diegti automobilių sąskaita (ar tai būtų A juostų tinklo plėtra, tramvajų/traukinių bėgių tiesimas vietoj esamų gatvių ar dviračių takų tiesimas siaurinant gatves, mažinant juostų kiekį ir t.t.).

              Comment

              Working...
              X