Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, būtina drastiškai siaurinti Karaliaus Mindaugo prospektą ir Birštono g. Reikia suprasti, kad miestas skirtas pirmiausia pėstiesiems ir viešajam transportui (didžiojoje dalyje Europos dar ir dviračiams, bet esu gana skeptiškas dviračiui kaip susisiekimo priemonei Lietuvoje), o ne automobiliams. Norint svaidytis tuščiais teiginiais apie gatvių seurinimo!!!1! žalą, reikia atsakyti į tris klausimus:
    1. Kaip dažnai įvykus įvyksta tokios avarijos? (labai retai, tad VT ir automobilių eismo sutrikimai yra minimaliai reti)
    2. Ar dvi eismo juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo? (iš nuotraukos aiškiai matyti, kad jeigu ir būtų dvi juostos, antroji vis vien būtų užblokuota)
    3. Kokia humanizuotos gatvės nauda pėstiesiems? (milžiniška)

    Štai ir viskas.

    Comment


      Tavo atsakymai į savo paties klausimus yra chrestomatiniai siaurinimo fanatiko kliedesiai.
      1. VISOS nors kiek rimtesnės avarijos užblokuoja bent vieną juostą. Ir tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
      2. Taip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
      3. „Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
      Paskutinis taisė skyrma; 2024.10.21, 21:43.

      Comment


        Parašė skyrma Rodyti pranešimą
        Ir tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
        Tik ne gatvėje, beveik uždarytai paprastam eismui (įleidžiami tik VT ir gyventojai, dar gal į mokyklą? neatsimenu).

        Parašė skyrma Rodyti pranešimą
        Taip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
        Priklauso nuo situacijos, šiuo atveju gal ir taip. Bet čia tikrai nebuvo rimta avarija (o zonoje 30 jų nelabai ir gali būti), spėju abu automobiliai (ar bent jau blokuojantis autobusas) tiesiog nuvažiavo kai buvo užfiksuotos įvykio aplinkybės, o tam ilgai jo laikyti ant kelio nereikėjo.

        Parašė skyrma Rodyti pranešimą
        „Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
        Tiesa, būtų buvę geriau jeigu jis būtų padalintas dar ir į dviračių taką.


        Comment


          Parašė skyrma Rodyti pranešimą
          Tavo atsakymai į savo paties klausimus yra chrestomatiniai siaurinimo fanatiko kliedesiai.
          1. VISOS nors kiek rimtesnės avarijos užblokuoja bent vieną juostą. Ir tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
          2. Taip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
          3. „Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
          Atsakymas į pirmą ir antrą punktus - būtų tilpęs pravažiuoti viso labo koks nors mopedas. Tikrai ne automobilis ar juo labiau autobusas. Pažiūrėkite į nuotrauką straipsnyje.

          Trečia - užklumpa jausmas “koks geras sprendimas, susiaurius šią gatvę pagaliau malonu eiti pėsčiomis, kai pro šalį nezvimbia automarozai.”

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            Šiuo itin retu atveju lengvasis automobilis atsidūrė šalia autobuso, tai reiškia būtų buvę užblokuotos abi juostos, tai gal kaip variantas reikėjo pagalvoti apie tris juostas?

            Nustokit svaigti apie plačias gatves ypač arti senamiesčio ar centro, visą Europą eina tuo keliu, mažinti auto eismą tokiose vietose. Tik laiko klausimas kada bus susiaurintas Karaliaus Mindaugo prospektas, Birštono g. ir panašios atkarpos.
            - Reti atvejai, jei jie turi didesles pasėkmes (ypač neigiamas) turi būti įskaičiuoti.
            - "visą Europą eina tuo keliu" - daryti kažką nes kiti daro yra kvailio požymis. Argumentai pagal analogiją yra debilizmas, ten kur galimas planavimas. Didžioji dalis europos turi geresnį klimatą nei mes bei kur kas geresnį traukinių, tramų ir metro linijų tinklą. Jei gatves siauriname po to kai išvystėme kitą infrastruktūrą - niekas manau nesupyks. Bet jei siaurinam, uždarom gatves, petraukiam gatves nesuteikdami altenatyvų tai tiesiog darom politinių sprendimus dėl to, kad vakarofilai mastantys pagal analogiją, bando taikyti sprendimus, kurie mums netinka.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą
              Taip, būtina drastiškai siaurinti Karaliaus Mindaugo prospektą ir Birštono g. Reikia suprasti, kad miestas skirtas pirmiausia pėstiesiems ir viešajam transportui (didžiojoje dalyje Europos dar ir dviračiams, bet esu gana skeptiškas dviračiui kaip susisiekimo priemonei Lietuvoje), o ne automobiliams. Norint svaidytis tuščiais teiginiais apie gatvių seurinimo!!!1! žalą, reikia atsakyti į tris klausimus:
              1. Kaip dažnai įvykus įvyksta tokios avarijos? (labai retai, tad VT ir automobilių eismo sutrikimai yra minimaliai reti)
              2. Ar dvi eismo juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo? (iš nuotraukos aiškiai matyti, kad jeigu ir būtų dvi juostos, antroji vis vien būtų užblokuota)
              3. Kokia humanizuotos gatvės nauda pėstiesiems? (milžiniška)

              Štai ir viskas.
              - Reti atvejai, jei jie turi didesles pasėkmes (ypač neigiamas) turi būti įskaičiuoti.
              - Paskirais atvejais nebūtų, bet statistiškai būtų - platesnę gatvę užblokuoti yra sunkiau. Dar geriau yra daug siaurų gatvių sudarančių judėjimo alternatyvų tinklą.
              - Begalinė! Humanizuotos gatvės yra neįkainojamos.

              Visiems, kurie yra už gatvių siaurinimą reiktų atsakyti į šiuos klausimus:
              - Kodėl dažnai esate ir už gatvių automobiliams uždarymą? Juk tankus, siaurų gatvių tinklas turi milžinišką pralaidumą, yra atsparus kamščiams, avarijoms ir t.t.
              - Kodėl neraginate non-zero sum sprendimų? Kodėl jei vieni laimi, kiti turi pralaimėti?
              - Kodėl teikiate pirmumą siaurinimui ir (kažkodėl beveik visada eina kartu) gatvių uždarymui, o ne pagerinimui viešojo transporto paslaugų, tramų statymui ir t.t.? Ar neturėtume pirmiau investuoti į tvarias alternatyvas, o tada naikinti jau tai kas padaryta?

              Comment


                Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
                Visiems, kurie yra už gatvių siaurinimą reiktų atsakyti į šiuos klausimus:
                - Kodėl dažnai esate ir už gatvių automobiliams uždarymą? Juk tankus, siaurų gatvių tinklas turi milžinišką pralaidumą, yra atsparus kamščiams, avarijoms ir t.t.
                - Kodėl neraginate non-zero sum sprendimų? Kodėl jei vieni laimi, kiti turi pralaimėti?
                - Kodėl teikiate pirmumą siaurinimui ir (kažkodėl beveik visada eina kartu) gatvių uždarymui, o ne pagerinimui viešojo transporto paslaugų, tramų statymui ir t.t.? Ar neturėtume pirmiau investuoti į tvarias alternatyvas, o tada naikinti jau tai kas padaryta?
                Nežinau apie kokius gatvių uždarymus kalbate - Lietuvoje to niekas nedaro ir nesiruošia daryti. Esmė yra gatvių humanizavimas, jas pritaikant sklandesniam pėsčiųjų judėjimui, kartu sulėtinant automobilių eismą, bet jį išlaikant.

                Pažiūrėkime kaip Nemuno g. atrodė 2021-aisiais:

                Click image for larger version  Name:	humanizacija.png Views:	0 Size:	2,27 MB ID:	2160923

                Ką matome:
                1. Tai - jau ir taip gana siaura gatvė (žiūrint nuo pastato iki pastato)
                2. Tai - viešojo transporto ir joje gyvenančių žmonių eismui skirta gatvė
                3. Šaligatviai yra per siauri (ypač tai matosi prie pėsčiųjų perėjos, kur stulpai yra tiesiog šaligatvio viduryje)
                4. Potencialas pėstiesiems - yra, nes, pažiūrėjus į Google Maps, gatvės pradžioje yra SEB biurai, vėliau - Senamiesčio progimnazija (!!!), apgyvendinimo įstaigos, barberių salonas, kavinė ir dar daug kitų nedidelių firmelių.
                Akivaizdu, kad ši gatvė niekada nebus tokia, į kurioje veikiančias įstaigas būtų paprasčiausia atvažiuoti automobiliu ir jį pasiparkuoti, bet žmonėms užtikrinti susisiekimą reikia. Žinoma, jau nekalbu apie natūralų miesto siekį mažinti kamščius ir sodinti žmones į viešąjį transportą. Todėl logiškiausia išeitis - išlaikyti eismą gatvėje, bet praplatinti šaligatvius. Kitaip tariant, suteikti gyventojams ir čia įsikūrusių įstaigų lankytojams galimybę nueiti iki autobusų stotelės arba didesnės gatvės, kurioje būtų galima įsėsti į automobilį arba taksi.

                Štai kaip gatvė atrodo po rekonstrukcijos:

                Click image for larger version  Name:	humanizacija.png Views:	0 Size:	2,13 MB ID:	2160924

                Pabandykite man paaiškinti - kas čia negerai? Ar negali pravažiuoti automobiliai? Sumažintas eismo juostų skaičius? Kažkas kažkur netelpa? Akivaizdu, kad ne. Tiesiog platesni šaligatviai. Viskas. Turėti tokią gatvę, kokia ji buvo, tiesiog nėra tvaru - automobiliams buvo gerai, o pėstiesiems blogai. Gatvę atnaujinus, abiems yra gerai. Nustokite kliedėti apie kažkokias pirmenybės gatvių siaurinimui nematant to, kas vyksta aplink ir norą kažkam pakenkti. Kiek žinau, net tame pačiame Vilniuje siaurinant gatves nebuvo panaikinta nė viena eismo juosta, o jeigu kur nors ir buvo - matyt tam yra geras paaiškinimas.

                O dėl tvarių iniciatyvų - matyt, jūs čia naujas. Paskaitykite kitose temose - dieną, kai Lietuvoje bus pastatytas tramvajus, šio forumo dalyviai laiko praktiškai išganymo diena. Tik, supraskite, kuriant tvarias iniciatyvas, siaurinama bus drastiškai, be gailesčio ir ne tik tokiose nereikšmingose gatvėse kaip Nemuno.
                Paskutinis taisė eigh; 2024.10.22, 11:26.

                Comment


                  Siūlyčiau nenaudoti frazės "gatvės siaurinimas", nes ji absoliučiai nieko nenusako ir tuo labiau nei viena gatvė nebuvo susiaurinta (juostų skaičius išliko toks pats). Kas daroma, tai gatvių važiuojamosios dalys arba eismo juostos įrengiamos pagal statybos techninio reglamento parametrus. Jei kažkam netinka jų nurodymai, siūlau kreiptis į Aplinkos ministeriją, kad koreguotų juos pagal aerodromų įrengimo taisykles.

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                    Siūlyčiau nenaudoti frazės "gatvės siaurinimas", nes ji absoliučiai nieko nenusako ir tuo labiau nei viena gatvė nebuvo susiaurinta (juostų skaičius išliko toks pats). Kas daroma, tai gatvių važiuojamosios dalys arba eismo juostos įrengiamos pagal statybos techninio reglamento parametrus. Jei kažkam netinka jų nurodymai, siūlau kreiptis į Aplinkos ministeriją, kad koreguotų juos pagal aerodromų įrengimo taisykles.
                    Suprantu ką sakote, bet nenoriu cenzūruoti savęs ir biurokratinti kalbos dėl kelių automarozų. Tegul tai daro savivaldybių PR skyriai. Mano galva, gatvės siaurinamos, bet išlaikomas tas pats juostų skaičius ir praplatinami šaligatviai. Kitaip tariant, visi nuo to laimi.

                    Comment


                      Viena laukiamiausių rekonstrukcijų prasideda - H. ir O. Minkovskių gatvė
                      Planuoja baigti iki 2026 m. vidurio, 4 juostos, 2,5 m dviračių takai abejose pusėse, įdomu kad ir VT įvažos neplanuojamos.

                      https://www.kaunas.lt/2024/10/22/kau...s-ir-patogumu/

                      Čia kažkuris forumo dalyvis padaręs puikų žemėlapį su projektų brėžiniais:

                      https://arcg.is/150i48
                      Paskutinis taisė gazebo; 2024.10.22, 17:02.

                      Comment


                        Net KETURIOS juostos?!?! Viziškai antihumaniška...

                        Comment


                          Parašė skyrma Rodyti pranešimą
                          Net KETURIOS juostos?!?! Viziškai antihumaniška...
                          Sarkazmo nereikia. Pažiūrėk kaip vystosi Aleksoto visa pusė ir suprasi, kad po vieną juostą į abi puses tokiame mieste ne vieta, o po dvi į abi puses yra būtinybė.

                          Comment


                            Parašė skyrma Rodyti pranešimą
                            Net KETURIOS juostos?!?! Viziškai antihumaniška...
                            Minkovskių gatvė yra B1 kategorijos gatvė (kaip ir Europos pr., Veiverių g., Užnemunės g. ir kitos pagrindinės gatvės), aukščiau linksniuota Nemuno g. - berods D kategorijos. Obuoliai ir apelsinai

                            Comment


                              Akivaizdu, kad pastačius Kėdainių tiltą, Minkovskių gatvės reikšmė gerokai išaugs. Įdomu, kaip ten organizuos VT.

                              Comment


                                Super, kad prasideda Minkovskių gatvės projektas. Tik diskutuojant apie ją šios toks kognityvinis disonansas - bandoma nupiešti, kad tai pakankamai rami modernaus miesto gatvė su užstatymu artimu perimetriniam. Bet realiai, tai yra centro aplinkelis, ypač po Kėdainių tilto baigimo. Panaši situacija Šiaurinei gatvei Vilniuje, jei tą temą skaitote.

                                Comment


                                  Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
                                  Super, kad prasideda Minkovskių gatvės projektas. Tik diskutuojant apie ją šios toks kognityvinis disonansas - bandoma nupiešti, kad tai pakankamai rami modernaus miesto gatvė su užstatymu artimu perimetriniam. Bet realiai, tai yra centro aplinkelis, ypač po Kėdainių tilto baigimo. Panaši situacija Šiaurinei gatvei Vilniuje, jei tą temą skaitote.
                                  Kitaip ir neišeina piešti modernios gyvenamojo kvartalo gatvės, kai realiai ji suprojektuota ant industrinio rajono transporto arterijos. Čia reiktų projektuoti 2 ar net 3 lygiagrečias gatves skirtingoms paskirtims
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2024.10.22, 20:15.

                                  Comment


                                    Visom keturiom pritariu- Super kad prasideda H.A. Minkovskių gatvės rekonstrukcija. Senai laukta.
                                    Beje, niekur neradau, kiek laiko planuoja laikyti uždarytą gatvę? Parašyta, kad gatvė uždaroma "laikinai". Matau, kad rekonstrukcijos pabaiga numatryta 2026 vidury. Tai visą laikotarpį ir laikis uždarytą?
                                    Tik man kyla klausimas dėl laiko pasirinkimo. Ar tikrai reikia pradėti darbus lapkričio mėnesį? Ateis gruodžio 15, prasidės technologinė pertrauka, ir stovės gatvė uždaryta ir darbai nevykdomi?
                                    Kai prisnigs- Aleksoto tiltas ir Karaliaus mindaugo pr. atkarpa tarp tilto ir ir Gimnazijos gatvės nelabai susitvarkis su padidėjusiais srautais. Jau dabar rytinio ir vakarinio piko metu ten sudėtinga situacija...
                                    Ar nebūtų buvę logiškiau palaukti tos kovo 15 ir tada visais pajėgumais pulti?

                                    Comment


                                      Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                                      Visom keturiom pritariu- Super kad prasideda H.A. Minkovskių gatvės rekonstrukcija. Senai laukta.
                                      Beje, niekur neradau, kiek laiko planuoja laikyti uždarytą gatvę? Parašyta, kad gatvė uždaroma "laikinai". Matau, kad rekonstrukcijos pabaiga numatryta 2026 vidury. Tai visą laikotarpį ir laikis uždarytą?
                                      Tik man kyla klausimas dėl laiko pasirinkimo. Ar tikrai reikia pradėti darbus lapkričio mėnesį? Ateis gruodžio 15, prasidės technologinė pertrauka, ir stovės gatvė uždaryta ir darbai nevykdomi?
                                      Kai prisnigs- Aleksoto tiltas ir Karaliaus mindaugo pr. atkarpa tarp tilto ir ir Gimnazijos gatvės nelabai susitvarkis su padidėjusiais srautais. Jau dabar rytinio ir vakarinio piko metu ten sudėtinga situacija...
                                      Ar nebūtų buvę logiškiau palaukti tos kovo 15 ir tada visais pajėgumais pulti?
                                      Taigi ne asfaltą klos. Pagal naujienos parašymą tie apribojimai vyks etapais ir kiekvieną kartą informuos, tai reiškia, kad kažką padaro ir atveria, o poto vėl uždaro ir t.t. Požemines komunikacijas jaučiu tvarkys, o jau kitais metais turbūt ir bortelius mūrys ir t.t.

                                      Comment


                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                        Nežinau apie kokius gatvių uždarymus kalbate - Lietuvoje to niekas nedaro ir nesiruošia daryti. Esmė yra gatvių humanizavimas, jas pritaikant sklandesniam pėsčiųjų judėjimui, kartu sulėtinant automobilių eismą, bet jį išlaikant.

                                        Pažiūrėkime kaip Nemuno g. atrodė 2021-aisiais:

                                        Click image for larger version Name:	humanizacija.png Views:	0 Size:	2,27 MB ID:	2160923

                                        Ką matome:
                                        1. Tai - jau ir taip gana siaura gatvė (žiūrint nuo pastato iki pastato)
                                        2. Tai - viešojo transporto ir joje gyvenančių žmonių eismui skirta gatvė
                                        3. Šaligatviai yra per siauri (ypač tai matosi prie pėsčiųjų perėjos, kur stulpai yra tiesiog šaligatvio viduryje)
                                        4. Potencialas pėstiesiems - yra, nes, pažiūrėjus į Google Maps, gatvės pradžioje yra SEB biurai, vėliau - Senamiesčio progimnazija (!!!), apgyvendinimo įstaigos, barberių salonas, kavinė ir dar daug kitų nedidelių firmelių.
                                        Akivaizdu, kad ši gatvė niekada nebus tokia, į kurioje veikiančias įstaigas būtų paprasčiausia atvažiuoti automobiliu ir jį pasiparkuoti, bet žmonėms užtikrinti susisiekimą reikia. Žinoma, jau nekalbu apie natūralų miesto siekį mažinti kamščius ir sodinti žmones į viešąjį transportą. Todėl logiškiausia išeitis - išlaikyti eismą gatvėje, bet praplatinti šaligatvius. Kitaip tariant, suteikti gyventojams ir čia įsikūrusių įstaigų lankytojams galimybę nueiti iki autobusų stotelės arba didesnės gatvės, kurioje būtų galima įsėsti į automobilį arba taksi.

                                        Štai kaip gatvė atrodo po rekonstrukcijos:

                                        Click image for larger version Name:	humanizacija.png Views:	0 Size:	2,13 MB ID:	2160924

                                        Pabandykite man paaiškinti - kas čia negerai? Ar negali pravažiuoti automobiliai? Sumažintas eismo juostų skaičius? Kažkas kažkur netelpa? Akivaizdu, kad ne. Tiesiog platesni šaligatviai. Viskas. Turėti tokią gatvę, kokia ji buvo, tiesiog nėra tvaru - automobiliams buvo gerai, o pėstiesiems blogai. Gatvę atnaujinus, abiems yra gerai. Nustokite kliedėti apie kažkokias pirmenybės gatvių siaurinimui nematant to, kas vyksta aplink ir norą kažkam pakenkti. Kiek žinau, net tame pačiame Vilniuje siaurinant gatves nebuvo panaikinta nė viena eismo juosta, o jeigu kur nors ir buvo - matyt tam yra geras paaiškinimas.

                                        O dėl tvarių iniciatyvų - matyt, jūs čia naujas. Paskaitykite kitose temose - dieną, kai Lietuvoje bus pastatytas tramvajus, šio forumo dalyviai laiko praktiškai išganymo diena. Tik, supraskite, kuriant tvarias iniciatyvas, siaurinama bus drastiškai, be gailesčio ir ne tik tokiose nereikšmingose gatvėse kaip Nemuno.
                                        - Forume nevienas žmogus agituojavęs uždrausti "tranzitinį" judėjimą gatvėse, pvz.: partizanų gatvėje. Matyt jūs čia naujas. Tai yra esamos infrastruktūros naikinimas.
                                        - Į jūsų klausimą kas ten negerai tai traktuosiu kaip tiesiog išmestiną - nežinau kas ten negerai. Gal nieko nepasikeitė, gal tapo geriau. Yra situacijų kaip yra gan aišku, kad situacija pablogėjo, yra situacijų kai aišku jog situacija pagerėjo. Čia neaišku, veikiausiai ir pasiriknot tokį pavyzdį, kuris yra ant ribos.
                                        - Štai netgi spaudoje girdimi militaristinių dviratininkų agitavimai automobilius išnaikinti, o jūs čia kliedite, kad ne to nėra: https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...neturi%20likti
                                        - Panaikintų gatvių yra daugybė. Googlinkitės. Kai kurios panaikintos gal ir pelnytai, bet argumentas buvo ne apie tai, o apie prioritetus ir tai kas čiame forume (bei dar pridėčiau ir viešą erdę) yra agituojama.

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                          Siūlyčiau nenaudoti frazės "gatvės siaurinimas", nes ji absoliučiai nieko nenusako ir tuo labiau nei viena gatvė nebuvo susiaurinta (juostų skaičius išliko toks pats). Kas daroma, tai gatvių važiuojamosios dalys arba eismo juostos įrengiamos pagal statybos techninio reglamento parametrus. Jei kažkam netinka jų nurodymai, siūlau kreiptis į Aplinkos ministeriją, kad koreguotų juos pagal aerodromų įrengimo taisykles.
                                          Pakeitėt susiaurinimo apibrėžimą ir valio . Buvo susiaurinta daugybė gatvių, buvo nusiskundimų ir iš viešojo transporto vairuotojų ir gyventojų.
                                          Bet jums tai nesvarbu, gal net džiugu tie nusiskundimai Kodėl taip yra galima tik paspėlioti. Matyt džiaugiatės, kad kitiems yra sunkiau. Tai būtų galima vadinti kenkėjišku mąstymu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X