Parašė Bootsy
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Pajudėjo. Paskelbtas Dalies Brastos g., Neries krantinės ir Jurbarko g. rekonstravimo darbų pirkimas.
Dokumentuose yra įkeltas 2018 metais parengtas projektas. Dabar galima panagrinėti ne tik daug informacijos nesuteikiantį renderį (įkėliau ir į žemėlapį).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąTikiuosi sekantys laukia Putvinskio g./Vaistinės skg. laiptai
O dėl pačių aušros laiptų atnaujinimo, tai manau pakankamai liūdnai atrodys po kelių metų. Llaiptų konstrukciją manau daug rimtesnė nei buvo, bet aplinka labai probleminė - niekaip nesuvaldytas paviršinis vanduo viską išplaus nafik.
Comment
-
Paskelbtas Biržiškų g. ir M. Riomerio g. (nuo Biržiškų g. iki garažų) kapitalinio remonto pirkimas. Pagal 2018 metų projektą suprojektuota autostrada t.y. C(2) kat. gatvėje 3,75 m pločio juostos.
Jei darbo projekte nieko nekeis, negana to, jog Vilniaus stiliumi paliks nesąmoningus pločius, bet ir atkarpoje nuo A. ir J. Gravrogkų g. iki garažų suvienodins plotį nuo dabartinių 3,5 m (pagal Google Earth) iki 3,75 m, arba kitaip, dar išplatins gatvę. Toliau nuo garažų iki VI forto žiedo lieka 3,5 m.
Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
P. S.: Kiek atsimenu, toje atkarpoje dažnai viršydavo greitį ir lakstydavo, situacija kažkiek pagerėjo įrengus iškiliąją sankryžą su A. ir J. Gravrogkų g. Dabar numatomas mini žiedas kaip Studentų ir Gričiupio g. sankryžoje.
- 3 patinka
Comment
-
Gali būti, kad dar neaišku ar pagal 2018 m. madas rekonstruos, pvz. gal sugebės sujungti Gravrogkų ir Biržiškų g. takus. Žiedas turbūt atsiras toks kaip Studentų ir Gričiupio g. sankr.
Spėčiau numatys 3,25 m plotį.
Tikiuosi bus kažkas arčiau Studentų g. projekto. Iš vis dėl parkingo ir dvirtakių norėčiau vienpusio eismo Gravrogkų ir Riomerio gatvėse, galėtų prasitęsti dviračių takas iki VI forto žiedo. Tik Riomerio g. jau kitam projekte dar kartą būtų rekonstruota kažkada labai vėliau.
Comment
-
Atkarpa nuo trijų mergelių tilto iki trijų mergelių restorano mano nuomone yra geriausias natūralaus greičio ribojimo pavyzdys Kaune. Aplink kelią augantys medžiai bei gatvės plotis apriboja maksimalų greitį labai natūraliai, atvažiavus nuo žiedo, po staigesnio posūkio ties restoranu didinti greičio iki „įprasto“ 60 nesinori. Būtų didelis praradimas tokią vietą sunaikinti.
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąGal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
p.s. šiuo metu tose atkarpose plotis yra 3 metrai, ne 3,25 (matuojant pagal aukštos raiškos 2018 m. ORT2LT)Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.18, 10:28.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąLabai norėtųsi, kad nugalėtų sveikas protas r juostos būtų bent 3,25m pločio.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąAtkarpa nuo trijų mergelių tilto iki trijų mergelių restorano mano nuomone yra geriausias natūralaus greičio ribojimo pavyzdys Kaune. Aplink kelią augantys medžiai bei gatvės plotis apriboja maksimalų greitį labai natūraliai, atvažiavus nuo žiedo, po staigesnio posūkio ties restoranu didinti greičio iki „įprasto“ 60 nesinori. Būtų didelis praradimas tokią vietą sunaikinti.
Atsidarius 2018 galiojančią STR versiją skaičiai yra visai kiti, gal būt dėl to?
p.s. šiuo metu tose atkarpose plotis yra 3 metrai, ne 3,25 (matuojant pagal aukštos raiškos 2018 m. ORT2LT)
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąSu tokiu supuvusiu mastymu toli neisi ponas.... Ant to posukio jei vaziuoji su autobusiuku ir is priekio prasilenkiant su siuksliaveziu nevisada uztenka vietos, delto nudauzyti bordiurai, ten bet kokiu atveju tures isplateti gatve.
Parašė Krokas Rodyti pranešimąJei apie greicio mazinima tai tas toliau esantis tramplynas sankryzoje priverstas nusimest greiti nes karteris liks pramustas uz toki statuma ir jokiu normatyvu neatitinkanti salele reiktu gerai isdrozt per antra gala
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
3.0m nera sventa karve. STR parastyta, kad jei vaziuoja autobusai turi buti 3.5m, extra atveju mazinama iki 3.25m, o bendrai dar turi ivertinti ir sunkiasvorius jei ten vazineja. 3.0m plocio gatvej du autobusai (arba furos) vos prasilenkia, veidrodziais buciuojas. Posukiuose (jei mazas spindulys) sunkiasvoriu masinu galine priekabu dalis megsta iseiti i priespriesine eismo juosta ir kazka paglostyt, tai su tais maniakiskais siaurinimais reiktu atsargiai Aisku sutinku 3.75m biski per daug 3.5m butu pats tas, o jei gatves posukyje spindulys mazas tai ir koki 4.0-4.5m reiktu
Tad jei tokiu retu atveju prie 3m. vos prasilenktų, vadinasi 3.25m per akis tam vienam kartui per dieną ar savaitę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimą
tuo praplatejimu nei viena masina nera vaziavusi penkis metus arba reiktu linijas perbraizyt nes primityvai niekad neims placiau matydami kad kazkas netelpa dar atvirsksciai kerta ta kampa palikdami maziau vietos
Comment
-
Nuostabiojoje Šančių krantinėje, puikiausiame gamtos prieglobstyje, kurio kelios vietinės bobelės vis neleidžia sunaikinti, ir toliau pustomos dulkės ir šiukšlės:
https://www.youtube.com/watch?v=cfOcbtOjLWE
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Trimitas Rodyti pranešimąNuostabiojoje Šančių krantinėje, puikiausiame gamtos prieglobstyje, kurio kelios vietinės bobelės vis neleidžia sunaikinti, ir toliau pustomos dulkės ir šiukšlės:
https://www.youtube.com/watch?v=cfOcbtOjLWE
- 6 patinka
Comment
Comment